Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#29721
Posted 2008. August 11. - 13:19
Ha valakit érdekel a dolog, akkor láttam hervisben egy fuji nevû bicajt, karbon villával, mavic kerékszettel és full ultegrával szerelve, 200-ért.
#29722
Posted 2008. August 11. - 11:08
Nem titkos.
Legalábbis nem állítottam be elvileg látható, de csak regisztrált felhasználóknak mint eddig.
Gratula az elsõ körhöz, azért nem rossz távolság elsõre.
Nekem is elkészült a csodagépem, nyomtam is vele egy 40km-es idõfutamot egybõl. Megmutatni nem merem, de az adatlapomon ott vannak a fõ paraméterei. Még állítgatnom kell a nyeregpozíción, a kormányét viszont már sikerült belõnöm. Én nembírom a hegymeneteket, nagyon neki kell készülnöm minden emelkedõ elején, a végén szinte mindíg nagy ordibálások és szálkázás közepette érek fel általában kistányéron.
de sebaj, fog még jobban is menni. Ritkán közlekedem Pesten bringával, de olyankor nem megyek úttesten csak ha muszály. Viszont érdekes, hogy Budán senki nem dudált a pesti oldalon kaptam hideget meleget is. Lehet, hogy csak véletlenül alakult így (bringával mentem át a nyugatiból a déli pályaudvarra).
Gratula az elsõ körhöz, azért nem rossz távolság elsõre.
Nekem is elkészült a csodagépem, nyomtam is vele egy 40km-es idõfutamot egybõl. Megmutatni nem merem, de az adatlapomon ott vannak a fõ paraméterei. Még állítgatnom kell a nyeregpozíción, a kormányét viszont már sikerült belõnöm. Én nembírom a hegymeneteket, nagyon neki kell készülnöm minden emelkedõ elején, a végén szinte mindíg nagy ordibálások és szálkázás közepette érek fel általában kistányéron.
#29723
Posted 2008. August 10. - 18:44
OFF:
Tapasztalat: ha használható a bringaút( nincs rajta tömeg és tükör sima /ugye ez kb sehol sincs/ ) akkor azon megyek, egyébként úttest... ha elég nagy sebességel közlekedsz(40-50km/h) elfogadnak a közúton is társként.
Egyébként ez BP! Kevés autós van akinek nem teccel bringával közúton, csak pesten sûrûn találkozol velük
Babzsák efektust meg mindenki átélte ... én is...
Emelkedõkön meg meg kell küzdeni de ez így is van rendjén
(de én imádok õket)
És az! Ez tech fórum
ON
Valaki használ Citec kerekeket?
Tapasztalat: ha használható a bringaút( nincs rajta tömeg és tükör sima /ugye ez kb sehol sincs/ ) akkor azon megyek, egyébként úttest... ha elég nagy sebességel közlekedsz(40-50km/h) elfogadnak a közúton is társként.
Egyébként ez BP! Kevés autós van akinek nem teccel bringával közúton, csak pesten sûrûn találkozol velük
Babzsák efektust meg mindenki átélte ... én is...
Emelkedõkön meg meg kell küzdeni de ez így is van rendjén
És az! Ez tech fórum
ON
Valaki használ Citec kerekeket?
#29724
Posted 2008. August 10. - 17:25
Elnézést az OFF-ért, ha az!
Kipróbáltam a gépsárkányt! Irtózatosan gyors, pofátlanul merev.
Legalábbis a monti után. Tegnap tekertem 16 km-t itt a városban, ma pedig egy pilisi karikát nyomtam le. Az elsõ nem annyira, de a mai annál inkább tanulságos volt. Nem volt nagy kör, 57 km-t hajtottam bele, de 2008 második tekeréseként nem tartom rossznak.
Elöljáróban annyit, hogy(nem hagyott nyugton a kisördög) felszerelvényeztem egy S. 520-as pedállal, ill. megtiszteltem a lábam egy hozzá való cipellõvel. Már ez a kettõ is nagy élmény volt, csak ha bennefelejtett lábakat nézzük, az is. Elõször tegnap este a Rákóczin temetett maga alá a canga, másodszor pedig háromnegyed órával ezelõtt a Margit- körúton. Remélem több nem lesz, mert nagyon kellemetlen tud lenni.
Fáj mindenem, ami a bicikli egy méteres körzetébe került az elmúlt két nap alatt. A csuklóm, a se..em, a könyököm, a combom. De majd megszokom.
A dombmászás az maga a pokol volt! Az elsõ "nagyobb" emelkedõnél már gondolkodtam rajta, hogy leszállok, aztán maradtam. Végül a többinél is. Rájöttem, hogy mindegyiken fel tudok menni, csak nagyonb meg kell érte küzdeni. 9-10-zel!
De fel. Aztán lehet, hogy a terepválasztással volt a baj, de egy pár éve jártam erre montival, akkor kellemesen fárasztó volt.
Ti fel szoktatok menni a bicikli útra, ha van? Én az úttesten nyomattam, jópár autós nyilvánította ki nemtetszését. Én barátságosan visszaintegettem nekik.
Kipage!
Top szikret lett a napló?
Kipróbáltam a gépsárkányt! Irtózatosan gyors, pofátlanul merev.
Elöljáróban annyit, hogy(nem hagyott nyugton a kisördög) felszerelvényeztem egy S. 520-as pedállal, ill. megtiszteltem a lábam egy hozzá való cipellõvel. Már ez a kettõ is nagy élmény volt, csak ha bennefelejtett lábakat nézzük, az is. Elõször tegnap este a Rákóczin temetett maga alá a canga, másodszor pedig háromnegyed órával ezelõtt a Margit- körúton. Remélem több nem lesz, mert nagyon kellemetlen tud lenni.
Fáj mindenem, ami a bicikli egy méteres körzetébe került az elmúlt két nap alatt. A csuklóm, a se..em, a könyököm, a combom. De majd megszokom.
A dombmászás az maga a pokol volt! Az elsõ "nagyobb" emelkedõnél már gondolkodtam rajta, hogy leszállok, aztán maradtam. Végül a többinél is. Rájöttem, hogy mindegyiken fel tudok menni, csak nagyonb meg kell érte küzdeni. 9-10-zel!
Ti fel szoktatok menni a bicikli útra, ha van? Én az úttesten nyomattam, jópár autós nyilvánította ki nemtetszését. Én barátságosan visszaintegettem nekik.
Kipage!
Top szikret lett a napló?
#29725
Posted 2008. August 08. - 20:19
Én is icipicit elõre döntöm
mivel a felsõtestem egy átlag bringáséhoz képest súlyosabb
és volt már, hogy a derekam fájt
így viszont kicsit jobban rá tudok terhelni a karomra
mivel a felsõtestem egy átlag bringáséhoz képest súlyosabb
és volt már, hogy a derekam fájt
így viszont kicsit jobban rá tudok terhelni a karomra
#29726
Posted 2008. August 08. - 20:03
Majd 1 hosszú után kiderülnek a dolgok Térdfájás, derék, csukló .. ajánlom Yasec oldalát a mûhelyben vannak okos dolgok errõl..Most próbálom beállítgatni, de így rövid utakon nem nagyon veszek észre semmi durva dolgot.
Nekem mindenhogy jó.
Az ülést azért elõrébb döntöttem, nem is tudom miért használják sokan úgy, hogy felfelé áll az eleje.
Jesszus ki az aki úgy használja... a "szabályos" ha pont vízszintes... úgy nem csúszkálsz rajta se le se fel... az elõredõltés talán lágyék szempontból jó 5let de egyéb izületeid megbánhatják mert tartanod kell magad a nyeregben...
#29727
Posted 2008. August 08. - 19:22
#29728
Posted 2008. August 08. - 16:01
Na, megvan a gép! Végül egy ilyen lett belõle: http://www.wenson-bi...me=r_way_tiagra
Most próbálom beállítgatni, de így rövid utakon nem nagyon veszek észre semmi durva dolgot. Nekem mindenhogy jó.
Az ülést azért elõrébb döntöttem, nem is tudom miért használják sokan úgy, hogy felfelé áll az eleje.
Majd a hétvégén egy kicsit megjáratom. És be kell szereznem egy kmórát.
Most próbálom beállítgatni, de így rövid utakon nem nagyon veszek észre semmi durva dolgot. Nekem mindenhogy jó.
Majd a hétvégén egy kicsit megjáratom. És be kell szereznem egy kmórát.
#29729
Posted 2008. August 08. - 13:08
Érdemes megnézni a méret illik-e hozzád! pl. itt: http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO
59-es méret az elég nagy, kb. 190cm -es magassághoz passzol.
59-es méret az elég nagy, kb. 190cm -es magassághoz passzol.
#29730
Posted 2008. August 08. - 11:54
Oútinál a méretválasztás nagyon fontos, nyeregvázcsõ és felsõcsõ hossza határozza meg alapvetõen a gép jellegét.
...és egyértelmûen az aprós bringa (sztem ha csak mókázni, edzegetni kell, bár nem tudom milyen szinten tekersz, de egy jó cro-mo váz örökké tud tartani. A szett azért fontos, mert ha nagyon gazdaságos, akkor tuti, hogy sokat spóroltak a kerekeken és ki akar racsnis aggyal, tömítetlen csapágyakkal és rozsdásodó szar küllõkkel vacakolni.)
...és egyértelmûen az aprós bringa (sztem ha csak mókázni, edzegetni kell, bár nem tudom milyen szinten tekersz, de egy jó cro-mo váz örökké tud tartani. A szett azért fontos, mert ha nagyon gazdaságos, akkor tuti, hogy sokat spóroltak a kerekeken és ki akar racsnis aggyal, tömítetlen csapágyakkal és rozsdásodó szar küllõkkel vacakolni.)
#29731
Posted 2008. August 07. - 23:02
Ez megfelene szerintetek az elvárásomnak(amit az elõzõ hozzászólásban írtam):
http://piacter.bikem...t=151681&cat=56
http://piacter.bikem...t=151681&cat=56
xtc.
#29732
Posted 2008. August 07. - 22:22
Hi
Monti mellé akarok venni egy outi edzõbringát, mert sokan ajánlották hogy inkább azzal eddzek.
Jelenleg nincs rá sok pénzem.
Ezt néztem ki: http://www.decathlon...54919-34933733/
http://rowery.onet.p...00/2007_721.jpg
Ti mit szóltok hozzá? elsõsorban nem az érdekel hogy milyen rajta a váltó meg a hajtókar, hanem csakis a váz. Hallottam hogy gagyi-t nem érdemes venni, mert megfájdul tõle a hát nyak.
Vagy a komolyabb gép után is ugyan ez az érzés és hozzá kell szokni?
Esetleg ha ezt a vázat végképp nem ajánjátok akkor légyszi mondjtaok egy jó vázas bringát...( agy esetleg olyan vázat amit lehet kapni és ráépítek valamilyen cuccukat)
Köszi a válaszokat hali!
Monti mellé akarok venni egy outi edzõbringát, mert sokan ajánlották hogy inkább azzal eddzek.
Jelenleg nincs rá sok pénzem.
Ezt néztem ki: http://www.decathlon...54919-34933733/
http://rowery.onet.p...00/2007_721.jpg
Ti mit szóltok hozzá? elsõsorban nem az érdekel hogy milyen rajta a váltó meg a hajtókar, hanem csakis a váz. Hallottam hogy gagyi-t nem érdemes venni, mert megfájdul tõle a hát nyak.
Vagy a komolyabb gép után is ugyan ez az érzés és hozzá kell szokni?
Esetleg ha ezt a vázat végképp nem ajánjátok akkor légyszi mondjtaok egy jó vázas bringát...( agy esetleg olyan vázat amit lehet kapni és ráépítek valamilyen cuccukat)
Köszi a válaszokat hali!
xtc.
#29733
Posted 2008. August 07. - 09:48
#29734
Posted 2008. August 07. - 01:23
Mivel épp így hajnali fél kettõkor nem volt jobb dolgom, és ien okosságokat számoltunk kiskubaival /pedálfordulat, sebesség, áttétel/
összeraktam 1 kis PROGIT
Nem tom létezett e ien ... használjátok egészséggel
Ha esetleg gond probléma v 5let....
összeraktam 1 kis PROGIT
Nem tom létezett e ien ... használjátok egészséggel
Ha esetleg gond probléma v 5let....
#29735
Posted 2008. August 06. - 18:02
Lassan talán révbe ér a bicikli vásárlása. Ehhez mit szólnak az urak? Nekem jónak tûnik, talán a villája... http://www.siga.at/i...ctionLinkId=135
Eddig talán feléje húz a szívem, habár a színe annyira nem. Jobban szeretem a szolídabb bringákat.
ilyen nyereg van a montimon, nem rossz
#29736
Posted 2008. August 06. - 14:00
Lassan talán révbe ér a bicikli vásárlása. Ehhez mit szólnak az urak? Nekem jónak tûnik, talán a villája... http://www.siga.at/i...ctionLinkId=135
Eddig talán feléje húz a szívem, habár a színe annyira nem. Jobban szeretem a szolídabb bringákat.
Eddig talán feléje húz a szívem, habár a színe annyira nem. Jobban szeretem a szolídabb bringákat.
#29737
Posted 2008. August 03. - 20:42
Köszönöm mindenkinek a választ!
Kicsit jobban belegondolva (pl. retizotyo is ezt írta) megmaradhat a régi bringám is városi közlekedésre, az újat pedig használhatnám sportolásra, mert sokkal inkább az aszfaltos kerekezést szeretem. Majd úgyis kialakul, hogy végül mire fogom használni. Egy ilyen drága gépet úgysem szabad otthagyni sehol még két lakattal lezárva sem, a mostaninál is mindig izgulok, hogy vajon meg lesz e még amikor visszajövök, pedig ez csak egy régi caprine highlander.
Kicsit jobban belegondolva (pl. retizotyo is ezt írta) megmaradhat a régi bringám is városi közlekedésre, az újat pedig használhatnám sportolásra, mert sokkal inkább az aszfaltos kerekezést szeretem. Majd úgyis kialakul, hogy végül mire fogom használni. Egy ilyen drága gépet úgysem szabad otthagyni sehol még két lakattal lezárva sem, a mostaninál is mindig izgulok, hogy vajon meg lesz e még amikor visszajövök, pedig ez csak egy régi caprine highlander.
#29738
Posted 2008. August 03. - 18:23
torkis
Én használtam városban, napi 40 km-t melóba járni országuti gépet, de vékony gumival (jófajta) nekem örökös szívás volt, egy sportos, merevvillás, slick gumis montihoz mérve
mert rendszeresen szétvágta vaklami a méredrága külsõt + sárvédõt rakni rá nyûgösebb volt + rendes csomgtartót rakni rá lehetetlen volt (rendszeres melóba járáshoz jól jöhet) + télen, esõben, hóban használni rossz volt vagy lehetetlen + a dura ace ex fékszetet sem lehetett akár egy tektro v fékhez hasonlítani
ez az én tapasztalatom, tudom, hogy futárok fixivel is napi 100-at lenyomnak, de nekem akkor sem vált be a dolog
Én használtam városban, napi 40 km-t melóba járni országuti gépet, de vékony gumival (jófajta) nekem örökös szívás volt, egy sportos, merevvillás, slick gumis montihoz mérve
mert rendszeresen szétvágta vaklami a méredrága külsõt + sárvédõt rakni rá nyûgösebb volt + rendes csomgtartót rakni rá lehetetlen volt (rendszeres melóba járáshoz jól jöhet) + télen, esõben, hóban használni rossz volt vagy lehetetlen + a dura ace ex fékszetet sem lehetett akár egy tektro v fékhez hasonlítani
ez az én tapasztalatom, tudom, hogy futárok fixivel is napi 100-at lenyomnak, de nekem akkor sem vált be a dolog
#29739
Posted 2008. August 02. - 19:02
Outira nagyon jó külsõgumi kell, ha munkába akarsz járni vele.
Ezalatt nem tudom, mit értesz, de pont hogy olcsó, nehéz gumi az amit kevésbé fogsz felütni, mint a hártyavékony versenymodelleket. Én Schwalbe Blizzard Sportot használok, drótosat, és ez a futófelület arra amire használom, ilyen áron remek vétel volt.
Annyi, hogy legközelebb a hajtogatósat fogom választani, de annak is viszonylag vastag a futófelülete.
A 25 jó, sanos nekem nem fér el a vázban...
#29740
Posted 2008. August 02. - 18:26
Outira nagyon jó külsõgumi kell, ha munkába akarsz járni vele. A többiek meg már mindent leírtak.
Karbonnal is látok néhány embert munkába járni. Nem tilos. De én sajnálnám viszont.
Karbonnal is látok néhány embert munkába járni. Nem tilos. De én sajnálnám viszont.

Sign In
Create Account

Back to top






