ez igazán érdekes... megnéztem volna a fekete lovagot, meg a mögötte jövőket, ha a mondeos hirtelen rájön, hogy "hopp, itt kell lefordulnom".
Az orszaguti kerekparozas nem veszelytelen, foleg csoportban.
ez igazán érdekes... megnéztem volna a fekete lovagot, meg a mögötte jövőket, ha a mondeos hirtelen rájön, hogy "hopp, itt kell lefordulnom".
Az orszaguti kerekparozas nem veszelytelen, foleg csoportban.
Hat csak, hogy gyorsabban kene menni!
ez igazán érdekes... megnéztem volna a fekete lovagot, meg a mögötte jövőket, ha a mondeos hirtelen rájön, hogy "hopp, itt kell lefordulnom".
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
amit írtam is a meghajtás topikban, ez a pp 206 eléggé bejött, jó széles és olyan könnyű mint a nehezebb keo-k, szóval nem szívesen engedem el:-)
a keo miatt ahogy olvasom kb fél cm le kell tolni a nyerget, ami nekem azért problémás mert nem tudom lejjebb vinni ugyanennyeivel (semennyivel se) a kormányt
járható út lenne venni egy másik deltát,és kicserélni a tengelyt. az megvan 2-3000-ből.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De.
ha menetes rendszer: alacsonyabb beépítésű fejcsapágy
ha aherad: más dőlésszögű stucni, vagy ha külső csészés, alacsonyabb beépítésű magasságú fejcsapágy, ha integrált: tudsz laposabb felső fedőkupakot tenni.
Ugye Neked külső csészés ahead fejcsapágyad van?
az
amit írtam is a meghajtás topikban, ez a pp 206 eléggé bejött, jó széles és olyan könnyű mint a nehezebb keo-k, szóval nem szívesen engedem el:-)
a keo miatt ahogy olvasom kb fél cm le kell tolni a nyerget, ami nekem azért problémás mert nem tudom lejjebb vinni ugyanennyeivel (semennyivel se) a kormányt
De.
ha menetes rendszer: alacsonyabb beépítésű fejcsapágy
ha aherad: más dőlésszögű stucni, vagy ha külső csészés, alacsonyabb beépítésű magasságú fejcsapágy, ha integrált: tudsz laposabb felső fedőkupakot tenni.
Ugye Neked külső csészés ahead fejcsapágyad van? ![]()
amit írtam is a meghajtás topikban, ez a pp 206 eléggé bejött, jó széles és olyan könnyű mint a nehezebb keo-k, szóval nem szívesen engedem el:-)
a keo miatt ahogy olvasom kb fél cm le kell tolni a nyerget, ami nekem azért problémás mert nem tudom lejjebb vinni ugyanennyeivel (semennyivel se) a kormányt
Cseh? Nem inkább kínai?
jó, de ők matricázzák
http://bikecorner.hu...i-pedal-fekete/
http://www.ebay.com/...H1mpEPJM4wd8VQA
Vejne módosította - 2016. március 14. - 12:24
Vittore, van egy nagyon jó keo pedál, Force néven.
Cseh termék, kb 10 ezer, de alumínium és természetesen rugoero állítható.
Cseh? Nem inkább kínai? ![]()
A sebesség mindent megold.
Vejne módosította - 2016. március 14. - 12:07
Ha jol remlik ennel a bringanal valtottal deltarol keora.kenyelmes? Tartos? Nem nyikorog?
Nagyon nem tervezem de azt nezem hogy rengetegen keoznak.tegnap eljatszottam a gondolattal,h veszek uj delta pedalt,nem egyszeru,a kinalat szinte zero
én használtan vettem mind a két keo max pedálomat. egyenlőre nincsen baj velük. a télin kapott rendesen idén,és nincsen baja.megszokott look minőség a csapágyazása,meg minden. mondjuk én keo max alatt nem vennék pedált. ebben legalább van egy alu koptató betét. időnként teszek egy csepp olajat a dokkoló felületekre,de nem lenne szükséges. nem nyikorog még az után gyártott stoplival sem. a télin használom után gyártottal. az egy speckó csukán van. a másik cipőmön gyári look stopli van. kb 7-8000 ft-ot érnek. többet nem szabad kiadni rájuk használtan. az új ára viszont túl magas. legalábbis nekem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Oh my... Ekkora gaz videos tanacsadot...
Majd 13barra pumpalja a peremes Schwalbe gumikat!
19-20mm-s belso, a kulso nem tudom, de nem tunik olyan keskenynek. De egyebkent is, 2016-ban 20-as?
Tele puderezi a kulsot, rossz nezni, es siman laposan beteszi a belsot.
Jaj.
nekem ugyan ilyen belsőm vannak. kicsit szélesebbek az átlagosnál. ha a szokott módon feldudálom,akkor nem megy be a helyére. ráadásul sérülékeny a szerelésnél. én simán becsíptem egyet. mondjuk mind1. meg tudtam ragasztani.
tegnap rohadt fáradt voltam. nem tudtam elmenni tekerni. maradt a szerelgetés,tisztogatás. kmc patentszemet használok a láncomhoz. én szeretek ilyen apróságokból betárazni itthon. szóval új patentszemmel raktam össze a láncot,mert a szemrevételezés során deformálódást vettem észre. összehasonlítottam az újjal,és tényleg ki voltak hajolva a lemezek. kb 2 hete sikerült szereznem eredeti campa fékbetéteket. kicsit nehéz ügy,mert az enyém még a 2000 előtti széria. ehhez nehezebb beszerezni a pofákat. és természetesen aranyárban mérik. 8000 ft a 4 db fékpofa. oké. nem kell évente cserélni. az előzőt is legalább 10 évig használtam,és még a kopásjelző csíkokat nem érte el az amortizáció. rendeltem csapágyakat a 4szöges record középrészemhez. sajnos első körben (első üzletben) a hozzánemértés csimborasszói dolgoztak,így rosszat hoztak. elálltam az üzlettől. (magyarul kenjék a hajukra,mert sokáig várattak,és még rosszat is hoztak.
) szóval átmentem egy másik boltba,és onnan rendeltem. remélem itt nem lesz ilyen gond. viszont,most nem érzem olyan rossznak a hajtóművet. egy kicsit letakarítottam a láncot,és kevésbé érezni a darálós dolgokat. lehet,h mégsem a csapágyak a baj okozói.
lemértem a láncot is. kb 60%-os kopásnál jár. lassan kell majd rendeljek másik láncot is. lehet,h csak ez a baja a rendszernek. az 5 mm-el rövidebb stucni,és a más formájú,nehezebb kormány úgy néz ki eléggé bevált. a múltkor volt egy táblahajrám. egyedül ott éreztem rövidnek a rendszert. viszont a napi használatban nagyon fasza a kokpit. a merevebb kormány viszont jól jött.
a lejtőzéseknél is hasznos. vlhogy jobb irányítani a bringát vele. a hónap végén lesz 2 éve,h hozzám került a Bianchi Genius vázam. ahhoz az állapotomhoz képest nagyon sokat fogytam. szóval most már ki is tudom használni a váz adta lehetőségeket. az a vicc,h a 4szögtengely,a hagyományos stucni ellenére is nagyon jól működik ez a váz,alkatrész,kiegészítő egység. az irányítás nagyon ott van,és sztem a merevsége is megfelelő. persze az acálokhoz hasonlítva. egy új karton bringa biztos jobb. (sztem inkább csak más,nem feltétlenül jobb,de ez csak a saját véleményem) szóval öröm,bodóttá van. ![]()
néztem a bikkmakk beharangozó cikkét a virsligumis tesztekről. a tömegadatok érdekesek. azt hiszem nem kell szégyenkeznem. kicsivel 9 kg alatt van a Bianchi-m pedállal,kulacstartókkal. kevés karton alkatrésszel. ![]()
a facebook-on láttam egy srácnál egy ilyen bbb konzolra szerelt vdo m6 órát: http://bbbcycling.co...omputers/BCP-88 nem is tudtam,h fel lehet rá szerelni átalakítás nélkül. ráadásul jó vékony kormányhoz is. mondjuk az árát hagyjuk. kb 8000 pénz.
donciccio módosította - 2016. március 14. - 10:40
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Oh my... Ekkora gaz videos tanacsadot...
Majd 13barra pumpalja a peremes Schwalbe gumikat!
19-20mm-s belso, a kulso nem tudom, de nem tunik olyan keskenynek. De egyebkent is, 2016-ban 20-as?
Tele puderezi a kulsot, rossz nezni, es siman laposan beteszi a belsot.
Jaj.
mindent elmond a professzionalizmusról, hogy fékváltóra rakott bringa mellett szerelget ![]()
Oh my... Ekkora gaz videos tanacsadot...
Majd 13barra pumpalja a peremes Schwalbe gumikat!
19-20mm-s belso, a kulso nem tudom, de nem tunik olyan keskenynek. De egyebkent is, 2016-ban 20-as?
Tele puderezi a kulsot, rossz nezni, es siman laposan beteszi a belsot.
Jaj.
Biztos, hogy 11s rotorod van? 10s sor mögé 1mm-es hézagoló a régi 8-9-10s rotoroknál kellett
Tavalyi Fulcrum Racing 5 kerék, 11s van ráírva, egy műanyag hézagoló van a sor mögött és a sor közben is van még egy szélesebb két fokozat között.
Váltani pontosan vált a gyárilag beállított váltó és a sor sem lötyög így, elvben fordítva kellene a kettőt? ![]()
0.7mm. Lehetne kicsit tobbet is talan, de akkor nagyobb korben kell esztergalni, mert az agy pereme hozzaerne, es a valto is kozelebb kerul a kullokhoz. (van hely azert)
Igy persze a legkisebb lanckerek nem kapaszkodik teljesen feluleten, de ez a titan testtel nem okoz gondot nalam. Nyilvan ha 90kg-s sprinter lennek ezt lehet nem vallalnam be.
Gyári rendszereken 1,5mm-n kapaszkodik a kicsi és alu rotorokon is, tehát pl az acélon akár 0,5mm is elég lehet.
A sebesség mindent megold.