Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2981
Írta 2016. szeptember 20. - 14:48

Véleményetek szerint, Csepel torpedó "14 vázszett bírná a cx, gravel felhasználást? Csak mert elég sok futár nyúzza, 35-ös gumma röhögve elfér benne. Tudom az outis féktest lenne a gyenge pontja...
#2982
Írta 2016. szeptember 19. - 23:25

A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk
volt ilyenem pontosabban ilyen: https://www.bike24.c...gc[10996]=10999 , el is adtam hamar... sokat játszottam vele, de valahogy nem bírtam belőni, ahogy kellett volna.
#2983
Írta 2016. szeptember 19. - 18:31

miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik
ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.
én több egy csavaros nyeregcsövet is ismerek ami fokozatmentesen állítható,és stb. a c record pl ilyen. de hagyjuk az ennyire régi nyeregcsöveket. a kalloy is csinált egy csavaros,fokozatmentes csövet. a ritchey is gyártott.
ez a fajta nyeregcső egy csavaros,fokozatmentesen állítható,és atom stabil. jah,és könnyű is.
- Kisherceg kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2984
Írta 2016. szeptember 19. - 18:19

A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk
Miert nem nez ki jol?? Elkepesztoen finom lepesekben, de megis lepesekben lehet allitani, ez sosem fog lekonyulni menet kozben.
#2985
Írta 2016. szeptember 19. - 16:10

A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
mert nem erről beszéltem.
http://www.ebay.com/...4oAAOSwDNdVn6a6
de a fizik is jónak tűnik fejkialakításra:
https://www.bike24.c...age=2;orderby=2
csak azt a csicsárdot kerülném.
Vejne módosította - 2016. szeptember 19. - 16:12
#2986
Írta 2016. szeptember 19. - 16:00

a 2-re nem tudok válaszolni, mert nekem is még a régi 25mm-es zero100 van, kb. koppra hátratolt nyereggel&ricsiből 25mm-es, szintén
a zero100-at amúgy lehet kapni 25mm hátranyúlással is, vagy 3ttt karbon van 25mm hátrahajlással, 80 euró körüli árakon.
Azért jobb a két egymás mögötti csavar, mert hihetetlen nyeregállítást tud, és igazából a hátsó csavar rögzíti a nyerget, az első csavar inkább a dölésszöget állítja. Míg két egymás melletti csavarnál bajosabb egyformán meghúzni a kettőt, a két egymás mögöttinél meg nem is kell rá figyelni
A 3T nyeregállítása nekem eléggé "ricnis"-nek tűnik:
https://www.bike24.c...gc[10996]=10999
Vagy rosszul gondolom?
Ez az állítás nem néz ki jól: https://www.youtube....h?v=xA_Zi4NfJRk
laspring módosította - 2016. szeptember 19. - 16:10
#2987
Írta 2016. szeptember 19. - 15:29

Húú sokmindent írtál
1. Miért jobb az amikor egymás mögött van a két csavar, mint ennél amikor egymás mellett?
2. Miért baj a régisulis 25mm hátrahajlás? Rikárdóéknál az aktuális modellek is vagy 25mm vagy 0mm. Nekem a gyári most 25mm-es (aszem) és bikefit-en így is hátra kellett csúsztatni a nyerget koppig (nyeregpálca jelölése szerinti koppig) amikor függőztük a térdem és a pedál tengelyt.
3. Súlyt akarok faragni, mert 350g-ot mértem a gyári nyeregcsőnek. Aztán azért örültem meg, hogy 100EUR-ból behozható ez az alkatrész 200g alá is...
4. Amúgy penge ez a Zero 100, bár nem pontosan értem hogy hogyan működik. De sajnos nem elég a hátrahajlás
a 2-re nem tudok válaszolni, mert nekem is még a régi 25mm-es zero100 van, kb. koppra hátratolt nyereggel&ricsiből 25mm-es, szintén
a zero100-at amúgy lehet kapni 25mm hátranyúlással is, vagy 3ttt karbon van 25mm hátrahajlással, 80 euró körüli árakon.
Azért jobb a két egymás mögötti csavar, mert hihetetlen nyeregállítást tud, és igazából a hátsó csavar rögzíti a nyerget, az első csavar inkább a dölésszöget állítja. Míg két egymás melletti csavarnál bajosabb egyformán meghúzni a kettőt, a két egymás mögöttinél meg nem is kell rá figyelni
#2988
Írta 2016. szeptember 19. - 15:20

miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik
ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.
És nézd, hogy ennek még régisulisan 25mm a hátrahajlása, ellentétben a mai 12-15-20 körüli értékekkel. Pont azért nem találod rikárdóéknál, mert régebbi modell.
Én nem venném meg.
Plusz nem tudom, miért akarnál a GTR-be ilyen csövet, mikor egy ejtett fölsőcsövű. komfortra kihegyezett karbonváz, ami még alumínium nyeregcsővel sem ráz. Ha mindenképp súlyt akarsz faragni, és még a kinézet-használhatóság-nyeregállítás is érdekel (vagyis, szeretnél egy ki...-ott jó csövet)
akkor deda zero100
http://www.ebay.com/...fYAAOSwFe5X0Szb
hopsz, nem lett volna szabad ezt idehoznom, most elkapott a vágy, hogy a coralba vegyek egyet..
Húú sokmindent írtál
1. Miért jobb az amikor egymás mögött van a két csavar, mint ennél amikor egymás mellett?
2. Miért baj a régisulis 25mm hátrahajlás? Rikárdóéknál az aktuális modellek is vagy 25mm vagy 0mm. Nekem a gyári most 25mm-es (aszem) és bikefit-en így is hátra kellett csúsztatni a nyerget koppig (nyeregpálca jelölése szerinti koppig) amikor függőztük a térdem és a pedál tengelyt.
3. Súlyt akarok faragni, mert 350g-ot mértem a gyári nyeregcsőnek. Aztán azért örültem meg, hogy 100EUR-ból behozható ez az alkatrész 200g alá is...
4. Amúgy penge ez a Zero 100, bár nem pontosan értem hogy hogyan működik. De sajnos nem elég a hátrahajlás
#2989
Írta 2016. szeptember 19. - 14:38

Mit szóltok ehhez a nyeregcsőhöz?
http://www.bike-disc...1020/wg_id-8375
Jó márka, jó ár, jó könnyű.
Ugyan nem 1 csavaros, de az ára kárpótol érte...
Mellesleg a Ritchey webooldálán nem találom ezt a modellt, ami kicsit furcsa...
miért jobb az 1 csavaros? Én még jó egycsavaros modellt nem láttam, ricnis az összes, és az ideális nyereg-dölésszög mindig két ricni közé esik
ez fokozatmentesen állítható fejű, meg a két csavar jobb, kivéve ezt a modellt. Utálom ezt a megoldást, sokkal jobb az, mikor egymás mögött van a két csavar.
És nézd, hogy ennek még régisulisan 25mm a hátrahajlása, ellentétben a mai 12-15-20 körüli értékekkel. Pont azért nem találod rikárdóéknál, mert régebbi modell.
Én nem venném meg.
Plusz nem tudom, miért akarnál a GTR-be ilyen csövet, mikor egy ejtett fölsőcsövű. komfortra kihegyezett karbonváz, ami még alumínium nyeregcsővel sem ráz. Ha mindenképp súlyt akarsz faragni, és még a kinézet-használhatóság-nyeregállítás is érdekel (vagyis, szeretnél egy ki...-ott jó csövet)
akkor deda zero100
http://www.ebay.com/...fYAAOSwFe5X0Szb
hopsz, nem lett volna szabad ezt idehoznom, most elkapott a vágy, hogy a coralba vegyek egyet..
Vejne módosította - 2016. szeptember 19. - 14:38
- laspring kedveli ezt
#2990
Írta 2016. szeptember 19. - 13:53

Mit szóltok ehhez a nyeregcsőhöz?
http://www.bike-disc...1020/wg_id-8375
Jó márka, jó ár, jó könnyű.
Ugyan nem 1 csavaros, de az ára kárpótol érte...
Mellesleg a Ritchey webooldálán nem találom ezt a modellt, ami kicsit furcsa...
#2991
Írta 2016. szeptember 18. - 21:10

hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff
Ugy tudom, hogy eltoroltek (vagy fogjak) a 3:1 szabalyt, igy mar kerekparversenyeken is megjelenhet ez a "szepseg".
#2992
Írta 2016. szeptember 18. - 20:43

sziasztok!
chorus (silver?) 9/10/11 -es hátsó agyam van, amiben szeretnék kalapácsokat cserélni
csak a gyári campa jó hozzá? mert nekem elég hasonlónak tűnt a novatechez csak a rugó más
ha csak a gyári jó, akkor hol tudnám beszerezni?
külföldi pl németet találtam 10 euró környékén
köszi előre is!
wheeldoctor.hu
vagy Imre Zsolt
#2993
Írta 2016. szeptember 18. - 20:37

sziasztok!
chorus (silver?) 9/10/11 -es hátsó agyam van, amiben szeretnék kalapácsokat cserélni
csak a gyári campa jó hozzá? mert nekem elég hasonlónak tűnt a novatechez csak a rugó más
ha csak a gyári jó, akkor hol tudnám beszerezni?
külföldi pl németet találtam 10 euró környékén
köszi előre is!
#2994
Írta 2016. szeptember 17. - 16:35

hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2995
Írta 2016. szeptember 15. - 13:05

A, most mar biztosan tudom, hogy hol rontottam el a Matra Kort. Csak a 2. sorban voltam a rajtnal! Na majd legkozelebb jobban figyelek! :DDD
Bar ize... A gyoztes (Fejes) a mezony mogul indult, engem az Oxygen kalandparknal ert utol, de a maradek 7-8 embert is begyujtotte meg Matrahaza elott.
ave módosította - 2016. szeptember 15. - 13:07
#2996
Írta 2016. szeptember 14. - 09:10

.... meg a rajtnál jól kell helyezkedni
3862-es kép
na kész...le volt zsírozva ez is
#2997
Írta 2016. szeptember 13. - 18:16

#2998
Írta 2016. szeptember 13. - 10:35

Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!
Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...
a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.
Meg a fej nyeri még, tudni kell jókor megszökni...
- petter78 kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#2999
Írta 2016. szeptember 13. - 09:36

Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!
Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...
a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.
https://drive.google...VGF0M0psM3R3dVk
petter78 módosította - 2016. szeptember 13. - 09:39
#3000
Írta 2016. szeptember 10. - 19:56

kis hosszú történet, unalmas lesz, előre bocsájtom, de bikemagon már megszokhatták tőlem.. hehe
egész évben kotyogott-kattogott a pedálom, de kizárólag stoplival, ha, csak úgy utcai cipővel császkáltam, hibátlan volt minden. Persze, a stoplit már 3.5 éve használtam, sokat lépcsőztem benne, mert a bringát a pincéből föl-le szinte kizárólag cipőben vittem
tegnap már kattanni sem kattant a pedálba, s ahogy leszálltam, észrevettem, hogy konkrétan letört a stopli orra, de, a dokkolófelület hátulja is több helyen darabokban hiányzott már, kopottas volt. Mivel volt már példa ismerősnél arra, hogy törő stopli miatt csonttörés lett a történet vége, így nem szroztam, cseréltem a stoplit.
az új nullkm-es plattival meg.. tökéletes flow-áramlat élmény, megszűnt a kotyogás-kattogás, sokkal kellemesebb és egyenletesebb volt a pedálozás. Azért (is) bánom, hogy halogattam a cserét sokáig, mert kb. 5555 km-t tettem a láncba a kotyogóssal, s szerintem, nem tett jót annak se, hogy nem volt mindig egyenletes a terhelés.
nem ejti ugyan a 0.75-öt sehol még erőltetve-püfölve sem, kb. 0.4-0.5-re lehet megnyúlva, de, néha már azért nem vált olyan szépen a fölsőbb lánckerekeknél. mindegy, mert lánc is van tarcsiban.
ja, az új stoplival-alátétekkel-csavarokkal meg tényleg jól jártam. kicsit mintha hátrébb és szűkebbre tudtam volna venni a figurát. legalábbis érzésre.
#nagyon jó így menni, na. rég élveztem már ennyire a bringát..
ja, amúgy ilyen a stopli:
http://www.ebay.com/...sd=301815160555
bár én nem ennyiért vettem, hanem pont feléért.
a csavarokról: a gyáriak borzalmasak! nagy félgömb fej, csillagfejű csavarhúzóhoz való, vajból. Cseréltem is, a kedvenc LBS-ben 12 mp alatt kerített nekem egy szerelő egy szett m5-ös 10mm hosszú imbuszfejes (4es imbusz) csavarokat, lapos fejjel, jó kemény anyagból, állítólag gyári stoplikészlethez járt, de megmaradt. Boldogság.
nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új stopli. A régi sajnos tényleg lötyögött fel-le a köröm alatt, a kegyelemdöfés után meg tényleg nyugodt szívvel cseréltem le.