nem tudtam, hogy nincs sh-ból ilyen sor.
De legalább a saját kérdésemet megválaszoltam. "Nem értem, miért használok campa rendszerhez campa sort".
Most már igen ![]()
nem tudtam, hogy nincs sh-ból ilyen sor.
De legalább a saját kérdésemet megválaszoltam. "Nem értem, miért használok campa rendszerhez campa sort".
Most már igen ![]()
most én jövök, mint fő rinyapina.
nem rossz a 12-25, de számomra a 13-26 jobb. Miért is?
12-13-14-15-16-17-19-21-23-25
13-14-15-16-17-18-19-21-23-26
Nem bírom elforgatni a 12-est, ellenben jobb, ha finomabban emelkedik.
11-12 nekem olyan szűz lenne, hogy ihaj.
Néztem az idei köreimet, és elégedetten konstatálom, hogy tavalyhoz képest gyorsultam, már-már 3évvel ezelőtti formában vagyok. És nem használtam idén még a 14-es lánckereket sem.
Ne jöjjön senki azzal, hogy 53-as a nagytányérom, mert a másik bringán meg 50-es, és ott is szökőévente használok 14-től kisebb lánckereket. : )
Ave írta pár hete, hogy neki tavaly nem volt gondja a 12-vel induló sorral még 50-es tányér esetén sem. Akkor én, mint hobbista kocabringás, mit szóljak? Bőven elég lenne még 50-es nagytányérhoz is a 13-al induló sor, ellenben ha 2-őt ugrik, már megérzem, és "nagyon fáj".
a másik a hajtókarhossz: a 187 cm magasság és 91cm belső lábhossz mellett elvileg kellhet a 175mm, mégis, természetesebbnek és kényelmesebbnek érzem a rövidebbet.
Szóval, ha variálnék hajtás fronton, akkor egy 172.5-ös kart vennék 50-36 kiosztással : ) Nagyobb nagytányérra nincs szükségem.
Még egy kis adalék: azért az remélem megvan mindenkinek, hogy a menetes racsnik idejében 14t lánckerékkel indultak a sorok, 52-es volt a nagytányér, de mégis volt élet.
nevesíts nekem kérlek webáruházat vagy boltot, ahol egyáltalán van 13-as kezdetű Shimano sor, nem hogy pont 13-26. a bringán gyárilag lévő 11-32 vége valóban szűz nekem is, de a teteje amit jellemzően hajtok 50es nagytányérral meg 10 pedálfordulatokat ugrál, az azért már zavaróan nagy ritmusváltás, érdekelne valami finomabb és a 13-26 tényleg jónak néz ki
az adalékhoz: ez a fejlődés velejárója, a profik ma az 53/11-t is simán forgatják ha menés van, a gyártók meg szerintem nem hülyék, ha régen tényleg igény lett volna 11T menetes racsnira csak megoldották volna.
Jelenleg 11-28-as sort használok hátul egy rövidkanalas ultegra 6500-as váltóval és lehet, hogy a rossz beállítás miatt, de a 11-es és a 28-as fokozatokat én már nem tudom kihasználni, mert furcsa hangot ad, persze amikor össze lett rakva, akkor direkt utánanéztem előtte, és elvileg tudja kezelni. A régi egy sora volt, amin 12-25 volt fent és emlékeim szerint nem volt vele probléma... azt tudom pl. hogy azzal jobban ment a szekér
"The 6500 SS and the 6500 GS have the same large cog limit of 27T and a maximum capacity of 37T" ez ugyanaz, mint ami nálam volt 11-28 + régi 105el - kapacitásban elbírná a kompaktot, de az az egy fog számíthat. (külföldi fórumokon tárgyalják, hogy hosszabb váltótartó fülekkel elmegy ez 28assal is) a 11-est mondjuk be kéne tudd állítani attól még.
Jelenleg 11-28-as sort használok hátul egy rövidkanalas ultegra 6500-as váltóval és lehet, hogy a rossz beállítás miatt, de a 11-es és a 28-as fokozatokat én már nem tudom kihasználni, mert furcsa hangot ad, persze amikor össze lett rakva, akkor direkt utánanéztem előtte, és elvileg tudja kezelni. A régi egy sora volt, amin 12-25 volt fent és emlékeim szerint nem volt vele probléma... azt tudom pl. hogy azzal jobban ment a szekér
most én jövök, mint fő rinyapina.
nem rossz a 12-25, de számomra a 13-26 jobb. Miért is?
12-13-14-15-16-17-19-21-23-25
13-14-15-16-17-18-19-21-23-26
Nem bírom elforgatni a 12-est, ellenben jobb, ha finomabban emelkedik.
11-12 nekem olyan szűz lenne, hogy ihaj.
Néztem az idei köreimet, és elégedetten konstatálom, hogy tavalyhoz képest gyorsultam, már-már 3évvel ezelőtti formában vagyok. És nem használtam idén még a 14-es lánckereket sem.
Ne jöjjön senki azzal, hogy 53-as a nagytányérom, mert a másik bringán meg 50-es, és ott is szökőévente használok 14-től kisebb lánckereket. : )
Ave írta pár hete, hogy neki tavaly nem volt gondja a 12-vel induló sorral még 50-es tányér esetén sem. Akkor én, mint hobbista kocabringás, mit szóljak? Bőven elég lenne még 50-es nagytányérhoz is a 13-al induló sor, ellenben ha 2-őt ugrik, már megérzem, és "nagyon fáj". ![]()
a másik a hajtókarhossz: a 187 cm magasság és 91cm belső lábhossz mellett elvileg kellhet a 175mm, mégis, természetesebbnek és kényelmesebbnek érzem a rövidebbet.
Szóval, ha variálnék hajtás fronton, akkor egy 172.5-ös kart vennék 50-36 kiosztással : ) Nagyobb nagytányérra nincs szükségem.
Még egy kis adalék: azért az remélem megvan mindenkinek, hogy a menetes racsnik idejében 14t lánckerékkel indultak a sorok, 52-es volt a nagytányér, de mégis volt élet. ![]()
Vejne módosította - 2016. február 16. - 15:40
Jelenleg 11-28-as sort használok hátul egy rövidkanalas ultegra 6500-as váltóval és lehet, hogy a rossz beállítás miatt, de a 11-es és a 28-as fokozatokat én már nem tudom kihasználni, mert furcsa hangot ad, persze amikor össze lett rakva, akkor direkt utánanéztem előtte, és elvileg tudja kezelni. A régi egy sora volt, amin 12-25 volt fent és emlékeim szerint nem volt vele probléma... azt tudom pl. hogy azzal jobban ment a szekér ![]()
11-28 / 34-50 áttételhez jó a középkanál?Vagy rövid kell?
shimanonál minden szettben elviszi ezt a rövid kanál is (magasabb kategóriás szettekben pont 28T a sor vége, de pl. Sora rövid kanállal a 11-28/34-50 is elmegy), ha régebbi váltót veszel nézd meg a specifikációt, a 105 RD5600 amim volt pl csak 27es maximum fogaskereket fogadott, 11-28al pont belevert a görgő a lánckerékbe. ha most közeped van csak emiatt ne cseréld le ![]()
11-28 / 34-50 áttételhez jó a középkanál?Vagy rövid kell?
A hosszabb kanal nem gond, max. a rovidebb.
ez a gyökér időjárás. ilyenkor kéne 2 hét Mallorca. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az milyen már, hogy valaki kap egy poszter egy tanulmány bringáról (dura AX) megtetszik neki, elmegy egy vázépítőhőz és megépítteti a vázat, lefényezi pont olyanra mint a képen. Ráteszi a szettet és a sztori vége az, hogy a Shimano megveszi és kiállítja Osakában a gyári múzeumban.
http://www.pezcyclin...r/#.Vr23xlLZSr0
az sajnálom csak, hogy összevissza 1-szer mentek vele hogy nehogy kavicsot kapjon a nem kis melóval megcsinált lakkozás.
Néha azért mással is mennek ott:
http://road.cc/conte...limb-pikes-peak
https://www.youtube....h?v=dvAy6Nzkncc ez meg a lejtőzés ![]()
donciccio módosította - 2016. február 12. - 10:54
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ok, mennyi?
egyébként ennek a pk-ja is olcsó, mert ezeket (záróanya, bowdenállító, 1 lánckerék, etc) nem ajánlva szoktam-szokták feladni, csak sima levélként, borítékban
........semennyi, írj priviben címet, meg h melyik kell
simon23 módosította - 2016. február 10. - 09:28
Ridley Noah Fast
Ok, mennyi? ![]()
egyébként ennek a pk-ja is olcsó, mert ezeket (záróanya, bowdenállító, 1 lánckerék, etc) nem ajánlva szoktam-szokták feladni, csak sima levélként, borítékban
Vejne módosította - 2016. február 10. - 08:12
bikemeg apro szakertok: Inline cable adjuster-t keresnek, de fingom sincs hol lehet, es hogy hivjak.
Valami ilyet:
Bár 1x már próbáltam segíteni akkor xartál rám, most ismét megpróbálom! Találtam itthon pár darabot, újak! Ha kell gyere érte Zsámbékra.
Ridley Noah Fast
Ezt az ingyen postázást én sem fogom föl. De innentől kezdve képzelhetjük, mennyibe is kerül előállítani ezeket a cuccokat kínában.
Én ilyet vettem: http://www.aliexpres...2390240452.html
Ez nekem mindig hihetetlen, 2000 penzert es ingyen elpostazzak.
Koszi a linket.
bikemeg apro szakertok: Inline cable adjuster-t keresnek, de fingom sincs hol lehet, es hogy hivjak.
Valami ilyet:
Én ilyet vettem: http://www.aliexpres...2390240452.html