Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#3001
Posted 2016. August 31. - 15:08
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3002
Posted 2016. August 31. - 15:06
Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.
Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.
A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.
Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé
Adam Hansen használ olyan megoldást a cipőjén, mint amit te szeretnél. Szerintem meg lehet csinálni a cipődet is hasonlóra. Csak nem tudom megéri e. Körmös anyát kell beletenni belülről. Na meg persze át kell fúrni a talpat hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3003
Posted 2016. August 31. - 10:18
Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is.
#3004
Posted 2016. August 31. - 05:24
Hirdetik ezt a patika 51es Wilier Imperiale de Lux vázszettet hol bikemagon,hol testbike/bolhán hetek,lassan hónap óta,hol ezzel a bibi?
Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra?
én nem szeretnék wiliert.
kimegyek tekerni, 20-30 perc alatt átlag 5 jön velem szembe.
kéne a francnak egy tucatmárka.
főleg egy 10 éves váz, ami a maga korában sem számított túlzottan prémiumnak.
Inkább vegyél valami korabeli Time, Look vázat, vagy más márkát.
#3005
Posted 2016. August 31. - 03:48
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3006
Posted 2016. August 31. - 03:47
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3007
Posted 2016. August 30. - 22:13
Az stimt hogy kisméretű váz,így nem ugranak rá annyian,de 150-200k ráfordítással elég csini gépet össze lehetne legózni némi külföldi alkatrészvadáaszattal.
Elnézve hogy 250 környékén miket akarnak rásózni az emberrel,eléggé jó alap lehetne ez,vagy miért is nem rabol erre senki rá? Jó váznak számít ez vagy a két Wilkó mellé én nedvesedek
egy harmadikra?
#3008
Posted 2016. August 30. - 19:52
Némi apróság, úgy sem fog rá senki reagálni, de, azért leírom.
Szóval, van valami házi megoldás arra, hogy a stoplit hátrébb helyezzem? Mert, ha csak spontán tekerek taposópedállal, vagy utcai cipőben, akkor ált. talpközépből megyek, kevésbé a vádlira, inkább a combhajlítókra támaszkodva, mert így kényelmesebb, számomra effektívebb-ösztönösebb.
A kéo stoplikat amennyire lehet, hátra szoktam helyezni, de, még mindig úgy érzem, jobban esne, ha kicsit hátrébb kerülnének. Van megoldás, amivel pár mm-rel hátrébb lehet őket mozgatni? A stopli fúrkálást nem tartom túl jó ötletnek.
Természetesebbnek érezném, ha a sarokhoz közelebb csúsztathatnám a plattit, de a cipőn a furatok ezt nem teszik lehetővé
#3009
Posted 2016. August 30. - 17:38
Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és 25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?
Szvsz a profil es a szelesseg egy dolog, lehet rossz kereket is csinalni utanozva a Enve/Zipp/Reynolds stb. felnijeinek formait.
#3010
vendég_Boonen_*
Posted 2016. August 29. - 21:40
Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi. Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.
Köszönöm szépen a segítséget, most néztem ezt az újabb típusú felniket ami 50mm magas profilú és 25 széles és U shape vajon ez sokkal jobb lenne pl egy 25ös szingóval mint egy "régebbi" típusú 23-as szélességű felni?
#3011
Posted 2016. August 29. - 21:25
Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.
Mindenfele kerekre jo mindenfele gumi. Mai modern ultraszeles felnire azert inkabb csak 24-25-ost, de a tobbire amit csak tetszik.
#3012
vendég_Boonen_*
Posted 2016. August 29. - 19:30
Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene!
Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat. (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)
Nem fordítva kezelem csak egy példa volt, de érdemi segítséget látom nem kapok, fordítva is írhattam volna, hogy 23-as felnihez pl milyen szingó való vagy 25ös felnihez... A lényeg ugyan az.
#3013
Posted 2016. August 29. - 07:23
A fureszlap olcsobb, mint egy szelephosszabbito!
ja, kivéve, ha kínai a szelephosszabbító
http://www.ebay.com/...8EAAOSwaB5XnBZF
#3014
Posted 2016. August 29. - 01:35
Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes venni?
Te, ezt elegge forditva kezeled, mint kellene!
Egy 20k-s szingohoz venni egy 200k-s kereket, haaat. (Vagy 5k-s szingohoz 50k-s kereket, ugyanaz)
#3015
Posted 2016. August 29. - 01:34
#3017
vendég_Boonen_*
Posted 2016. August 28. - 13:30
Lehet nem jó, helyre írok, de nem találtam a kérdésemnek megfelelő topicot. Szingós kereket akarok venni, viszont a kérdésem az lenne, hogy milyen összefüggésben arányokban van a kerék szélessége - ahogy láttam 20,5, 23, 25 van (meg persze amiről nem tudok) - a szingó szélességével? Tehát 22-es szingóhoz pl, milyen széles kereket érdemes venni?
#3018
Posted 2016. August 27. - 09:07
#3019
Posted 2016. August 26. - 16:55
egy ideje recsegett valami a stucnim környékéről, de amikor lazítottam és újrahúztam a stucni kupak csavarját akkor abbamaradt. Tegnap kicsit pucolgattam a gépet és gondoltam beteszek egy 120-as stucnit amivel korábban már mentem mert a mostanit néha rövidnek éreztem. Erre mikor leveszem a stucnit látom, hogy 3! helyen van elrepedve. Baszki mondom de jó, hogy nem adta meg magát alattam mondjuk a Pilisben.
Ez egy elég régi Ritchely WCS 31.8-as abból az időből amikor ez még valóban a csúcs volt náluk, könnyű, úri cucc (115g asszem a 110-es) de ezt egy használt bringával kaptam, ki tudja mit kapott előtte.
Érdekes, hogy először csak az egyik repedés tűnt föl az egyik villanyakra rögzítő csavarnál. Azt gondoltam én voltam f..sz és túlhúztam (mondjuk túlhúzásnál inkább a menet roncsolódik vagy esetleg megroppan a villanyak) de később láttam, hogy bizony a kormány befogó résznél a fő cső is szépen hosszában elkezdett repedni mindkét oldalon. Pedig itt nincs csavar. A kormány befogó átmérő méretével lehetne gond, ha az kicsit kisebb vagy esetleg nagyobb, de ezt kizárnám, egy elég jó kis FSA kormány, nem gagyesz.
Szóval használt stucnival, kormánnyal csak vigyázni! van aki pár szezononként cseréli.
Őszintén szólva a 10 évvel ezelőtti WCS is már elég szar volt minőségre, nem tudom, hogy a tied milyen, de amióta én bringázom a WCS mindig könnyen megadta magát.
- Vejne likes this
A sebesség mindent megold.
#3020
Posted 2016. August 25. - 17:39
Inkabb szemelyes benyomasra lettem volna kivancsi.
csináljuk a vejne által bevett gyakorlatot.
írjuk be a keresőbe, hogy ritchey wcs curve handlebar stiffness
második találat: fairwheelbikes teszt.
és milyen hasznos kis oldalra dobott:
http://blog.fairwhee...ndlebar-review/
hmmm. igaz, a tesztben a logicII (anatomikus) és klasszik curve változat szerepel, de úgy látom, elég kellemes adatokat produkál.
Kényelem az függ ugye attól, mennyire hajlik, mennyire "merev", és mennyire jön be a hajlítása.
Akinek pl. bejön az easton ec-90slx-ből a kompakt 130-75 méretű hajlítása, annak tudok ajánlani hazai boltban újat, 30ezer kerek forintért, 40cc méretben. :
Edited by arn, 2016. August 25. - 17:41.