Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31521
Posted 2007. July 04. - 09:33
De elvileg sikerült találnom egy új 2 forgáspontos shimanot, köszönet a fórumozóknak!
#31522
Posted 2007. July 04. - 08:38
#31523
Posted 2007. July 03. - 22:28
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#31524
Posted 2007. July 03. - 10:37
Segítség kéne! A hét végére össze szeretném lapátolni az egyik bringám, de hibádzik hozzá az elsõ és a hátsó fék! Ha valakinek van valami értelmesebb darab amitõl megválna, vagy van valami jó ötlete, az szóljon!
Elõre is köszi!
#31525
Posted 2007. July 02. - 21:17
Javaslom, próbáld ki nagyobb belsõ nyomással.
Érdekes lehet az is, hogy az elsõ vagy a hátsó keréken volt a defekt. Ha az elsõn, javaslom, puhíts a teleszkópon; ha a hátsón, tegyél be egy rugós nyeregcsövet.
Persze lehet, hogy szimpla gyártási hiba valóban
#31526
Posted 2007. July 01. - 08:07
#31527
Posted 2007. June 29. - 17:39
Sziasztok!
Az volna a kérdés,8-as Sora vagy régi RSX fkvkr elvisz-e 7-es sort és hogyan lehet beállítani?Beszélik nem zökkenõmentes az ilyen váltás,ha nem egyezik a koszorú száma a karral.
??
kösz
Több lehetõség van. RSX karból van 7-es, bár elég ritka.
Ha a sor bontható, lehet 8-as hézagolók becserélésével átalakítani (legalább egy részét), a váltókart pedig úgy belõni, hogy a lefelé legyen a plusz üres váltás.
#31528
Posted 2007. June 29. - 17:03
#31529
Posted 2007. June 29. - 17:00
Az volna a kérdés,8-as Sora vagy régi RSX fkvkr elvisz-e 7-es sort és hogyan lehet beállítani?Beszélik nem zökkenõmentes az ilyen váltás,ha nem egyezik a koszorú száma a karral.
??
kösz
#31530
Posted 2007. June 29. - 09:35
#31531
Posted 2007. June 28. - 15:15
földlakó: küllõtörésnél nem feltétlen kell egy komplett új kerékben gondolkodni. Az ok feltehetõleg vagy a "rossz" fûzés (nem feltétlen a módszer, hanem maga a fûzés), vagy az, hogy egy anyaghibás szériába futottál bele. Ilyen nekem is volt, egyenként tördöstek ki a küllõk és a harmadik után újrafûzték, egyértelmûen a küllõk volt az ok. A jó és erõs gyári kerekek persze jobbak, de kb. 60-80e Ft-tõl kezdõdnek (Bontrager Race, Mavic elit, ill. a Campa, Fulcrum, Ambrosio hasonló szintû modelljei).
köszi, egyelõre pakolom bele a küllõt, aztán meglátjuk. de egy másik pár kereket akkor is érdemes lesz talán venni...
van még egy dolog: mivel én még nem használtam felváltva 2 pár kereket, az a kérdés merült fel, hogy a második párt (legyen "versenykerék") a fogaskeréksorral együtt szokás tartani, vagy amikor csere van, megy át a sor az másik kerékre? gondolok itt a sor és a lánc együttes kopására, és az eltérõ kopottságból adódó dolgokra.. szóval hogyan szokott ez lenni/hogy szoktátok?
#31532
Posted 2007. June 28. - 13:34
azé azt érdemes megjegyezni hog a megengedettnél alacsonyabb nyomás is okozhat defektet
pont ezt mondtam én is!
Milyen nyomáson használod azt a belsõt?
Valaki írta itt, hogy alacsony nyomásnál hamarabb kapott egymás után több defektet.
Conti Ultra Sport külsõ kb. 4,5-5 bar nyomáson (7bar az ajánlott, de így kényelmesebb, nem rázza ki a belem).
#31533
Posted 2007. June 28. - 12:50
#31534
Posted 2007. June 28. - 12:24
Mondjuk én sosem fújtam még 8 Bár fölé...
Ha rendes országúti gumit vennék, az valszeg nem Conti lenne, de ez olyan olcsó volt, hogy nem hagyhattam ki. ' szezont ez is ki fog bírni...
#31535
Posted 2007. June 28. - 12:01
#31536
Posted 2007. June 28. - 08:38
Valaki írta itt, hogy alacsony nyomásnál hamarabb kapott egymás után több defektet.
Én is szinte csak városban használom az országútiból lett városi bringámat, használt Ambrosio felni+olcsó Conti belsõ+Conti Ultra Sport külsõ kb. 4,5-5 bar nyomáson (7bar az ajánlott, de így kényelmesebb, nem rázza ki a belem). Még nem volt defektem (kopp-kopp)
És a jó belsõvédõ szalag sokat számít, még montinál is (tapasztalat) hát még országúti kerekeken.
#31537
Posted 2007. June 28. - 08:29
Scooby: magának a keréknek nincs köze a defektekhez, csak a külsõnek és a belsõnek. Itt lehet, hogy a belsõkkel volt a gond (túl vékony szövet, anyaghiba). A külsõd nem annyira vékony futófelületû, mint az oúti versenygumiknak, bár újonnan ezek sem ennyire defektvonzóak. A Michelinnek csak a pro race light modelljének nincs defektvédelme (de 200 gr.), szóval én a belsõre gyanakszom, esetleg nem jól vannak feltéve, használsz belsõvédõ szalagot? Ezenkívül még a városi utak lehetnek a ludasok, ugyanis szinte minden nagyobb útkeresztezõdésnél és környéke tele van üvegszilánkkal, mégha nem is látszik. Szóval szerintem egyelõre nem kell kidobni a külsõt, inkább vastag belsõkkel kisérletezni és az utakon nem a legszélén menni és kerülni a hordalékos részeket (ahol nem látszik az üvegszilánk).
#31538
Posted 2007. June 28. - 08:27
Nos! uraim! (esetleg hölgyeim, bár nem láttam egyet sem...), ha valakinek van hasznos tanácsa, természetesen technikai, igen leköteleznének a segítségükkel!
egy haverom járt hasonlóan - frissen összerakott (cross) bringa, mindennek rendben kéne lennie, és sorozatos defektek.. (nem szúrt, hanem valami látszólag mindig kihasította. belsõt is cserélt, de utána is) aztán új külsõt kapott, és már csak szúrt defektjei vannak
nem tudom, a külsõ hogy okozhat ilyet, de talán érdemes tenni egy próbát.
meg akkor talán feltennék kicsivel masszívabb darabot..
#31539
Posted 2007. June 28. - 08:08
En is az uj courier dt-re gyurok, remelem 1 heten belul meglesz a bringa. Akkor majd beszamolok rola.
#31540
Posted 2007. June 28. - 07:29
Én egy hölgy vagyok, és ez nagyon furcsa, lehet h a külsõt mégiscsak ki kellene csrélned! Én is szeretnék egy futár helyesebben fitness bringát venni, nem tudod hol lehet?Már rengeteg helyen próbáltam, ,mondjuk én egy altrix courir-ra gondoltam, az országútim mellé, mert a defekte engem is mindig megtalál és reméltem egy futár bicaj mégiscsak gyorsa de strapabíróbb. Tudna valaki segíteni, elõre is köszi

Sign In
Create Account

Back to top





