Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2881
Posted 2016. October 10. - 18:11
#2882
Posted 2016. October 10. - 18:01
17-es belső szélességű felnin alacsonyabb nyomáson sem kóvályog a gp4000. A 15-ös felnin a 24-es Diamante pro radiale kis nyomáson nagyon furcsa, mintha el lenne törve a láncvilla.
Haha, olvasd vissza a posztjaim a radialerol.. 😂😂
- sisqo likes this
#2883
Posted 2016. October 10. - 17:56
Edited by stellaz, 2016. October 10. - 17:56.
#2884
Posted 2016. October 10. - 17:35
#2885
Posted 2016. October 10. - 16:31
köszi, akkor a te véleményed is az, hogy elég a 25 mm, nem kell mondjuk a 28 miliset erőltetni?
szerintem akkor van értelme a 28mm-esnek, ha a felnid is széles (17-18-19) hozzá.
#2886
Posted 2016. October 10. - 13:58
#2887
Posted 2016. October 10. - 13:51
köszi, akkor a te véleményed is az, hogy elég a 25 mm, nem kell mondjuk a 28 miliset erőltetni?
Nekem 28 mm-es GP 4000 van 17 mm-es belső szélességű felnin. Nagyon ballonos, így 30 mm széles, és meglepően könnyen gördül, és baromi kényelmes. Még keveset mentem vele, de a 95 kilómhoz soknak tűnik a 6 bar, 5,5 - 5 bar lesz az ideális. Ha befér a vázba, vedd a 28-ast.
#2888
Posted 2016. October 10. - 12:39
Nekem eléggé bejött a 25 mm-es GSR, sokkal kényelmesebb, mint a 23 mm-es elődje. Elvileg a Black Chili alapanyagon kívül nincs sok különbség, mert a benne lévő defektvédő szalag ugyanazt a teljesítményt hozza, mint a GP4000-ben lévő Vectran, csak némileg nagyobb súllyal. De ennél bővebbet nem tudok mondani, mert GP4000-em még nem volt
köszi, akkor a te véleményed is az, hogy elég a 25 mm, nem kell mondjuk a 28 miliset erőltetni?
#2889
Posted 2016. October 10. - 11:17
jellemzően városi használatra melyiket választanátok?
25 mm continental grand sport race
23 mm continental gp 4000
most mind a kettő elég akciós áron van
mondjuk, pont egy 23 mm-es gumit akarok lecserélni, de ha annyival jobb a grand prix 4000 akkor elgondolkodnék, hogy nem váltok méretet
téli, vizes felhasználás nem fontos, mert van kifejezett városi nyűvős gépem
Nekem eléggé bejött a 25 mm-es GSR, sokkal kényelmesebb, mint a 23 mm-es elődje. Elvileg a Black Chili alapanyagon kívül nincs sok különbség, mert a benne lévő defektvédő szalag ugyanazt a teljesítményt hozza, mint a GP4000-ben lévő Vectran, csak némileg nagyobb súllyal. De ennél bővebbet nem tudok mondani, mert GP4000-em még nem volt
Edited by Pisz, 2016. October 10. - 11:18.
#2890
Posted 2016. October 09. - 14:23
jellemzően városi használatra melyiket választanátok?
25 mm continental grand sport race
23 mm continental gp 4000
most mind a kettő elég akciós áron van
mondjuk, pont egy 23 mm-es gumit akarok lecserélni, de ha annyival jobb a grand prix 4000 akkor elgondolkodnék, hogy nem váltok méretet
téli, vizes felhasználás nem fontos, mert van kifejezett városi nyűvős gépem
Edited by stellaz, 2016. October 09. - 14:24.
#2891
Posted 2016. October 08. - 23:30
Meg szeptemberben tekertem egyet a magyar idofutam bajnokkal, 48 percen at 48 km/h...
Errol csinaltam egy videot:
Pelikan Jani hetfon versenyez Katarban az U23 idofutamban. Szurkoljunk neki egyutt!
- GT_Atee and donciccio like this
#2892
Posted 2016. October 07. - 20:37
Pár napja írtam, hogy mozgásvilág tesztnapon rájöttem nagy az 58-as vázam nekem. Azóta keresem az új egyetlenemet.:)
Amatőr versenyeken indulgatok, valami versenyzősebb gép kellene.
Erről a fuji-ról mi a véleményetek?
http://www.jofogas.h...ar_51681161.htm
Facebookon is hirdetnek egyet, először azt hittem ugyan az a kettő, de pl bandázs stucni is más.
https://www.facebook...924452800993310
Edited by jackbacsi87, 2016. October 07. - 20:44.
#2893
Posted 2016. October 07. - 07:54
pl. x sebességes campag mindig elvált az azonos fokozatszámú shimano sorokon, mert minden rendszerük egy ici-picit szélesebbre van távtartózva (s ugye a láncváltós rendszerek az "enyhe túlváltást" jobban tolerálják, mint az alulhúzást)
ld. 9s campag rendszer "natívan" 4.5mm-en mukodne legszebben, de hibátlanul elviszi 4.35mm-re hézagolt shimano sorokat, s a 11s campag is makulátlan 11s shimano sorokon (bár ott meg csak 0.1mm a különbség..)
Az ultratorque egyik nagy előnye, hogy csapágykészlet van hozzá 1500-2000 ft közt, és cserélhető, olcsón futtatható.
A kerekekhez-agyakhoz van shimano rotor.
A fékkarjaik minden féktesttel kompatibilisek, felső fogásból nagyon jó fékerővel húzhatóak.
A 11s láncaik keskenyebbek, erősebbek a régi 10s-től.
Szóval tényleg tudnak jó dolgokat is, de attól még szeretem ekézni őket, mert nagyon sok baromságot-értelmetlen hülyeséget csináltak (pl. az ősidőkben volt 13-29-es 11s soruk, ami eltunt a kínálatból, pedig tök jó!)
A Potenza meg ugyan még nagyon új, de van pár előnye:
power-torque plüss, ami megtartotta a pt tengelyt, de kukázta a rendszer két hátrányát: a hajtókarleszedőt (önlehúzó csavaros már..) és a 14mm-es imbuszcsavart (most már 10-es, mint az ut)
Az új stílusú kioldókar nagyon jól kezelhető bármerről, és tényleg finom-kis ereju váltásokat tesz lehetővé.
"elvileg" a belsőségeken is dolgoztak, hogy kevésbé az olcsófröcsimuanyagok hibájából adódó sztorikkal legyen tele egy-egy vásárlói véleményező rovat.
A váltótest meg tényleg az "ölelés-átölelés" fantázianevu technológiát örökölte a c-r-sr vonalról, kiváló. Annyi, hogy campag nem javasolja, hogy ps váltókart us-hez tervezett váltóval használj, se a fordítottat, mert elég nagy különbség van rugóerőben a két modell közt. Majd keresek referenciát rá, mert korábban láttam.
ja, amúgy akinek esze van, továbbra sm vásárol semmilyen román-olasz terméket...
Edited by Vejne, 2016. October 07. - 07:56.
#2894
Posted 2016. October 06. - 14:55
Don, vedd ide, hogy a campag valtobowden jó mindenhez, a shimano fejét meh koszorulni kell ....
A bolti 200 ft os bowden szerencsére jó campaghoz is es mashoz is, mert univerzális
áhhh. annyi mindent lehetne,de mire összeszedném már elfelejteném mit írtam az elején.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2895
Posted 2016. October 06. - 13:22
A bolti 200 ft os bowden szerencsére jó campaghoz is es mashoz is, mert univerzális
#2896
Posted 2016. October 06. - 13:20
puhány fiatalok... miért nem Don-ról vesztek példát?
Volt pár éve ilyen hozzáállás miatt szivizomgyuszim, azóta se százas a szívem. És fél évig egy számmal nagyobb cipő kellett a tesztalabra miatta. Azóta szerencsére csak a szédülés és szinkope állandó, néha egy kis blackouttal felallaskor. Hidd el, nincs értelme. Nem egyforma mindenki.
Pl ismerek srácot, aki edzoteremben 4 év alatt jutott oda, mint más egy év alatt, és jóval kevesebb munkakapacitasa van.
Változó, ki mennyit bír. Meg milyen tápanyag igényes. Ld, mekkora sztekk vitamincsomagok vannak népszerűen a sargaknal
Egyszer voltam fiatal és hülye. 😇
Bár most fizikailag szét vagyok csúszva, nem kicsit, kb az egész napot végigaludnam, alig vonszolom magam szobarol szobára :+
#2897
Posted 2016. October 06. - 12:55
Már többször írtam, hogy személy szerint jobb kedvelem a power shift rendszert, mint az ultrat v régi sokatnyomost. Most idézem egy ismerőst, mit írt, mikor mondtam neki, hogy szerintem a potenza iszonyat jó lett.
Amiért szvsz jó a potenza váltás, az a finom működés, ici pici erőt igényel csak a váltás, semmi izmozas és recseges, olyan shimagnolos, precíz. És az eps kioldogomb miatt jól használhato rövidebb pollexszel is.
Erre reagált ezzel a szemelvwnnyel
#Kövezz meg....sztem jobban működik az escape, mint a hagyományos. Persze lehet, hogy 10-ed annyi idő alatt tönkre megy, de finomabban vált, az egyenkéntinek vannak előnyei, alsó fogásban pl lehetetlen véletlenül egyszerre 2-t váltani (kiélezett helyzetekben ez kritikus tényező lehet egy sprintnél), ezen kívül hülyebiztos és praktikus (pl többször volt már szitu, hogy ittam, ezt általában hegymenetben az ember nem teszi, de ha felért a tetőre, muszáj, namost a tető után általában lejtő jön, akkor viszont kell pakolgatni lefelé, miközben jobb kézben a kulacs....az aljával megnyomod a pöcköt és vált egyet...ennyi...régi karral ez nem megy, és ha ezt a kulaccsal így meg tudom tenni- amíg lenyelek a 3 korty vizet a pofazacskóimból lökök egyet a gombon, akkor kb semmi szükség arra menet közben, hogy egyszerre 3-at váltsak, mert rendszerint ilyen szituban jött jól az egyszerre több, 3-4 fokozat leváltása - ivás közben megnőtt a tempó a lejtőn, de nem tudtam váltani, mert foglalt volt a kezem). A bal karral az átdobó jobban működik, gyorsabb a leváltás, határozottabb, és automatikusan trimmel. Hátránya, hogy csak hozzá passzoló láncdobóval. Esküszöm neked, a régi 9 sp athena az escape karral szebben működik, mint a régi mech-ás a centaur reddel....és itt nem igazán a váltó az oka, az oda teszi, ahová kell...ha jól emlékszem a potenza is kutyafüles. Veloce-ban eddig az összes ismerősöm dicsérte a lógó fülű verziót. Potenza váltó geo meg egy az egyben az új chorus/record, az S oldallappal, ami nem csak váltásban segít, hanem ezzel a kialakítással hosszabb ívben kapcsolódik a lánc a lánckerékhez, több fogban kapaszkodik, ami növeli a lánc élettartamát (több fogra és szemre oszlik el a terhelés)., ezzel együtt pedig a sorét és a tényérét is....#
Nos.. Oskampagsok ezért már az okluket razzak, miközben boszen bizpnygatjak, hogy a többszöri váltásra a kisebb lanckerek irányába egy nélkülözhetetlen adalék
én maradok a réginél. fillérekből felújítom,ha kell. potenza-t még nem láttam élőben. erről nem tudok mit mondani.
más,de még mindig campa: időnként olvasom,h a campa nem kompatibilis semmivel. most pl arról olvastam egy kezdő bringástól,h vlmi gondja volt a záróanya szerszámmal,mert nem shimanos. aztán felvilágosítottam,h lényegben shimano szerszámokkal lehet szerelni a campát. az ut csésze szerszám pl ugyanaz,mint a shimanoé. stb. a patentszem kérdése is sokszor felmerül,de hát ez is másképp van,mint papíron. szóval van bőven tévhit,de én sztem ezt még régen cseszték el a hazai kereskedők. ugye a shimit nagyon tólták,a campát meg nem. azt hiszem ezért nem is terjedt el itthon annyira. sajnos. amúgy az is vicces,h egy pl 32 lukas,alu tengelyes campa agyból,egy rotorcserével van az embernek egy fasza kis shimi agya. én nem is nagyon gondoltam bele. ezt pl Vejne mondta nekem.
- Vejne likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2898
Posted 2016. October 06. - 12:43
inkább bicikliznétek. ..
ma nem megyek tekerni,de én voltam mostanában,hiába esett,vagy fújt a szél. tegnap voltam Zebegény felé. "kicsit" fújt a szellő. 39-18-at tudtam csak elforgatni odafelé Zebegény előtt,a Duna parton. amúgy,most jobb Nagymaros,Zebegény közt a bringaút,mint a 12-es. nagyon elszomorít,h sok helyen nem lehet rajta bringával menni,csak ha "bűnözik" az ember. annyira jó lenne az a régi Nosztra kör.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2900
Posted 2016. October 06. - 11:44
szakado esoben es csontig hatolo hidegben? no way.
vonaton voltam egyebkent, hehe.
szamomra 2 hete egy jo nagy felso leguti virus vitte el a szezont kb. egy heten at izom-izuleti fajdalmak, hidegrazas, zavartsag-gyengeseg, alig birtam felallni is.
most meg hala az egnek szakad az eso, hideg van, es lehet pedzegetni, mi legyen jovore