Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30821
Írta 2008. január 03. - 10:59
#30822
Írta 2008. január 03. - 10:44
A monoblokkoknál eddig az isis rendszer látszik a legjobbnak, mert a hajtókarral való kompatibilitásnál több a lehetséges opció, mint az integráltnál (ha valami történik az integrált monoblokk részével, körülményes ha nem lehetetlen egy új beszerzése), aztán a hajtókarhoz való kapcsolódása sem látszik jobbnak, mint egy sima isisesnek, tömege alig alacsonyabb, mint egy jobb normál monoblokknak. Egyébként meg a használati értékét nézve nem érzek óriási különbséget pld. a régi négyszögesekkel összehasonlítva.
#30823
Írta 2008. január 03. - 07:44
#30824
Írta 2008. január 03. - 01:17
Üdv mindenkinek!
Mennyire ajánlott/nem ajánlott az ISIS-es rendszer az outiknál (eddig csak integrált hajtõmûveket nyúztam)? Eredetileg a Veloce-t néztem ki magamnak, de Bianchi-mániás lévén most kicsit elbizonytalanodtam :chin:
Országúton még nem lejátszott meccs szerintem, hogy az integrált egyértelmûen jobb. Itt lehet, szimplán az alkatrészutánpótlás hiánya fog dönteni.
(Bár FSA a 2008-as katalógusban is hagyott jófajta -karbon- ISIS rögzítésû hajtókart.)
Nem tökéletes az összehasonlítási alapom: montin 960-as integrált XTR-el járok, országútin ISIS-es karbonnal, utóbbin egy negyedfél fordulatot bele tudom taposni a nagylánckereket az elsõ váltóba. Ez olyan szempont ami - bár kiküszöbölése mint marketingszöveg elöl szerepel a integrált elõnyeinél-, de gyakorlatban kevés hobbistát így engem sem érdekel.
Ja, egyébként a klasszikus 53/39 az alap nálam is, márcsak hagyománytiszteletbõl is.
#30825
Írta 2008. január 02. - 23:57
#30826
Írta 2008. január 02. - 18:49
#30827
Írta 2008. január 02. - 16:23
Hajtómû csere elõtt állok, mert sehogy sem tudok kibékülni a jelenlegi 34/50-as tányérokkal és a karokat is elég rövidnek érzem (170).
A kérdésem az lenne, hogy az alábbi két hajtómû közt van-e valami számottevõ különbség (a nagytányért és a 15 g-os különbséget leszámítva )
Mennyire ajánlott/nem ajánlott az ISIS-es rendszer az outiknál (eddig csak integrált hajtõmûveket nyúztam)? Eredetileg a Veloce-t néztem ki magamnak, de Bianchi-mániás lévén most kicsit elbizonytalanodtam :chin:
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#30828
Írta 2007. december 30. - 13:15
#30829
Írta 2007. december 29. - 19:05
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30830
Írta 2007. december 29. - 18:55
méretezésnél S-XXL használnak, geo táblában centit:A 903-asom 58-as /c-t/ és én is 188cm vagyok. Bár egyszer kipróbálnék egy nagyobb vázat - csak úgy, kiváncsiságból.
Ja, és a méretet illetõen betût nem találtam a vázon.
http://www2.merida-b...ikes.Detail.124
de eszerint az xxl-es az 58-as
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#30831
Írta 2007. december 29. - 17:53
188-as magassághoz milyen Merida váz kellene?
A 903-asom 58-as /c-t/ és én is 188cm vagyok. Bár egyszer kipróbálnék egy nagyobb vázat - csak úgy, kiváncsiságból.
Ja, és a méretet illetõen betût nem találtam a vázon.
#30832
Írta 2007. december 29. - 15:08
#30833
Írta 2007. december 29. - 14:58
meridák meg S/M/L/XL méretben vannak.tényleg bocsíí tök elnéztem. ez elött néztem a merida topicot lehet azé.
akkor 58-as
és abból lehet a 188-hoz már XL is elfér, annyira a meridák úgy tom nem nagyok.
(már ha Bloke karárs a milyen alatt a mekkorát értette ...mert ha nem akkor szerintem sárga )
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#30834
Írta 2007. december 29. - 14:55
akkor 58-as
#30835
Írta 2007. december 29. - 14:48
Delma elvtárs kicsit se ne zavarjon hogy ez a virsligumis topik, Te meg montis méreteket véstél ide...embermagasság ..........ideális vázméret
-160cm........................15"-16" ("S")
165cm.........................16"
170cm.........................16"-17"
175cm.........................17"
180cm.........................18"-19" ("M")
185cm.........................19"
190cm........................ 20"-21" ("L")
195cm-........................21"-23"
19.5 feles lenne a legjobb, de ez ember tipustol is függ (kinek milyen hosszú a keze,lába)
a 20-ast is elbirnád egy rövidebb kormányfejjel
de a legjobb az lenne hogyha bemennél egy üzletbe ráülnél, kipróbálnád
ha még nem tûnt vón fel a virsligumisokat centiméterben szokják méretezni és teljesen máshogy..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#30836
Írta 2007. december 29. - 14:35
nem mind1 hogy melyik alkatrész hány sebességes, a váltó rendszereknél ez a leg lényegesebbde a sebeség is stimmel vagy az mind1?
utánna néztem ennek a váltókarnak (SL-SY20A)
- a shimano robbantott ábrája szerint van egy bilincses ami a kormányfejre rögzíthetõ, és van egy fajta amin nincs bilincs, és csak felcsavarozod a vázra
- a shimano weboldalán és a robbantott ábráján 6 sebességet írtak, máshol ugyanerre a típusra meg 7-est. szóval most nemtom melyik. a legjobb az lenne hogy írsz az ebikenak hogy most melyik van nekik (hány sebesség, milyen bilincs)
- ha 7 sebességes ilyen kart találsz akkor müködni fog a hátsó váltóddal (az acera 7 és 8 sebbességel is tud müködni, csak úgy kell beállítani azzal a 2 csavarral)
embermagasság ..........ideális vázméret188-as magassághoz milyen Merida váz kellene?
-160cm........................15"-16" ("S")
165cm.........................16"
170cm.........................16"-17"
175cm.........................17"
180cm.........................18"-19" ("M")
185cm.........................19"
190cm........................ 20"-21" ("L")
195cm-........................21"-23"
19.5 feles lenne a legjobb, de ez ember tipustol is függ (kinek milyen hosszú a keze,lába)
a 20-ast is elbirnád egy rövidebb kormányfejjel
de a legjobb az lenne hogyha bemennél egy üzletbe ráülnél, kipróbálnád
#30837
Írta 2007. december 29. - 13:10
#30838
Írta 2007. december 29. - 09:12
#30839
Írta 2007. december 28. - 21:43
#30840
Írta 2007. december 28. - 21:32
amit leírtál váltókat azokkal müködni fog, csak be kell állítani
(ehez a karhoz csak shimano hátsó váltót használhatsz, az elsõ bármilyen lehet)