Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28681
Írta 2009. március 18. - 15:19
Egyszerûen mivel csavarral rögzülnek a lánctányérok a karokhoz igy ha az egyik megadja magát az szediszét egybõl /töri/barmolja stb.. a többit.
Én akkor lepõdtem volna meg ha csak az egyik van letörve....gondolj csak bele.
#28682
Írta 2009. március 18. - 13:51
de 1 embernél nem veszi észre hogy szétpattant egy ... nemhiszem hogy nincs ienkor furi hangja a hajtókarnak....
#28683
Írta 2009. március 18. - 09:02
#28684
Írta 2009. március 18. - 07:36
#28685
Írta 2009. március 18. - 00:18
Az érem másik oldala... Carbon hajómûvek
http://myweb.uiowa.e...time/time_4.jpg
http://forums.mtbr.c...ad.php?t=396964
Nem szep. Ahogy nezem mindketto kicsi BCD-s.
A Time-hoz nincs story, pedig az volna erdekesebb.
#28686
Írta 2009. március 17. - 18:47
http://myweb.uiowa.e...time/time_4.jpg
http://forums.mtbr.c...ad.php?t=396964
#28687
Írta 2009. március 17. - 17:00
Lemértem, 60cm a középcsapágy tengelytõl a nyeregvázcsõ tetejéig.
182cm vagyok, ha a lábam közé veszem, a felsõcsõ tényleg bevág kicsit, de rajta ülve a felsõcsövet nem érzem hosszúnak.
53as váz lenne ideális nekem, nem?
Vegulis mondom az ulescso nem olyan fontos, inkabb csak esztetika, de a felsocso az fontos. Megmerned azt is, kivancsi vagyok, hogy hogy nem erzed hosszunak.
#28688
Írta 2009. március 17. - 16:18
az én bringáim:
#28689
Írta 2009. március 17. - 16:12
Lemértem, 60cm a középcsapágy tengelytõl a nyeregvázcsõ tetejéig.
182cm vagyok, ha a lábam közé veszem, a felsõcsõ tényleg bevág kicsit, de rajta ülve a felsõcsövet nem érzem hosszúnak.
53as váz lenne ideális nekem, nem?
Nem, azért nem én hasonló magas vagyok és nekem volt 57es vázam és az volt a jó méret kb.(annál kisebbet nem is vettem volna, mert nm lett volna jó) Régebben pedig nem is húzták ki annyira a nyeregcsövet. http://italianalmana...gende/coppi.jpg
Ha akkor tudtak nagy vázzal menni akkor most is lehet, max rövidebb stucni kell, meg nem leszel olyan hatékony, mert nehezebb a váz, meg nem ülsz olyan áramvonalasan.
#28690
Írta 2009. március 17. - 15:50
A fotok alapjan ez a Trek vagy 10centivel nagyobb vaz, mint a te mereted.
Ez nem is a nyeregcso merete a problema, -bar el nem tudom kepzelni, hogy allsz meg ezzel a pirosnal-, de a felsocso is biztosan tul hosszu.
Ha alkalmi vetel, ha nem, a jo meret az alapfeltetel. Szerintem.
Lemértem, 60cm a középcsapágy tengelytõl a nyeregvázcsõ tetejéig.
182cm vagyok, ha a lábam közé veszem, a felsõcsõ tényleg bevág kicsit
53as váz lenne ideális nekem, nem?
az én bringáim:
#28691
Írta 2009. március 17. - 01:03
#28692
Írta 2009. március 17. - 00:47
Ez nem is a nyeregcso merete a problema, -bar el nem tudom kepzelni, hogy allsz meg ezzel a pirosnal-, de a felsocso is biztosan tul hosszu.
Ha alkalmi vetel, ha nem, a jo meret az alapfeltetel. Szerintem.
#28693
Írta 2009. március 16. - 22:49
Ha hosszú távon kényelmetlen lesz, esetleg vázat cserélek, de sajnálnám ezt a szép vázat eladni.
Még elõtte meg lehet próbálni a rövidebb stucnit. Így ránézésre kb 110es 120as lehet rajta. Ha kicseréled majd esetleg egy 80, 90-esre akkor azzal is lehet nyerni.
#28694
Írta 2009. március 16. - 22:37
A fékkargumi és a bandázs nem tûnik annyira kopottnak. Én nem cserélném le. Pont olyan fékkargumit nem is könnyû beszerezni szerintem. Bandázst esetleg érdemes. Olyan 1000-1500Fttól kezdõdnek. És bármelyik nagyobb boltba kapni. bringavilag, biondobike, nella, probike, stb.
A felni peremes ugye?
Ha városba akarsz járkálni vele ide-oda akkor vehetsz rá 25, 28ast. Ha sportolási célból akarsz tekerni akkor inkább 23mast. Én jobban szeretem a márkásabb gumikat biztos ami biztos alapon. De volt egyszer kevláros CST 1406K gumim és nem volt annyira szar(nem kaptam defektet vele 4-5e km alatt) és azt hiszem 2eFt/db a biondobike-ban. Kicsit többért már vannak vittoriák és continentálok. pl: http://hercehurca.hu/node/227 ha van még.
Amúgy a képeken ha jól van beállítva neked a nyereg, akkor az látszik, hogy nagy a váz. És a féken az a kis kar pont rosszul áll. Az arra való, hogy mikor kiveszed a kereket, akkor felhúzod(úgy ahogy a képen van most) és akkor a fékpofák távolabb kerülnek a felnitõl és így könnyebben ki tudod szedni a kereket, mert a gumi nem akad bele a fékpofákba. Meg arra is szokták használni a profik, hogy komoly emelkedõk elõtt felhúzzák a kart, hogy amikor kiállnak a nyeregbõl, akkor ne érjen a pofa a felnibe. Amikor bent van a kerék akkor a karoknak így kéne állnia: http://www.fullcycle...o_105_brake.jpg
Köszi a segítséget, rám fér az okítás
A bringát igenigen régen nem használták már, viszont a korához képest meglepõen jó állapotban van, szerintem pár 100km lehet benne.
A fékkar gumi nagyon repedezett és nyikorog, cserélném, ha lehet, majd nézek ebay-en valamit.
A gumik használhatatlanok, szakadtak -> csere.
Bandázs maradhat, csak kormánydugó kéne, mert azok nincsenek és lóg a bandázs mindkét vége.
A nyerget még kb. 3cm-t feljebb húztam, de én is nagynak érzem, viszont a alkalmi vétel a gép, így elhoztam. Ha hosszú távon kényelmetlen lesz, esetleg vázat cserélek, de sajnálnám ezt a szép vázat eladni.
Hogy a felni peremes-e, azt nem tudom, de ez kiderül a héten, úgyis darabokra szedem és letisztítom-olajozom a gépet.
az én bringáim:
#28695
Írta 2009. március 16. - 20:56
Szia Ave!
Köszi a választ.
Nos a járgány egy új darab,
ennyi info szerepelt még a katalógusban:
7005 alumínium superlight váz
Alumínium aero villa
Teljes Shimano Tiagra szet
Selle Italiaa Onda nyereg
Vuelta Airline 4 Aero abroncs
az ára pedig
119.900 Ft
:-)
Ennyiért szerintem megéri.
#28696
Írta 2009. március 16. - 20:54
Szia Ave!Uj vagy hasznalt?
En kezdo bringaskent sokkal rosszabb geppel kezdtem, egy MALI acelvaz nekem anno mar a 2. upgrade volt. Szoval ha a merete jo -ez nagyon fontos- akkor jo kezdes lehet. A Tiagra pedig egeszen jo szett az araert, mar rendes STI karokkal.
Persze a tovabbi kiegeszitok is fontosak, ezekrol nem irtal semmit, meg arat se.
Tul jo bicajt szerintem nem erdemes elsore, elveszik a fokozatos fejlesztes elmenye. Szerintem.
Köszi a választ.
Nos a járgány egy új darab,
ennyi info szerepelt még a katalógusban:
7005 alumínium superlight váz
Alumínium aero villa
Teljes Shimano Tiagra szet
Selle Italiaa Onda nyereg
Vuelta Airline 4 Aero abroncs
az ára pedig
119.900 Ft
:-)
#28697
Írta 2009. március 16. - 20:27
Sziasztok,
Pár napja boldog tulaja vagyok egy trek oldschool outinak.
Külsõ gumi, bandázs és fékkargumi csere lenne esedékes.
Milyen külsõt vegyek rá, ami nem túl drága?
ilyen van most rajta: specialized touring k4 700x28c
ill. fékkargumit és bandázst melyik BP-i boltban érdems nézni?
Köszönöm a válaszokat!
A fékkargumi és a bandázs nem tûnik annyira kopottnak. Én nem cserélném le. Pont olyan fékkargumit nem is könnyû beszerezni szerintem. Bandázst esetleg érdemes. Olyan 1000-1500Fttól kezdõdnek. És bármelyik nagyobb boltba kapni. bringavilag, biondobike, nella, probike, stb.
A felni peremes ugye?
Ha városba akarsz járkálni vele ide-oda akkor vehetsz rá 25, 28ast. Ha sportolási célból akarsz tekerni akkor inkább 23mast. Én jobban szeretem a márkásabb gumikat biztos ami biztos alapon. De volt egyszer kevláros CST 1406K gumim és nem volt annyira szar(nem kaptam defektet vele 4-5e km alatt) és azt hiszem 2eFt/db a biondobike-ban. Kicsit többért már vannak vittoriák és continentálok. pl: http://hercehurca.hu/node/227 ha van még.
Amúgy a képeken ha jól van beállítva neked a nyereg, akkor az látszik, hogy nagy a váz. És a féken az a kis kar pont rosszul áll. Az arra való, hogy mikor kiveszed a kereket, akkor felhúzod(úgy ahogy a képen van most) és akkor a fékpofák távolabb kerülnek a felnitõl és így könnyebben ki tudod szedni a kereket, mert a gumi nem akad bele a fékpofákba. Meg arra is szokták használni a profik, hogy komoly emelkedõk elõtt felhúzzák a kart, hogy amikor kiállnak a nyeregbõl, akkor ne érjen a pofa a felnibe. Amikor bent van a kerék akkor a karoknak így kéne állnia: http://www.fullcycle...o_105_brake.jpg
#28698
Írta 2009. március 16. - 16:41
mivel mindenki ragaszkodik a megszokott topikjaihoz, ezért egy kis reklámot muszáj csinálnom:
http://forum.bikemag...read.php?t=3374
A téma: Giro 2009 - szurkolás, aszfaltrajz-foglalkozás, stb - a helyszínen!
Két útitársat keresünk ehhez a vállalkozáshoz!
Nézzetek már rá, és ha érdekel, írjatok!
Köszi!
#28699
Írta 2009. március 16. - 16:16
Pár napja boldog tulaja vagyok egy trek oldschool outinak.
Külsõ gumi, bandázs és fékkargumi csere lenne esedékes.
Milyen külsõt vegyek rá, ami nem túl drága?
ilyen van most rajta: specialized touring k4 700x28c
ill. fékkargumit és bandázst melyik BP-i boltban érdems nézni?
Köszönöm a válaszokat!
az én bringáim:
#28700
Írta 2009. március 16. - 13:03
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy Sidi Zeta cipõhöz (millenium 2-es talp) hol tudok nagy eséllyel sarkot (hivatalos nevén: csúszásgátló sarkot) venni Budapesten esetleg Zalaegerszegen? Nem akarok körbetelefonálni ezer helyet, ha van valakinek tippje akkor csak 2-3-t kell felhívnom. (Ktg takarékosság válság miatt rlz) Elõre is köszi.
A Biker az importor vagy mi, ok engem Sidi kisker kerdesben a Ridebike-hoz kuldtek.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





