Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32221
Posted 2007. January 25. - 01:40
#32222
Posted 2007. January 24. - 23:16
Corratecben, Kerékvában, Bike Artban biztos van.
Edit: itt van egy nyilvánvalóbb kinézetû példány:
#32223
Posted 2007. January 24. - 23:15
#32224
Posted 2007. January 24. - 23:00
Gondolom csak van olyan bilincs ami re fel lehet egy konzolos elsõ váltót rakni.
#32225
Posted 2007. January 24. - 22:58
#32226
Posted 2007. January 24. - 13:29
#32227
Posted 2007. January 24. - 12:28
Peugeot vázakat ismeri valaki? Vélemény róluk?
apróban láttad? .))
állítólag yók..ismerek srácokat akik használnak (régi acél is és az alu is yó)
csak ezek nem valami high-tech vázak már.
3-4 éve nem gyárt vázat a Peugeot..
ezek aszem már évek óta lógtak az adott boltban..
de ettõl még yók.
szerintem ha az ár megfelelõ, akkor yó vétel.
a súlyukról nincs infom (de lehet hogy nehezek)
#32228
Posted 2007. January 24. - 12:19
#32229
Posted 2007. January 19. - 22:04
Egyforgáspontos - Exage Sport (1988) :afro:
Köszi a segítséget!
Ebben az esetben csökkenti a kínlódás idejét, ha kilazítva jól behúzod a féket és úgy megtartod (ekkor értelemszerûen "központosódva" van) és így szorítod meg. Ellenkezõ esetben a csavar megszorítása, mikor már kezd szorulni, kezdi elforgatni "a levegõben lógó" egész féket. A túlszorítás egyébként is azt eredményezheti, hogy nem akar majd szétugrani, szóval nem olyan egzakt dolog az egész ügy.
#32230
Posted 2007. January 19. - 21:29
Az attól függ, hogy egy- vagy két forgáspontos. Az egyforgáspontost (egy tengelyre van "felfûzve az egész) ki kell lazítani, belõni középre, aztán újra meghúzni. A kétforgáspontosokon felül az egyik szélén van egy kis kereszthornyos csavar, ezt csavargatva mozog a 2 pofa vagy balra - vagy fordítva tekerve - jobbra.
Egyforgáspontos - Exage Sport (1988) :afro:
Köszi a segítséget!
#32231
Posted 2007. January 19. - 20:22
Egy láma kérdésem van, de csak mától van országútim:confused:
Az elsõ fékemnél a jobb oldali pofa folyamatosan hozzáér a felnihez. Hogyan tudom ezt központosítani?
Az attól függ, hogy egy- vagy két forgáspontos. Az egyforgáspontost (egy tengelyre van "felfûzve az egész) ki kell lazítani, belõni középre, aztán újra meghúzni. A kétforgáspontosokon felül az egyik szélén van egy kis kereszthornyos csavar, ezt csavargatva mozog a 2 pofa vagy balra - vagy fordítva tekerve - jobbra.
#32232
Posted 2007. January 19. - 19:30
Az elsõ fékemnél a jobb oldali pofa folyamatosan hozzáér a felnihez. Hogyan tudom ezt központosítani?
#32233
Posted 2007. January 18. - 15:59
A küllõkrõl: a változó falvastagságúak a könnyítettek, vigyázni kell velük (füzött kerékben), mert rendesen tömeglimitesek, 80 kg. fölött nem nagyon ajánlott, mert sûrûn kell centrírozni. A gyári kerék más dolog, ott szinte csak könnyû küllõk vannak és bírják a gyûrõdést. A kerék lelke a küllõ...
ÁÁ, ne, fogjatok le! A hét poénja.
Megyek, veszek is gyorsan 15x15-ös acélcsövet.
Race, no Rest!
#32234
Posted 2007. January 18. - 15:53
Nem igazán értem, hogy otthon fûzött kerékben miért lenne gyengébb a kikönnyített küllõ, mint egy gyárilag fûzöttben? Az anyaga ugyanaz, az átmérõi is hasonlóak. Fõleg annak fényében hogy otthon fõleg 32/36 küllõ az elterjedt, míg gyári kerékben kevesebb. Az egy dolog, hogy valaki nem profi centírozó és nem tudja olyan jól beállítani a küllõfeszességet, mint egy gyárilag fûzöttnél, de ezt ne a küllõknek rójuk fel.
#32235
Posted 2007. January 18. - 15:12
A gyári kerék más dolog, ott szinte csak könnyû küllõk vannak és bírják a gyûrõdést. A kerék lelke a küllõ...
#32236
Posted 2007. January 17. - 00:58
#32237
Posted 2007. January 17. - 00:16
#32238
Posted 2007. January 16. - 19:59
Emellett szenzációsan jó a racsni mechanikája, nagyon gyorsan blokkolnak a kalapácsok! Ja és nem utolsó sorban gyönyörû szép! Negatívum, hogy drága és nem pille a súlya. Konkrétan lemértem: e:819g (küllõmágnessel), h:1015g (sh. rotorral) és a gyorsszár még nincs benne.
Nekem nagyon bevált.
#32239
Posted 2007. January 16. - 17:56
már megvannak a kerekek. csak kérdeztem kíváncsiságból h igaz e amit egyszer fél füllel hallottam h a magas falú felnik általában tovább/jobban bírják...
amúgy elöl 20, hátul 24 küllõs kerekek futnak...
~67 kg vagyok, szóval, azért (remélem) elbírnak, meg nem lesz gond velük.
#32240
Posted 2007. January 16. - 16:48
Sziasztok!
A vélemenyeteket kérném az alábbiakban:
80 kilós vagyok és kerékszettet szeretnék venni. Mindenféleképpen Mavic-ban gondolkodok.
Vegyek egy új Ksyrium Elit-t, vagy egy alig használt Ksyrium SL-t. Az SL-t most hírdetik a bikemag aprón.
Eddig egy Ambrosiom volt Dura-Ace aggyal, 32 küllõvel (hátsó) és semmi gondom nem volt vele a két év alatt, pedig meglátogattam egy pár gödröt.
Elõre is köszönöm!
Ha nem volt vele gondod miért cseréled le? Ha mégis lecseréled fûzess egyet, gyári keréknél csak jobb lehet.

Sign In
Create Account

Back to top





