Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34322 replies to this topic

#2961
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

 

hátszóvalizé..... ez randa,de nagyon a féktárcsáról meg már nem is érdemes beszélni. pff


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2962
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

A, most mar biztosan tudom, hogy hol rontottam el a Matra Kort. :D    Csak a 2. sorban voltam a rajtnal!    Na majd legkozelebb jobban figyelek! :DDD

 

 

Bar ize...  A gyoztes (Fejes) a mezony mogul indult, engem az Oxygen kalandparknal ert utol, de a maradek 7-8 embert is begyujtotte meg Matrahaza elott.


Edited by ave, 2016. September 15. - 13:07.


#2963
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

.... meg a rajtnál jól kell helyezkedni :D  3862-es kép

na kész...le volt zsírozva ez is :)



#2964
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

.... meg a rajtnál jól kell helyezkedni :D  3862-es kép



#2965
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!

 

Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...

 

a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.

 

 

https://drive.google...VGF0M0psM3R3dVk

Meg a fej nyeri még, tudni kell jókor megszökni...


  • petter78 likes this


A sebesség mindent megold.

 


#2966
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

Nem a bringák nyerik a versenyeket, hanem a lábak!

 

Itt egy újabb példa, a hétvégi "licenszes" verseny abszolút első helyezettje ezzel a vassal, pardon aluval nyert, Ha jól látom akkor nem látom a karbon kereket meg sztem még valami 8 gangos szettike dolgozik a négyszőges hajtóművel, elég eredményesen...

 

a gép a 4044-es, a lábak pedig a 4131-es képen tekinthetők meg.

 

 

https://drive.google...VGF0M0psM3R3dVk


Edited by petter78, 2016. September 13. - 09:39.


#2967
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

kis hosszú történet, unalmas lesz, előre bocsájtom, de bikemagon már megszokhatták tőlem.. hehe

 

egész évben kotyogott-kattogott a pedálom, de kizárólag stoplival, ha, csak úgy utcai cipővel császkáltam, hibátlan volt minden. Persze, a stoplit már 3.5 éve használtam, sokat lépcsőztem benne, mert a bringát a pincéből föl-le szinte kizárólag cipőben vittem :)

 

tegnap már kattanni sem kattant a pedálba, s ahogy leszálltam, észrevettem, hogy konkrétan letört a stopli orra, de, a dokkolófelület hátulja is több helyen darabokban hiányzott már, kopottas volt. Mivel volt már példa ismerősnél arra, hogy törő stopli miatt csonttörés lett a történet vége, így nem szroztam, cseréltem a stoplit. 

 

az új nullkm-es plattival meg.. tökéletes flow-áramlat élmény, megszűnt a kotyogás-kattogás, sokkal kellemesebb és egyenletesebb volt a pedálozás. Azért (is) bánom, hogy halogattam a cserét sokáig, mert kb. 5555 km-t tettem a láncba a kotyogóssal, s szerintem, nem tett jót annak se, hogy nem volt mindig egyenletes a terhelés.

 

nem ejti ugyan a 0.75-öt sehol még erőltetve-püfölve sem, kb. 0.4-0.5-re lehet megnyúlva, de, néha már azért nem vált olyan szépen a fölsőbb lánckerekeknél. mindegy, mert lánc is van tarcsiban.

 

ja, az új stoplival-alátétekkel-csavarokkal meg tényleg jól jártam. kicsit mintha hátrébb és szűkebbre tudtam volna venni a figurát. legalábbis érzésre.

 

#nagyon jó így menni, na. rég élveztem már ennyire a bringát..

 

ja, amúgy ilyen a stopli:

 

http://www.ebay.com/...sd=301815160555

 

bár én nem ennyiért vettem, hanem pont feléért.

 

a csavarokról: a gyáriak borzalmasak! nagy félgömb fej, csillagfejű csavarhúzóhoz való, vajból. Cseréltem is, a kedvenc LBS-ben 12 mp alatt kerített nekem egy szerelő egy szett m5-ös 10mm hosszú imbuszfejes (4es imbusz) csavarokat, lapos fejjel, jó kemény anyagból, állítólag gyári stoplikészlethez járt, de megmaradt. Boldogság.

 

nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új stopli. A régi sajnos tényleg lötyögött fel-le a köröm alatt, a kegyelemdöfés után meg tényleg nyugodt szívvel cseréltem le.



#2968
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Körbekérdezek, a legcélszerűbb amúgy fb-n vintidzsben feltenni egy hirdetést, hogy keresel 135bcd 39t tányért, kapni fogsz 4-5ezer ft-os ajánlatokat, szerintem.

 

ha új kell, ilyesmiben is gondolkozhatsz:

 

http://www.xxcycle.c...-silver,,en.php

 

http://www.ebay.com/...94AAOSwQTVV-90J

 

mondjuk ált. 40 euróért komplett ultra torque hajtás van 53-39, annyira nem kell senkinek a std, míg a kompakt karok még drágábban is elmennek hamar.

 

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

hehe :)



#2969
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Főleg, h kistanyer gombokert is van, mert azon semmilyen sallang nincs

köszi, ezesetben ha tudtok ajánlatokat, küldjetek (PM-ben) első találatom egy 70 eurós, ami többe fájna mint amennyiért a hajtóművet vettem



#2970
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

vegyél új lánckereket.


Főleg, h kistanyer gombokert is van, mert azon semmilyen sallang nincs

#2971
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

 

kérdés, hogy összeszokik a rendszer vagy érdemes lőni egy 39es lánckereket?

 

vegyél új lánckereket.


  • Vejne likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2972
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

sziasztok,

 

10es C rendszerben cseréltem láncot és egy 40km-s próbakör után úgy döntöttem, sort is (tehát a lánc és a sor is új és mind2 veloce) . ma volt egy 127km-s kör, de sajna a kistányéron (39) ropog a lánc, emelkedőn vagy terhelésre. nagytányéron csendes.

 

mivel kb 3:1 arányban használom a kistányért, így az sokkal kopottabb, így valamennyire érhető a dolog

 

kérdés, hogy összeszokik a rendszer vagy érdemes lőni egy 39es lánckereket?


Edited by vittore30, 2016. September 10. - 17:57.


#2973
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts


Köszi. Kicsit off, de van olyan hely, ahol jó áron vannak a Pro cuccok, vagy csak vadászni tudok a külföldi webshopokban?

marad a vadászat, vagy, itm alcor 80 egységesben. :)

 

758636566N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.p
 
 
mert ezeket az itm cuccokat idehaza is odaadják szerintem ennyiért.

Edited by Vejne, 2016. September 08. - 05:51.


#2974
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Hát eleinte inkább rövid, és sprint táv

56 szeintem neked kicsi.



#2975
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

Igen. Mert a könnyebb általában kényelmesebb is, főleg igazi magyar utakon

 

Köszi. Kicsit off, de van olyan hely, ahol jó áron vannak a Pro cuccok, vagy csak vadászni tudok a külföldi webshopokban?



#2976
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Mert a mostani kormány (közben kikerestem: Rose Xtreme WCR rtb-A1, 42 cm széles, ~8 centi reach, 15 centi drop) hosszú is, és a 90 mm-es stucnival a kompakt rövid lenne, ahogy ezt te is írtad. A nyeregcső meg csupán hab lenne a tortán :)

A Pro LT compact 70 mm hosszú, szóval egy 100-as vagy 110-es stucnival pont rendben lennék.

A kérdés még mindig az, hogy megéri a duplán húzott PLT a plusz 3-4 ezer forintot, ha a grammok ezen a szinten nem érdekelnek. :P


Igen. Mert a könnyebb általában kényelmesebb is, főleg igazi magyar utakon
  • Pisz likes this

#2977
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

ha csak a kormány zavar, miért cserélsz teljes körűen finish-kitet?

 

Van több nagyon jó hajlítású kompakt kormány is 26mm-es befogóval.

 

Procraft RR, ugyanaz konkrétan a hajlítása-formája-drop-reach, mint a kiszemeltednél.

Deda Piega RHM: emmeg ugyanaz, mint az rhm-vonal többi része.

Deda Speciale: a régi 215 shallow-newton shallow vonalon.

 

egyébként itm alcor80? mondjuk ez meg szerintem konkrétan ugyanaz, mint a pro :D

 

szerk: arra vigyázz! a kompaktok előrehajlása (reach) rövid. Stucnival ellensúlyozni kell.

 

Pl. ha a mostani kormányod 110mm hosszú, és váltasz pro plt-re, akkor 4 cm-rel hosszabb stucnira lesz szükséged kb. 

 

Szóval, ha most mondjuk 90mm-es van fent, akkor célszerű 130mm-re váltani, vagy 10-ről 140-re, így tovább

 

Mert a mostani kormány (közben kikerestem: Rose Xtreme WCR rtb-A1, 42 cm széles, ~8 centi reach, 15 centi drop) hosszú is, és a 90 mm-es stucnival a kompakt rövid lenne, ahogy ezt te is írtad. A nyeregcső meg csupán hab lenne a tortán :)

 

A Pro LT compact 70 mm hosszú, szóval egy 100-as vagy 110-es stucnival pont rendben lennék.

 

A kérdés még mindig az, hogy megéri a duplán húzott PLT a plusz 3-4 ezer forintot, ha a grammok ezen a szinten nem érdekelnek.  :P



#2978
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

ha csak a kormány zavar, miért cserélsz teljes körűen finish-kitet?

 

Van több nagyon jó hajlítású kompakt kormány is 26mm-es befogóval.

 

Procraft RR, ugyanaz konkrétan a hajlítása-formája-drop-reach, mint a kiszemeltednél.

Deda Piega RHM: emmeg ugyanaz, mint az rhm-vonal többi része.

Deda Speciale: a régi 215 shallow-newton shallow vonalon.

 

egyébként itm alcor80? mondjuk ez meg szerintem konkrétan ugyanaz, mint a pro :D

 

szerk: arra vigyázz! a kompaktok előrehajlása (reach) rövid. Stucnival ellensúlyozni kell.

 

Pl. ha a mostani kormányod 110mm hosszú, és váltasz pro plt-re, akkor 4 cm-rel hosszabb stucnira lesz szükséged kb. 

 

Szóval, ha most mondjuk 90mm-es van fent, akkor célszerű 130mm-re váltani, vagy 10-ről 140-re, így tovább


Edited by Vejne, 2016. September 07. - 16:01.


#2979
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

Rettenetes, nagy ejtésű, 26 helyen hajlított ergo kormányomat valami szép kompaktra cserélném.

Ami eddig szimpatikus, az a Pro LT vagy PLT compact kormány + a hozzá való stucni (és esetleg nyeregcső) kombináció.

A két modell között csak az alu alapanyag (2014DB vs 6061) és ezáltal a tömeg a különbség?



#2980
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

lövésem sincs a dologról, de ez valahogy megfogott:

http://apro.bikemag....o-l359193.html#

 

 


  • donciccio likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"