kell ennél jobb télre? 60 ezer ft??? nyitni kellene egy magyar dealerházat
én is arra gondoltam,h télire ideális lenne. még jobb lenne,ha a csepel is csinálna olyat,aminek ilyesmi,hagyományos geója van. nem ez az ejtett felső csövű,ami most van.
kell ennél jobb télre? 60 ezer ft??? nyitni kellene egy magyar dealerházat
én is arra gondoltam,h télire ideális lenne. még jobb lenne,ha a csepel is csinálna olyat,aminek ilyesmi,hagyományos geója van. nem ez az ejtett felső csövű,ami most van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezt a gyöngyszemet találtam. a favorit él,és virul. ez a legolcsóbb országutijuk: http://www.favorit.s...t-strada-detail
kell ennél jobb télre? 60 ezer ft??? nyitni kellene egy magyar dealerházat
ezt a gyöngyszemet találtam. a favorit él,és virul. ez a legolcsóbb országutijuk: http://www.favorit.s...t-strada-detail
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem egyszerubb az appot hasznalni? 0.1-0.2 fokra pontos.
szervizben sem hasznalnak mast, onnan loptam az ötletet, es bevalt
Kicsit OFF de néhány hete polcot raktunk föl havernál és vízmérték híján a telefonom használtuk - és tökéletes lett.
Néhány napja megint raktunk föl polcokat de most már büszkén mutatta a vízszintezőjét. De azt vettem észre, hogy a polc néhány mm-es mozgatására a buborék meg sem mozdult. Márpedig egy 2 méteres polcnál ez komoly eltérés volt. Szóval szerintem is jobb az app. Még bringához is.
Csak magamat tudom idézni.
Nem tudom milyen külsőid vannak, de ha valami normális edző gumi akkor igen, bőven 10e fölött a hátsóval, az első meg soha el nem kopik.
vittoria rubino pro külsőim vannak. sztem egy 10-est én is elmegyek vele. azért érzem kicsit soknak,amit írtál,h 2x-3x többet tudsz velük menni. amúgy nem baj Jani,h alacsony nyomáson tekersz. majd,ha felütöd,és ledefektelsz adok neked belsőt meg pumpát,h haza tudj menni.
Edited by donciccio, 2016. March 06. - 11:07.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Par ezer ft, es segit beloni nehany dolgot...
nem egyszerubb az appot hasznalni? 0.1-0.2 fokra pontos.
szervizben sem hasznalnak mast, onnan loptam az ötletet, es bevalt
Edited by Vejne, 2016. March 06. - 08:02.
jé, tényleg a dőlésszöggel kellett játszani.
kész mák, hogy van ez az androidos szögmérő, tizedre lehet szórakozni. És a csavarokkal is, aranyos, ahogy húzol fél fordulatot a hátsón, kb. 0.3 fokot hátradől a nyereg, húzol kicsit az első csavaron, picit előrébb dől, és így tovább.
Azt hiszem, sikerült eltalálni. Még kicsit a nyeregpozícióval is kellett játszani, mert bitang hátranyúlása van a zero100-nak, és a sima flite is kb. 12 mm-rel keskenyebb a flite maxnál..
B tension screw-ra keress rá a kedvenc trükköm a gyorsabb-finomabb váltásért.
http://www.sheldonbr...adjustment.html
Most derailers have an angle adjustment screw (Shimano calls it "B-tension adjustment"). This adjusts the tension of the upper ("b") spring of the parallelogram, and thus the height of the jockey pulley. The looser this screw is, the closer the jockey pulley will be to the cluster.
Másik. lentebb mutatja az eltérő kábelkötést, s megemlíti, hogy így lehet pl. shimano rendszerben campag lánckeréksort használni. Ezt csak azért írom, mert nemrég láttam egy fórumtag tanítványánál 10es ultegra rendszerben 10-es campag kereket
felraktam az új sort, de a B csavar már koppra ki volt tekerve, szóval maradt így, néhány mm van a sor és a váltógörgő között, jó lesz ez így.
én 7 barnal többet még a 21-es gumikba se fújtam, számomra azok is furcsák, akik úgy keresnek minipumpát, hogy tudjon 7-8 bart...tök felesleges, jellemzően azért nem a külvilágtól teljesen elvágva bringázunk, egy gumis/bringaszervízig vagy épp hazáig bőven el lehet menni 4-5 barral is...
viszont az sks race day tényleg tud 7.5-et, és anno 9 euro volt px-en.
kész mázli, hogy csak kétszer volt rá szükségem
Én is alacsony nyomás hívő vagyok, de az öregek nehezen tudják elképzelni, hogyan lehet 5 baron közlekedni. Ráadásul 2-3x többet elmegyek a gumikkal, mint ők.
én 7 barnal többet még a 21-es gumikba se fújtam, számomra azok is furcsák, akik úgy keresnek minipumpát, hogy tudjon 7-8 bart...tök felesleges, jellemzően azért nem a külvilágtól teljesen elvágva bringázunk, egy gumis/bringaszervízig vagy épp hazáig bőven el lehet menni 4-5 barral is...
van egy feltételezésem, tesztelem:
ahogy írtam, úgy érzem, hátrafelé tolt-rotált a csípőm.
a coralon a nyereg picit előre lejt, a cannondale-en vízszintes.
viszont, kézzel akár centikre le tudod nyomni a nyereg hátsó részét, az ülőlapnál fogva. Ha kézzel centikre behajlítod, mennyit hajlít rajta a seggem 80 kg fölött?
ici-picit, kb. fél foknyit megdöntöm előre a nyerget, ahogy a basson is van, és akkor szerintem ez a hátrafelé csúszás kiküszöbölődik.
csak egy PITA állítani a dőlésszöget a zero100-on, mert, elvileg az első csavar állítja a dőlésszöget, a hátsó meg fixál, de, ahogy ráhúzol a hátsó csavarra, a nyereg is szépen hátradől. Utálom az olaszokat.
jé, tényleg a dőlésszöggel kellett játszani.
kész mák, hogy van ez az androidos szögmérő, tizedre lehet szórakozni. És a csavarokkal is, aranyos, ahogy húzol fél fordulatot a hátsón, kb. 0.3 fokot hátradől a nyereg, húzol kicsit az első csavaron, picit előrébb dől, és így tovább.
Azt hiszem, sikerült eltalálni. Még kicsit a nyeregpozícióval is kellett játszani, mert bitang hátranyúlása van a zero100-nak, és a sima flite is kb. 12 mm-rel keskenyebb a flite maxnál..
Sziasztok! Vettem egy régi Flite nyerget kipróbálni. Mentem is vele már egy kört és kényelmesnek is tűnik, csak nagyon csúszkálok rajta. Van valami ötletetek, befújjam valmivel? Smirgli?
Ez a baj,hogy hívők vagytok. Minden tekerés előtt mondtok egy imát,hogy ne üssétek fel a felnit.
voltam régen egy Szolnok környéki versenyen. süvegcukor kupa,vagy mi. már nem emlékszem a nevére,de ez mind1 is. szingós kerekekkel mentem. 40 fölötti tempóval belementem egy úthibába. nem defekteltem le,de a felnit kukázhattam. mindig ilyen 8 bar körül mentem,szóval akkor is ennyi lehetett a gumikban. egy 5 bar-ra feldudált gumival kerékcsere lett volna sztem,mert eltört volna a felni is. így csak deformálódott. de menjetek 5 bar-on,treking kerekeken,és örömködjetek.
Csak magamat tudom idézni.
ez a 3x annyi km valójában mennyi? 15-20 ezer km? nem hinném.
pl én elmegyek 5000-et a mostani külsőimmel,akkor te 15-öt?
Nem tudom milyen külsőid vannak, de ha valami normális edző gumi akkor igen, bőven 10e fölött a hátsóval, az első meg soha el nem kopik.
A sebesség mindent megold.
van egy feltételezésem, tesztelem:
ahogy írtam, úgy érzem, hátrafelé tolt-rotált a csípőm.
a coralon a nyereg picit előre lejt, a cannondale-en vízszintes.
viszont, kézzel akár centikre le tudod nyomni a nyereg hátsó részét, az ülőlapnál fogva. Ha kézzel centikre behajlítod, mennyit hajlít rajta a seggem 80 kg fölött?
ici-picit, kb. fél foknyit megdöntöm előre a nyerget, ahogy a basson is van, és akkor szerintem ez a hátrafelé csúszás kiküszöbölődik.
csak egy PITA állítani a dőlésszöget a zero100-on, mert, elvileg az első csavar állítja a dőlésszöget, a hátsó meg fixál, de, ahogy ráhúzol a hátsó csavarra, a nyereg is szépen hátradől. Utálom az olaszokat.
Én is alacsony nyomás hívő vagyok, de az öregek nehezen tudják elképzelni, hogyan lehet 5 baron közlekedni. Ráadásul 2-3x többet elmegyek a gumikkal, mint ők.
ez a 3x annyi km valójában mennyi? 15-20 ezer km? nem hinném.
pl én elmegyek 5000-et a mostani külsőimmel,akkor te 15-öt?
Edited by donciccio, 2016. March 05. - 07:58.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Don: ez nem így van
Mert tudják, hogy nem fogják.
voltam régen egy Szolnok környéki versenyen. süvegcukor kupa,vagy mi. már nem emlékszem a nevére,de ez mind1 is. szingós kerekekkel mentem. 40 fölötti tempóval belementem egy úthibába. nem defekteltem le,de a felnit kukázhattam. mindig ilyen 8 bar körül mentem,szóval akkor is ennyi lehetett a gumikban. egy 5 bar-ra feldudált gumival kerékcsere lett volna sztem,mert eltört volna a felni is. így csak deformálódott. de menjetek 5 bar-on,treking kerekeken,és örömködjetek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A