Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30861
Írta 2007. december 26. - 15:01
#30862
Írta 2007. december 26. - 13:38
Szerintem semmi baja nem lesz kezelés nélkül sem. De ha mégis nagyon akarod, vegyél wd40et, vagy inkább valami sûrûbb olajat, majd a váz lyukain fujd bele az egész dobozzal, azzal a kis lyukas pálcával amit adnak hozzá, majd forgasd. A vázat.
#30863
Írta 2007. december 26. - 12:41
én most vettem ultegrát (2*9) és túl sok okosság nincs a felszerelésrõl magáról benne a leírásában...
de a lényeg:
összeraknám a bringámból, amennyi van belõle. de elõtte meg kéne kezelni a vûz (acélváz) belsejét valamivel valahogyan, hogy nagyjából korróziómentes maradjon. milyen módon lehet ezt elvégezni?
köszi
ötlet?:confused:
#30864
Írta 2007. december 26. - 12:07
Tudom hogy nem sok pénz, de mindig alkudok aukciós oldalon is. Több kevesebb sikerrel. :D
Lehet hogy marad az hogy a neten megkeresem valahol, és csavarboltban keresek egy ilyen menetemelkedésû és méretû csavart és azzal leszedem. :D
Bocs, de erre csak Török Szultán sorai jutnak eszembe: Kedves Tsülögg, te 1 nagy ló vaty. Vagy valami hasonló, rég olvastam.
#30865
Írta 2007. december 26. - 11:50
#30866
Írta 2007. december 26. - 11:45
Lehet hogy marad az hogy a neten megkeresem valahol, és csavarboltban keresek egy ilyen menetemelkedésû és méretû csavart és azzal leszedem. :D
#30867
Írta 2007. december 25. - 23:58
(nekem is mindig ég a pofám mert állandóan kunyerálok...:S)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30868
Írta 2007. december 25. - 22:46
Ennyiért használtan se adnám oda Menj be 1 bringaboltba és leszedik pár száz ftért. Ha meg ismered õket, akkor ingyen.
#30869
Írta 2007. december 25. - 21:30
Erre gondoltam. Kicsit borsos árnak látom ezt, akkor is ha ez egy örökéletû dolog de ha valakinek van használt darabja azt szívesen megvásárolnám.
#30870
Írta 2007. december 25. - 19:42
ilyen ni:...ha a hajtómûvet akarod leszedni a monoblock/középcsapágyról, ahhoz spec. szerszám kell...
http://ebike.hu/term...ajtokarhoz/5119
de ha bemész egy boltba, akkor leszedik Neked ingyen is szerintem.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#30871
Írta 2007. december 25. - 19:36
Ha meg csak a fogaskereket a hajtómûrõl, ahhoz elég egy 5-ös imbusz.
#30872
Írta 2007. december 25. - 19:04
Biopace hajtófogaskereket szeretnék leszedni a tengelyérõl. Van valakinek tippje hogy mivel próbálkozzak ha nincs konkrét szerszámom hozzá, csak a normál háztartási dolgok? Olyan menetemelkedése lehet amit lehet csavarbotlban kapni? Esetleg ha valakinek van egy elfekvõben lévõ akkor normális áron megvenném.
Kösz!
Üdv. Ádám
#30873
Írta 2007. december 24. - 19:33
de a lényeg:
összeraknám a bringámból, amennyi van belõle. de elõtte meg kéne kezelni a vûz (acélváz) belsejét valamivel valahogyan, hogy nagyjából korróziómentes maradjon. milyen módon lehet ezt elvégezni?
köszi
#30874
Írta 2007. december 23. - 20:31
a váltóhoz való bowdenbõl egy méret van, csak a márkanevek mások. sok külömbséget nem veszel észre kté bowden minõsége között.
a bowdenháznál más a helyzet. ott van sok választási lehetõség. van a gyári shimano,jagwire,nokon de noname-et is kapsz a boltban 150 ft-os méteráron.
nézz már elkészült bringákat a neten, fogj hozzá és ha elakadsz vagy tanács kellene írja ide és mi válaszolunk. ez a fórumosdi ezért is van...
#30875
Írta 2007. december 23. - 18:41
Van egy kis gondom, amiben segítséget szeretnék kérni. Most rakok össze egy országútit magamnak, de bringás pályafutásom során fékváltókarral eddig még nem volt dolgom. Most egy 2*9-es 105-öst teszek fel a bicajra, azaz csak tennék, mert nem igazán tudom miként kéne összerakni (bowdenek , beállítási lehetõségek, stb), úgyhogy ha valakinek lenne errõl valamiféle irománya, esetleg képekkel illusztrálva, az legyen olyan jó és küldje el nekem.
Elõre is köszönöm. email: n-dre@mail.tvnet.hu
üdv
#30876
Írta 2007. december 23. - 14:24
A stelviot emelném ki a rajzból ami
Prad városból indul 900m, - Trafoi 1543m, - a stelvió csúcsa Stiffsenjoch 2797m,
összesen 1897m, 27,5 km en keresztül
Igaz Pradtól Trafoi-ig tartó szakasz nem olyan meredek, de a további 16km sz húzós, fõleg a vége.
A pályarajz max 15% os emelkedõt is ír!!
link:
http://www.dreilaend...s/strecke_a.zip
Ezt töltsétek le a gépre, mert sajna csak úgy mûködik, legalábbis nálam.
Még egy kép, hogy mirõl is van szó:
http://www.najblog.c...227-stelvio.jpg
#30877
Írta 2007. december 23. - 13:44
#30878
Írta 2007. december 23. - 13:41
Ja, utánanéztem:
http://www.climbbybi...ryMountainID=39
Length: 24,3 km Height start: 950 m Height top: 2758 m Gradient: 1808 m
Csak érdekességként mondom, hogy a legmeredekebb szakasza is "csak" 9,5 %-os. Szerintem biztosan bemásznám - mondjuk, hogy milyen áttétellel, az más kérdés.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#30879
Írta 2007. december 23. - 13:28
Nekem 39-21 van, de már a 10-12%-on sem lehet lazán felmenni vele.
Sztem minimum egy másik sor hátra, vagy kistányéros hajtómû kell, ha nem 30-as pedálfordulattal akarsz 27 km-t mászni
#30880
Írta 2007. december 23. - 12:35
27km felfelé, brutál 10-15% emelkedõ.
Elég oda a 39-23 as áttétel, vagy visszagurulok?