A gumiabroncsnak lehet forgásiránya, mint pl a Continental GP4000 v. Vittoria OpenPro így ez határozza meg az elsőkerék forgásirányát.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#4561
Posted 2015. October 24. - 11:15
#4563
Posted 2015. October 24. - 01:16
- Vejne likes this
#4564
Posted 2015. October 20. - 11:45
http://bikemarkt.mtb...-hope-neuwertig
Donciccionak:
Télinek ideális. Sárvédőszem, 28as gumi, kompakt hajtás jó nagy átfogású lánckeréksorral...
- donciccio likes this
#4565
Posted 2015. October 18. - 19:31
#4566
Posted 2015. October 18. - 19:10
Föntebb már próbáltam, majd ha megjön a géles bandázs, akkor megpróbálom a fékváltókarokat picit följebb állítani, a kormányt meg lejjebb, de csak keveset.
Szerintem tökéletesen áll.
#4567
Posted 2015. October 18. - 16:17
#4568
Posted 2015. October 18. - 16:04
szemre jónak tűnik. Talán 1 fokkal föntebb forgathatnád? Nagyon keveset, szinte semmit, mert a csukló érzékeny. Vagy picit a fékkart föntebb csúsztatni?
#4569
Posted 2015. October 18. - 12:19
#4570
Posted 2015. October 18. - 06:35
Az kormányfüggő. A tankönyv szerint a fékkar alsó részének a kormány vízszintes alsó részének a hosszabbításába kéne esnie. Kompakt kormánynál szeretik, ha a fékváltókar és a kormány felső része egy szép, egyenes, szinte vízszintes átmenetet képez. Milyen kormány van a Cube-on? Pár éve Syntace RL-el voltak ezek szerelve, Cube logóval, aztán Easton cockpitet kaptak, most meg talán valami jobb kompakt kormánnyal vannak szerelve.
Mindenképp kompaktot ajánlanék, vagy még a Syntace sem rossz ("kompaktoid: kicsit kompaktra hajaz, de az egyenes részek miatt anatomikus, bár erősen lapított-elnyújtott formában)
Más: szereztem tegnap egy ilyet:
http://www.bike24.de/p194494.html
Igazából teljesen véletlenül, a kitétel az volt: könnyű és erős alukormány, 44cc, kompakt, kb. 75mm előrenyúlással és 125-130mm ejtéssel, lehetőleg 250 gramm körüli tömeggel. Ez megfelelt minden kritériumnak, a Deda RHM mellé téve a formájuk-ívük majdnem identikus (a C'dale hosszabban nyúlik hátra, azon kívül más különbséget nem láttam hirtelen)
Véletlenül pont Cannondale lett. Sokat kacérkodtam ezzel: De ismerve a szerencsémet, nem mertem kockáztatni. Meg ennek a formája sem olyan jó (próbáltam..) egyedül két dologban vitte volna a prímet: tömeg és árban kb. 500 ft-ot spóroltam volna.. (sőt, annyit sem)
Egyébként mikor jött be az a divat, hogy nincs bowdenvezető az alumínium kormányokon? :| A húszezer éves Modolomon, 2008 körüli BBB-n, Ritcheyn nagyon mély hornyok voltak, a Syntace-on szintén elrejthetsz bennük pár kiló házikolbászt, de se a Deda RHM-en, se a Cannondale kormányon nincs Groove (vagyis van, de kb. olyan mélységű, mintha utólag körzővel karcolták volna meg..)
Értem én, hogy merevebbé teszi a kormányt, meg erősebbé, és így aerodinamikusabb-szárny profilú lesz a felső fogás, de néha jól jönne, ha ott van az a csatorna..
Inas, kérlek, dobj képet a fékváltókarodról-kormányodról, úgy egyszerűbb lesz segíteni.
#4571
Posted 2015. October 17. - 17:27
Kérdeznék tőletek. Nemrég vettem egy országútit és olyan problémám van vele, hogy egy idő után elkezd zsibbadni a mutató ujjam és környéke. Állítólag a fékváltókar fogàsa közben elnyomódnak idegek és ez okozza. Próbáltam géles párnázású kesztyűvel is. Rendeltem hozzá géles bandázst, de még nem jött meg. Hogyan lehetne jól beállítani a fékváltókarokat? Egy CUBE Peloton Race-ról van szó.
#4572
Posted 2015. October 16. - 20:30
köszi
ezt néztem a Tuttibringa-nál is csak ott 23as
mondd nekik, hogy kell 22mm-es, szerintem hoznak, ha arról van szó. Vagy planet-x-en van, kis csomagot 7.5 euróért kiküldik. Ha ügyesen "válogatsz" és befér minden egy kis dobozba, akkor megáll annyiban a pk.
#4573
Posted 2015. October 16. - 18:24
#4574
Posted 2015. October 16. - 07:25
PKolozsi, még ajánlom figyelmedbe:
http://www.probikesh...x22c/94858.html
220-as szövetsuruseg, es 22mm szelesseg. Annyi, hogy ezeket 8 barra kell fujni kb., mert alatta olyan erzesed van, mintha fordulna le a felnirol a gumi foleg kanyarban.. sajnos mo-ot kiválasztva az ár 18.5 euróra fölugrik, ÁFA <3
Edited by Vejne, 2015. October 16. - 07:26.
#4575
Posted 2015. October 16. - 06:35
http://road.cc/conte...merlin-fuse-105
400ezer
a fék is 105
a hajtás is 105
a szett többi része is 105
a kiegészítők "munkáslovak"
a váz jónak tűnik, a geometria is (nem hasalós, nem felhőjárós, hanem félsportos-féltúrás)
ahol spórolnak, az a kerékszett és gumi
Ennyiért erősen megérné, ha Merlinék szállítanának Mo-ra. Egyébként ez egy Ridley? A geometria és a kiegészítők alapján az..
http://forum.tour-ma...no-105er-Gruppe
ez egy beteg ember.. 150 euró az egész szett? És CAMPÁRA vált? Vagy sok pénze van, vagy kevés hely otthon, vagy rossz barátnő..
Edited by Vejne, 2015. October 16. - 06:41.
#4576
Posted 2015. October 15. - 21:52
Ma kaptam egy versenybringát (remélem ez egy és ugyanaz mint az országúti). Nem árulok el sokat, ha bevallom, hogy annyit értek a biciklikhez, hogy hajtani kell és akkor haladok is. Namármost. Szeretném átalakítani ezt a csodát. Szóval szeretnék érdeklődni, hogy a kormányt tudom e cserélni (olyasmire mint a normál kerékpárokon van, tehát nem hajlított stb.). A kormányon kívül a fékek is cserére szorulnak (ehhez ötlet kéne, hogy miféle féket varázsoljak rá). Továbbá, ha valaki tudna nekem olyan márkájú és ár érték arányban jó pedálokat említeni, ami lehetőleg fém azt megköszönném. Az első lámpa és hátsó lámpa is kardinális kérdés amiben szintén segítséget szeretnék kérni, viszonylag olcsó de jó darabok kellenének. Prizmából szintén, itt csak azt nem tudom milyenek kellenek stb. A nyerget is cserélném, szóval ha úgy nézzük csak a váz maradna, a válaszokat előre is köszönöm, ha valaki veszi a fáradtságot
Add el, és vegyél egy olyat, ami megfelel. Ebbe így nem érdemes belemenni. Már anyagilag...
Edited by ncc1701, 2015. October 15. - 21:52.
- biktop likes this
#4577
Posted 2015. October 15. - 21:27
Sziasztok!
Ma kaptam egy versenybringát (remélem ez egy és ugyanaz mint az országúti). Nem árulok el sokat, ha bevallom, hogy annyit értek a biciklikhez, hogy hajtani kell és akkor haladok is. Namármost. Szeretném átalakítani ezt a csodát. Szóval szeretnék érdeklődni, hogy a kormányt tudom e cserélni (olyasmire mint a normál kerékpárokon van, tehát nem hajlított stb.). A kormányon kívül a fékek is cserére szorulnak (ehhez ötlet kéne, hogy miféle féket varázsoljak rá). Továbbá, ha valaki tudna nekem olyan márkájú és ár érték arányban jó pedálokat említeni, ami lehetőleg fém azt megköszönném. Az első lámpa és hátsó lámpa is kardinális kérdés amiben szintén segítséget szeretnék kérni, viszonylag olcsó de jó darabok kellenének. Prizmából szintén, itt csak azt nem tudom milyenek kellenek stb. A nyerget is cserélném, szóval ha úgy nézzük csak a váz maradna, a válaszokat előre is köszönöm, ha valaki veszi a fáradtságot
#4578
Posted 2015. October 15. - 21:17
megtaláltam. Csak, hogy értsd, mire gondoltam akkor, mikor "magasságról" meg "szélességről" beszéltem. a 23mm-essel több helyed lesz. Gondolom, a váz ejtőpapucsos, így a kerék hátrébb helyezésére nincs lehetőség.
- biktop likes this
#4579
Posted 2015. October 15. - 21:06
Van egy Fulcrum 5 kerékszettem 2015-ös amin 25-ös vittoria rubinho pro külső van.a problémám,hogy hátul a váltóbilincsnél talán 1 mm a távolság a váz és a külső között.ha erre vennék egy 21es külsőt nagyobb lenne a távolság vagy az is szétterülne?
A peremes tufo szingóról mondana vki véleményt?
Köszönöm
szétterül,de a guminak van "magassága" is, amiben a 21mm-es kisebb lesz. De 23mm-estől keskenyebbet ne vegyél, szerintem. Főleg, hogy a 2015-ös R5 17mm belső szélességű, szóval, az már nem igazán szereti a tyúkbél külsőket.
Maradnék a helyedben Vittoria Rubino Pronál, 23mm-es kivitelben. (mert tartós, és jó, míg a Tufo peremes szingókról kevés a visszajelzés, és az is nagyon vegyes, hasonlítják kertislaghoz, döglött meztelen csigához.. )
Edited by Vejne, 2015. October 15. - 21:07.
#4580
Posted 2015. October 15. - 20:53
A peremes tufo szingóról mondana vki véleményt?
Köszönöm