Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34314 replies to this topic

#4481
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Ma eletemben eloszor megprobaltam orszagutival a Saganozast. :)

Kicsit meglepodtem, konnyebb volt, mint gondoltam.   Csak par metert mentem igy, es hat becsatolt cipovel azert nem ereztem valami biztonsagosnak a dolgot, foleg, hogy vagy 25 eve egykerekeztem utoljara rendesen, es akkor se voltam egy rekorder.

11326080_1143431252337241_1343172178_n.j


  • donciccio likes this

#4482
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Kivancsi vagyok, miert nehez a regi kabelt ujra cserelni?

 

Ez se egy rossz otlet, foleg ha nincs a vazban a regi bowden.


Edited by ave, 2015. November 08. - 23:29.

  • Tekergek likes this

#4483
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,329 posts

de ha már kész vagy a rejtett bowdenezéssel akkor kb ugyanolyan a váltás, vagy van különbség? pl: gyakrabban kell utánállítani, ...?

nincs igazán különbség. úgy kell elképzelni,h belül vannak azok a bowdenakasztók amik egyébként kívül lennének.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#4484
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

azért ezzel nem teljesen értek egyet. én cseréltem idén néhány rejtett bowdenes vázon bowdent,és rohadt szemét egy meló. még úgy is,h behúzóval csinálja az ember. mindegyik tulaj attól félt,h a váltót lesz nehéz beállítani,de az megvolt 5 perc alatt. viszont bekábelezni ezeket a vázakat nagyon sok idő. amúgy szép,h belül van elvezetve,de szerelni egy rémálom.

 

az én acél vázaimon a hátsó fék bowdenek a felső csőben futnak,de szerencsére egy vezető csőben vannak a házak. így nagyon 1xű a csere. a bianchi-mon a a lánc villában is fut bowden. ott is van egy kis cső beépítve a vázba,így azt is könnyű áthúzni. én nem értem,h miért nem tudták így megcsinálni a mostani vázakat is.     

de ha már kész vagy a rejtett bowdenezéssel akkor kb ugyanolyan a váltás, vagy van különbség? pl: gyakrabban kell utánállítani, ...?



#4485
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,329 posts

Ha bent van a regi bowden akkor tokegyszeru feladat kicserelni.  A vazon belul pedig eleg ritkan szakad el, szerintem. :)    Ha valami okos kihuzza a regit, na az szep feladat lehet.

A beallitas 6700/7900-zal minden vaznal problemas volt, meg rejtett bowden nelkul is neha.

azért ezzel nem teljesen értek egyet. én cseréltem idén néhány rejtett bowdenes vázon bowdent,és rohadt szemét egy meló. még úgy is,h behúzóval csinálja az ember. mindegyik tulaj attól félt,h a váltót lesz nehéz beállítani,de az megvolt 5 perc alatt. viszont bekábelezni ezeket a vázakat nagyon sok idő. amúgy szép,h belül van elvezetve,de szerelni egy rémálom.

 

az én acél vázaimon a hátsó fék bowdenek a felső csőben futnak,de szerencsére egy vezető csőben vannak a házak. így nagyon 1xű a csere. a bianchi-mon a a lánc villában is fut bowden. ott is van egy kis cső beépítve a vázba,így azt is könnyű áthúzni. én nem értem,h miért nem tudták így megcsinálni a mostani vázakat is.     


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#4486
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Drümbibübu

 

http://forum.tour-ma...lack-White-Gold

 

 

50-36 és 50-38-as opció? Please..

 

Kisherceg:

 

20151020-IMG_3903_www.kepfeltoltes.hu_.j
 
>off: vmelyik nap behaltam a nevetéstől a laza asszociációs játékok miatt. Retrobike kitett egy pár SL-M730-as Thumbie-ról képet, rá 1 mp-re meg apám egy rókát és egy idézetet a Kishercegből. Kb. nem tudtam rámondani, hogy véletlen egybeesés, ahogy egymás alatt-fölött volt a két poszt FB főoldalon. hmm<

Edited by Vejne, 2015. November 08. - 07:08.


#4487
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,006 posts

30 éves vasváz http://bit.ly/1SzB9No modern campával. egyáltalán nem illenek egymáshoz :-(

 

klassz link, reg nélkül nem mutat semmit. :)


  • Vejne likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4488
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
Nicsak a nicsikin egész kellemes forma kormány van.

De szerintem az új Campag szebb, a hullámos oldallapu hv és hajtókar szebb lett.

A felallassal mi a baj? Ok, tange, nishiki megerdemelne egy Durat.. a campy lehúzza a japán színvonalat.

#4489
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

30 éves vasváz http://bit.ly/1SzB9No modern campával. egyáltalán nem illenek egymáshoz :-(



#4490
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Ja, mint a BB körökben a "chocolate milch" a különféle bcaa-glutamin-hidrolizált tejsavó fehérjék helyett.. ;)

 

Egyébként A Neil Pryde Nazarét (Alize volt, amíg egy hülye S-es nem gondolta, hogy az alléhoz hasonlít alakilag a leírása) nézted, mint váz? Nem csúnya, ahhoz képest, hogy aero váz. Mondjuk kerékpárokat nemrég kezdtek építeni, de más sportokban (vitorlázás) elég régóta nyomják a krabont. 

A sima Nazare nem tetszik egyaltalan.  A 2-es egesz jo lenne, ha a bowdenek nem lennenek ennyire aero megoldasuak.

Legyen aero oke, de bakker ez borzaszto ez a stucni mogotti bowdenbemenet.  Es egy ideig meg bowdenes leszek, asszem.

http://www.neilpryde...duct/22_156.jpg


  • Vejne likes this

#4491
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Ja, mint a BB körökben a "chocolate milch" a különféle bcaa-glutamin-hidrolizált tejsavó fehérjék helyett.. ;)

 

Egyébként A Neil Pryde Nazarét (Alize volt, amíg egy hülye S-es nem gondolta, hogy az alléhoz hasonlít alakilag a leírása) nézted, mint váz? Nem csúnya, ahhoz képest, hogy aero váz. Mondjuk kerékpárokat nemrég kezdtek építeni, de más sportokban (vitorlázás) elég régóta nyomják a krabont. 

 

 



#4492
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Most olvastam egy tanulmany kivonatot, hogy azonnya edzes utan gyorskaja is tokeletes!    (vs. K draga speci recoveri italok es kajak es tapkiegeszitok.)

http://journals.huma...ort-supplements

 

Horner se veletlenul birt hamburger eves mellett versenyeket nyerni. :D   (Na persze nem csak emiatt)


Edited by ave, 2015. November 07. - 00:35.

  • Vejne likes this

#4493
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Múltkor LBS szerelősrác mesélt egy Felt vázról, amivel órákat szopott, mire sikerült átbowdeneznie. Bár az időfutamváz volt, és régebbi modell. Már más szerviztől is hallottam, hogy a Felt vázak bowdenezése sokszor nem egyszeru feladat, de inkább a hátsó váltóra panaszkodtak, hogy azt nehéz beállítani.

Ha bent van a regi bowden akkor tokegyszeru feladat kicserelni.  A vazon belul pedig eleg ritkan szakad el, szerintem. :)    Ha valami okos kihuzza a regit, na az szep feladat lehet.

A beallitas 6700/7900-zal minden vaznal problemas volt, meg rejtett bowden nelkul is neha.


  • Vejne likes this

#4494
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Múltkor LBS szerelősrác mesélt egy Felt vázról, amivel órákat szopott, mire sikerült átbowdeneznie. Bár az időfutamváz volt, és régebbi modell. Már más szerviztől is hallottam, hogy a Felt vázak bowdenezése sokszor nem egyszeru feladat, de inkább a hátsó váltóra panaszkodtak, hogy azt nehéz beállítani.



#4495
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Na multkor szo volt rola, hogy milyen vazat, sallalalla...

 

Kicsit korulneztem, es a Felt AR egeszen tetszik.

 

Van ilyen valakinek idehaza, nem tudja valaki?    Eloben azert megneznem szivesen, mert a hatso fek bowden bevezetese azert nem tunik valami szepnek.

felt_ar_frd.jpg


  • Alexander the Great and Vejne like this

#4496
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

testreszabhatóság= finishing kit személyre szabása (kormány-stucni-nyeregcső-nyereg). Mert a forma-szélesség-hosszúság-kialakítás nagyon nem mindegy. :)  Esetleg még: hajtókarhossz és áttét, lánckeréksor kiosztás és váltókanál (Rabbit köhhm) kiválasztása. 

 

>Bocsi, magas labda volt :D <

 

egyébként van Felt F75 is.

http://www.bike-disc...36323/wg_id-657

 

Vagy az 50-es Cube Attain. Szerintem jó, szimpatikus a komfortos, de nem égbeemelős geo. Ha sportosabbat szeretnél, akkor meg Felt. De ahogy elnéztem, a 47-es Merida Scultura 400-as, vagy Fuji Roubaix 1.5 is jó lehet.

 

szerk: a poszt is "bizoníccsa", mostanában egy árkategóriában kb. ugyanazt a szinted kapod mindenkitől, más matricával.. :o

 

a Tiagra 4700-as szettes vasak között simán vannak most 150 euró különbségek a piacon...eléggé megbolygatta az állóvizet, szinte az összes, tavaly még full 105 modell Tiagrás lett, az Ultegra+105 mixek meg tisztán 105-k. mondjuk nem tűnik rossz szettnek, de egy 105-nek jobban örülnék.

 

a Cube geója nekem is tetszik így kép alapján, megvárom míg lesz itthon belőle a boltokban + elvileg a ROSE is nyit bemutatótermet, ahol lesz 51-es méretű Pro SL 2000 is. a kettőt összehasonlítva talán már döntésképesebb leszek, mindkettő tetszik. más márkákba nem igazán akarok belebonyolódni.

 

a Canyonról azt mondod akkor inkább tegyek le, ha kicsit is sportosabb geót szeretnék? nem írnak vészesen rossz szállítási határidőket.

 

finishing kit: első komolyabb oúti bringám, ahogy nézem a méretemben megfelelő szélesek a kormányok, de ezt én még netes alkatrészlista alapján nem tudom eldönteni, hogy 90 vagy 100as stucnival lesz jobb. jó nyergem van, a többit meg úgyis az idő dönti el mi a kényelmes :)


Edited by DaveRider, 2015. November 05. - 19:16.

  • Vejne likes this

#4497
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,012 posts
  • LocationKelenföld

testreszabhatóság= finishing kit személyre szabása (kormány-stucni-nyeregcső-nyereg). Mert a forma-szélesség-hosszúság-kialakítás nagyon nem mindegy. :)  Esetleg még: hajtókarhossz és áttét, lánckeréksor kiosztás és váltókanál (Rabbit köhhm) kiválasztása. 

 

>Bocsi, magas labda volt :D <

Figyelek ám. :D

(Ha már szóba került: a mínusz 17-es stucni nagyon bejött. A full 105 szintén. :))

 

Vidámság:

DSCN3881_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


  • donciccio likes this

#4498
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

testreszabhatóság= finishing kit személyre szabása (kormány-stucni-nyeregcső-nyereg). Mert a forma-szélesség-hosszúság-kialakítás nagyon nem mindegy. :)  Esetleg még: hajtókarhossz és áttét, lánckeréksor kiosztás és váltókanál (Rabbit köhhm) kiválasztása. 

 

>Bocsi, magas labda volt :D <

 

egyébként van Felt F75 is.

http://www.bike-disc...36323/wg_id-657

 

Vagy az 50-es Cube Attain. Szerintem jó, szimpatikus a komfortos, de nem égbeemelős geo. Ha sportosabbat szeretnél, akkor meg Felt. De ahogy elnéztem, a 47-es Merida Scultura 400-as, vagy Fuji Roubaix 1.5 is jó lehet.

 

szerk: a poszt is "bizoníccsa", mostanában egy árkategóriában kb. ugyanazt a szinted kapod mindenkitől, más matricával.. :o


Edited by Vejne, 2015. November 05. - 18:16.


#4499
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

Ha nem akarsz trekkinget meg hónapokat várni és nem akarod, hogy egy teljesen testreszabhatatlan bringád legyen, nem veszel canyont.

Ha sportos geót akarsz és testreszabhatóságot, akkor Rose-t

Ha félsportos de kényelmes geometriát, jó felszereltséget és helyi szervizhátteret, támogatást, akkor Cube-ot. 

 

Ha csak az ár:érték arány érdekel, akkor meg a Radon névre matricázott Cube-ot :D

 

http://www.radon-bikes.de/

 

Egyébként én a Cube-ra lazán voksolnék a kinézet-helyi támogatás-geometria hármassága után. Az Új Attain váza nagyon jóra sikerült "táblázat alapján", se nem hasalós, de nem is csillagszedős. Az endurace-nél a race-t el lehet felejteni, sima endurance, a stack:reach arány alapján legalább egyel kisebb méretet kell venned, ha nem akarsz merőleges háttal tekeregni.

 

De ennyiért kapsz szvsz karbont tiagra-105 mixszel is. Típust-boltot nem írok, mert le fognak hurrogni.

 

szerelmeszerk:

 

http://mali.hu/hu/or...5-105-blue-2014

 

51-es jó lehet. és pont a kerékszett az, ami nem jó benne :) :\ bár ezen még 10s 105 van... szóval racionálisan Radon vagy Cube

 

 

Na igen, ez egy elég alap kerékszett - valami márkásabb jobb lenne, az kerülne be a mostani, eladósorba kerülő bringámba,amiből kikerül a Fulcrum 5...

Karbon váz alapvetően nem vágyálmom, legfeljebb olyan, ami valódi élettartam garanciás - az pedig nem az 1000 euró körüli kategória.

 

a Radont néztem, de őszintén szólva nekem abból az 50es kicsinek, az 53as méret meg nagynak tűnik és még annyira nincs vele itthon tapasztalat...

Testreszabhatóság alatt mit értesz pontosan? sem a ROSE Pro SL 2000, sem a Canyon nem variálható a rendelés során (ROSE-nál csak a drágább bringák ilyenek), alapkiépítésében egyikkel sincs bajom...a számok alapján tehát a Cube kényelmesebb lehet, mint a ROSE?



#4500
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,190 posts

 

Az ötös pontod is nagyon nehezen definiálható, sajnos ebben Q....va sok a humán faktor a gyártó és értékesítő oldaláról! 

Az Orbea ilyen szempontból nagyon korrekt. Nálam a láncvilla tört (alu) közvetlen a váltó előtt és mivel a kiegészítők színe miatt ragaszkodtam a törött váz színéhez a gyár Amerikából hozatott egy ugyanolyat, mivel azt a típus már nem volt elérhető Európában. Így volt az egész ügymenet 3 hét. 


Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.