Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#3561
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

sajnos én sem, de egyébként tényleg az, amit írtál: egy kis kézre méretezett, állítható fékkar távolságú st-6600 :)

 

Mondjuk kár, hogy nem pár hete kerestél, mert akkoriban 85 euro volt rosebikes-on a 11s athena fékváltókar, ami elvileg hubbub bowdenezéssel jó lenne 10s shimanohoz.

 

https://en.wikibooks...rive_Components

 

ohh, ez is dupla. kicsit idegen nekem még, hogy c-nél is van külön dupla meg tripla, túl sokat használtam a 13 pozíciós bal karjukat..



#3562
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

ST r700 amire szükséged van..

 

Gugli jóbarát, látom hogy mi ez, csak nem értem :)

A lényeg, hogy ezen állítható az elérés.

De miféle széria volt ez? Nem tudom hova tenni.

Egyelőre nem találok 3x10-est :(



#3563
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
ST r700 amire szükséged van..
  • laspring kedveli ezt

#3564
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

Minden működni fog, de féked nem lesz olyan jó mint most, hamar a felnihez fog koppanni a betét és a mostaninál nagyobb erő kell majd ugyanahhoz a lassuláshoz meg nem is lesz olyan jól modulálható. Meg lehet szokni de nem lesz ugyanaz. Tudom mert pont a kört futottam meg pár éve (6600 váltás és fék, 5700-as váltókarral). Vettem hozzá 2 szériában passzoló (6700-as) féket és helyreállt a rend. A 700-as sorozatú fékek bowden húzása kicsit más mint a 600-as sorozaté.

 

Tehát a fék nem kompatibilis.

Fenébe :(



#3565
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Sziasztok!

 

Kb 10 éves Trek bringám van, full 6600-as 3x10-es Ultegra szettel. Váltók, fékek, hajtómű, fékkarok.

Kérdés: a fékváltókarokat kitudom-e cserélni 6700-asra, úgy hogy mást ne kelljen cserélni?

Más szavakkal: a 6700-as fékváltókar kompatibilis-e a 6600-as váltókkal és fékekkel??

 

(A 6700 fvk azon fícsör miatt lenne számomra kívánatos, hogy van hozzá "hézagoló" amivel közelebb lehet varázsolni a kar alaphelyzetét - kicsi a kezem)

Minden működni fog, de féked nem lesz olyan jó mint most, hamar a felnihez fog koppanni a betét és a mostaninál nagyobb erő kell majd ugyanahhoz a lassuláshoz meg nem is lesz olyan jól modulálható. Meg lehet szokni de nem lesz ugyanaz. Tudom mert pont a kört futottam meg pár éve (6600 váltás és fék, 5700-as váltókarral). Vettem hozzá 2 szériában passzoló (6700-as) féket és helyreállt a rend. A 700-as sorozatú fékek bowden húzása kicsit más mint a 600-as sorozaté.


  • laspring kedveli ezt

#3566
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

 

örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver

sz@rból várat építeni tipikus esete. én nem is biztos,h vállaltam volna a melót. az ilyen bringákat holt szezonban kell vinni szervizbe,mert annyi buktató lehet vele,h öröm nézni. sok idő kell hozzá,ilyenkor meg az van,h pénteken délután oda adja a tulaj,h holnap menne Velencére,és csak egy kicsit át kéne nézni. ez a "kicsit át kéne nézni" tud elvenni életerő pontokat. :D főleg az alkatrészek terén lehetnek gondok. pl a nyeregcső. ilyen idióta méretet már nem biztos,h leakasztasz a falról manapság. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3567
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

Sziasztok!

 

Kb 10 éves Trek bringám van, full 6600-as 3x10-es Ultegra szettel. Váltók, fékek, hajtómű, fékkarok.

Kérdés: a fékváltókarokat kitudom-e cserélni 6700-asra, úgy hogy mást ne kelljen cserélni?

Más szavakkal: a 6700-as fékváltókar kompatibilis-e a 6600-as váltókkal és fékekkel??

 

(A 6700 fvk azon fícsör miatt lenne számomra kívánatos, hogy van hozzá "hézagoló" amivel közelebb lehet varázsolni a kar alaphelyzetét - kicsi a kezem)



#3568
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Tok, jo, milyen nezett video.   Nekem is ilyeneket kene inkabb csinalnom. :D

 

De azert jo volt, hogy paran megkoszontek a STOP-on, hogy meg tudtak nezni a palyat a verseny elott.

Amugy abszolut 10. idot mentem, besz***s.

Cicis csajok, kiskutyák, gyerekek...régi recept, de mindig beválik.

 

amúgy kérdezni akartam már, az egy Carrera mez a képeden? - pár hónapja sikerült gombokért vennem egy eredetit, sapi kéne még hozzá, hogy teljes legyen a retró szettem.



#3569
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

 

 

örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver

 

neha a magyar szervizeknel nehez eldonteni, hogy a hozzanemertes, vagy a nemtorodomseg nyer? :)



#3570
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem :) jo geometriaja van megtapogatva.

 

no a masik kormany mellett mar egyertelmubb volt :) felul 40es, alul 42es (kozepen merve).



#3571
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

Használ valaki Michelin PRO4-et?

az Endurance szemlátomást szűkebb a PRO3-nál...23-as mérteben

 

a többi is ilyen, vagy csak az Endurance?
érdemes lenne 25-öst rendelnem legközelebb?

most hátul van tehát egy szezon alatt leölöm róla.. :)

 

 


SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#3572
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

de a négyszögesből csinálok oktalinkest is, ha nem húzom meg rendesen a hajtómucsavarokat. :) bilimínium karok, elnyalódik-kotyogósodik. 



#3573
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://apro.bikemag....r-l338017.html#

 

prowheel hajtómű. volt szerencsém kipróbálni, nem tudom milyen a tripper, de inkább azt. ha prowheel hajtóműved van, számíts rá, hogy - hiába van faszán beállítva az átdobód - könnyen bele tudod hajtani a láncot az átdobóba, nem, nem nagytányér+kónuszon, hanem 2-vel felette, tehát pl 52-15-el, simán, nem is kell, hogy nehéz legyél, ilyen fasza a cucc, ja és veri az egykilós fehérkenyeret súlyban



#3574
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver

Tok, jo, milyen nezett video.   Nekem is ilyeneket kene inkabb csinalnom. :D

 

De azert jo volt, hogy paran megkoszontek a STOP-on, hogy meg tudtak nezni a palyat a verseny elott.

Amugy abszolut 10. idot mentem, besz***s.


ave módosította - 2016. április 11. - 20:11

  • DaveRider és donciccio kedveli ezt

#3575
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

 

örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver



#3576
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

Reach, írd be g be, egy kép szemléletes. Tkp a BB csapagyhaztol huzol egy vonalat a talajra merőlegesen, és ahol ez a vonal metszi a vizszintes felsocsovet, onnan a kormánycsapi felső reszeig mérik

Ha custom karbon, akkor legend by bertoletti vagy festka.cz

Ez mind a kettő váznál 395 cm 56-os méretben.

És ha jól látom a supersixnek is ennyi :)



#3577
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nekem is acélváz+karbonvilla a felállás

nalam meg alu+karbon, de azert mert ez olcsobb :) nem azert mert jobb.



#3578
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod? :huh:

nekem is acélváz+karbonvilla a felállás



#3579
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

kell karbonpaszta, ha a kormanyon a befogoresz durvabb feluletu?



#3580
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is :)

 

akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod? :huh: