Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33741
Posted 2006. May 03. - 16:02
#33742
Posted 2006. May 03. - 15:32
Amúgy az eredeti, "ragadós" anyag az zsír, de tényleg rendesen ragad. Jó is, amíg nem poros az út
Én speciel fûrészlánc-olajba dobom bele brigéciolozást követõen, összerázom, lecsöpögtetem, törlöm vagy 10 percig. A fürdetés miatt mindenhova jut, ahova nagyon kell, a sûrû, viszkózus szerkezet miatt ott is marad, a törölgetés következtében meg nem piszkolódik jobban, mint más kenõanyag esetén. Ja és... occsó :bananadan
#33743
Posted 2006. May 03. - 15:28
#33744
Posted 2006. May 03. - 14:27
Félreértettél.
Úgy fogalmaztam, hogy "azt mondta..."
Én nem cserélem, úgy megy 5-6 ezret.
Ekkor a fogaskoszorúval együtt cserélem. Igazából nem a lánc miatt, hanem a fogak miatt van cserére szükség... Viszont alaposan gondozom a láncot.
A végén már igen erõsen oldalirányba is lötyög, volt hogy saját tengelye körül a lánc amikor levettem négyszer tudtam az egyik végét csavarni, amíg a másik vége fixen volt rögzítve:scared:
Az már nyúlt egy kicsit, nem???:bell:
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33745
Posted 2006. May 03. - 12:28
Az jó dolog egyébként, hogy cseréled a láncokat, én így akartam eredetileg, csak aztán láttam, hogy nem érdemes (meg a szokásos pénzhiány
t-works: elhiszem hogy ennyit bír az Ultegra, de szerintem most akkor ne ilyet, hanem Dura-Ace-t vegyél. Nem akarom elhinni, hogy ne bírna többet.
Campánál meg egységes lánc van, legalábbis ugyanaz van a dobozban
Ja még valami, ami fontos: egy 3000 Ft-os fogsorral sokkal kevesebbet bír ugyebár a lánc, mivel hamarabb elkopnak a fogak -> hamarabb bekövetkezik, hogy (szinte) csak egy láncszem feszes a soron. Bár feltételezem nem errõl van szó
#33746
Posted 2006. May 03. - 09:44
Extrém terhelés? Hát, a Mátrába járok vele, hegyen résztávozok, pfffff, az szerinem nem vészes.
Most veszek egy másik Ultegrát, ha az se bírja, akkor egy Recordot, majd lesz valami
#33747
Posted 2006. May 03. - 09:02
Hi!
Tud vki Bp-n konkrét helyet ahol lehet kapni fehér kormányszalagot?
elõre is kösz,
bye
corratec.hu Egy fél éve volt náluk hívd fel õket.
#33748
Posted 2006. May 03. - 07:17
Azt mondta nekem egy srác, hogy vegyek 3(!) láncot: menjek eggyel 300 km-t az új fogason, utána a másik kettõt váltsam 500-anként. Õ annyit megy, hogy ezt egy hét alatt kb meg is teszi a bitang:scared:
Egy Ultegra lánc nálam ennyit megy.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33749
Posted 2006. May 03. - 01:11
Tud vki Bp-n konkrét helyet ahol lehet kapni fehér kormányszalagot?
elõre is kösz,
bye
#33750
Posted 2006. May 03. - 00:13
1500 km alatt szétgyakni egy Ultegrát? Mûvészet. Az akkor tuti hogy nem kapott tisztítást, kenést ezalatt és/vagy állandóan agresszív körülmények között volt: csak verseny, k.va sok k.va kemény áttétel stb.
Ha Dura-Ace-t (biztos, hogy többet bír) sem akarsz, akkor jó alternatíva lehet a Connex bár az tipikusan kb. 12 ropi asszem.
Campa C10: 7-8 ezer km, vegyes körülmények mellett, igaz sokat tisztítom. Bár nem volt, szerintem egy Dura-Ace is kibírna _nálam_ ennyit.
#33751
Posted 2006. May 02. - 22:09
Most lánconként egy 10es, hoppp, szerencsepercek... :wtf:
#33752
Posted 2006. May 02. - 20:45
Hallottam ma valamit. Ha kicsapódik a só a mezeden, akkor az azt jelenti, hogy rossz formában vagy. Sajnos siettem, úgyhogy nem tudtam az illetõvel, errõl bõvebben beszélni.
Szóval? Igaz vagy hamis?
Hát, amikor életem egyik legrosszabb formájában voltam, akkor tényleg erõsen kicsapódott rajtam a só, a fekete nadrágom is szürke volt tõle..... de szerintem ez inkább azzal függ össze hogy az év legmelegebb napja volt......
Szóval érdekelne hogy mi a fiziológiai magyarázata a pillanatnyi forma és a só összefüggésének.....
#33753
Posted 2006. May 02. - 17:40
Szóval? Igaz vagy hamis?
#33754
Posted 2006. May 02. - 14:09
Szerintem egy 60-as legalább, de inkább 62-es! Nekem régi outi vázból 64-es volt, de viszonylag kicsi, mert monti nyeregcsövet kellett hozzá vennem. (202 cm vagyok)
köszi!
#33755
Posted 2006. May 02. - 11:47
#33756
Posted 2006. May 01. - 18:19
sziasztok
arra lennék kiváncsi, hogy egy 80-as évek-beli régi országúti vázból egy 193cm magas embernek kb milyen méret kellene?
azért írtam hogy jó régi, mert gondolom más geometriája volt a vázaknak akkoriban, és nem tudom mekkorát keressek:)
ja és ha az számít, akkor egyenes kormányosra lenne átalakítva valószínûleg
szóval tippek?
Szerintem egy 60-as legalább, de inkább 62-es! Nekem régi outi vázból 64-es volt, de viszonylag kicsi, mert monti nyeregcsövet kellett hozzá vennem. (202 cm vagyok)
#33757
Posted 2006. May 01. - 17:41
#33758
Posted 2006. May 01. - 15:22
arra lennék kiváncsi, hogy egy 80-as évek-beli régi országúti vázból egy 193cm magas embernek kb milyen méret kellene?
azért írtam hogy jó régi, mert gondolom más geometriája volt a vázaknak akkoriban, és nem tudom mekkorát keressek:)
ja és ha az számít, akkor egyenes kormányosra lenne átalakítva valószínûleg
szóval tippek?
#33759
Posted 2006. April 30. - 21:16
Nem tudja valaki, hogy Mach1 CFX felnibe milyen széles felniszalag való? Van 10mm széles Velox, az már túl keskeny?
Nekem 16-os van a CFX-emben. Szvsz a 10 kevés, a téli kerekeim trekking felnisek, raktam bele 16-os szalagot, de a harmadik defekt után kicseréltem szélesebbre.
#33760
Posted 2006. April 30. - 11:09
Szerintem ha a küllõfuratokat teljesen eltakarja, akkor jónak kell lennie.Nem tudja valaki, hogy Mach1 CFX felnibe milyen széles felniszalag való? Van 10mm széles Velox, az már túl keskeny?

Sign In
Create Account

Back to top






