Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31681
Posted 2007. June 04. - 09:33
KillArmy: ezek a becserélési konstrukciók elég bonyodalmasak és bizalmi dolgok, ha nem ismernek (és te sem a boltost) nem nagyon jössz ki belõle jól, nagyon kell ismerni az alkatrészeket, vázakat, végigvizsgálni használt-e, ill. mennyire. A boltost akit említettél elsõre nem ajánlanám, fõleg, ha nem egy-egy alaktrészt kell venni. Ha ennyit mész érdemes normális gépet venni: megbízható márka (ami nem a divatosakat jelenti csak) belépõ aluváza, legalább Shim. 105-ös vagy Campa Veloce szett szintje, és ca. 2000 gr. körüli/alatti kerékszett. VAnnak leértékelések mindig (komplett kerékpárban és részeiben is), csak ki kell várni, persze ha újban gondolkozol így sem lehet megúszni 200e Ft alatt -- sajnos a kerékpársport mindenképpen nagyon költséges hobby...
#31682
Posted 2007. June 03. - 16:13
#31683
Posted 2007. June 03. - 13:17
Viszonylag kezdõ outis vagyok, évi kb 8-10000km-el...Most van egy elég lepusztult bringám, ami úgy néz hogy van egy MALI Team vázam, amit mindenképp lecserélnék, egy Campa omicron elsõ felnim, 600-as hajtómû, Shimano Nexage( :S ) váltók, a többi cucc még ennyit sem ér mint ezek .
Nyár vége fele szeretnék új bringát, kb 60-70 ezer forint ráfizetéssel. Én egy olyasmire gondoltam, hogy matuzban vázcsere, mellé veszek egy jo kis hátsó váltót, és fékváltókart ( mindent ugyanott ). Az a kérdésem, hogy szerintetek jo-e ez igy, vagy ha nem hogy lehetne jobbra kihozni, és mennyibe kerülne az egész.. Elõre is köszönöm
#31684
Posted 2007. June 02. - 23:30
#31685
Posted 2007. June 02. - 23:26
#31686
Posted 2007. June 02. - 23:25
gondolkozok h venni kéne egy uti bicajt. egy fontos dolgot azonban még nem tudtam eldönteni. mekkora váz valo nekem ha montiba a 18" az én méretem. 180 cm körüli vagyok.
én 54 cm körülire gondolok....szerintetek?
üdv
#31687
Posted 2007. June 02. - 22:13
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31688
Posted 2007. June 02. - 13:38
2007 es integrálttengelyes Tiagra 50/39/30 /FC-4503/
vagy egy 9es rendszerû Octalinkes 105 52/42/30 /FC-5505/
#31689
Posted 2007. June 01. - 16:20
Kössz az infókat, azóta már beszereztem a Time helyett egy jó kis Look pedált. Gondoltam, hogy ez lesz a vége...
#31690
Posted 2007. June 01. - 14:25
Giotto: A Time mo-i ellátottsága egyenlõ a nullával, nem lehet hozzá kapni stoplit (magát a pedált sem nagyon), kevés cipõvel jó, nem is nagyon ismerik a boltosok sem, ezért nem is terjedt el. Szóval legjobb, ha valami külföldi fórumon kérdezel róla, vagy ahol ezt az adaptert árulják.
Na ez egyáltalán nem jött be, van pedál (legalábbis országúti), van stopli, cipõ tényleg nincs (Neuzer).
Az Equippe viszont már egy két generációval ezelõtti modellcsalád, kb 7 éve nem gyártják, nem tudom, hogy lehet-e egyáltalán stoplit rendelni hozzá. Nem ismerem ezt a Sidit, a lényeg, hogy olyan cipõre van szükséged, amin négycsavaros Time stopli furatok is vannak. Volt régebben az Equippe stoplikhoz egy adapter, amivel fel lehetett rakni a Look furatokra is, de az 6-7 mm-rel elemelte a stoplit a cipõtalptól, szóval nem túl elõnyös. A mostani Time-ok stoplijai Look furatokra mennek.
#31691
Posted 2007. June 01. - 11:09
kerdesem: mukodik-e egy ilyen 50/34-es compact egy regi tipusu, 7/8-as exage elso valtoval? ha nem, akkor milyen valto kell nekem?
koszi
#31692
Posted 2007. May 31. - 22:31
De hogy ne csak off legyek, azon törön a fejem, hogy beszerzek egy cyclo-cross bringát...ami nem könnyû, mert a választék kicsi, az ár nagy. Kona topicban ott tartunk, hogy lehet építeni kellene, ehhez viszont nem értek, szóval az elsõ kérdésem az lenne, hogy egy ilyen bringába milyen kereket tudnátok ajánlani, lehetõleg ne horror áron...illetve ezeknek a bringáknak van külön fóruma? Vagy befér ide is? :-)
Kerék lehet országúti is, ha nem a pehelykönnyû, vagy kevésküllõs fajta. Mondjuk a váztól függ, 130 v. 135 mm-es hátsó agy megy-e bele.
A terhelése nem sokkal nagyobb, mintha aszfalton mennél.
Race, no Rest!
#31693
Posted 2007. May 31. - 19:54
Tudom hogy nem ez a jó fórum, de nem tudok hirtelen jobbat, szóval az lenne a kérdésem, hogy vajon a Leader Fox Point K07/15 -ös bringa (http://www.leaderfox...ex.php?pview=81) hány kiló lehet?
Béna vagyok, nem találok errõl adatot...esetleg egyéb vélemény is érdekelne róla. (145.000 az ára, ahol én néztem).
Köszi,
Alfa
De hogy ne csak off legyek, azon törön a fejem, hogy beszerzek egy cyclo-cross bringát...ami nem könnyû, mert a választék kicsi, az ár nagy. Kona topicban ott tartunk, hogy lehet építeni kellene, ehhez viszont nem értek, szóval az elsõ kérdésem az lenne, hogy egy ilyen bringába milyen kereket tudnátok ajánlani, lehetõleg ne horror áron...illetve ezeknek a bringáknak van külön fóruma? Vagy befér ide is? :-)
#31694
Posted 2007. May 31. - 18:38
Erõsségben-tartósságban monnyuk a Mavic CXP22-höz képest milyen? Árban egy kicsit alatta van, ez nem nagy baj , de a tartósság a fõ szempont...
#31695
Posted 2007. May 24. - 20:39
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#31696
Posted 2007. May 24. - 20:38
#31697
Posted 2007. May 24. - 19:20
Race, no Rest!
#31698
Posted 2007. May 24. - 13:21
#31699
Posted 2007. May 24. - 11:15
#31700
Posted 2007. May 24. - 10:55
KErék: a Fulcrum nagyon közel áll a Campa technológiához (fõleg hogy ugyanaz gyártja), kisebb eltérésekkel, árban valamivel olcsóbb, mint a Campa. A MAvic egyes modelljeire volt már panasz (ssc sl, es: nem túl merev, az alu küllõk sem túl szerencsések, fõleg a nehéz felni nagyon könnyû és kevés számú küllõ párosítás), de az elite-nél szerintem már nincs ilyen gond (a nagyobb tömegû felni megoldja a "hajladozást"). A Zonda aerodinamikailag biztos jobb, tömege talán valamivel több, mint a MAvicé. Ha campa szett lesz a gépen ,akkor szerintem mindenképpen Campa Zonda (nem kell a rotorokkal variálni), ha más akkor még midnig marad a Campa/MAvic dilemma. Végül is amatõr szempontból nics nagy különbség közöttük...