http://apro.bikemag....i-l357154.html#
remélem a Team Sky magába száll és belátják, nem a jó Pinarello-t választották
http://apro.bikemag....i-l357154.html#
remélem a Team Sky magába száll és belátják, nem a jó Pinarello-t választották
egy következő projekt alkatrészei:
ami még hiányzik:
hát igen. a kormány. ennek a leánykori neve itm dual cx2. miért ez? azért,mert a mezei fékkarokat fel lehet rá szerelni úgy,h egy hagyományos kormány fékkarfogását adja. na meg diós,és állítható. tavaszra jó lenne egy ilyet beszerezni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Asszem mindig ilyen termékleíràst kerestem http://bikeexpress.h...eloce-lanc.html
108,3 mm a làncom,asszem igényli a cserét. Keresztbevaltva pl 53 - 21 olyan mintha diót daràlnek a pedallal
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
veszek ennyiért kettőt, postával együtt
Sziasztok !
Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.
Sziasztok !
Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.
nem javítható, egyébként típusbetegsége a powershift és escape karoknak.
úgymond, várható volt, hogy ez lesz, és csak idő kérdése volt. versenyhasználatban sokaknak 4-5ezer km-t bír ki egy olyan kar, hobbibringázásra meg sokaknak 20-25ezer km-t is.
de egyik power shift kar sem javítható, nem kapsz hozzá alkatrészt. új kart kell venned.
javaslom a velocse EP15 típusszámmal kezdődőeket, ezekben állítólag valamivel erősebb-tartósabb anyagokból van a belső mechanika, és eps-szeru a kioldógombjuk.
rajtad kívül több száz ember tapasztalt ilyet
bocsi, kapható külön jobb kar:
https://www.bike-com...11-2014-p50547/
de, ha teheted, akkor ez:
https://www.bike-com...09-2010-p26295/
az utóbbi ultrashift, golyóscsapágyas, fém mechanikás. a fékkart-hüdit átteszed rá, és kész (a hüdit sliccelni kell majd sajnos a thumbie alatt)
Edited by Vejne, 2016. August 21. - 09:59.
Sziasztok !
Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.
na, megint a bringaméretezés agy...
http://apro.bikemag....tt-l356691.html
nulla hátranyúlású nyeregcső és 80mm-es stucni ekkora vázhoz? ülj le, egyes!
http://apro.bikemag....s-l356808.html#
hátranyúlás semmi, stucni szintén nincs.
Ki az a gátlástalan idióta boltos, aki ezeknek ekkora vázat ad? Gyomorforgató felállások, és nem is kényelmesek..
http://apro.bikemag....0-l356697.html#
másik kedvenc, az 5 cm távtartó a nyúlfarknyi kormányszár alá, ami fölfelé van fordítva, a nyeregcső meg ki sem látszik.
Most lehet én vagyok sznobgeci, de, ha bringát épít valaki, akkor az esztétikumra miért nem képes odafigyelni?
Edited by Vejne, 2016. August 19. - 16:34.
azon nem volt régen sem. bht-01-en volt, de már arról is lekerült.
http://apro.bikemag....n-l356525.html#
"Engem kért meg hogy segítsek neki az eladásban,ő inkább tekerte,mint hozzá értő volt"
gondolom, mert 182 cm-hez ez a bringa hatalmas. Inkább 192-höz nézném, mert hosszú is, magas is, meg van két méter távtartó a kormányszár alatt
bár lehet, nem kéne túl nagy vázakról beszélnem, mert így is megkaptam már, hogy túl nagy nekem a coral és dale is, mert alig látszik ki a nyeregcső de hát egyik sem ejtett felsőcsöves
a bringameretezesnek megadasat amugy nem is ertem... ha eltekintek a vazhossztol, ott a nyeregcso setback, stucni, kormany reach, fekvalto hossza. ezeket nem igazan tuntetik fel, aztan siman lehet 3-4cm ket hasonlo vazhosszu bringa kozott.
pl a giantem - hivatalosan m/l meretu, en 185cm vagyok de eppen, hogy nem nagy, es a nyerget elore kellett tolnom teljesen. allat nagy setback van a nyeregcsonel, a 685os fekvalto 1 cmel hosszabb, mint a korabbi st5700. a bringa olyan 185-190cmnel lehet optimalis, magasak ezek a tajvaniak.
Edited by arn, 2016. August 19. - 09:45.
karbonkormannyal lehet vmit csinalni, hogy ne legyen ilyen otvar? le akartam cserelni a stucnit, aminek termeszetesen mas a befogoja - de ezt tuti nem fogom nezni az orrom elott. egyelore visszaraktam a regi stucnit, mert a masik tippem, hogy visszarakom az alu kormanyt.
nincs ra vmi, amit ra lehet huzni?
Edited by arn, 2016. August 19. - 09:27.
azon nem volt régen sem. bht-01-en volt, de már arról is lekerült.
http://apro.bikemag....n-l356525.html#
"Engem kért meg hogy segítsek neki az eladásban,ő inkább tekerte,mint hozzá értő volt"
gondolom, mert 182 cm-hez ez a bringa hatalmas. Inkább 192-höz nézném, mert hosszú is, magas is, meg van két méter távtartó a kormányszár alatt
bár lehet, nem kéne túl nagy vázakról beszélnem, mert így is megkaptam már, hogy túl nagy nekem a coral és dale is, mert alig látszik ki a nyeregcső de hát egyik sem ejtett felsőcsöves
nem kell camping bringába való nyeregcsőhossz, hogy jó legyél https://encrypted-tb...4Rhu7VZaxckC8T2
BHT-05 amit használok, nincs ragasztó, bár mindenhol írják, szilikon csík van.
azon nem volt régen sem. bht-01-en volt, de már arról is lekerült.
http://apro.bikemag....n-l356525.html#
"Engem kért meg hogy segítsek neki az eladásban,ő inkább tekerte,mint hozzá értő volt"
gondolom, mert 182 cm-hez ez a bringa hatalmas. Inkább 192-höz nézném, mert hosszú is, magas is, meg van két méter távtartó a kormányszár alatt
bár lehet, nem kéne túl nagy vázakról beszélnem, mert így is megkaptam már, hogy túl nagy nekem a coral és dale is, mert alig látszik ki a nyeregcső de hát egyik sem ejtett felsőcsöves
Edited by Vejne, 2016. August 17. - 16:16.
Ugyanaz, mint a drága márkás, csak a ragasztócsík hiányzik a hátuljáról, ami egyébként is csak azoknak kell, akik nem tudnak bandázsolni.
akkor a bbb drága kínai, mert a bht01-ről is eltűnt a ragasztócsík, és az viszont tényleg ugyanaz érzetre..
Ebay-es, aliexpress-es pár 100ft-os bandázsok vajon mit érnek?
Ugyanaz, mint a drága márkás, csak a ragasztócsík hiányzik a hátuljáról, ami egyébként is csak azoknak kell, akik nem tudnak bandázsolni.
A sebesség mindent megold.
Köszönöm Vejne!
Sajnos a rózsaszín nem az Ö világa, pedig rendben lenne egyébként, ha valami más szín lenne szerintem már mondaná hogy menjünk érte.
Erről mi a véleményed? Méretben talán jó lenne. 2007 a váz alapján.
http://apro.bikemag....n-l354293.html#
vagy: bár ez is 51 hosszú
http://www.ecobike.h...asznalt_47-51cm
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Párom szeretne egy országúti kerékpárt, de a mérettel kicsit hadilábon állok.
162 cm magas, belső lábhosszra 76 cm mértem. Merida Spresso-ja 50-es 53,5 vízszintes felsőcső hosszal 90mm kormányszárral.
Kérdésem, hogy 52-52 méret jó lenne vagy inkább 50 felsőcső hosszal keressek?
Válaszokat előre is köszönöm!
még a legrövidebb kompakt kormányok is 70mm előrenyúlással bírnak.
NEM kell 52-es felsőcső neki.
szerintem ezt megéri megtekinteni:
http://bolha.testbik...php?clid=255256
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Párom szeretne egy országúti kerékpárt, de a mérettel kicsit hadilábon állok.
162 cm magas, belső lábhosszra 76 cm mértem. Merida Spresso-ja 50-es 53,5 vízszintes felsőcső hosszal 90mm kormányszárral.
Kérdésem, hogy 52-52 méret jó lenne vagy inkább 50 felsőcső hosszal keressek?
Válaszokat előre is köszönöm!
LBS mechasrác mondása
"elöl kb. minden elmegy mindennel, kis túlzással".
Gondolj bele, hogy ezek az oláh karok fulcrumra matricázva már univerzálisként vannak árusítva