
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#31121
Írta 2007. október 24. - 15:26

#31122
Írta 2007. október 24. - 13:44

A szintén hobikategóriás, négyszöges Campa Strada hajtómûvön csak egy tányért hagyok fent. Ebben az esetben viszont hosszúak a csavarok, alátétezni, cserélni kéne. Mi a homológ megoldás a problémára és mindezt hol?
Köszi!
Homológ: veszel pályahajtómûbe való 5mm-es lánctányérrögzítõ csavart

#31123
Írta 2007. október 24. - 13:30

A baj nem a csavar, hanem az anya hosszával van. Ha aluból vannak az anyák, akkor reszelõt elõ és egy fél óra alatt, néhány ujjad feláldozásával orvosolható a probléma. Acél anyát sajnos elég nehéz megcsonkítani, hacsak nem tudod nagyon jól befogni.
megfogáshoz ötlet: én úgy rövidítettem anyát, hogy bele NEM illõ, más menetemelkedésû (ez a gyakori) M8-as csavart pár menetnyit belehajtottam a túloldaláról, amíg megszorult, majd köszörû.
az alátét szvsz nem néz ki túl jól, de kétségkívül mûködik.
#31124
Írta 2007. október 24. - 12:02


#31125
Írta 2007. október 24. - 11:47

fogsz pár régi fillérest, és kifúrod õket, és mint quasi tányérokat alátétként felrakod, így legalább a gyári csavarokat nem kell elbarmolni, és érdekesen is néz ki

#31126
Írta 2007. október 24. - 11:24

#31127
Írta 2007. október 24. - 11:02

#31128
Írta 2007. október 24. - 10:48

Köszi!
#31129
Írta 2007. október 24. - 10:47

Eredetileg Prowheel.
Köszi!
Retizotyo, ezen a kistányér acél, csak a nagy alu. Ez így jóság.
Race, no Rest!
#31130
Írta 2007. október 24. - 10:34

Az Altrixnak (ami eredetileg Tracer, v. hasonló márka lehet) van kompakt, négyszögtengelyre való outi hajtómûve.
Eredetileg Prowheel.
Henger, igen, a 2006-os Record is hobbi szint, sõt... Nem elég, hogy mûanyag, de négyszögtengelyes!!! Ilyennel már csak a mammerek járnak boltba

#31131
Írta 2007. október 24. - 08:53

Maga a kar sztem elég jó, de a tányérok sztem nem túl tartós darabok (nekem a két nagy 6061 alu, és olyan 4000km után már látszik a középtányéron, hogy használtam, pedig fõleg országúton mentem vele, egyenletes fordulaton).
Remélem segítettem!
#31132
Írta 2007. október 24. - 03:15


A Record Carbon is némileg mûanyag, akkor az is felejtõs?
Mykonzerv, sztem a 105-ös szett már bõven elég hazai hobbistának, versenyzésre is. A többi pénztárca, és igényesség (sznobizmus) kérdése.
Egyben kérdeznék is. Az Altrixnak (ami eredetileg Tracer, v. hasonló márka lehet) van kompakt, négyszögtengelyre való outi hajtómûve. Megérheti az árát? Nekem nem tûnik gagyinak. Terepezéshez is jobb ez az áttételezés.
Race, no Rest!
#31133
Írta 2007. október 24. - 02:46

a 2x9es ultegra azért nem annyita hobbi szint:)
ha azért veszel 10eset, mert az már nem hobbi azt mondták, akkor végy nyugottan 9eset.az is nagyon tökéletes.
köszi, de nem pont így gondoltam:)
úgy gondoltam pontosan, hogy van-e különbség a tartósságban? a hobbi szintûekbe kevésbé strapabíró alkatrész kerül (pl. több benne a mûanyag elem) és ezeket akarom elkerülni.
viszont az octalink vs. integráltból mindnképp az integráltat venném. mondjuk még ráérek, a héten csak a vázat és villát újítok.
köszi a válaszokat
#31134
Írta 2007. október 23. - 19:38

ha azért veszel 10eset, mert az már nem hobbi azt mondták, akkor végy nyugottan 9eset.az is nagyon tökéletes.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31135
Írta 2007. október 23. - 18:50

hali
a 2*9 és 2*10 ultegra szett között mûszakilag milyen különbség(ek) van(nak)?
azt hallottam, hogy a 2*9 még inkább hobbi szintû, mint profi, míg a 2*10 már inkább hajaz a dura ace-re.
érdemesebb a 2*10-es rendszert vennem?
köszi
Hát pl a középcsapágy már nem octalinkes, hanem külsõ csapágyas, mint legnagyobb különbség. A 10-es rendszerekben (beleértve a 105-öt is) több a hasonlóság, mint anno a 9-esek között volt.
#31136
Írta 2007. október 23. - 18:41

a 2*9 és 2*10 ultegra szett között mûszakilag milyen különbség(ek) van(nak)?
azt hallottam, hogy a 2*9 még inkább hobbi szintû, mint profi, míg a 2*10 már inkább hajaz a dura ace-re.
érdemesebb a 2*10-es rendszert vennem?
köszi
#31137
Írta 2007. október 22. - 18:43

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31138
Írta 2007. október 22. - 15:57

valakinek van valami véleménye tapasztalata a Wenson expert 105 ös szettel ! ien kerékpárrol :??
Shimano 105-ös szett egy amúgy szinte teljes egészében Tajvanon készült biciklin. Van ilyenbõl Giant, Merida, Trek... Ez a véleményem, tapasztalatom nincs.
Race, no Rest!
#31139
Írta 2007. október 22. - 12:02

Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#31140
Írta 2007. október 16. - 21:03

Nekem kerékpárboltban sikerült vennem. Hátha te is szerencsével jársz.
Kerestem már ilyesmit régen, de nem jártam szerencsével, néhol azt sem értették, mit akarok, igaz, ez vagy 3 éve volt, és nem Pesten, hanem Egerben, ezért bátorkodtam kérdezni

Van sárvédõszem rajta, persze, elvileg akár országúti féket is lehet rá tenni, csak a V-fékszemek, ugye...
Köszönöm a tippet, széjjelnézek

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!