nem pont a "kínai noname" vázakra gondoltam.
nem kell mindent szó szerint venni.
kb azon a 15-20 gyártón kívűl , akiktől szabad műaynagot venni, minden az említett kategória
nem pont a "kínai noname" vázakra gondoltam.
nem kell mindent szó szerint venni.
kb azon a 15-20 gyártón kívűl , akiktől szabad műaynagot venni, minden az említett kategória
egy kis közvélemény kútásás következik.
tegyük föl,h most itt mindenki vehetne magának egy új karbon bringát,vázat. ki,mit helyezne előtérbe a választásnál? a geometriát,vagy az alapanyagot,amiből készül a váz? most az egyedi gyártásra készült bringákat hagyjuk. konfekció bringák közül lehetne választani.
én a geometriát szoktam inkább nézni. egyrészt,ott már tudom,h mi jó nekem. másrészt a karbon szövetekről nem sokat tudok.
Az alapanyagot választanám, de bizonyos keretek között a kerékpár rám szabható legyen.
A jövőévi bringámnál is sokat gondolkoztam a méreten. Ami fejcsőben jó lett volna, annak olyan rövid a nyeregvázcsöve, hogy maxra ki kellett volna húzni a 350-es nyeregcsövet, így az eggyel nagyobbat választottam, aminél majd -17 fokos stucnit kell használnom plusz a kormánycsapágy felső kupakját is ki kell hagynom, tehát a geometriához elég jól tudok alkalmazkodni, de ezt láthatjuk a profiknál is.
A sebesség mindent megold.
váz anyag (gyártó) valamint geó , ÉS kapcsolattal .....tehát ez a 2 legfontosabb, de hiába qrva jó a geó ha amúgy noname kínai a váz , illetve fordítva hiába qrva jó a gyártó ha nem jó geó....
nem pont a "kínai noname" vázakra gondoltam.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egy kis közvélemény kútásás következik.
tegyük föl,h most itt mindenki vehetne magának egy új karbon bringát,vázat. ki,mit helyezne előtérbe a választásnál? a geometriát,vagy az alapanyagot,amiből készül a váz? most az egyedi gyártásra készült bringákat hagyjuk. konfekció bringák közül lehetne választani.
én a geometriát szoktam inkább nézni. egyrészt,ott már tudom,h mi jó nekem. másrészt a karbon szövetekről nem sokat tudok.
Epp mostanaban agyaltam azon, hogy ha cserelnem kellene, mire cserelnem a mostanit. Es nem tudo egyet se mondani, mindegyikkel bajom van. Kesz rohej, de tenyleg.
csak konfekció bringák vehetnek részt a kútásásban.
![]()
így a 3-as pontot már el is buktad.
tehát: geometria,vagy vázanyag? mi alapján választanál?
váz anyag (gyártó) valamint geó , ÉS kapcsolattal .....tehát ez a 2 legfontosabb, de hiába qrva jó a geó ha amúgy noname kínai a váz , illetve fordítva hiába qrva jó a gyártó ha nem jó geó....
1, ne legyen sloping
2, se túl vastag átmérőjű csövek
3, ha nem muszáj, ne jöjjön szembe sok hasonló
4, recsegésmentes középrész megoldás
5, olyan gyártó, ahol tényleg él az élettartam garancia és ha úgy adódik, nem kezdenek el pöcsölni és nem fél év a várakozási idő
csak konfekció bringák vehetnek részt a kútásásban.
így a 3-as pontot már el is buktad.
tehát: geometria,vagy vázanyag? mi alapján választanál?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egy kis közvélemény kútásás következik.
tegyük föl,h most itt mindenki vehetne magának egy új karbon bringát,vázat. ki,mit helyezne előtérbe a választásnál? a geometriát,vagy az alapanyagot,amiből készül a váz? most az egyedi gyártásra készült bringákat hagyjuk. konfekció bringák közül lehetne választani.
én a geometriát szoktam inkább nézni. egyrészt,ott már tudom,h mi jó nekem. másrészt a karbon szövetekről nem sokat tudok.
1, ne legyen sloping
2, se túl vastag átmérőjű csövek
3, ha nem muszáj, ne jöjjön szembe sok hasonló
4, recsegésmentes középrész megoldás
5, olyan gyártó, ahol tényleg él az élettartam garancia és ha úgy adódik, nem kezdenek el pöcsölni és nem fél év a várakozási idő
egy kis közvélemény kútásás következik.
tegyük föl,h most itt mindenki vehetne magának egy új karbon bringát,vázat. ki,mit helyezne előtérbe a választásnál? a geometriát,vagy az alapanyagot,amiből készül a váz? most az egyedi gyártásra készült bringákat hagyjuk. konfekció bringák közül lehetne választani.
én a geometriát szoktam inkább nézni. egyrészt,ott már tudom,h mi jó nekem. másrészt a karbon szövetekről nem sokat tudok.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Fulcrum Zero kerekeknek van valami nyűgje, típushibája, tapasztalat valakinek?
Szia !
Én használom,. Kb. 30 e.km van benne. Eddig hibátlan.
Mellesleg, nem kerékpáros alkat vagyok.
Sziasztok, kis segítség kellene!
Adott egy fsa ck-6020-as dupla hajtómű, megaexo csapággyal, a csapágycsészén 1.37x24, a műanyagon fsa 70/68 feliratok. A csapágy felől érdekes hangok jöttek, szétszedtem, kis zsír és remélhetőleg jó lesz. A távtartók erdejében viszont elvesztem. 3 távtartó volt berakva: 1 a hajtás oldalra, 1 a másikra, és 1 a hajtás oldalon a csésze alá. Nézegettem a leírást, ott viszont nincs a csésze alatt. (A bb-8000 szériánál van csak.) Ezek szerint az feleslegesen volt benne, vagy benéztem valamit? Csapágyház szélesség 68mm.
jackbacsi87 módosította - 2015. október 30. - 14:40
nyitni kellene egy új topikot. az Országutikról mindent topik már hónapok óta tele van szemetelve cyclocross,gravelbike,túrakerékpár,és egyéb kétkerekűekkel.
Off:
Valóban. Én is úgy szeretem a dolgokat, ha minden a helyén van. Forgalmasabb helyen van pl. 26-27.5-29-es mtb topic is sok 100-1000 hozzászólással.
A fórumon olyan iszonyatos mennyiségű hozzászólás születik (és ebben a topikban is) egy nap, hogy azt is szét kell még osztani. Ráadásul bőven akad közös alkatrész a nevezett kerékpárfajták között, még a katalógusokban is a road alatt van a gyártok pár darabos CX ajánlata. Persze egy roadbikereview fórum az más…. engem az sem zavar ha 5-en csevegtek itt.
On.
Fulcrum Zero kerekeknek van valami nyűgje, típushibája, tapasztalat valakinek?
érdemes a wiggle és egyéb oldalak vásárlói véleményeit átnézni (sorting: longest first)
http://intheknowcycl...ing-descending/
és a SHAMAL kerékszett kritikáit is, mert ugyanaz a kettő talán. Úgy látom, nem panaszkodtak rá sokan. Weightweeniesen sem láttam, hogy rossz szavakat szóltak volna a testvérről (Shamal).
Fulcrum Zero kerekeknek van valami nyűgje, típushibája, tapasztalat valakinek?
Hello, állítólag nem nagy baj az, ha a villán a felütött alsó kormánycsapágy csésze megforog vagy laza mert kólásdobozból vágott lemezzel "kihézagolva" simán felüthető fixen az alsó gyűrű. Acélvilláról van szó egyébként.
Nos, valóban járható ez így, valakinek hasonló tapasztalata?
Váz-villa szétszedésnél lett furcsa, hogy nem kellett szerszám a csapágy gyűrű lehúzásához.
lehet,h egy másik csapágy kellene. ez a fajta hézagolás nem lesz tartós,és csak tönkre vágsz vele egyéb dolgokat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hello, állítólag nem nagy baj az, ha a villán a felütött alsó kormánycsapágy csésze megforog vagy laza mert kólásdobozból vágott lemezzel "kihézagolva" simán felüthető fixen az alsó gyűrű. Acélvilláról van szó egyébként.
Nos, valóban járható ez így, valakinek hasonló tapasztalata?
Váz-villa szétszedésnél lett furcsa, hogy nem kellett szerszám a csapágy gyűrű lehúzásához.
hagyományos kónuszos vagy "iparis" a cucc?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Hello, állítólag nem nagy baj az, ha a villán a felütött alsó kormánycsapágy csésze megforog vagy laza mert kólásdobozból vágott lemezzel "kihézagolva" simán felüthető fixen az alsó gyűrű. Acélvilláról van szó egyébként.
Nos, valóban járható ez így, valakinek hasonló tapasztalata?
Váz-villa szétszedésnél lett furcsa, hogy nem kellett szerszám a csapágy gyűrű lehúzásához.