megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem jo geometriaja van megtapogatva.
no a masik kormany mellett mar egyertelmubb volt felul 40es, alul 42es (kozepen merve).
megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem jo geometriaja van megtapogatva.
no a masik kormany mellett mar egyertelmubb volt felul 40es, alul 42es (kozepen merve).
Használ valaki Michelin PRO4-et?
az Endurance szemlátomást szűkebb a PRO3-nál...23-as mérteben
a többi is ilyen, vagy csak az Endurance?
érdemes lenne 25-öst rendelnem legközelebb?
most hátul van tehát egy szezon alatt leölöm róla..
Flickr
de a négyszögesből csinálok oktalinkest is, ha nem húzom meg rendesen a hajtómucsavarokat. bilimínium karok, elnyalódik-kotyogósodik.
http://apro.bikemag....r-l338017.html#
prowheel hajtómű. volt szerencsém kipróbálni, nem tudom milyen a tripper, de inkább azt. ha prowheel hajtóműved van, számíts rá, hogy - hiába van faszán beállítva az átdobód - könnyen bele tudod hajtani a láncot az átdobóba, nem, nem nagytányér+kónuszon, hanem 2-vel felette, tehát pl 52-15-el, simán, nem is kell, hogy nehéz legyél, ilyen fasza a cucc, ja és veri az egykilós fehérkenyeret súlyban
örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver
Tok, jo, milyen nezett video. Nekem is ilyeneket kene inkabb csinalnom.
De azert jo volt, hogy paran megkoszontek a STOP-on, hogy meg tudtak nezni a palyat a verseny elott.
Amugy abszolut 10. idot mentem, besz***s.
Edited by ave, 2016. April 11. - 20:11.
örülök hogy nem kell ilyen szintű bringával pöcsölnöm, de azért a csodaszervíz is odaver
Reach, írd be g be, egy kép szemléletes. Tkp a BB csapagyhaztol huzol egy vonalat a talajra merőlegesen, és ahol ez a vonal metszi a vizszintes felsocsovet, onnan a kormánycsapi felső reszeig mérik
Ha custom karbon, akkor legend by bertoletti vagy festka.cz
Ez mind a kettő váznál 395 cm 56-os méretben.
És ha jól látom a supersixnek is ennyi
nekem is acélváz+karbonvilla a felállás
nalam meg alu+karbon, de azert mert ez olcsobb nem azert mert jobb.
akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod?
nekem is acélváz+karbonvilla a felállás
pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is
akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod?
villaval azert nem 500-700g lesz az meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.
pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is
Az Easton szelesedik lefele. Fekkarnal 1.5cm-rel szukebb, mint lent. Emiatt egy ideig hasznaltam 44-est, de az tul szeles lett, hulyeseg volt.
megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem jo geometriaja van megtapogatva.
Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.
Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.
Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/
villaval azert nem 500-700g lesz az meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.
Szia,
Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál.
Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.
Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.
Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/
Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.
Szia,
Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál.
Komplett bicajt fogok venni, de engem csak a váz izgat. Abból szeretném most a lehetőségeimhez képest a legjobbat. Van két jó kerekem, a szettet meg majd egyszer lecserélem, ha úgy alakul.
A 182 cm-hez szerinted M-es bicajt vegyek??
A tarmacot volt szerencsém kipróbálni, gurultam vele kb 10 km-t. 56-os volt az a váz, érzésre pont jó volt. Ahogy nézem a canyon is hasonló geo, csak a fejcső hosszabb 1 cm-el (sloppingosabb).
A pro szinttől elég messze vagyok Évi 8000 km-t szoktam tekerni, és kb 3-4 versenyen indulok. Mindenképpen egy haladósabb gépet szeretnék.
Willier nem érdekel, a cannondale esetleg igen. Vejne szerinted jobb vétel mint a másik kettő modell?
Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.
Nos, a váz mindenképp top-notch, főleg komfortban és kiegyensúlyozottságban élmezőny.
a bb30-as si-sl hajtókar szintén jó értéket képvisel. Amire figyelj: tavalyi modell még 27.2-es nyeregcsömerettel készült, az ideiek meg már 25.4-gyel, es nyilt bowdenezessel (kevesebb fejfajas)
https://www.evanscyc...d-bike-EV214022
geometriara szvsz az 56-ossal ki lennel bekulve, bar, eleg nagy a reach értéke.