Ha más is BB30-as vázat kombinálna 24mm tengelyű hajtóművel (pl. Shimano):
A vázhoz gyárilag kapott FSA szűkítő (Reducer AL/24) a saját csapágyával sem kompatibilis, részemről kuka. Ha ráhúzom a hajtókart az előírt 1-1.5 NM-el, szorul, alig forog a hajtókar, ha lazán hagyom lötyögni kezd és imbolyognak lánctányérok. Lett helyette wheels manufacturing USA-ból az hiátlanul teszi a dolgát ráadásul fele a súlya (igaz nem fém, hanem műanyag)...
A legjobb megoldás nyilván BB30-as hajtómű lenne, de japán barátaink ilyen nem gyártanak, csak FSA és a SRAM.
Alternatíva még olyan szűkítő, ami a csapágyat is tartalmazza, például egy ilyen, ha nem adtak volna egy amúgy horror árú (140 Eur) kerámia BB30 csapágyat a vázhoz akkor vsz ilyesmit választottam volna.
...lemaradt:
Kormányszár Radon Stem light 90cm, 105g : http://www.bike-disc...59062/wg_id-480
(Szerintem kiváló ár-érték-súly arány!)
Nyeregcső: olcsó távolkeleti alu, Turner márkanévvel, vágva 155g
A vázszett innen van: http://shop.edelrad....-and-white.html
Még 56-os méret van készleten, ez volt az utolsó 54-es
Az egyedüli aggodalmam a BB30-as középcsapirendszer, amiről nem hallottam jókat, ráadásul a Shimano hajtóműtengelyhez (24mm) kellett még egy szűkítő is bele. Ezeket adták a vázhoz, de nem sok jót nézek ki belőle (FSA). Érdekessége a váznak, hogy nem nem alu csapágycsészék vannak, hanem közvetlenül a karbonban képezték ki.
A kerékszett tartóssága még kérdéses, pilincka BITEX agyon papír BOR felnik, 85kg ajánlott max súlyhoz. Adok neki egy esélyt...
andersen módosította - 2015. augusztus 25. - 09:33