Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34343 hozzászólás a témában

#3021
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is. 

Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot.  Nekem ilyen meg sose sikerult.   Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.



#3022
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás
https://goo.gl/images/b87iQk körmös anya

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3023
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás

Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.

Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.

A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.

Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé :(


Adam Hansen használ olyan megoldást a cipőjén, mint amit te szeretnél. Szerintem meg lehet csinálni a cipődet is hasonlóra. Csak nem tudom megéri e. Körmös anyát kell beletenni belülről. Na meg persze át kell fúrni a talpat hozzá.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3024
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás

Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is. 


"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#3025
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Hirdetik ezt a patika 51es Wilier Imperiale de Lux vázszettet hol bikemagon,hol testbike/bolhán hetek,lassan hónap óta,hol ezzel a bibi?
Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra? :D

én nem szeretnék wiliert.

 

kimegyek tekerni, 20-30 perc alatt átlag 5 jön velem szembe.

 

kéne a francnak egy tucatmárka.

 

főleg egy 10 éves váz, ami a maga korában sem számított túlzottan prémiumnak.

 

Inkább vegyél valami korabeli Time, Look vázat, vagy más márkát.



#3026
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás
https://youtu.be/Jr9vAPmp_OM

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3027
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás
https://youtu.be/nx8TacbOddw

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3028
Sasimer

Sasimer

    fórumtag

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás
Hirdetik ezt a patika 51es Wilier Imperiale de Lux vázszettet hol bikemagon,hol testbike/bolhán hetek,lassan hónap óta,hol ezzel a bibi?
Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra? :D

#3029
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.

 

Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.

 

A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.

 

Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé :(



#3030
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és  25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?

Szvsz a profil es a szelesseg egy dolog, lehet rossz kereket is csinalni utanozva a Enve/Zipp/Reynolds stb. felnijeinek formait.



#3031
vendég_Boonen_*

vendég_Boonen_*
  • vendég

Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi.   Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.

Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és  25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?



#3032
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.

Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi.   Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.



#3033
vendég_Boonen_*

vendég_Boonen_*
  • vendég

Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene! :D

Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat.      (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)

Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.



#3034
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

A fureszlap olcsobb, mint egy szelephosszabbito! :)

ja, kivéve, ha kínai a szelephosszabbító :D

 

http://www.ebay.com/...8EAAOSwaB5XnBZF



#3035
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes  venni? 

Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene! :D

Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat.      (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)



#3036
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

A fureszlap olcsobb, mint egy szelephosszabbito! :)



#3037
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.052 hozzászólás

:D :D :D

 

tumblr_oa7f587Yp21tfjtloo1_1280.jpg


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#3038
vendég_Boonen_*

vendég_Boonen_*
  • vendég

Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes  venni? 



#3039
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
En is letettem rola... Megneztem a stucnirol par merest, tenyleg olyan, ahogy kinez. A 46os befogoju brutal merev giant utan eleve nem tunt tul biztatonak, igy fel sem tettem mar. Inkabb legyen nehezebb de merev.

#3040
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.

Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.

Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.

Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.

Őszintén szólva a 10 évvel ezelőtti WCS is már elég szar volt minőségre, nem tudom, hogy a tied milyen, de amióta én bringázom a WCS mindig könnyen megadta magát.


  • Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.