Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#3181
Posted 2016. July 10. - 15:02
#3182
Posted 2016. July 09. - 16:27
Szerintem a hajlékonyság nem számít sokat. Én pl. nem tudom megérinteni a talajt nyújtott lábbal, ráadásul van egy bazi nagy gerincsérvem deréktájon, mégsincs semmi bajom országútin. A legalsó kormánypozíciótól csak az térít el, hogy nehéz lesz a fejem 2 óra után. Nyakra kéne gyúrni. Lazán tartom a kezeim. Volt más is ilyen bikefit-en? Szerintem magunk is betudjuk lőni a bicót, csak idő és próbálkozások kellenek.
Vejne. A Dedáról hol olvastad azt a legendát, mert én csak jót találtam róla.
óh, azt hiszem, bikeradaron írták, hogy hajlékony, meg vmelyik oldal vásárlói véleményeiben (talán wiggle? hmm)
nekem nem volt (lehetett volna, mert "gyárilag" az volt a cannondale-en, csak kértem, hogy inkább ne, mert a 39.5cc nem az én méretem)
ami van, 7050-es triplán húzott alu "cannondale c1" meg tényleg tészta-kolbász, ellenben nagyon kényelmes rázósabb-szrabb úton. a hajlíthatóság-rugalmasság inkább csak állva tűnik föl, menet közben nem.
#3183
Posted 2016. July 09. - 11:53
Vejne. A Dedáról hol olvastad azt a legendát, mert én csak jót találtam róla.
#3184
Posted 2016. July 09. - 08:26
Nem, nem ezzel a nyereggel szenvedek évek óta, a korábbi nyergeimen meg talaltam a kényelmes dőlést, hanem a kerékpár beállításával, hogy ne terheljem olyan mértékben a válam, hogy pl. ma hajnalban tekertem 15km -t, és már érzem a vállaim.
És ez megy évek óta, voltam már pesten 25ezres bikefit -en, ami lószerszámot sem ért
Több órányi videófelvételem vab arról, ahogy a szobámban tekerek görgőn különböző beállításokkal, majd a kinoeva programmal nézzem a fokokat a bikedynamics oldal alapján.
Még most sem tudnám körbetejerni egy nap alatt a balatont, mert nem tudok 8-10 órát a nyeregben tölteni. 5 óra környékén van a max, de akkor már félpercenként váltok kézpozíciot.
Írták már többen több helyen hogy tekerjek hajlított könyökkel, amit próbálok is, egészen addig míg bírja a tricepszem.
Olvastam, talán Peter White oldalán, hogy terhet lehet levenni a vállakról ha leszarom a knee over the pedal szabályt, és hátrébb tolom a nyerget. Talán tényleg jobb is, de akkor meg seggizomból, meg a hátsó lábizomból tekerek, nem használom az elülső izmokat, ezért folyamazosan előrébb csúszok, higy bekapcsolódjanak ők is.
A legrosszabb, hogy nem érzem mikor jobb vagy rosszabb az adott beállítás, semmivel sem jobb, ha az összes gyűrűt a stucni alá rakom, és a stucnit felefelé fordítom, annál, mintha kivenném alóla az összes gyűrűt és negatívba fordítom.
Hajlékonyságom szerintem megfelelő, a tenyeremet még nem, de az öklömet letudom tenni, a fizik szerint snake vagyok.
Holnap megyek az első "versenyemre", a 105km -es Balatonfelvidéki maratonra, remélem észre fofok venni valamit a többi bringáson, ami segíthet nekem.
hallottad már a jimba ittai kifejezést? ló,és lovasa összhangját jelenti. ahogy én látom az eddigi írásaid,neked nem a lóval van a gondod.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3185
Posted 2016. July 09. - 05:50
én is seggből-flexorokból hajtom a vasat, de valamit nem értek:
mi a fsznak "érzed" a tricepszed bringázás közben? rosszul van elosztva a súlyod, túl görcsös vagy, el kéne lazulnod és laza-hajlított könyökkel tekeregni.
baklofen?
told hátra a nyerget, legyen vízszintesben, a fizik hülyeségét felejtsd el (rugalmas gyereknek is van széles csípője, és deszkának is van sávsegge, valamint, pont a versenyzők szokták a legsekélyebb-rövidebb kompakt kormányokat használni..)
normális nyeregcső, kb. 140mm széles nyereg (a scoop jó lesz, ha jól látom), lazán hajlított könyökök, laza felsőtest, és nyugodtan tekerj hajlítókból, mert, az elülső kompartment izomzata is dolgozik ám, annak ellenére, hogy "nem érzed"
ez nem testépítés, hogy arányokra-kiegyensúlyozottságra törekedjünk..
a lakosság nagy részének úgyis gyenge hajlítói-farizmai vannak, abnormisan túlfejlett feszítőkkel, s ebből több a térdprobléma, mint az ellenkezőből.
Edited by Vejne, 2016. July 09. - 05:51.
#3186
vendég_anorche_*
Posted 2016. July 09. - 05:35
És ez megy évek óta, voltam már pesten 25ezres bikefit -en, ami lószerszámot sem ért
Több órányi videófelvételem vab arról, ahogy a szobámban tekerek görgőn különböző beállításokkal, majd a kinoeva programmal nézzem a fokokat a bikedynamics oldal alapján.
Még most sem tudnám körbetejerni egy nap alatt a balatont, mert nem tudok 8-10 órát a nyeregben tölteni. 5 óra környékén van a max, de akkor már félpercenként váltok kézpozíciot.
Írták már többen több helyen hogy tekerjek hajlított könyökkel, amit próbálok is, egészen addig míg bírja a tricepszem.
Olvastam, talán Peter White oldalán, hogy terhet lehet levenni a vállakról ha leszarom a knee over the pedal szabályt, és hátrébb tolom a nyerget. Talán tényleg jobb is, de akkor meg seggizomból, meg a hátsó lábizomból tekerek, nem használom az elülső izmokat, ezért folyamazosan előrébb csúszok, higy bekapcsolódjanak ők is.
A legrosszabb, hogy nem érzem mikor jobb vagy rosszabb az adott beállítás, semmivel sem jobb, ha az összes gyűrűt a stucni alá rakom, és a stucnit felefelé fordítom, annál, mintha kivenném alóla az összes gyűrűt és negatívba fordítom.
Hajlékonyságom szerintem megfelelő, a tenyeremet még nem, de az öklömet letudom tenni, a fizik szerint snake vagyok.
Holnap megyek az első "versenyemre", a 105km -es Balatonfelvidéki maratonra, remélem észre fofok venni valamit a többi bringáson, ami segíthet nekem.
#3187
Posted 2016. July 08. - 21:16
Ha hiszitek ha nem, 2013. januárban vettem a bicót, és még mindig ezzel szenvedek
én rettentő sokat tudok vacakolni, de ennyi idő alatt még én is eljutottam volna odáig, hogy vegyek egy normális nyeregcsövet. szóval, hajrá!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3188
Posted 2016. July 08. - 20:10
Ha az első kép szerint állítom be, akkor azért jobb egy picit, mert több súlyt tudok a nyergen tartani, és így egy picivel jobban bírják a vállaim. Viszont akkor meg "ott" nyom, ahol nem kéne.
Ha hiszitek ha nem, 2013. januárban vettem a bicót, és még mindig ezzel szenvedek
olyat még nem láttam,h egy országutin jó a hátrafelé dőlő nyereg. ez nem chopper.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3189
Posted 2016. July 08. - 19:48
Jó, Neked spina bifida occultád is van, de annak nem kéne ilyen gondot okoznia.
Normális nyeregcső, és szépen játsz a nyereg dőlésszöggel. Nekem pont év elején történt, h össze lett rakva a két bringa, hogy az egyiken szúrt a csípőm, csúsztam hátra. Elővettem egy szép telefont, rátettem mindkét nyeregre, és kiderült: amelyiken szúrt a csípőm, szarul éreztem rajta magam, annál hat egész fokkal jobban hátra volt döntve a nyereg. beállítottam, azóta mindkét bringán teljesen oké minden.
Igentudom, "túl körülményes" vagyok, meg "túl sokat variálok", de, akkora fok eltérés dőlésszögben bizony érződik.
#3190
vendég_anorche_*
Posted 2016. July 08. - 17:35
Ha az első kép szerint állítom be, akkor azért jobb egy picit, mert több súlyt tudok a nyergen tartani, és így egy picivel jobban bírják a vállaim. Viszont akkor meg "ott" nyom, ahol nem kéne.Inkább a második. Az első nem kényelmetlen?
Ha hiszitek ha nem, 2013. januárban vettem a bicót, és még mindig ezzel szenvedek
#3191
Posted 2016. July 07. - 21:01
új zonda
c17, hogy kövesse a trendeket. tömegre picit szedett magára, mondjuk, 1595-nek írják, az előd meg sokszor az 1555-ös katalógusadat alatt volt.
http://www.bicycling...m-the-ground-up
- donciccio likes this
#3192
Posted 2016. July 07. - 09:41
Deda zero100 . Képekről úgy látom nem ível kifelé és ha jól olvasom a szélességét széltől szélig mérik. Ettől könnyebb alu kormány, amit "nem hajlítasz meg "menet közben van-e? Persze lehet, hogy a kifelé hajlítottak még talán kényelmesebbek. Vélemény?Sokszor jó lenne, ha a gyártók, boltok, egyértelmű méretezést adnának. A magasság, hosszúság mingig középtől középig van mérve?
Deda kormány van neke,, imádom ...
De a zerocento legendasan teszta.. Also fogasban mint egy lokolbasz..
#3193
Posted 2016. July 07. - 09:39
igazából alig van, aki nem kifelé ejtő kormányt kézítene..
ricsi-zipp-fizik-3t-syntace-controltech-oem cuccok szinte mind kifelé ívelnek, sok még hátra is hajlik felül...
Deda zero100 . Képekről úgy látom nem ível kifelé és ha jól olvasom a szélességét széltől szélig mérik. Ettől könnyebb alu kormány, amit "nem hajlítasz meg "menet közben van-e? Persze lehet, hogy a kifelé hajlítottak még talán kényelmesebbek. Vélemény?Sokszor jó lenne, ha a gyártók, boltok, egyértelmű méretezést adnának. A magasság, hosszúság mingig középtől középig van mérve?
#3194
Posted 2016. July 05. - 11:26
a többi gyártó talán nem ilyen nyakatekert kormányokat gyárt.
igazából alig van, aki nem kifelé ejtő kormányt kézítene..
ricsi-zipp-fizik-3t-syntace-controltech-oem cuccok szinte mind kifelé ívelnek, sok még hátra is hajlik felül...
#3195
Posted 2016. July 05. - 11:25
egy ismerősöm szerint
"ricnis fejű nyeregcsövön a kényelmes beállítás mindig két ricni közé fog esni.."
vegyél normális csövet.
#3196
Posted 2016. July 04. - 18:18
A 2 beállítás közül ránézésre melyik a jobb? Én a 2 közé állítanám be, de nincs köztes fokozat.
A picit előre dőlőnél a nyereg középső része vízszintes (egyébként a sinek is vízszintesek), ahogy a GCN es fizik -es videóba mutatják.
https://1drv.ms/f/s!...IPla4HIaym2bDbg
Inkább a második. Az első nem kényelmetlen?
#3197
Posted 2016. July 04. - 18:18
A 2 beállítás közül ránézésre melyik a jobb? Én a 2 közé állítanám be, de nincs köztes fokozat.
A picit előre dőlőnél a nyereg középső része vízszintes (egyébként a sinek is vízszintesek), ahogy a GCN es fizik -es videóba mutatják.
https://1drv.ms/f/s!...IPla4HIaym2bDbg
inkább talán dőljön egy kicsit előre a nyereg,ha nincs köztes fokozat,de talán érdemes lenne egy fokozatmentes nyeregcsőre cserélni a mostanit.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3198
Posted 2016. July 04. - 18:16
Hát erre nem gondoltam volna, de igazad van, meg is találtam a honlapjukon:
Jól gondolom, hogy minden más gyártó fent a fvk-oknál adja meg a kormány szélességét?
a többi gyártó talán nem ilyen nyakatekert kormányokat gyárt.
nekem 44 cm széles amit használok. a 42-esen még el vagyok,de ez már rohadt keskeny lenne nekem.
amúgy ilyen,amikor vlkinek túl keskeny a kormány. tiszta energiapazarlás.
Edited by donciccio, 2016. July 04. - 18:22.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3199
vendég_anorche_*
Posted 2016. July 04. - 14:42
A picit előre dőlőnél a nyereg középső része vízszintes (egyébként a sinek is vízszintesek), ahogy a GCN es fizik -es videóba mutatják.
https://1drv.ms/f/s!...IPla4HIaym2bDbg
Edited by anorche, 2016. July 04. - 14:43.
#3200
Posted 2016. July 04. - 11:07
az fsa fönt keskeny,lent meg a ráírt méretű. ott mérd,ahol a a dugó van a kormányban. sztem ott kijön a 400
Hát erre nem gondoltam volna, de igazad van, meg is találtam a honlapjukon:
Jól gondolom, hogy minden más gyártó fent a fvk-oknál adja meg a kormány szélességét?