Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31741
Posted 2007. May 17. - 12:14
#31742
Posted 2007. May 17. - 12:03
#31743
Posted 2007. May 17. - 11:36
#31744
Posted 2007. May 17. - 11:21
Középcsapi sztem minden közelmúltban gyártott vázban angolmenetes, kivéve egy csomó elvetemült olaszt.
Egyébként minden kcs ugyanolyan méretû, csak a bal-jobb menetekkel meg talán menetemelkedéssel van kavarás.
#31745
Posted 2007. May 17. - 11:12
2. Mostanában (legalább 20 éve) 130 mm az országútikon.
3. Középcsapágy lehet angol, olasz, ritkább esetben francia menetes. A boltok kínálatára vetítve ez kb. azt jelenti, hogy a Campa olasz, a Sh an. és fr., a többi meg angol menetes. Rápacsálás szempontjából a francia a ritkasága miatt (igaz, ilyen vázak sem gyakoriak), az olasz a dupla jobbmenete miatt esélyes. A legkevesebb szívás az angol menetessel van.
Visszaolvasás is jó dolog, a Te méreted már legalább 5x ki lett tárgyalva- többek között.
Race, no Rest!
#31746
Posted 2007. May 17. - 10:33
1. 183 cm testmagassághoz kb. mekkora váz illik?
2. Milyen villasaru-távolságokat alkalmaznak?
3. Középcsapágy menete: mintha lenne metrikus és whitworth megközelítés is. Melyikkel lehet kevésbé rápacsálni?
Köszi elõre is, az "olvass vissza te ...." választ is értékelem.
kz
#31747
Posted 2007. May 17. - 10:32
Igazából az öcsémnek kellene
Van egy régi 105-ös Mali Team de nagy neki a váz, esett is vele
Szerintem egyszerûbb ha átépíti másik vázra
#31748
Posted 2007. May 16. - 11:14
Azóta volt már baja a hajtómûvel, a felnivel, a küllõanyák elszinezõdtek (olyan, mintha rozsdálnának, de nem tom, létezik-e acél küllõanya), cserélt fékkart...
Még ha nem is akarsz a gépre sokat áldozni, ezek szerintem mindenképpen ellene szólnak:
- racsnis hátsóagy
- gagyi váltók
- gyenge fékek
-szar geometria (és hidd el, én sem vagyok versenyzõ, de nagyon gyenge)
Ha ezeket kezded el csereberélni, garantáltan ráköltesz egy csomót és még mindig egy alap géped lesz és sok stresszel is jár.
Néz körül inkább apróban és kérdezz inkább utána, ha nem vagy biztos.
pcycle: köszi a válaszod!
#31749
Posted 2007. May 16. - 10:42
Ennyibõl klasszisokkal jobb használt bicajt veszel itt az apróban.Mi a véleményetek az alábbi bringáról ?
Megér újan 60 ezret ?
VÁZ FFI ALU 56CM/700C 58CM/700C 61CM/700C
VILLA HITEN
KORMÁNYCSAPÁGY CARTRIGE RENDSZERÛ, TÖMÍTETT
HAJTÓMÛ / KÖZÉPRÉSZ
SUGINO LH2460 175/53-39 MONOBLOKK 68/119MM
VÁLTÓRENDSZER
SHIMANO A50 ELSÕ/HÁTSÓ VÁLTÓ; MFTZ07714-28 FOGASKERÉKSOR; SY20A VÁLTÓKAR
FÉK ARTEK CALIPPER
KERÉK AGYAK JOYTECH ALU GYORSZÁRAS
ABRONCS REMERX AERO 14X622
GUMI SCHWALBE 20X622 BLIZZARD SPORT
http://www.schwinncs...hu/67-6414.html
Szép csendben mondom én 30at sem adnék érte...
#31750
Posted 2007. May 16. - 09:05
Zsola: kétséges, hogy megéri-e megvenni, mégha "nyersanyagértéken" ér is 60 ezret, szinte midnen alkatrész a fellelhetõ legócskább.
#31751
Posted 2007. May 15. - 22:32
#31752
Posted 2007. May 15. - 21:18
Nagyon helyes:D Ezexerint nem baxtam el:)Nekem OpenPro-val lettek fûzve a városi kerekeim, eddig 3000km van benne szinte csak Bp-n, meg két hatalmas perec olyan mintha új lenne, egyszer sem kellett centrírozni. Mondjuk nem magas peremes és az ára is több mint amit írtál...
Ja és szintén DT küllõkkel csak 2-1,5-2-es.
Retizotyo: a leírásodnak nagyjából megfelel a Mach1 CFX. Nekem az van, egyelõre kifogástalan. Lényegesen igénytelenebb/olcsóbb darab a Mavicnál, illesztett, nem szegecselt, viszont 460 g és ahhoz képest nagyon masszív. 3500-4000Ft, ez a fõ elõnye:) Link
#31753
Posted 2007. May 15. - 11:25
Nekem OpenPro-val lettek fûzve a városi kerekeim, eddig 3000km van benne szinte csak Bp-n, meg két hatalmas perec olyan mintha új lenne, egyszer sem kellett centrírozni. Mondjuk nem magas peremes és az ára is több mint amit írtál...
Ja és szintén DT küllõkkel csak 2-1,5-2-es.
Én is néztem az openpro-t, de drága nekem.
A keréképítésem elsõdleges szempontja, hogy tényleg hosszú távra meg legyen oldva a kérdés. A súly nem annyira szempont, melóba járni és örömbringázni kell. Továbbá szeretném, ha továbra is kint merném hagyni a diszkont elõtt, ha bemegyek "tejé megkenyéré".
#31754
Posted 2007. May 15. - 11:19
Megér újan 60 ezret ?
VÁZ FFI ALU 56CM/700C 58CM/700C 61CM/700C
VILLA HITEN
KORMÁNYCSAPÁGY CARTRIGE RENDSZERÛ, TÖMÍTETT
HAJTÓMÛ / KÖZÉPRÉSZ
SUGINO LH2460 175/53-39 MONOBLOKK 68/119MM
VÁLTÓRENDSZER
SHIMANO A50 ELSÕ/HÁTSÓ VÁLTÓ; MFTZ07714-28 FOGASKERÉKSOR; SY20A VÁLTÓKAR
FÉK ARTEK CALIPPER
KERÉK AGYAK JOYTECH ALU GYORSZÁRAS
ABRONCS REMERX AERO 14X622
GUMI SCHWALBE 20X622 BLIZZARD SPORT
http://www.schwinncs...hu/67-6414.html
#31755
Posted 2007. May 15. - 10:55
Nekem OpenPro-val lettek fûzve a városi kerekeim, eddig 3000km van benne szinte csak Bp-n, meg két hatalmas perec olyan mintha új lenne, egyszer sem kellett centrírozni. Mondjuk nem magas peremes és az ára is több mint amit írtál...Dede, fixit értek alatta
Miche primato agy lenne, DT Champion 2mm, eddig ennyi.
A felniben én Mavic CXP 22re gondoltam. Nem volt még Mavic felnim, montifelnik esetén eléggé megoszlanak a vélemények. Aki errõl, vagy valami hasonlóról tudna infót adni, annak nagyon megköszönném.
Most Ambrosio valami van és hát ennél kicsit erõsebb kellene.
Ja és szintén DT küllõkkel csak 2-1,5-2-es.
#31756
Posted 2007. May 15. - 10:22
Miche primato agy lenne, DT Champion 2mm, eddig ennyi.
A felniben én Mavic CXP 22re gondoltam. Nem volt még Mavic felnim, montifelnik esetén eléggé megoszlanak a vélemények. Aki errõl, vagy valami hasonlóról tudna infót adni, annak nagyon megköszönném.
Most Ambrosio valami van és hát ennél kicsit erõsebb kellene.
#31757
Posted 2007. May 15. - 09:44
Retizotyo: ha városi gépen nem fixit értesz, akkor nekem van olyan kerékszettem eladásra, amit keresel: Remerx félmagas felnik (34 mm körül), 2.0 Dt champion küllõk, 8-as Sora aggyal fûzve, alig használt 8-as fogassal, gumikkal.
#31758
Posted 2007. May 14. - 14:45
Szerintem.
#31759
Posted 2007. May 14. - 12:49
Kérek javaslatokat elsõsorban városi felnire
32 lyuk
fél-aero profil
jó lenne, ha megállna 6e körül (tudom-tudom)
2mm DT-vel fûzném, hátul 3 keresztre
Köszi!
#31760
Posted 2007. May 14. - 12:23
Szükségem lenne nagyobb fékteljesítményre, ezért "gagyesz" kétforgáspontos féktesteimet szeretném lecserélni komolyabbra.
Sztem elõbb keress valami jó fékpofát.
Race, no Rest!