Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30821
Posted 2008. January 07. - 22:22
#30822
Posted 2008. January 07. - 18:39
sziasztok
szerintetek ILYEN sárhányót feltudok valahogy rakni az országúti kerékpáromra üzembiztosan?
Persze hogy fel, kell 4 db mûanyag bilincs, hozzá csavar meg anya, ezeket elöl a villa aljára, hátul meg a támvilla alsó részére rögzíted, és vele együtt a sárvédõt is.
Bringásboltban tudnak segteni.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30823
Posted 2008. January 07. - 17:15
voltam már 1 -2 versenyen sétáltam már benne nem 1km t és nemnagyon éltem meg ezt... sõt amikor nem volt lift akkor a 6. ra cipeltem minden nap le fel abringuszt egy hónapig
figyelni kell ennyi.. közel 90° súlypontelhelyezés és nem fox elsni
(vannak SPD cipellõk direkt utcai verziósok... sokan mondtákhogy simán használható utcai cipõként a sülyesztett SPD miatt más kérdés hogy nem leszel vele 1 zerge le fel szállásnál illetve ha nagyon startolni akarsz esetleg a fõnök linóleumára húzol egy kövér csíkot
#30824
Posted 2008. January 07. - 16:37
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30825
Posted 2008. January 07. - 10:57
szerintetek ILYEN sárhányót feltudok valahogy rakni az országúti kerékpáromra üzembiztosan?
azért kérdem, mivel sem az elsõ villán, sem hátul nincs semmiféle szem kialakítva sárhányók rögzítése részére.... :chin:
(a mûanyag nyereg-, ill. alsócsõre rögzíthetõ variációk nem bizonyultak hatásosnak)
#30826
Posted 2008. January 07. - 09:34
#30827
Posted 2008. January 04. - 15:05
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30828
Posted 2008. January 04. - 14:24
shimanoban tuti van 180as
de azt idõfutamokra gyártják.ill . arra alkalmazzák
országutikon 170 -172,5 -max 175 a megszokott. racionélisan is hacsak nem vagy 2m-es
#30829
Posted 2008. January 04. - 14:13
azt olvastam, hogy az sl/look jobban tart a pedalon es hatekonyabb. de ebbol kifolyolag ha leszallsz a bringarol nehez benne jarni.(nem turazni)
ezert jobb valsztasnak tunne a sima spd. de miert vesz az ember patentpedalt? mert tekerni akar. akkor meg sl/look is jo:)
na ez az en problemam
#30830
Posted 2008. January 04. - 13:51
ne bizonytalanítsd már el! szerintem úgy gondolta hogy SPD-hez SPD cipõt vesz, SL-hez meg országútit, és így akar dönteni....szerintem jó az SPD, én is azt használom, bár van look cipõm és pedálom is...Az spd kötésekrõl: ha oúti cipõre lesz, teljesen mindegy, mert általában mindkettõ fajtát fel lehet tenni rá és egyikben sem lehet normálisan járni (más típusúban sem) de nem is arra találták ki.
#30831
Posted 2008. January 04. - 09:28
Az spd kötésekrõl: ha oúti cipõre lesz, teljesen mindegy, mert általában mindkettõ fajtát fel lehet tenni rá és egyikben sem lehet normálisan járni (más típusúban sem) de nem is arra találták ki.
#30832
Posted 2008. January 03. - 20:53
Esetleg próbáld meg a DA-t használtan.
#30833
Posted 2008. January 03. - 20:30
#30834
Posted 2008. January 03. - 18:07
#30835
Posted 2008. January 03. - 17:11
Az FSA-t bátran ajánlom. Nekem nem is a legkönnyebb titántengelyes van, hanem az az alatti. Semmi hiba nincs sem a csapágyazásban, sem a kar-tengelykapcsolatban.
A karbonkarnak is ugyanúgy alumíniumból van a pedálmenet és a tengelyrögzítése, mint bármrely más karnak: egy alumag köré szövik a karbont.
Köszi :prosze: Ma is tanultam valamit
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#30836
Posted 2008. January 03. - 17:09
Sziasztok!
A kerdes az hogy SPD-SL vagy sima SPD legyen?
+ egy szavazat a sima SPD-nek. Városi bringához - ha ugye gyalogolsz is mellette - mindenképp a montis cipõ a szerencsésebb választás.
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#30837
Posted 2008. January 03. - 16:04
http://ebike.hu/term.../pedal/spd/2108
Cipõ, meg ha kicsit hajlékonyabb kell:
http://ebike.hu/termekek/cipo/mtb/4291
http://ebike.hu/termekek/cipo/mtb/2375
Õ meg olyan divatosabb is, meg nagyon olcsó:
http://ebike.hu/termekek/cipo/mtb/5891
Õt nem ismerem, de nem annyira drága:
http://ebike.hu/termekek/cipo/mtb/3311
(azt hogy piroskosaras-e vagy sem, azt nem néztem, csak hogy tudjad, hogy milyeneket nézzél.)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30838
Posted 2008. January 03. - 15:50
Tanacsot szeretnek kerni toletek. Van egy Neuzer Courier bringam.
Szeretnek bringas cipot venni hozza es pedalt. A kerdes az hogy SPD-SL vagy sima SPD legyen? Igazabol az sl-tol azert felek mert abban menni nemigazan lehet ugye, csak tekerni.De idonket azert le kell szallni a bringarol es muszaj gyalogolni is megha kicsit is(pl bolt).
Szoval mi a velemenyetek, melyiket nezegessem magamnak?
Koszi!
Udv:Balazs
#30839
Posted 2008. January 03. - 14:40
Köszönöm a hozzászólásokat
Szimpibb lett az ISIS rendszer (fõleg miután megcsodáltam Rabbit Maliján lévõ karboncsodát
)
Már csak egy kérdésem lenne (egyenlõre): milyen monoblokkot lenne érdemes vennem a fent említett hajtómûhöz? Ilyenkor van jelentõsége, hogy az adott hajtómû karbon-e vagy sem?
Az FSA-t bátran ajánlom. Nekem nem is a legkönnyebb titántengelyes van, hanem az az alatti. Semmi hiba nincs sem a csapágyazásban, sem a kar-tengelykapcsolatban.
A karbonkarnak is ugyanúgy alumíniumból van a pedálmenet és a tengelyrögzítése, mint bármrely más karnak: egy alumag köré szövik a karbont.
#30840
Posted 2008. January 03. - 13:40
Már csak egy kérdésem lenne (egyenlõre): milyen monoblokkot lenne érdemes vennem a fent említett hajtómûhöz? Ilyenkor van jelentõsége, hogy az adott hajtómû karbon-e vagy sem?
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)

Sign In
Create Account

Back to top





