Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#3021
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.

 

írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness

 

második találat: fairwheelbikes teszt.

 

és milyen hasznos kis oldalra dobott:

 

http://blog.fairwhee...ndlebar-review/

 

hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.

 

Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.

 

Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :


Vejne módosította - 2016. augusztus 25. - 16:21


#3022
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

wcs curve kormanyrol mi a tapasztalat/velemeny? merevseg, kenyelem, etc?

http://ritcheylogic....blatte-road-bar


arn módosította - 2016. augusztus 25. - 13:30


#3023
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Én hülye meg tegnap bánkódtam, hogy miért nem az 5ezer ft-os kalloy light stucnit vettem, miért a syntace f139-est :D 



#3024
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.

Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.

Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.

Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.


  • Vejne kedveli ezt

#3025
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

:( anno bezzeg saját tekerentyűt nem ennyiért vettem.

 

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

jé, ilyenem van a dale-en, de 139 gramm, szóval, a feltüntetett 116 nem tudom, micsoda. Magyarosan kéne egyet rendelni, aztán reklamálni, hogy átvert. :D


Vejne módosította - 2016. augusztus 23. - 05:57


#3026
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?

Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.

Dehogynem, ugyanugy naponta kell pumpalni.



#3027
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Üdv! Carbon szingos felniről mivel érdemes a ragasztót leszedni. Szereztem egy szingós kerekszettet, amin ugyan egy új szépen felhelyezett szingó van, de lehet újra kell ragasztani mert a szélein szinte nem is fogja a ragasztás. Szerintetek érdemes levenni és újra ragasztani? Esetleg kétoldalt felhajtva bedolgozni alá ragasztót? Ha leszedem akkor viszont letakaritom a felniről a trugyit. Olvastam h pl a lakkbenzin jó erre. Carbon felnihez is jó lehet? Köszönöm előre is.

Az a mondas, hogy nem kell leszedni a ragasztot, csak azokat a darabokat, amik szabadon fityegnek.   Szoval pl. muanyag gumileszedovel kicsit megdolgozod, ami lejon, lejon, a tobbi maradhat.



#3028
faktum1

faktum1

    fórumtag

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás
Üdv! Carbon szingos felniről mivel érdemes a ragasztót leszedni. Szereztem egy szingós kerekszettet, amin ugyan egy új szépen felhelyezett szingó van, de lehet újra kell ragasztani mert a szélein szinte nem is fogja a ragasztás. Szerintetek érdemes levenni és újra ragasztani? Esetleg kétoldalt felhajtva bedolgozni alá ragasztót? Ha leszedem akkor viszont letakaritom a felniről a trugyit. Olvastam h pl a lakkbenzin jó erre. Carbon felnihez is jó lehet? Köszönöm előre is.

FAKT


#3029
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás

Azon töprengek, hogy a latex belsővel rendelkező szingók nem eresztik a levegőt?

Mert ugye a peremes külsőimhez latex belsőt használok és másnapra olyan 20 psi-it elenged. Engem ez nem zavar különösebben. Maga a latex ilyen porózus anyag.


"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#3030
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://apro.bikemag....i-l357154.html#

 

remélem a Team Sky magába száll és belátják, nem a jó Pinarello-t választották  :rolleyes:



#3031
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

egy következő projekt alkatrészei: 

 

94_2765.jpg

 

 

ami még hiányzik: 

 

78766fd21e518fcebce4fe5e45df4ac6.jpg

 

hát igen. a kormány. ennek a leánykori neve itm dual cx2. miért ez? azért,mert a mezei fékkarokat fel lehet rá szerelni úgy,h egy hagyományos kormány fékkarfogását adja. na meg diós,és állítható. tavaszra jó lenne egy ilyet beszerezni.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3032
szabek

szabek

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás

Köszönöm a válaszokat , linkeket vejne és vittore sporttársaknak .



#3033
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Asszem mindig ilyen termékleíràst kerestem http://bikeexpress.h...eloce-lanc.html

108,3 mm a làncom,asszem igényli a cserét. Keresztbevaltva pl 53 - 21 olyan mintha diót daràlnek a pedallal

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

veszek ennyiért kettőt, postával együtt :D



#3034
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
Asszem mindig ilyen termékleíràst kerestem http://bikeexpress.h...eloce-lanc.html

108,3 mm a làncom,asszem igényli a cserét. Keresztbevaltva pl 53 - 21 olyan mintha diót daràlnek a pedallal

#3035
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Sziasztok !

Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.


Szia,javtas ugyben Donci megszakerti de lehet h a vétel a legjobb http://apro.bikemag....to-l356689.html

Ez ennyiért ajandek

Ami tönkrement küldd vissza a campa gyàrnak hogy olvasszàk be és csinaljanak belole maguknak anàldildót
  • szabek kedveli ezt

#3036
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Sziasztok !

 

Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.

nem javítható, egyébként típusbetegsége a powershift és escape karoknak.

 

úgymond, várható volt, hogy ez lesz, és csak idő kérdése volt. versenyhasználatban sokaknak 4-5ezer km-t bír ki egy olyan kar, hobbibringázásra meg sokaknak 20-25ezer km-t is.

 

de egyik power shift kar sem javítható, nem kapsz hozzá alkatrészt. új kart kell venned.

 

javaslom a velocse EP15 típusszámmal kezdődőeket, ezekben állítólag valamivel erősebb-tartósabb anyagokból van a belső mechanika, és eps-szeru a kioldógombjuk.

 

rajtad kívül több száz ember tapasztalt ilyet :)

 

bocsi, kapható külön jobb kar:

 

https://www.bike-com...11-2014-p50547/

 

de, ha teheted, akkor ez:

 

https://www.bike-com...09-2010-p26295/

 

az utóbbi ultrashift, golyóscsapágyas, fém mechanikás. a fékkart-hüdit átteszed rá, és kész (a hüdit sliccelni kell majd sajnos a thumbie alatt)


Vejne módosította - 2016. augusztus 21. - 09:59

  • szabek kedveli ezt

#3037
szabek

szabek

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás

Sziasztok !

 

Campa használókhoz intézem a kérdést .Centaur fékváltókar ( 10-es , red-black) produkálja az alábbi tüneteket , kioldókar megnyomásakor egy helyett 3-4 ugrás történik , vélhetően kikopott valami a váltószerkezetben . Tapasztalt már valaki közületek ilyen jelenséget ? Javítható ez a hiba és hol találok erre alkalmas szakembert ? Válaszokat köszönöm.

 


  • Vejne kedveli ezt

#3038
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

na, megint a bringaméretezés agy...

 

http://apro.bikemag....tt-l356691.html

 

nulla hátranyúlású nyeregcső és 80mm-es stucni ekkora vázhoz? ülj le, egyes!

 

http://apro.bikemag....s-l356808.html#

 

hátranyúlás semmi, stucni szintén nincs. 

 

Ki az a gátlástalan idióta boltos, aki ezeknek ekkora vázat ad? Gyomorforgató felállások, és nem is kényelmesek..

 

http://apro.bikemag....0-l356697.html#

 

másik kedvenc, az 5 cm távtartó a nyúlfarknyi kormányszár alá, ami fölfelé van fordítva, a nyeregcső meg ki sem látszik.

 

Most lehet én vagyok sznobgeci, de, ha bringát épít valaki, akkor az esztétikumra miért nem képes odafigyelni?


Vejne módosította - 2016. augusztus 19. - 16:34


#3039
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

azon nem volt régen sem. bht-01-en volt, de már arról is lekerült.

 

http://apro.bikemag....n-l356525.html#

 

"Engem kért meg hogy segítsek neki az eladásban,ő inkább tekerte,mint hozzá értő volt"

 

gondolom, mert 182 cm-hez ez a bringa hatalmas. Inkább 192-höz nézném, mert hosszú is, magas is, meg van két méter távtartó a kormányszár alatt :D

 

bár lehet, nem kéne túl nagy vázakról beszélnem, mert így is megkaptam már, hogy túl nagy nekem a coral és dale is, mert alig látszik ki a nyeregcső :( de hát egyik sem ejtett felsőcsöves :(

 

a bringameretezesnek megadasat amugy nem is ertem... ha eltekintek a vazhossztol, ott a nyeregcso setback, stucni, kormany reach, fekvalto hossza. ezeket nem igazan tuntetik fel, aztan siman lehet 3-4cm ket hasonlo vazhosszu bringa kozott.

 

pl a giantem - hivatalosan m/l meretu, en 185cm vagyok de eppen, hogy nem nagy, es a nyerget elore kellett tolnom teljesen. allat nagy setback van a nyeregcsonel, a 685os fekvalto 1 cmel hosszabb, mint a korabbi st5700. a bringa olyan 185-190cmnel lehet optimalis, magasak ezek a tajvaniak.


arn módosította - 2016. augusztus 19. - 09:45


#3040
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

karbonkormannyal lehet vmit csinalni, hogy ne legyen ilyen otvar? le akartam cserelni a stucnit, aminek termeszetesen mas a befogoja - de ezt tuti nem fogom nezni az orrom elott. egyelore visszaraktam a regi stucnit, mert a masik tippem, hogy visszarakom az alu kormanyt.

 

nincs ra vmi, amit ra lehet huzni?

 

IMG_20160818_192617.jpg


arn módosította - 2016. augusztus 19. - 09:27