Hat csak, hogy gyorsabban kene menni!
ez igazán érdekes... megnéztem volna a fekete lovagot, meg a mögötte jövőket, ha a mondeos hirtelen rájön, hogy "hopp, itt kell lefordulnom".
Hat csak, hogy gyorsabban kene menni!
ez igazán érdekes... megnéztem volna a fekete lovagot, meg a mögötte jövőket, ha a mondeos hirtelen rájön, hogy "hopp, itt kell lefordulnom".
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
amit írtam is a meghajtás topikban, ez a pp 206 eléggé bejött, jó széles és olyan könnyű mint a nehezebb keo-k, szóval nem szívesen engedem el:-)
a keo miatt ahogy olvasom kb fél cm le kell tolni a nyerget, ami nekem azért problémás mert nem tudom lejjebb vinni ugyanennyeivel (semennyivel se) a kormányt
járható út lenne venni egy másik deltát,és kicserélni a tengelyt. az megvan 2-3000-ből.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De.
ha menetes rendszer: alacsonyabb beépítésű fejcsapágy
ha aherad: más dőlésszögű stucni, vagy ha külső csészés, alacsonyabb beépítésű magasságú fejcsapágy, ha integrált: tudsz laposabb felső fedőkupakot tenni.
Ugye Neked külső csészés ahead fejcsapágyad van?
az
amit írtam is a meghajtás topikban, ez a pp 206 eléggé bejött, jó széles és olyan könnyű mint a nehezebb keo-k, szóval nem szívesen engedem el:-)
a keo miatt ahogy olvasom kb fél cm le kell tolni a nyerget, ami nekem azért problémás mert nem tudom lejjebb vinni ugyanennyeivel (semennyivel se) a kormányt
De.
ha menetes rendszer: alacsonyabb beépítésű fejcsapágy
ha aherad: más dőlésszögű stucni, vagy ha külső csészés, alacsonyabb beépítésű magasságú fejcsapágy, ha integrált: tudsz laposabb felső fedőkupakot tenni.
Ugye Neked külső csészés ahead fejcsapágyad van?
amit írtam is a meghajtás topikban, ez a pp 206 eléggé bejött, jó széles és olyan könnyű mint a nehezebb keo-k, szóval nem szívesen engedem el:-)
a keo miatt ahogy olvasom kb fél cm le kell tolni a nyerget, ami nekem azért problémás mert nem tudom lejjebb vinni ugyanennyeivel (semennyivel se) a kormányt
Cseh? Nem inkább kínai?
jó, de ők matricázzák
http://bikecorner.hu...i-pedal-fekete/
http://www.ebay.com/...H1mpEPJM4wd8VQA
Vejne módosította - 2016. március 14. - 12:24
Vittore, van egy nagyon jó keo pedál, Force néven.
Cseh termék, kb 10 ezer, de alumínium és természetesen rugoero állítható.
Cseh? Nem inkább kínai?
A sebesség mindent megold.
Vejne módosította - 2016. március 14. - 12:07
Ha jol remlik ennel a bringanal valtottal deltarol keora.kenyelmes? Tartos? Nem nyikorog?
Nagyon nem tervezem de azt nezem hogy rengetegen keoznak.tegnap eljatszottam a gondolattal,h veszek uj delta pedalt,nem egyszeru,a kinalat szinte zero
én használtan vettem mind a két keo max pedálomat. egyenlőre nincsen baj velük. a télin kapott rendesen idén,és nincsen baja.megszokott look minőség a csapágyazása,meg minden. mondjuk én keo max alatt nem vennék pedált. ebben legalább van egy alu koptató betét. időnként teszek egy csepp olajat a dokkoló felületekre,de nem lenne szükséges. nem nyikorog még az után gyártott stoplival sem. a télin használom után gyártottal. az egy speckó csukán van. a másik cipőmön gyári look stopli van. kb 7-8000 ft-ot érnek. többet nem szabad kiadni rájuk használtan. az új ára viszont túl magas. legalábbis nekem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Oh my... Ekkora gaz videos tanacsadot...
Majd 13barra pumpalja a peremes Schwalbe gumikat!
19-20mm-s belso, a kulso nem tudom, de nem tunik olyan keskenynek. De egyebkent is, 2016-ban 20-as?
Tele puderezi a kulsot, rossz nezni, es siman laposan beteszi a belsot.
Jaj.
nekem ugyan ilyen belsőm vannak. kicsit szélesebbek az átlagosnál. ha a szokott módon feldudálom,akkor nem megy be a helyére. ráadásul sérülékeny a szerelésnél. én simán becsíptem egyet. mondjuk mind1. meg tudtam ragasztani.
tegnap rohadt fáradt voltam. nem tudtam elmenni tekerni. maradt a szerelgetés,tisztogatás. kmc patentszemet használok a láncomhoz. én szeretek ilyen apróságokból betárazni itthon. szóval új patentszemmel raktam össze a láncot,mert a szemrevételezés során deformálódást vettem észre. összehasonlítottam az újjal,és tényleg ki voltak hajolva a lemezek. kb 2 hete sikerült szereznem eredeti campa fékbetéteket. kicsit nehéz ügy,mert az enyém még a 2000 előtti széria. ehhez nehezebb beszerezni a pofákat. és természetesen aranyárban mérik. 8000 ft a 4 db fékpofa. oké. nem kell évente cserélni. az előzőt is legalább 10 évig használtam,és még a kopásjelző csíkokat nem érte el az amortizáció. rendeltem csapágyakat a 4szöges record középrészemhez. sajnos első körben (első üzletben) a hozzánemértés csimborasszói dolgoztak,így rosszat hoztak. elálltam az üzlettől. (magyarul kenjék a hajukra,mert sokáig várattak,és még rosszat is hoztak. ) szóval átmentem egy másik boltba,és onnan rendeltem. remélem itt nem lesz ilyen gond. viszont,most nem érzem olyan rossznak a hajtóművet. egy kicsit letakarítottam a láncot,és kevésbé érezni a darálós dolgokat. lehet,h mégsem a csapágyak a baj okozói.
lemértem a láncot is. kb 60%-os kopásnál jár. lassan kell majd rendeljek másik láncot is. lehet,h csak ez a baja a rendszernek. az 5 mm-el rövidebb stucni,és a más formájú,nehezebb kormány úgy néz ki eléggé bevált. a múltkor volt egy táblahajrám. egyedül ott éreztem rövidnek a rendszert. viszont a napi használatban nagyon fasza a kokpit. a merevebb kormány viszont jól jött.
a lejtőzéseknél is hasznos. vlhogy jobb irányítani a bringát vele. a hónap végén lesz 2 éve,h hozzám került a Bianchi Genius vázam. ahhoz az állapotomhoz képest nagyon sokat fogytam. szóval most már ki is tudom használni a váz adta lehetőségeket. az a vicc,h a 4szögtengely,a hagyományos stucni ellenére is nagyon jól működik ez a váz,alkatrész,kiegészítő egység. az irányítás nagyon ott van,és sztem a merevsége is megfelelő. persze az acálokhoz hasonlítva. egy új karton bringa biztos jobb. (sztem inkább csak más,nem feltétlenül jobb,de ez csak a saját véleményem) szóval öröm,bodóttá van.
néztem a bikkmakk beharangozó cikkét a virsligumis tesztekről. a tömegadatok érdekesek. azt hiszem nem kell szégyenkeznem. kicsivel 9 kg alatt van a Bianchi-m pedállal,kulacstartókkal. kevés karton alkatrésszel.
a facebook-on láttam egy srácnál egy ilyen bbb konzolra szerelt vdo m6 órát: http://bbbcycling.co...omputers/BCP-88 nem is tudtam,h fel lehet rá szerelni átalakítás nélkül. ráadásul jó vékony kormányhoz is. mondjuk az árát hagyjuk. kb 8000 pénz.
donciccio módosította - 2016. március 14. - 10:40
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Oh my... Ekkora gaz videos tanacsadot...
Majd 13barra pumpalja a peremes Schwalbe gumikat!
19-20mm-s belso, a kulso nem tudom, de nem tunik olyan keskenynek. De egyebkent is, 2016-ban 20-as?
Tele puderezi a kulsot, rossz nezni, es siman laposan beteszi a belsot.
Jaj.
mindent elmond a professzionalizmusról, hogy fékváltóra rakott bringa mellett szerelget
Oh my... Ekkora gaz videos tanacsadot...
Majd 13barra pumpalja a peremes Schwalbe gumikat!
19-20mm-s belso, a kulso nem tudom, de nem tunik olyan keskenynek. De egyebkent is, 2016-ban 20-as?
Tele puderezi a kulsot, rossz nezni, es siman laposan beteszi a belsot.
Jaj.
Biztos, hogy 11s rotorod van? 10s sor mögé 1mm-es hézagoló a régi 8-9-10s rotoroknál kellett
Tavalyi Fulcrum Racing 5 kerék, 11s van ráírva, egy műanyag hézagoló van a sor mögött és a sor közben is van még egy szélesebb két fokozat között.
Váltani pontosan vált a gyárilag beállított váltó és a sor sem lötyög így, elvben fordítva kellene a kettőt?
0.7mm. Lehetne kicsit tobbet is talan, de akkor nagyobb korben kell esztergalni, mert az agy pereme hozzaerne, es a valto is kozelebb kerul a kullokhoz. (van hely azert)
Igy persze a legkisebb lanckerek nem kapaszkodik teljesen feluleten, de ez a titan testtel nem okoz gondot nalam. Nyilvan ha 90kg-s sprinter lennek ezt lehet nem vallalnam be.
Gyári rendszereken 1,5mm-n kapaszkodik a kicsi és alu rotorokon is, tehát pl az acélon akár 0,5mm is elég lehet.
A sebesség mindent megold.
Köszi a tippeket! A 11es sor hátsó feléből lett le esztergálva ahogy látom, menyi lett leszedve? 1mm?
0.7mm. Lehetne kicsit tobbet is talan, de akkor nagyobb korben kell esztergalni, mert az agy pereme hozzaerne, es a valto is kozelebb kerul a kullokhoz. (van hely azert)
Igy persze a legkisebb lanckerek nem kapaszkodik teljesen feluleten, de ez a titan testtel nem okoz gondot nalam. Nyilvan ha 90kg-s sprinter lennek ezt lehet nem vallalnam be.