Geometria kérdés.
A cannondale-en a fejcső-fejcsapágy kupak magassága 19.5cm, a coralon 19cm az alsó csapágycsésze aljától a stucni aljáig. Egymás mellé téve a gépeket, a coralon pár mm-rel alacsonyabban van a kormány.
A nyeregmagasságok a középcsapágyház közepétől mérve identikusak.
A nyeregorr-kormányközép távolság identikus, a kormányok reach értéke identikus, a fékváltókar fogás-nyeregorr távolsága szintén azonos.
Elvileg egymásra vannak hangolva a gépek, de valamiért a dale-en nyúltabbnak-hosszabbnak érzem a fékváltókar-fogást, és furcsán úgy érzem, mintha hátrafelé lenne rotálva a csípőm.
A két gép nyeregvázcsőszöge elég közel van, a dale-é hivatalosan 73.5, a coralnál meg 73.3-at mértem egy elvileg elég pontos androidos alkalmazással, a mérőszalag szerint nem kéne, hogy gond legyen.
miért érzem hosszabbnak-kényelmetlenebbnek a dale-t? Mármint, furcsán az alsó hátam-csípőm érződik úgy, mintha hátrafelé csúszna.
Toljam picit előrébb a nyerget a dale-en? vagy a nyereg dőlésszögén állítsak ici-picit? (mérő szerint vízszintes, lehet, 0.1-0.2 fokot játszani kéne)
Megyek szívni valami erőset, és akkor azt fogom képzelni, hogy valaki válaszol erre a hülye kérdésre.
Edited by Vejne, 2016. March 04. - 19:27.