http://apro.bikemag....l-l353797.html#
szegény bicó. a stucnit és a nyerget is bekenték viagrával
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Országúti bringámat szeretném szervizbe vinni Budapesten. Megbízhatóság és szakértelem, az ár másodlagos.
A jelenlegi bolt ahol szervizeltettem a munka után mindig maradt valami bosszantó gond.
Ezeket megoldottam magam. A mostani előtt tehetetlenül állok (Apróbb szereléseket elvégzem, de nem értek hozzá. Nincs hozzá kedvem és időm sem, ezért szervizbe viszem a bringát.).
A gondom: cseréltettem középrészt, láncot és hátsó sort. Tekeréskor a bal oldali hajtókart terhelve vékony, magas hangon pattog (receg?) valami. Átnéztem a rögzítéseket, minden rendben. Olvastam, hogy lehet a nyeregcső. Kivettem áttöröltem (a szerviz is foglalkozott vele, látni lehetett, ezt rendesen lekezelték). A probléma fennáll. Ha kiállok a nyeregből akkor is hallom. Egyenletes tekeréskor megszűnik, ha gyorsítok megint hallom (induláskor is jelentkezik, vagy pl 30km/h-s sebességnél kényelmesen pörgetve semmi, de ha innen gyorsítok megint előjön, emelkedőn végig hallani). Nagyon sokat ront ez a probléma a kerekelés élményén. Bosszantó. Az ominózus hanghatás a cserés szerviz után jelentkezett.
Szeretném kérni azokat, akik szervizeltetik országútijukat, mely budapesti szervizt használják, ajánlják jó szívvel.
A fennálló problémára való megoldásokat, ötleteket is hálásan megköszönném.
Napsütést és körhátszelet!
általában itt a középrészt kell zsírozni. szervizt nem szoktam ajánlani, inkább magam csinálom amit tudok. volt pár rossz tapaztalat, de a bringámat én szeretem, a szerelő meg úgy nyúl hozzá, mint egy melóhoz. nekem meg nem éri meg a szívást hogy valamit elcsesszen rajta, csak azért mert szar napja van
a videón a kommentek közt az új vs. régi átdobók (rövid-hosszú karos) is előjön, azok sem kompatibilisek. Ne cseréld a 6800-as átdobót 7900-esre, mert nem lesz jó.
Reménykedtem benne, hogy ez megoldja a problémámat. Több ötletem nincs, marad a teljes csere.
Moric módosította - 2016. július 26. - 12:13
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Országúti bringámat szeretném szervizbe vinni Budapesten. Megbízhatóság és szakértelem, az ár másodlagos.
A jelenlegi bolt ahol szervizeltettem a munka után mindig maradt valami bosszantó gond.
Ezeket megoldottam magam. A mostani előtt tehetetlenül állok (Apróbb szereléseket elvégzem, de nem értek hozzá. Nincs hozzá kedvem és időm sem, ezért szervizbe viszem a bringát.).
A gondom: cseréltettem középrészt, láncot és hátsó sort. Tekeréskor a bal oldali hajtókart terhelve vékony, magas hangon pattog (receg?) valami. Átnéztem a rögzítéseket, minden rendben. Olvastam, hogy lehet a nyeregcső. Kivettem áttöröltem (a szerviz is foglalkozott vele, látni lehetett, ezt rendesen lekezelték). A probléma fennáll. Ha kiállok a nyeregből akkor is hallom. Egyenletes tekeréskor megszűnik, ha gyorsítok megint hallom (induláskor is jelentkezik, vagy pl 30km/h-s sebességnél kényelmesen pörgetve semmi, de ha innen gyorsítok megint előjön, emelkedőn végig hallani). Nagyon sokat ront ez a probléma a kerekelés élményén. Bosszantó. Az ominózus hanghatás a cserés szerviz után jelentkezett.
Szeretném kérni azokat, akik szervizeltetik országútijukat, mely budapesti szervizt használják, ajánlják jó szívvel.
A fennálló problémára való megoldásokat, ötleteket is hálásan megköszönném.
Napsütést és körhátszelet!
http://blog.artscycl...-compatibility/
Because SRAM, Campy, and most aftermarket brakes, such as Ciamillo brakes for example, use the old traditional cable pull ratio, they are unsafe to run with the new style Shimano brake levers. However, they will all work just fine with the old style Shimano levers
nem lesz gond, ha még 5600-os fékkarjaid vannak, ellenben, az 5700-5800 már nem jó ahhoz a karhoz
@Moric:
a videón a kommentek közt az új vs. régi átdobók (rövid-hosszú karos) is előjön, azok sem kompatibilisek. Ne cseréld a 6800-as átdobót 7900-esre, mert nem lesz jó.
Vejne módosította - 2016. július 25. - 20:02
Sram rival? Olcsó és pille tömegben van, erőre megfelelo..
Vigyázz, hogy a Shimano újabb karok fekhuzasa más.. Ne keverd bele, ha nem muszáj
5600-os 105-ös karhoz kéne, szóval akkor inkább régebbi típusok ajánlottak. rivalból melyik? mert van ugye a 'régabbi', rival, meg rival 22 néven is láttam.
amúgy az újabb ékváltókarok húzása miben más? többet/kevesebbet húz? nem húz eleget a régebbi fékekhez, vagy inkább pont, hogy az újabb féekek nem jók a régi fékváltókhoz, mert több húzás kell nekik? (remélem érthető, nem keveredtem bele)
Sziasztok,
mi számít mostanság outi fékek között 'bestbuy'-nak? Ultegra? Esetleg valami más márka, valamelyik jól sikerült darabja? Az 5800-as szériás 105-ös-ről mik a vélemények?
Köszi!
Sziasztok,
mi számít mostanság outi fékek között 'bestbuy'-nak? Ultegra? Esetleg valami más márka, valamelyik jól sikerült darabja? Az 5800-as szériás 105-ös-ről mik a vélemények?
Köszi!
Szeretném a Shimano 6800-as első váltót lecserélni egy 7900-asra, szerintetek működhet a dolog?
Shimanonál a 10-es és a 11-es első váltó kábel húzása megegyezik?
Próbáltam utána keresni, sajnos semmi használható infot nem találtam ez ügyben.
"más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:
https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/"
Én 26-ost ilyet rendeltem:
https://www.bike-com...-Lenker-p20934/
Aki kompakt kormányt keres (kicsi drop /reach), inkább ez mint a Deda Piega.
(amúgy átállatam OS-re, akit érdekelne a fenti párszáz km-t futott procraft kormány, féláron odaadaom, 44 cm-es)
És hogy tudnék kapcsolatba lépni Veled?
Ma Molnár Tomi barátommal megnyertuk a paros OB-n a 40+ korcsoportot. 19km 46.2 km/h Alig hittem el. Piszok jo ilyen gyorsan veretni!
óriási gratula nagyon szép munka, főleg, hogy nem kevés autózás-utazás után mordorban elért eredmény ez.
Xak így tovább.
Ma Molnár Tomi barátommal megnyertuk a paros OB-n a 40+ korcsoportot. 19km 46.2 km/h Alig hittem el. Piszok jo ilyen gyorsan veretni!
En azt varom el egy fekvaltokartol, hogy az legyen rairva, hogy DURA-ACE.
én meg azt,h RECORD
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
no igen, de a flite max pont, hogy szélesebb, mint a sima flite, és, még rugózik is mellé a lapja elég jelentősen.
Kipróbálok más nadrágot, picit dönteni a nyergen, hasonló trükköket, amik ingyen vannak
szerk: lehet, hogy kicsit az is betett, hogy folyamatosan a redőkön ülve tekerek, mert, sajnos a kinyúlt bőr a gáton-hátul ugyanúgy csüng, mint egy agyonkopott váltószoknya.
Vejne módosította - 2016. július 22. - 19:37
Nekem Max Flite Gel Flow van és egy X2. Egy 1.5 éves eü kihagyás után az X2 meggyötört rendesen a gát részen. A Flite az szinte ok. Az X2-es gépen atom mélyen van a kormány. Lehet csak bemerevedtem. Egy ideje megycseréltem őket. Flite azért jobb, de a kormány pozíció miatt érzem ezen is néha.
eddie1978 módosította - 2016. július 22. - 17:47
van itt olyan, aki paralell használ flite max és sima flite nyergeket?
mert, idén problémába futottam bele:
a flite-on simán zsibbadás-fájdalommentesen és kényelemben eltekergek, akár folyamatosan több napon át, minden probléma nélkül.
Míg, a flite max néha nagyon tud zúzni. A mélyebb gáti részeken tud olyan csúnya nyomást okozni, hogy lefolyik a mosoly a pofámrúl.
Próbálkozzak esetleg nadrág fronton, vagy, próbáljak meg még egy sima flite-ot beszerezni?
Köszi! Megfogadom a tanácsot...
centrírozás után ki kell egyenlíteni a feszültséget a küllőkből.ezt ne felejtsd el. én úgy szoktam,h a tengely a földön,és óvatosan megnyomod a felnit több helyen,és mindkét oldalon. ilyenkor a küllők hangot fognak adni. húzott küllőnél a sokadik centrírozás után fognak helyreállni a dolgok.
donciccio módosította - 2016. július 22. - 16:16
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A