Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * - - 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
33139 hozzászólás a témában

#21
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.076 hozzászólás

Már régen rákerestem neked de nem küldtem el pedig 2x is a vágólapon volt de hirtelen munka jött.

Szóval a Core-ról nem teszek be linket mert lehet tiltott, de ott fent van. Sorozatok között, ezen a néven (ha nem megy pü és valahogy átadom ha érte tudsz jönni, 7 GB): 

Kerékpározás - ILombardia 2018.10.13. 1080i

 

 

Valakinek megvan a idei Lombardia magyar Eurosportos kommentarral?  



#22
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 603 hozzászólás

A váz elég barokkos. nekem túlzás már ez. Nem is értem, hogy miért vesznek az emberek ilyet újként... bár az is igaz, hogy ha most gyártanának mondjuk 1980-as 911-es Porsche-t akkor mindet megvennék 1 nap alatt.

Viszont ez a kerék!!! na ettől sírok. Biztos jó olcsó is... ha már szar.

 

https://www.pezcycli...eal-steel-ride/


  • donciccio kedveli ezt

#23
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.166 hozzászólás

Valakinek megvan a idei Lombardia magyar Eurosportos kommentarral?  



#24
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 20.888 hozzászólás

 

tudom lejárt már, (mert én is csak tegnap néztem...)
 
DE itt az új Conti GP5K, immáron tubeless-ready változatban is..
 
 
inkább hozzanak több bézs-méz oldalfalú külsőt, na! :)

 

nagy híve vagyok a tubelessnek de virsliguniban igazóból nem értem. 32 fölött már csak csak de alatta nem igazán


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#25
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.277 hozzászólás
tudom lejárt már, (mert én is csak tegnap néztem...)
 
DE itt az új Conti GP5K, immáron tubeless-ready változatban is..
 
 
inkább hozzanak több bézs-méz oldalfalú külsőt, na! :)

 


  • Rabbit kedveli ezt

#26
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.749 hozzászólás

Vejne, on 17 Aug 2018 - 11:29, said:snapback.png

 

egy kis szabadonfutás, nem saját szerzemény

 

pl record váltó: szinte full karbon. Chorus: a kanál nem karbon. Centaur? a belső oldallap nem alu, veloce: a külső oldallap nem karbon és a kanál belső oldla sem. Mirage: kanál külső sem alu, xenon, kompozit felfüggesztés a váznál és a kanálnál...Non+ultra, a karbon oldallaposok csavarkötéssel szereltek, és a centaur grey is...úgyhogy gyárthatsz belőle karbon oldalú centaur grey-t is...1f642.png Ezért imádom őket... (ezek a 2009 előtti szettekre vonatkozó infók, ott a "karbon" csentaur kifejezetten szánalmas az acél belső kanállal&alumagra húzott díszkarbonnal. Bár a karbon centaur UT kar is egy inferiorság a 2007-es alumodellhez képest: vastagabb csillag vékony préselt bilitányérhoz, annyira nem is könnyű.. a karbon csentaur fékváltókar meg a fékkartól eltekintve identikus egy 10s xenonnal, szóval egy igazi parasztmágnes)

 

pár szó egy camapgnolo váltóról: említettem, hogy 3-ból építettem egyet, ez a sztori meg van. Csak az anyaghasználatra akarok kitérni: a veloce oldallap belső acél lemezének furataiba is épp olyan bronz persely van, mint a chorus, record oldalába. Ott az acél lemez semmit nem ront a tartósságon, ugyanolyan anyagú a csap és a persely, minnt a felsőbb kategóriáknál. A csap edzett, barnított és polírozott, az oldallapok és a felfüggesztések közt szintén bronz hézagoló gyűrű, szinte század mm pontossággal hézagolva, a kanál tartó acél perselyes és a B rugó feszítő alátét is acél perselyban fordul, hihetetlen precíz szerkezet...ezért drágább sokkal, mint a shim. azt beteszik a csap résbe, megnyomnak egy gombot, kész a váltó...egy campát félautomata eszközökkel gyártják, pont az ilyen aprólékos megmunkálás miatt...Emiatt van, hogy a 15 éves avanti hátsó váltóm 3 esés után (midhárom akalommal kapott maflást a váló, el is görbült a papucs és a váltó flső függesztésének a sarka tkp eltűnt, ledarálta az aszfalt) mutat kb akkora kotyogást, mint egy 105 újan. Az már csak hab a tortán, hogy egy xar xeronba is jutott bronz perselyes görgő alulra is (105-nél nincs, ha rendesen használod, egy év alatt le lehet kukázni a görgőket), + a deore 592-t nézve (az is ugye 5-el kezdődő kód, kb 105 szint) az oldallapok nál a bronz perselyt felejtsd el, horganyzott csapok érdes felülettel...nem csoda, hogy 4-5 szezon után lóg mint a fene...(már újan is legalább 1 mm-t....). Ezért mondom, lehet, hogy ez a xenon-mirage egy alhja szont, de még egy escape-pel is tartósabb, mint a korabeli akár felső kategóriás shimanok...súlyra sem sokkal több, a komplett szett (főleg a fékváltó miatt), mint egy ultegra (az ecsape karról sok minrdent lehet mondani, de azt nem, hogy nehéz....) (megjegyzés: az escape-power shift rendszert általában azok rühellik, akik márványlap rugalmasságú campy fanek, s a szemükben nincs is nagyobb ficsőr, mint lenyomni 5 lánckereket egyszerre.. amúgy ha normálisan használják a karokat, jók azok. Csak kevesen vigyáznak a cuccaikra..  :)

 

Végül egy saját szerzemény is, hogy ne legyen inferioritás érzetem:

 

egyébként a 9s veloce sort tudom 10s-ként is adni. Van ugyanis 25t A lánckerék és 26t C lánckerék is nálam, (előbbit ugye Tőled vettem). meg 2.25mm-es hézagolók és 2.2-esek is, hehe. ugyan a 2.25-össel sem jön ki a 4.1, csak a 4.05, de az már szépen fut 10s campy rendszerrel. szoval eleg "univerzal" (ez a veloce 9s sor legnagyobb ütőkártyája.. tkp. 8-9-10-11s-re alakítható egy kis kreativitással)

De lényegtelen, mert inkább PG-1050-est v 1070-est veszek. A 18t-t úgyse' használom, és egy 12-28 v 12-27 már nagyobb átfogás. 

 

szabadonfutás vége.  Nem érzem offosnak a témát, bár nem is kurrens  :)

 

na igen. itt jól leírják a minőségi különbségeket. az ilyen dolgok miatt nem érzem azt,h az én 18 éves 10-es record váltásom nem elavult,vagy ilyesmi. én az enyémet inkább visszafelé fejleszteném. van 3 karbon alkatrész,amit inkább alura cserélnék. fékkarok,váltókarok,hátsó váltó egy darabja. némi súlytöbblet lenne,de talán szebb is lenne,meg tartósabb. 

 

ismerek olyan magyar bajnokot,aki hosszú évekig veloce váltással ment. már a 3. generációs ergója volt,ami csak 1-et vált lefelé,de nem olyan szögletes,mint a régebbiek. kb évi 15 ezer kilit ment,és legalább 3 évig nyüstölte őket,de lehet,h 4 is volt. most potenza-t használ. 

 

egy csomószor előjön ez a campa vs shimi dolog. mindkét gyártó más irányból közelítette meg a dolgokat,és mind a kettő működik. az én véleményem szerint,hosszútávon a campa olcsóbbra jön ki. ilyen 5-10 éves távlatokra gondolok. persze ma már nem jellemző,h ennyire sokáig használjon vlki egy váltó rendszert. 


donciccio módosította - 2018. november 07. - 10:35

  • Rabbit kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#27
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.749 hozzászólás

Miert pont a 10-es kampa, a 7-es Shimanok meg jobbak.

azért a 10-es campa,mert sztem egy ésszerű kompromisszum a fokozatok,és a fenntarthatóság közt. van 2x10 fokozat,és minden eleme javítható a campának. a shimano fékváltókarokat nem lehet javítani. pl.: egy bukás után,ha baja van,akkor kuka. a campánál meg kicserélem a sérült alkatrészt,és kész. de kikeresem már az eredeti hsz-t.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#28
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.166 hozzászólás

Miert pont a 10-es kampa, a 7-es Shimanok meg jobbak.

 



#29
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.749 hozzászólás

Várjál-várjál! Nem az ment itt a minap, hogy a campa jobban megéri, mert 10+ évig fogod használni? Meg hogy az 5800-as hátsóváltóra ha csúnyán ránézel, szétesik?  :D  :D  :D

hosszú távon a régi,10-es,sokat leváltós campa cuccok érik meg jobban. azt hiszem én írtam le,de már több hónapja. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#30
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 603 hozzászólás

http://www.wiggle.co...-5800-groupset/

 

Valaki szóljon Vicenzában, hogy ideje lenne bezárni a nem kerék-jellegű termékek árusítását, mert, itt labdába már nem rúgnak.. ^^

Várjál-várjál! Nem az ment itt a minap, hogy a campa jobban megéri, mert 10+ évig fogod használni? Meg hogy az 5800-as hátsóváltóra ha csúnyán ránézel, szétesik?  :D  :D  :D 



#31
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.277 hozzászólás

http://www.wiggle.co...-5800-groupset/

 

Valaki szóljon Vicenzában, hogy ideje lenne bezárni a nem kerék-jellegű termékek árusítását, mert, itt labdába már nem rúgnak.. ^^


  • Rabbit kedveli ezt

#32
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.681 hozzászólás

https://www.bike-eu....0988.1541149841


  • donciccio kedveli ezt

#33
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.749 hozzászólás

Rosszul áll a dugó a kormányban:-)

 

A dugó témát átérzem, nemrég én is vettem egy 3t stucnit aminek hiányzott, ez szerencsére sima dugós volt, nem ez a 3d-s huncutság. Tömtem bele alufóliából gyúrt dugót - ez amúgy elég esztétikusan megoldható 2 perc alatt de valahogy nem volt az igazi. Aztán 1 óra keresés után csak találtam egy régi. de pont belevaló dugót az egyik doboz aljában amiről csak sejtettem, hogy van valahol. Nagy volt az öröm. Így tudja feldobni a napod egy 5 forintos alkatrész.

jól van a dugó a stucniban. ez ilyen. :)

8CE238FA-979E-43B6-9C00-E4AAE8F15D82.jpe26B82A18-AA2F-49FD-97E2-1199D47343B3.jpe

 

http://velobase.com/...8f-38589b59dac5 


  • vittore30 kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#34
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 603 hozzászólás

nekem mind a kettő tetszik. :)

Rosszul áll a dugó a kormányban:-)

 

A dugó témát átérzem, nemrég én is vettem egy 3t stucnit aminek hiányzott, ez szerencsére sima dugós volt, nem ez a 3d-s huncutság. Tömtem bele alufóliából gyúrt dugót - ez amúgy elég esztétikusan megoldható 2 perc alatt de valahogy nem volt az igazi. Aztán 1 óra keresés után csak találtam egy régi. de pont belevaló dugót az egyik doboz aljában amiről csak sejtettem, hogy van valahol. Nagy volt az öröm. Így tudja feldobni a napod egy 5 forintos alkatrész.


petter78 módosította - 2018. október 31. - 12:08

  • donciccio kedveli ezt

#35
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.749 hozzászólás

sokkal jobb így, hogy nem a lendkerekek vannak benne. :)

nekem mind a kettő tetszik. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#36
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 6.027 hozzászólás

viszonylag ritka,h egy vintage stucnihoz lehessen porvédő kupakot szerezni,de nekem sikerült. :)

 

 

 

 

sokkal jobb így, hogy nem a lendkerekek vannak benne. :)


  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#37
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.749 hozzászólás

viszonylag ritka,h egy vintage stucnihoz lehessen porvédő kupakot szerezni,de nekem sikerült. :)

 

686_1112.jpg

684_5888.jpg


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#38
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.681 hozzászólás

https://apro.bikemag...s-vegaron-14174

 

ha a rossz beállítás (szerintem az, nézd a kormány és a fvkart) miatt eladó, akkor kár érte



#39
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 603 hozzászólás

Ez direkt sz*r, ez egyertelmu.

Ha igenyes sz*rt akart volna, akkor legalabb kozepre rendezi ezt a negy lanckereket, es akkor legalabb egyenes lancvonal lenne.

Hát ja, valahogy úgy ahogy azt a GCN-es csóka csinálta itt (ennek legalább volt értelme): https://www.globalcy...e-kom-challenge



#40
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.166 hozzászólás

nem értem, ezt az áttételtartományt kb első váltó nélkül is tudná egy teljes sorral, ráadásul egyszerűbb (talán még könnyebb) is lenne a canga.

 

ennyi erővel mehetne mondjuk nyereg nélkül is, azzal is könnyebb a gép és funkcionálisan is csak kicsivel sz@rabb... d3.gif

Ez direkt sz*r, ez egyertelmu.

Ha igenyes sz*rt akart volna, akkor legalabb kozepre rendezi ezt a negy lanckereket, es akkor legalabb egyenes lancvonal lenne.


ave módosította - 2018. október 19. - 12:46

  • Vejne kedveli ezt