Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#3141
Posted 2016. August 01. - 09:56

#3142
Posted 2016. August 01. - 08:57

Üvegszilánk téma.
Continental GP 4-season-t használok a plusz defektvédelme és a jó tapadása miatt, de sajnos 2 hete nagyon makacs üvegszilánko(ka)t kaptam az első keréken vele. Egy szélvédőből származó apró, de hosszú darabot megtaláltam nagy nehezen, miután duplán defektet okozott ugyanaz a darab. Ma reggelre ismét defektes az első kerekem...
A tüske általában sima ügy, körömmel mindkét irányban belülről körbe megyek 2x és megtalálom hamar. De az üvegszilánk nagyon makacs dolog, a "körömmel körbe menős" technika nem mindig válik be nálam.
Van erre valami ötletes módszeretek, hogy találhatnám meg, hol lehet még benne szilánk?
Edited by zscs, 2016. August 01. - 08:59.
#3143
Posted 2016. August 01. - 08:15

@Donciccio:
no, nézz rá, mennyivel "terpesztősebb" az ultra, mint a régi négyszög
.
egy egymás melletti összehasonlításon a krabon négyszögtengelyes és ultra torque:
megmértem most gyorsan. 2 mm különbség van a két típusú kar között. jobban mondva 4 mm,ha mind a két oldalt nézzük. a négyszöges rekord van beljebb.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3144
Posted 2016. August 01. - 07:56

kazettatest plíz
http://apro.bikemag....y-l354268.html#
meglepi akkor lesz, ha megpróbál záróanyát tenni rá a vevő
nekem van egy hasonló kerékszettem. igaz nekem gyakorlatilag új felnikkel,és a záróanya is megvan. ennyit érne? hmmm. érdekes.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3145
Posted 2016. July 31. - 19:19

kazettatest plíz
http://apro.bikemag....y-l354268.html#
meglepi akkor lesz, ha megpróbál záróanyát tenni rá a vevő
#3146
Posted 2016. July 29. - 22:58

tuning:
http://www.ebay.com/...FNVget5r2gx8o_g
http://www.ebay.com/...cwrW6bzeoArFF6A
valaki árulja már el, a központi összekötőcsavarból mi a francnak készítenek színeset? ki látja azt?
amiért a kazettatestet színesre eloxálják (némely agyakon)
- Vejne likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3147
Posted 2016. July 29. - 12:16

tuning:
http://www.ebay.com/...FNVget5r2gx8o_g
http://www.ebay.com/...cwrW6bzeoArFF6A
valaki árulja már el, a központi összekötőcsavarból mi a francnak készítenek színeset? ki látja azt?
Edited by Vejne, 2016. July 29. - 12:18.
#3148
Posted 2016. July 29. - 12:14

az ut csentaur ilyen, nehéz.
a pt könnyebb, cserébe az a mondás járja, hogy "ha felteszed, le már nem veszed"
ld, grammániás topik.
#3149
Posted 2016. July 29. - 11:07

@donciccio: 1 gr különbség? azt a polírozásnak köszönheted :-)
ha a gyári csavarok lennének a recordban,akkor az könnyebb lenne. nekem acél önlehúzós csavar van benne,meg acél lánctányér csavarok. nem titán,meg alu.
amúgy első váltót nem kell cserélni. a végállás csavarokon kellett egy picit állítani,és kész.
Edited by donciccio, 2016. July 29. - 11:08.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3150
Posted 2016. July 29. - 11:00

#3151
Posted 2016. July 29. - 10:56

muhaha
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3152
Posted 2016. July 29. - 10:29

@Donciccio:
no, nézz rá, mennyivel "terpesztősebb" az ultra, mint a régi négyszög
.
egy egymás melletti összehasonlításon a krabon négyszögtengelyes és ultra torque:
ez a képen lévő régi négyszög 111 mm-es tengelyen van. az enyém 102 mm.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3153
Posted 2016. July 28. - 19:36

@Donciccio:
no, nézz rá, mennyivel "terpesztősebb" az ultra, mint a régi négyszög .
egy egymás melletti összehasonlításon a krabon négyszögtengelyes és ultra torque:
Edited by Vejne, 2016. July 28. - 19:37.
- donciccio likes this
#3154
Posted 2016. July 28. - 19:33

Ave: azért gondoltam, hogy nem biztos, hogy cserés a középrész, mert, egy ismerősnek is recsegett az újonnan beépített ht2-es közép, pedig gondolom, nem lehetett a csapággyal baj
#3155
Posted 2016. July 28. - 17:40

kicsit felújítottam ezt a 10-es UT centaur hajtóművet. holnap kipróbálom milyen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3156
Posted 2016. July 28. - 17:38

- Andris_savaria and vittore30 like this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3157
Posted 2016. July 28. - 16:03

Sima menetes Shimano, nem ertem mi itt a kerdes. A csesze es csapagy egyben van, ez nem Campa. Ujat kell venni es kesz.
- Andris_savaria likes this
#3158
Posted 2016. July 28. - 14:01

a recsegés-ropogás a csapágyból jön?
Szerintem nem. Lehet a csésze, tengely is.
Nekem a rossz csapágy inkább daralo és darabos hangot adott, nem recsegest. Igaz, az UT volt
#3159
Posted 2016. July 28. - 13:32

Valami recsegés-ropogás hallatszik a középcsapágy(?) felől, nálam ez a negyedik szezonja a váznak, és akkor új BB lett beletéve./nem volt hangja.
Lehet az, hogy a csapágyak adták meg magukat, érdemes cserélni? vagy a csapágyfészek nyekereg a karbonban?
(Az előző alu vázban ugyan ilyen hangot hallatott a 3 év használat után.)
7800-as hajtókarom van, ahhoz 7800-as BB-t már nem kapok, mit lehet beletenni helyette a mostaniak közül? Esetleg thirdparty csapágy?
ezt a kettőt néztem:
https://www.bike24.c...10618][10621]=1
szerintem a sima 105-ös csapággyal se lenne gond, bármelyik ht2 szériából.
a recsegés-ropogás a csapágyból jön?
Flickr
#3160
Posted 2016. July 28. - 12:16
