Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31121
Írta 2007. október 25. - 09:48
#31122
Írta 2007. október 25. - 09:45
#31123
Írta 2007. október 24. - 20:39
Bakker, a 9-es Ultegra már lecsúszott a hobbi kategóriába....
A Record Carbon is némileg mûanyag, akkor az is felejtõs?
Mykonzerv, sztem a 105-ös szett már bõven elég hazai hobbistának, versenyzésre is. A többi pénztárca, és igényesség (sznobizmus) kérdése.
hobbi, nem hobbi, szeretném kerülni a mûanyagot és kész. hogy sznobség vagy sem az annyira nem izgat. 9-es ultegráról meg azért érdeklõdtem konkrétan, mert azt találtam matuznál elfogadható áron. a 10-es 105-nél olcsóbb...gyúrok részben tárcára is.
itt néztem eddig: biondo, matuz, bikeexpress
ezek a legelfogadhatóbbak eddig árban. ha tudtuk jobbat, akkor nosza:) nem ragaszkodom én semmihez. lényeg, hogy ne legyen túl drága, de szart sem akarok venni. az integrált hajtúmûbõl meg nem engedek, szóval az cserés rögtön, ha 9-es szettet találok olcsóbban...
#31124
Írta 2007. október 24. - 20:28
#31125
Írta 2007. október 24. - 15:26
#31126
Írta 2007. október 24. - 13:44
A szintén hobikategóriás, négyszöges Campa Strada hajtómûvön csak egy tányért hagyok fent. Ebben az esetben viszont hosszúak a csavarok, alátétezni, cserélni kéne. Mi a homológ megoldás a problémára és mindezt hol?
Köszi!
Homológ: veszel pályahajtómûbe való 5mm-es lánctányérrögzítõ csavart
#31127
Írta 2007. október 24. - 13:30
A baj nem a csavar, hanem az anya hosszával van. Ha aluból vannak az anyák, akkor reszelõt elõ és egy fél óra alatt, néhány ujjad feláldozásával orvosolható a probléma. Acél anyát sajnos elég nehéz megcsonkítani, hacsak nem tudod nagyon jól befogni.
megfogáshoz ötlet: én úgy rövidítettem anyát, hogy bele NEM illõ, más menetemelkedésû (ez a gyakori) M8-as csavart pár menetnyit belehajtottam a túloldaláról, amíg megszorult, majd köszörû.
az alátét szvsz nem néz ki túl jól, de kétségkívül mûködik.
#31128
Írta 2007. október 24. - 12:02
#31129
Írta 2007. október 24. - 11:47
fogsz pár régi fillérest, és kifúrod õket, és mint quasi tányérokat alátétként felrakod, így legalább a gyári csavarokat nem kell elbarmolni, és érdekesen is néz ki
#31130
Írta 2007. október 24. - 11:24
#31131
Írta 2007. október 24. - 11:02
#31132
Írta 2007. október 24. - 10:48
Köszi!
#31133
Írta 2007. október 24. - 10:47
Eredetileg Prowheel.
Köszi!
Retizotyo, ezen a kistányér acél, csak a nagy alu. Ez így jóság.
Race, no Rest!
#31134
Írta 2007. október 24. - 10:34
Az Altrixnak (ami eredetileg Tracer, v. hasonló márka lehet) van kompakt, négyszögtengelyre való outi hajtómûve.
Eredetileg Prowheel.
Henger, igen, a 2006-os Record is hobbi szint, sõt... Nem elég, hogy mûanyag, de négyszögtengelyes!!! Ilyennel már csak a mammerek járnak boltba
#31135
Írta 2007. október 24. - 08:53
Maga a kar sztem elég jó, de a tányérok sztem nem túl tartós darabok (nekem a két nagy 6061 alu, és olyan 4000km után már látszik a középtányéron, hogy használtam, pedig fõleg országúton mentem vele, egyenletes fordulaton).
Remélem segítettem!
#31136
Írta 2007. október 24. - 03:15
A Record Carbon is némileg mûanyag, akkor az is felejtõs?
Mykonzerv, sztem a 105-ös szett már bõven elég hazai hobbistának, versenyzésre is. A többi pénztárca, és igényesség (sznobizmus) kérdése.
Egyben kérdeznék is. Az Altrixnak (ami eredetileg Tracer, v. hasonló márka lehet) van kompakt, négyszögtengelyre való outi hajtómûve. Megérheti az árát? Nekem nem tûnik gagyinak. Terepezéshez is jobb ez az áttételezés.
Race, no Rest!
#31137
Írta 2007. október 24. - 02:46
a 2x9es ultegra azért nem annyita hobbi szint:)
ha azért veszel 10eset, mert az már nem hobbi azt mondták, akkor végy nyugottan 9eset.az is nagyon tökéletes.
köszi, de nem pont így gondoltam:)
úgy gondoltam pontosan, hogy van-e különbség a tartósságban? a hobbi szintûekbe kevésbé strapabíró alkatrész kerül (pl. több benne a mûanyag elem) és ezeket akarom elkerülni.
viszont az octalink vs. integráltból mindnképp az integráltat venném. mondjuk még ráérek, a héten csak a vázat és villát újítok.
köszi a válaszokat
#31138
Írta 2007. október 23. - 19:38
ha azért veszel 10eset, mert az már nem hobbi azt mondták, akkor végy nyugottan 9eset.az is nagyon tökéletes.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31139
Írta 2007. október 23. - 18:50
hali
a 2*9 és 2*10 ultegra szett között mûszakilag milyen különbség(ek) van(nak)?
azt hallottam, hogy a 2*9 még inkább hobbi szintû, mint profi, míg a 2*10 már inkább hajaz a dura ace-re.
érdemesebb a 2*10-es rendszert vennem?
köszi
Hát pl a középcsapágy már nem octalinkes, hanem külsõ csapágyas, mint legnagyobb különbség. A 10-es rendszerekben (beleértve a 105-öt is) több a hasonlóság, mint anno a 9-esek között volt.
#31140
Írta 2007. október 23. - 18:41
a 2*9 és 2*10 ultegra szett között mûszakilag milyen különbség(ek) van(nak)?
azt hallottam, hogy a 2*9 még inkább hobbi szintû, mint profi, míg a 2*10 már inkább hajaz a dura ace-re.
érdemesebb a 2*10-es rendszert vennem?
köszi

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





