@smalltown nem lehet hogy annak az 1 küllonek vagy a niplijének vmi nem stimmel a menettel?
Lehetséges. Nem hajtottam ki a nipliből, csak visszafeszítettem tegnap megint. Ha megint meglazul, akkor szétszedem és ránézek.
@smalltown nem lehet hogy annak az 1 küllonek vagy a niplijének vmi nem stimmel a menettel?
Lehetséges. Nem hajtottam ki a nipliből, csak visszafeszítettem tegnap megint. Ha megint meglazul, akkor szétszedem és ránézek.
Akkor is, ha többi megfelelő feszességű? Ezt az egyet szoktam olyanra visszafeszíteni, amennyire a feszes a többi. Azok nem lazulnak.
igen. mindegyiket max egy negyed fordulattal feszítsed meg. utána centrírozás,stb. ha azt az egyet feszíted attól még az ellen oldal nem lesz megfelelő.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
az összes küllőt kéne feszíteni,nem csak 1 db-ot.
Akkor is, ha többi megfelelő feszességű? Ezt az egyet szoktam olyanra visszafeszíteni, amennyire a feszes a többi. Azok nem lazulnak.
mivoltma?
sikerült pár év után megint órákat bóklászni víz nélkül
bp-letkés-ipolyszalka-párkány-esztergom-bp volt a terv, kb 85 km-nél jöttem vissza a párkányi hídon. itt egy kis OFF: a szlovákiai 14 kms szakaszon nagyjából keresnem kellett a kátyúkat, annyira nincs. pedig járnak arra kamionok, de bírja: valahogy világosabb az aszfaltjuk, nem értek hozzá de olyan mintha a fekete szurkot vmi mással helyettesítenék. komoly, hogy ez az országuk úgynevezett elmaradott régiója :-) persze párkány város az kivétel, gondolom szóltak nekik, hogy amíg magyar polgármestert választanak addig felejtős a jó út. pedig a városig hibátlan, valószínű, ezeket a szakaszokat a megye kezeli és elég jól, szóval legközelebb megállok rajta golfozni
esztergomnál nem voltam fáradt ezért tűnt jó ötletnek hazamenni dobogókő felé. kevés volt a vizem és nagyon nem jött be a tippem hogy a pilisben tuti vannak ilyen olyan közforrások az út mellett. a hegyipatakból mégse akartam tölteni. végülis pilisszentkeresztig kellett gurulni vízért. így 131 km lett a móka de ez a szomjas dülöngélés eléggé szétverte az addig 25 körüli átlagomat
ja és az ipolyszalka fölötti dombtetőn óriási élmény volt beletenyerelni a 39/25-ről egy mozdulatra 39/16-ra
https://www.strava.c...ities/634093874 a múltkor én is hasonlót mentem. nekem is elfogyott az innivalóm Dobogókő előtt kb fél órával. és tényleg király a szlovákoknál az út,meg a sofőrök hozzáállása. igaz,ott még a rőzseszedő nénin is volt sisak lakotton kívül. Esztergom,átérek,és vissza a jó magyar híg fosba. rám húzzák a kormányt,szar utak,fölmart utak,és tsa. ismerős mindenkinek. nem kell bemutatnom. nem tudom mikor lesz változás a fejekben,de itthon rengeteg az olyan sofőr,aki önkéntes rendőrt akar játszani. én a kerékpáros tömörülések helyében indítanék a fakabátokkal karöltve egy országos kampányt,h kiszűrjék ezeket a hülyéket. a múltkor egy robogós is le akart szorítani. mindezt azért,mert én egy lámpa váltáshoz értem oda,és lendületből átmentem rajta. ő meg még állt,mert megfogta a piros. szóval nem értem én ezt a magyar mentalitást,de rettentően utálom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
A problémám viszonylag egyszerű: az országútim hátsó kerekében a hajtással ellenkező oldalon egy küllő visszatérően kilazul, kb 200 km után (Rigida Flyer felni, 32 db Dt 2-1,8-2 húzott küllőkkel fűzve, Tiagra agyak, az előző gazda saját maga fűzte) Újra meghúzom, a központosság visszaáll. Ha legközelebb is kilazul, érdemes menetrögzítő folyadékkal megkenni? Tapsztalat?
az összes küllőt kéne feszíteni,nem csak 1 db-ot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
A problémám viszonylag egyszerű: az országútim hátsó kerekében a hajtással ellenkező oldalon egy küllő visszatérően kilazul, kb 200 km után (Rigida Flyer felni, 32 db Dt 2-1,8-2 húzott küllőkkel fűzve, Tiagra agyak, az előző gazda saját maga fűzte) Újra meghúzom, a központosság visszaáll. Ha legközelebb is kilazul, érdemes menetrögzítő folyadékkal megkenni? Tapsztalat?
hé, azzal a karral egyszerre illik e-h váltani, ahogy don is írta!
szóval, 39-25-ről 53-16-ra
közben, amíg Vittore örül, hogy tótiában jó az aszfalt, a külföldi turisták meg a magyart szidják, mert nem túl karakteres:
http://www.gphirek.h...t-siratjak.html
Edited by Vejne, 2016. July 21. - 19:13.
mivoltma?
sikerült pár év után megint órákat bóklászni víz nélkül
bp-letkés-ipolyszalka-párkány-esztergom-bp volt a terv, kb 85 km-nél jöttem vissza a párkányi hídon. itt egy kis OFF: a szlovákiai 14 kms szakaszon nagyjából keresnem kellett a kátyúkat, annyira nincs. pedig járnak arra kamionok, de bírja: valahogy világosabb az aszfaltjuk, nem értek hozzá de olyan mintha a fekete szurkot vmi mással helyettesítenék. komoly, hogy ez az országuk úgynevezett elmaradott régiója :-) persze párkány város az kivétel, gondolom szóltak nekik, hogy amíg magyar polgármestert választanak addig felejtős a jó út. pedig a városig hibátlan, valószínű, ezeket a szakaszokat a megye kezeli és elég jól, szóval legközelebb megállok rajta golfozni
esztergomnál nem voltam fáradt ezért tűnt jó ötletnek hazamenni dobogókő felé. kevés volt a vizem és nagyon nem jött be a tippem hogy a pilisben tuti vannak ilyen olyan közforrások az út mellett. a hegyipatakból mégse akartam tölteni. végülis pilisszentkeresztig kellett gurulni vízért. így 131 km lett a móka de ez a szomjas dülöngélés eléggé szétverte az addig 25 körüli átlagomat
ja és az ipolyszalka fölötti dombtetőn óriási élmény volt beletenyerelni a 39/25-ről egy mozdulatra 39/16-ra
amúgy az agyam eldobom, milyen korlátoltan gondolkoznak sokan.
Agyondicsérték a potenza szett váltásteljesítményét-gyorsaságát-finomságát, nomeg, az eps-szerűen lekonyuló kioldókar ergonómiáját, a váltókar rövid és kis erővel történő működését.
Sokat fejlődött a szett az elődhöz képest teljesítményileg, de, nagoyn sokan ócsárolják, anélkül, hogy kipróbálták volna. Milyen okból?
"nem tud kisebb lánckerék irányába sokat váltani, szóval szar."
buta, korlátolt, idióta hozzáállás, főleg, mert, a sokat váltós campák több lánckereket ledobó tulajdonságát az emberek nagy része akkor szokta kihasználni, mikor bringázás után kónuszra teszi a láncot..
Biztos nagyon fárasztó egymás után többször lenyomni a kioldókart.
A shimanosok-sramosok miért nem rinyálnak, hogy nincs 3-5 lánckerék ugrás egy nyomásra? Miért nem rinyálnak a shimanosok, hogy nem kell izomból tolni a kart, hogy váltson a gép? Miért nem sírnak, hogy nem csattog-recseg a váltás és a kar?
53-19-ről,39-15-re váltani "kicsit" egyszerűbb nekem a campával. ezt az opciót elég sokszor használom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
amúgy az agyam eldobom, milyen korlátoltan gondolkoznak sokan.
Agyondicsérték a potenza szett váltásteljesítményét-gyorsaságát-finomságát, nomeg, az eps-szerűen lekonyuló kioldókar ergonómiáját, a váltókar rövid és kis erővel történő működését.
Sokat fejlődött a szett az elődhöz képest teljesítményileg, de, nagoyn sokan ócsárolják, anélkül, hogy kipróbálták volna. Milyen okból?
"nem tud kisebb lánckerék irányába sokat váltani, szóval szar."
buta, korlátolt, idióta hozzáállás, főleg, mert, a sokat váltós campák több lánckereket ledobó tulajdonságát az emberek nagy része akkor szokta kihasználni, mikor bringázás után kónuszra teszi a láncot..
Biztos nagyon fárasztó egymás után többször lenyomni a kioldókart.
A shimanosok-sramosok miért nem rinyálnak, hogy nincs 3-5 lánckerék ugrás egy nyomásra? Miért nem rinyálnak a shimanosok, hogy nem kell izomból tolni a kart, hogy váltson a gép? Miért nem sírnak, hogy nem csattog-recseg a váltás és a kar?
Karbonvázat nem láttam még sorával, itt sincs ilyen. Tiagra, + a többi felszerelést nézve elég jó áron adják ezt a bicót.
wiggle
http://www.wiggle.co.uk/felt-zw7-2016/
tavaly volt amúgy rengeteg karbongépük sorával, ami sztem teljesen vállalható, mert úgyis a váz a lelke a gépnek.
meg a hazaiak közül wilier
és látni fogsz. Oké, wiliernél az izoard xp-ket adták sorával, ami nem igazi karbonvázas bicaj, mert a villanyak pl. alu.
de, hidd el, jövőre proliferál majd a karbon-sora párosítás, mert, ez az új sora olyan durásra sikerült
http://cycle.shimano...ess-riders.html
Edited by Vejne, 2016. July 20. - 05:53.
http://www.bikeradar...campaign=buffer
Bicók 1000 font alatt.ahogY nézem karbonvaz esetén sora a max ami belefér,aluvàzzal 105
Kezdem azt hinni h rajtam kívul ketten [donci,vejne] toljak acelvaz+campaval :->
óhh, össze-vissza használom a két cipőt, néha hetekig nincs rajtam a speci, tavaly meg szinte egész évben azzal mentem.
a chainen lévő stopli 2013 márciusi vásárlás.. és nem annyi km van benne, sokat lépcsőzök vele, de teljesen jó állapotú. Csúnya, de tart.
Másik: Speci cipőm talpán relatíve új a stopli (tavaly került föl rá, kb. 7ezer km van benne)
az már egy közepesen használt stopli,nem relatíve új
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A