Milyen triatlon? Konyoklos kozep/hosszutav, vagy bolyozos rovid/sprinttav?
Hát eleinte inkább rövid, és sprint táv
Milyen triatlon? Konyoklos kozep/hosszutav, vagy bolyozos rovid/sprinttav?
Hát eleinte inkább rövid, és sprint táv
Sziasztok!
Kezdő vagyok.
Triatlonhoz szeretnék bringát venni
Kinéztem egy bringát egy Cannondale caad8 105 bringát 58-as méretben:
http://mali.hu/hu/or...-105-5-blk-2016
Egy ismerősöm nemrég szólt hogy neki ugyan ez a bringa van 56-os méretben és eladná, idén nyáron vette de úgy érzi hogy neki nagy a bringa.
Jómagam 189 cm magas vagyok és a lépésmagasságom kb. 90 cm
Mekkora különbség van 56-os és 58-as váz között? Mire kell figyelni a méretválasztásnál?
Milyen triatlon? Konyoklos kozep/hosszutav, vagy bolyozos rovid/sprinttav?
gyártó oldalán van geometria-táblázat, ami releváns, az a stack-reach és homlokcsőhossz.
szerintem 58. bár, ha rugalmas a derekad, az 56-os is jó lesz.
szerk: inkább az 58, mert nem túl hosszú a váz, és, ha magasnak éreznéd a 195mm homlokcsövet, csak feldobsz egy 17 fokos stucnit. ekkora váznál úgyis 130mm-es kormányszárat fogsz használni a gyári kompakt kormányhoz.
http://cf-prd.cannon...0150826T231135Z
Vejne módosította - 2016. szeptember 06. - 16:46
Sziasztok!
Kezdő vagyok.
Triatlonhoz szeretnék bringát venni
Kinéztem egy bringát egy Cannondale caad8 105 bringát 58-as méretben:
http://mali.hu/hu/or...-105-5-blk-2016
Egy ismerősöm nemrég szólt hogy neki ugyan ez a bringa van 56-os méretben és eladná, idén nyáron vette de úgy érzi hogy neki nagy a bringa.
Jómagam 189 cm magas vagyok és a lépésmagasságom kb. 90 cm
Mekkora különbség van 56-os és 58-as váz között? Mire kell figyelni a méretválasztásnál?
http://apro.bikemag....e-l358943.html#
a gyári leffentyűtől sokkal jobbat gányolsz, ha egy műanyag irattartó félét vágsz-gyorskötözővel applikálsz.
azért jobb az irattartó-féle, mint a régi ifa-belső vagy pet-palack, mert könnyebben vágható-könnyebb vele dolgozni.
@petter: mi a gond a teljesítményméréssel? főleg, ha tényleg valós időben fordulatonként frissíti az infót?
nekem semmi bajom a wattokkal, ez is csak egy módszer aminek ugyanúgy vannak előnyei-hátrányai. Sokaknak most ez a Szent-Grál, elég sok irodalom van már hozzá, már amatőr szinten is erre írják az edzés terveket és ha ezeket tartják is akkor valóban hatékonyan lehet fejlődni tőle, lásd Ave példáját aki ahogy nézem jól összekapta magát :-)
A következő lépcső meg a valós fiziológiai állapotmérés lesz, pl. valós idejű laktát mérés / kiértékelés, ez még rá tudna tenni egy lapáttal. Van is már ilyen szenzor csak még nincs mögötte annyi irodalom, hogy használni is tudják de szerintem ezt már tolják protour szinten.
A lényeg, hogy az edzéssel az edzettségi állapotunkat és egyes képességeinket szeretnénk javítani (helyesebben az edzéssel csak ingereket adni, hogy erre a szervezet a pihenés alatt fejlődéssel tudjon reagálni) Ezeket a terhelési ingereket korábban a pulzushoz kötötték, most a wattokhoz kötik a jövőben meg szerintem a laktáthoz és talán más élettani jellemzőkhöz fogják.
Mindenesetre a cipő telerakva elektronikával számomra elég bizarr...
http://apro.bikemag....e-l358943.html#
a gyári leffentyűtől sokkal jobbat gányolsz, ha egy műanyag irattartó félét vágsz-gyorskötözővel applikálsz.
azért jobb az irattartó-féle, mint a régi ifa-belső vagy pet-palack, mert könnyebben vágható-könnyebb vele dolgozni.
@petter: mi a gond a teljesítményméréssel? főleg, ha tényleg valós időben fordulatonként frissíti az infót?
Vejne módosította - 2016. szeptember 05. - 16:06
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tegnap szedem szét az ut centaur hatóművet. néhány hete éreztem vlmi kottyanás félét a környékéről. azt hittem a pedál tengelye,de nem. elhagytam az egyik lánctányér csavart.
ezt a hosszú fajtát ráadásul,a hézagolóval együtt. na mind1,gondoltam magamban. elmentem hát a helyi boltba,és túrtam vlmi hasonlót. szerencsére volt hézagoló,meg hosszú csavar,de persze nem campához való,így még itthon át kellett alakítsam. 0,4 mm-t le kellett csiszoljak a hézagolóból,és a csavarra is kellett eszkábálnom egy kis bizbazt. a műtét sikerült szerencsére. ez ilyen ideiglenes megoldás,majd mehetek keresni ilyen csavart egy-két helyre.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....i-l358335.html#
kipróbálnék egy ilyet, de félig csak azért hogy utána visszaülve a vasvázra meglepődjek, hogy kolbászból van a sajátom :-)
Nekem ilyenem van, csak ultegra hajtómű fékek, karbon integrált kormány, most akarok bele enni egy kínai karbon kereket.
http://apro.bikemag....i-l358335.html#
kipróbálnék egy ilyet, de félig csak azért hogy utána visszaülve a vasvázra meglepődjek, hogy kolbászból van a sajátom :-)
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Nekem akkor szokott "kisimulni" a gurulás amikor a használt, hátul már kockásra kopott külső helyett felmegy egy új, aminek még íves a profilja. Na ezt én is megérzem
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.
Pedig ugyanazon a nyomáson és belsővel egy Vittoria Rubino Pro III és a kedvelt GP4000SII között is van érezhető különbség. Nap mint nap megyek az Egerből kivezető rossz minőségű, durva, keresztbe bordás aszfalton. És itt tűnt fel, hogy sokkal szebben gördül ezen az úton.
Hozzájutottam egy pár Clément Strada LGG külsőhöz, 25-ös méretben. Nagyon jó kis gumik, latex belsővel használom Neutron kerékszettel. Sokkal komfortosabb, mint a GP4000SII. Hozzáteszem, az utóbbi nagy rajongója vagyok. Természetesen nem lehet őket összehasonlítani, hisz ez a Clément rosszabb aszfaltra készült, amolyan mindenes, nem versenyspecifikus külső. Itt a Bükk és a Mátra aszfaltjain használom. Olyan 1500 km van már benne, sehol egy vágás rajta. Csak ajánlani tudom, bár kíváncsi lennék egy Clément LCV versenykülsőre is.
Minden elismeresem, hogy meg tudod kulonboztetni a ket kulsot. Nekem ilyen meg sose sikerult. Tartossagban, tapadasban, szepsegben latok kulonbseget koztuk, de kenyelemben nem.