Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34313 hozzászólás a témában

#3561
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem :) jo geometriaja van megtapogatva.

 

no a masik kormany mellett mar egyertelmubb volt :) felul 40es, alul 42es (kozepen merve).



#3562
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

Használ valaki Michelin PRO4-et?

az Endurance szemlátomást szűkebb a PRO3-nál...23-as mérteben

 

a többi is ilyen, vagy csak az Endurance?
érdemes lenne 25-öst rendelnem legközelebb?

most hátul van tehát egy szezon alatt leölöm róla.. :)

 

 


SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#3563
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

de a négyszögesből csinálok oktalinkest is, ha nem húzom meg rendesen a hajtómucsavarokat. :) bilimínium karok, elnyalódik-kotyogósodik. 



#3564
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.863 hozzászólás

http://apro.bikemag....r-l338017.html#

 

prowheel hajtómű. volt szerencsém kipróbálni, nem tudom milyen a tripper, de inkább azt. ha prowheel hajtóműved van, számíts rá, hogy - hiába van faszán beállítva az átdobód - könnyen bele tudod hajtani a láncot az átdobóba, nem, nem nagytányér+kónuszon, hanem 2-vel felette, tehát pl 52-15-el, simán, nem is kell, hogy nehéz legyél, ilyen fasza a cucc, ja és veri az egykilós fehérkenyeret súlyban



#3565
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver

Tok, jo, milyen nezett video.   Nekem is ilyeneket kene inkabb csinalnom. :D

 

De azert jo volt, hogy paran megkoszontek a STOP-on, hogy meg tudtak nezni a palyat a verseny elott.

Amugy abszolut 10. idot mentem, besz***s.


ave módosította - 2016. április 11. - 20:11

  • DaveRider és donciccio kedveli ezt

#3566
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.863 hozzászólás

 

örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver



#3567
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

Reach, írd be g be, egy kép szemléletes. Tkp a BB csapagyhaztol huzol egy vonalat a talajra merőlegesen, és ahol ez a vonal metszi a vizszintes felsocsovet, onnan a kormánycsapi felső reszeig mérik

Ha custom karbon, akkor legend by bertoletti vagy festka.cz

Ez mind a kettő váznál 395 cm 56-os méretben.

És ha jól látom a supersixnek is ennyi :)



#3568
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nekem is acélváz+karbonvilla a felállás

nalam meg alu+karbon, de azert mert ez olcsobb :) nem azert mert jobb.



#3569
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.863 hozzászólás

akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod? :huh:

nekem is acélváz+karbonvilla a felállás



#3570
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

kell karbonpaszta, ha a kormanyon a befogoresz durvabb feluletu?



#3571
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is :)

 

akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod? :huh:



#3572
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

villaval azert nem 500-700g lesz az :) meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.

pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is :)



#3573
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Az Easton szelesedik lefele.  Fekkarnal 1.5cm-rel szukebb, mint lent.   Emiatt egy ideig hasznaltam 44-est, de az tul szeles lett, hulyeseg volt.

 

megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem :) jo geometriaja van megtapogatva.


  • Vejne kedveli ezt

#3574
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.

Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.

Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/

 

villaval azert nem 500-700g lesz az :) meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.



#3575
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Szia,

 

Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál. 

Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.

Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.

Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/



#3576
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Reach, írd be g be, egy kép szemléletes. Tkp a BB csapagyhaztol huzol egy vonalat a talajra merőlegesen, és ahol ez a vonal metszi a vizszintes felsocsovet, onnan a kormánycsapi felső reszeig mérik

Ha custom karbon, akkor legend by bertoletti vagy festka.cz

#3577
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.

Szia,

 

Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál. 



#3578
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Komplett bicajt fogok venni, de engem csak a váz izgat. Abból szeretném most a lehetőségeimhez képest a legjobbat. Van két jó kerekem, a szettet meg majd egyszer lecserélem, ha úgy alakul. 

A 182 cm-hez szerinted M-es bicajt vegyek??

A tarmacot volt szerencsém kipróbálni, gurultam vele kb 10 km-t. 56-os volt az a váz, érzésre pont jó volt. Ahogy nézem a canyon is hasonló geo, csak a fejcső hosszabb 1 cm-el (sloppingosabb).

A pro szinttől elég messze vagyok :) Évi 8000 km-t szoktam tekerni, és kb 3-4 versenyen indulok. Mindenképpen egy haladósabb gépet szeretnék. 

 

Willier nem érdekel, a cannondale esetleg igen. Vejne szerinted jobb vétel mint a másik kettő modell? 

Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.



#3579
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás
[quote name="Vejne" post="1221442"

geometriara szvsz az 56-ossal ki lennel bekulve, bar, eleg nagy a reach értéke.[/quote]

Bocs de mit jelent a reach ertek? ☺

#3580
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nos, a váz mindenképp top-notch, főleg komfortban és kiegyensúlyozottságban élmezőny.

 

a bb30-as si-sl hajtókar szintén jó értéket képvisel. Amire figyelj: tavalyi modell még 27.2-es nyeregcsömerettel készült, az ideiek meg már 25.4-gyel, es nyilt bowdenezessel (kevesebb fejfajas)

 

https://www.evanscyc...d-bike-EV214022

 

geometriara szvsz az 56-ossal ki lennel bekulve, bar, eleg nagy a reach értéke.