Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28641
Írta 2009. március 23. - 16:58
Áttételekrõl írnék egy kicsit:
A bringám most úgy néz ki, hogy elõl 53-39, hátul 11-23 tizes sor.
Baromi soknak érzem, lejtõn hátszéllel mentem 70et úgy h volt még vagy 2 fokozat. A 11est teljesen feleslegesnek érzem.
A legkisebb áttétel viszont szerintem kevés lesz pl a kékesre (39-23), lehet jobb lenne egy 12-25 vagy 12-27 esetleg 13-27 sor.
Szóval gondolkodom h cserélem a sort, eddig a legszimpatikusabb a 12-25, bár még nem mentem vele, csak találgatok.
Gondolkodtam kompaktra váltáson is, de sajnálnám az ultegra hajtókart ami van.
Szóval marad a fogsorcsere. Ami most van 11-23 sehogyse jó.
Nem is a nagy fogaskerekeket érzem kicsinek, mert arra lehet edzeni, hanem a kicsit, pl 11est. Képtelenség síkon elpörgetni az 53-11et szerintem. De még a 12-t is.
Ti mit használtok, mit ajánlotok? Mekkora legnagyobb fogaskerék kell hogy legyûrjem a legkeményebb emelkedõket? És mekkora legkisebb amivel még lehet suhanni értelmesen.
Vagy csak azért érzem ezt mert szezon kezdetén vagyunk és még nincs kondim?
Egyébként elég combos gyerek vagyok, 184cm és 82 kiló izom:P
Köszi a választ mindenkinek!
#28642
Írta 2009. március 22. - 23:10
Hát ezt gondoltam akkora különbségnek, hogy évek óta egy defektem volt. Én nem cserélem évente. Ha valakinek meg az a döntõ szempont, hogy gyakrabban kell pumpálni, arra nem tudok mit mondani.
Az a baj, hogy nem arrol van szo, hogy gyakrabban, hanem, hogy minden tekeres elott. Ettol fuggetlenul en Michelin latex + Pro3 kombot fogok tolni iden, ha vegre osszeall az uj bringa.
#28643
Írta 2009. március 21. - 13:41
#28644
Írta 2009. március 21. - 11:54
#28645
Írta 2009. március 21. - 10:11
Annyira rég volt már butyl belsõm, hogy olyat nem tudok neked írni, hogy érzésre milyen a különbség (állítólag javul a gördülési ellenállás), de a defekt esélye szinte nulla (azért volt már latex belsõvel is defektem
Azt hittem, ha ég és föld, akkor emlékszel is az óriási különbségekre:)
Egyébként nem a latexre mondják, hogy gyakrabban leereszt?
#28646
Írta 2009. március 21. - 10:05
Michelin Krylion Carbon gumót nyúz valaki? Nagyon dícsérik (mármint a gyártón kívül is), mind defektvédelem, mind tartósság (5000-12000 km) terén és még a gördülési ellenállása is kiváló.
http://www.roadbiker...24_2489crx.aspx
Túlzás, hogy olyan sokat menne, azonban tényleg kiváló edzõgumi. Nekem olyan 6000 környékén adta meg magát. Az ára miatt nem javaslom, de ha tudsz 5 környékén szerezni, akkor talán megéri.
#28647
Írta 2009. március 21. - 09:24
Õ a váltós kérdésre értette a még egy pozitív visszajelzést.
elnézést, összekevertem
#28648
Írta 2009. március 21. - 09:16
viszont ha jól tudom, elég sûrûn kell pumpálni, mert elég erõsen ereszti a levegõt a pórusain keresztül
Õ a váltós kérdésre értette a még egy pozitív visszajelzést.
#28649
Írta 2009. március 21. - 08:59
Köszi!!! Megvárok még egy pozitív visszajelzést és utána valszeg kipróbálom majd!
viszont ha jól tudom, elég sûrûn kell pumpálni, mert elég erõsen ereszti a levegõt a pórusain keresztül
#28650
Írta 2009. március 21. - 08:46
#28651
Írta 2009. március 21. - 08:13
Jó, de csak meg tudod fogalmazni szavakkal, hogy mi érzésre, gyakorlati dolgokban a különbség. Ha összehasonlít az ember két bringát akkor is megtudja fogalmazni a különbséget, hogy az egyik könnyebb, kényelmesebb, a másik meg mondjuk merevebb. Itt is jó lenne valami gyakorlati dolgot megfogalmazni.
Annyira rég volt már butyl belsõm, hogy olyat nem tudok neked írni, hogy érzésre milyen a különbség (állítólag javul a gördülési ellenállás), de a defekt esélye szinte nulla (azért volt már latex belsõvel is defektem, de az akkor volt, amikor a teljesen elhasználódott guminál már itt-ott látni lehetett a szövetet).
Sziasztok! Az apróban hirdetnek egy Sora 2X8-as fékváltókart, szerintetek tudnám õket használni egy régebbi 2X6-os Dura-ace váltószetthez? Köszi elõre is a segítséget! T.
Asszem, hogy igen. 6-7-8-nál még talán a lánc is ugyanaz.
#28652
Írta 2009. március 20. - 23:54
#28653
Írta 2009. március 20. - 21:58
Ég és föld!
Jó, de csak meg tudod fogalmazni szavakkal, hogy mi érzésre, gyakorlati dolgokban a különbség. Ha összehasonlít az ember két bringát akkor is megtudja fogalmazni a különbséget, hogy az egyik könnyebb, kényelmesebb, a másik meg mondjuk merevebb. Itt is jó lenne valami gyakorlati dolgot megfogalmazni.
#28654
Írta 2009. március 20. - 21:47
Miért mi a különbség?
Ég és föld!
#28655
Írta 2009. március 20. - 20:58
Vegyél latex belsõt és garantáltan nem fogsz soha többé butylt használni.
Miért mi a különbség?
#28656
Írta 2009. március 20. - 20:35
http://www.roadbiker...24_2489crx.aspx
#28657
Írta 2009. március 20. - 19:39
Milano San Remot közvetítik valahol?
Eurosport. Meg asszem a RAI 3, azt meg lehet online nézni.
#28658
Írta 2009. március 20. - 19:38
#28659
Írta 2009. március 20. - 19:37
#28660
Írta 2009. március 20. - 13:57
Es milyen jellegu defektek voltak? Atszurta valami a kulsot? Latni a serulest a kulson? Butyl/Latex belso?
Az egyiknek az oldala vágódott ki 2mm hosszan kanyarban.(más gumival nem volt még ilyen goondom) Ott elég vékony a gumi. A másiknál a külsõn nem kerestem az átszúrást, mert siettem, de nem lehetett valami nagy, mert a belsõn pontszerû szúrás látszott. Belsõ amúgy schwalbe sv20(talán így hívják) volt ez valami könnyû 65g-os gumi, lehet ez se túl ellenálló.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





