Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29481
Posted 2008. October 09. - 11:27
"Más módszer: 1-10-ig beosztod az intenzitást és egy jó, kellemes, 6-os, 7-es körüli tempóban kell nyomni minél többet"
A 10-es intenzitás az az erõd maximumát jelenti. Szóval a 6-7 egy normálisabb, nem lazsálós tempó, ahogy õ is írja, és ebben kell jó sokat nyomni. Van néhány Armstrong edzésmódszerérõl szóló könyv, azokat érdemes elolvasni és szerintem szükség van pulzusmérõre is, ha komolyan gondolod.
#29482
Posted 2008. October 09. - 10:13
#29483
Posted 2008. October 09. - 09:34
#29484
Posted 2008. October 08. - 22:21
#29485
Posted 2008. October 08. - 22:18
#29486
Posted 2008. October 08. - 20:53
15km mentem igy majd vissza 15km ahogy szoktam.Jo ez igy?mekkora távokat kell pörgetni?hetente hányszor?tulajdonképpen miért is jo ez?(találtam neten ilyesmit de ilyen watt meg pulzus számolásos dolgok nem fekszenek.Kössz.
30 km az már egész jó kis táv. Talán érdemes inkább >idõben< gondolkodni, kb. 2 óra után kezdõdik a biciklizés - szokták mondani.
#29487
Posted 2008. October 08. - 17:58
39/hátul meg a 4ik tányér(8as sora)már nem volt kedvem kiszámolni.
15km mentem igy majd vissza 15km ahogy szoktam.Jo ez igy?mekkora távokat kell pörgetni?hetente hányszor?tulajdonképpen miért is jo ez?(találtam neten ilyesmit de ilyen watt meg pulzus számolásos dolgok nem fekszenek.Kössz.
#29488
Posted 2008. October 07. - 13:53
#29489
Posted 2008. October 07. - 11:37
#29490
Posted 2008. October 07. - 09:36
mi a helyes fékezés modja lejtön?
Kanyarban nem fékezünk, vészhelyzetben finoman húzhatod a hátsót. Ha nem ismerõs a terep, akkor kanyar elõtt fékezek. Az elsõ fék ereje nagyobb, csak kicsit hátra kell csúszni, nehogy átszökkenj a kormányon - bár ez országútival elég ritka. A legnagyobb fékhatást akkor éred el, ha pont annyira húzod az elsõt, hogy még ne emelkedjen fel a hátsó kerék - vészhelyzetben, egyenes úton. Ezt viszont esõben felejtsd el, mert megcsúszhat, ilyenkor még idõben használd mindkét féket. Az elsõ féket akkor se használd, ha annyira kátyús úton mész, hogy pattog az elsõ kerék, mert ha pont a levegõben blokkolod le, akkor leérve megintcsak megcsusszanhat. A matuz oldalán volt egy egész jó fordítás Sheldon Brown - Fékezés és kanyarodás c. cikkébõl, de már nem találom. http://sheldonbrown.com/brakturn.html
Kanyarodásról még annyit, hogy a biciklit döntjük és a külsõ pedálra helyezzük a testsúlyt.
Azért csak óvatosan azzal a nagy sebességgel azoknak akiknek nincs meg a technikai felkészültsége...
#29491
Posted 2008. October 06. - 11:47
#29492
Posted 2008. October 06. - 07:36
De 50 valóban nem különleges egyedül sem. Szélárnyékban meg még ennél többet is akár síkon. És én pl versenyre sem járok...
#29493
Posted 2008. October 05. - 19:47
én örülnék az 50nek is:)80durva,versenyzö vagy,vagy voltál?
Amatõr versenyekre járok, de nem kell versenyzõnek lenned. Elég ha felmész Kékesre és lefelé a hosszú egyenesben nem húzod a féket, 70km/h minimum...
#29494
Posted 2008. October 05. - 15:11
#29495
Posted 2008. October 05. - 12:17
itt mindenki tud menni 50el?csak én vagyok ennyire xar?leteszem a piát meg a cigit de egyszer én is megyek 50el,nehogymá......
Nem olyan sok az az 50, síkon 15évesen is elértem már az acél orszûgútimmal:D most sem megyek sokkal többet, de pl a 45-öt tovább tudom tartani...Ja és most 16 vagyok:D
ja és ha magas pedálfordulatszámmal tekersz akkor keményen visszavesz a cigi a teljesítménybõl, mert ott tüdõbõl mész, és bezony ha szét van cseszve a tüdõd, akkor nehéz...
#29496
Posted 2008. October 05. - 08:38
tudom sved,hogy most olcsobb(én 255.000ért láttam)de még 6 honap mig letelik az életbiztositásom....
#29497
Posted 2008. October 05. - 08:06
Koszi! Szoba jott meg egy-ket Trek (SL ill 1.9), de az SL ugyanebben az arban volt, viszont 3 eves volt, mig az 1.9 allitolag 3 honaposan kerult volna 220 e-be (420 helyett), de erdekes mod, mielott megmutattak volna, osszetort:confused:.Gratz az uj géphez Sved1k.irhatsz majd tapasztalatot a gépröl.Hol vetted amugy?Én egyszerüen nem tudok dönteni mit vegyek.
Szoval maradt a Merida, aminek orulok is, mert titokban ez volt a befuto, csak nem akartam egybol elkapkodni.
Allez-bol van.
Ha vasarlasban torod a fejed, akkor most lepd meg, mert ilyenkor akcioznak. Jovore megint eredeti aron lesz, igaz azok mar '09-es modellek.
#29498
Posted 2008. October 04. - 21:50
Én amúgy kömény 1300 Ft-ért vettem egyik osztálytársamtól.
Ott porosodott 11 évig, addig meg pakolgatták ide-oda, nem egészen finoman.De most úgy néz ki, felújítom, amennyire lehet.
Ami tetszik benne, hogy a nyereg, a fékek, a váltó, sõt még a váltógörgõ is xb3/HVZ.
Remélem sikerül kihozni belõle valami szépet.
Izomtéridõninja-geológus!
#29499
Posted 2008. October 04. - 21:45
Még síkon is tartani lehet egy ideig egyedül is, ha meg bolyban megy az ember akkor...
Volt 2 éve 110 km-es országúti sík mezõnyverseny, 46-os átlaggal tekertem le, úgy h. az uccsó 40 kmen szakadt az esõ, az elsõ bollyal. Volt amikor 60 felett mentünk síkon
#29500
Posted 2008. October 04. - 21:33

Sign In
Create Account

Back to top





