Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#28161
Írta 2009. június 09. - 18:12

#28162
Írta 2009. június 09. - 17:52

A következõ kérdésem nem teljesen illik ide, de nem találtam hozzá megfelelõ topicot.
Az lenne, hogy van egy peugeot országútim amit használtan vettem tavaly nyáron, és meg akartam kérdezni az eladót de kiment a fejembõl, aztán meg nem volt meg a száma....lényegtelen....szóval hogy hány éves a bicó az érdekelne.
Nem tudom, hogy tudnék utánna nézni, google az kevés hozzá :S.
amiket tudok róla: gyári szám: PHE 10 57
5651819
12 sebességes
és még annyi volt ráírva h: Fabrication peugeot HLE (Haute Limite Elastique)
és ami a leglényegtelenebb, aranyszínû, de azért hátha segít...
ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném

Üdv.
#28163
Írta 2009. június 09. - 15:50

31.6-os az van keszleten.
#28164
Írta 2009. június 09. - 14:28

Biondoban láttam .. de készülj fel hogy a Márti elvetemült árakkal számol...
Egyszer mar kerdeztem tole, de csak keskenyebb csore valo volt nala. De vegulis mindegy, vegulis erre aztan tenyleg tudok varni.
Ilyen kicsi alkatreszt nem nagyon lenne erdemes kintrol rendelni, raadasul most elbol talaltam tobb webaruhazban is dragabban mint amennyiert Martinal van listazva.
#28165
Írta 2009. június 09. - 12:48

Sziasztok!
Shimano WH-R550 versenyzõs (de edzésre is azt használom inkább) kerekembe szeretnék Tufo peremes szingókat venni.
Egy: mûködne, csak fel kell rakni, semmi ragasztgatás, és csak nyomásra kell fújni?
Kettõ: a felütéses defektek kizárva, ugye?
Három: ha szúrásos defektet kapok, akkor mi van?
Várom az értelmes válaszokat, bármi érdekel ezzel kapcsolatban.
#28166
Írta 2009. június 09. - 12:37

#28167
Írta 2009. június 09. - 12:35

#28168
Írta 2009. június 09. - 12:10

hmm... kicsit a váltó/lánckerék "párhuzamosságával" is szívtam egy órát annó... azzal is lehet játszani... pláne bilincsesnél (és ienkor jönnek a kellemességek Biopace 53 tányér felrakása... és az egész beállításod kuka
)
Na ja, mar magassaggal es a parhuzamossaggal is jatszottam.
Ha valoban ugy csinalom, ahogy Shimano javasolja, akkor meg a 13-asnal is beleer a lanc az atdoboba. Szoval mar kifele all a hatso vege egy picit. De ha tovabb forditok rajta, akkor meg a 34x23-nal er bele, bar lehet, hogy az also allas csavarjan meg tudok engedni, de pont a leeses miatt nem akartam.
Mindegy Dog Fang utan nem fog leesni az biztos, csak egy lelohelyet kellene talalnom.
#28169
Írta 2009. június 09. - 12:05


#28170
Írta 2009. június 09. - 11:35

Ez bilincseskonzolos vagy bilincses? (Lookod van nem? Azokból sok a konzolos...)
#28171
Írta 2009. június 09. - 09:49

Ritka küllõs gyári kerekek nagyon jók, örök darabok egy 25kg-os rider alatt. De ha több vagy, akkor szét lehet verni, pláne ha nincs meg a kellõ technikai tudásod. Akkor inkább egy masszívabb kerékkel kezdenék a helyedben, fõleg hogy edzeni jobb egy tartósabb kerékkel. De persze ettõl még nem kell félni az !erõs! hiányos küllõs szettektõl. Csak nem az való edzeni és megtanulni bringázni.
Ajánlom még: Merida
#28172
Írta 2009. június 09. - 00:24

Egy kis infóra lenne szükségem.
A montizás mellett újra outi gépre ülnék és ehhez keresgélek valami jó ár/érték arányú gépet ugyan nem versenyzési céllal de egy-két amatõr versenyen elindulnék.
Most éppen a Dechatlon sport 7.3 gépével szemezgetek. A campagnolo mirage szett milyen? sose volt campa cuccom...a shimanokkal, sramokkal valamelyest képben vagyok. Ezen márkáknak melyik típúsaival lehetne párhuzamba állítani? Ezek a ritka küllõs kerekek mennyire strapák? Profi gépeken láttam ott biztos jók de ebben a kategóriában is használható vagy csak parasztvakítás?
Elnézést az amatõrnek tûnõ kérdésekért (végûl is amatõr vagyok:-)) de vagy tíz éve nem ültem outi gépen így elmaradtam egy kicsit
#28173
Írta 2009. június 09. - 00:18

#28174
Írta 2009. június 08. - 23:01

nekem akkor volt ilyen amikor a váltókar "végfoka" volt az átdobó felsõhatára és nem a csavar... (amikor fel váltás van .. akkor volt is egy pici visszamozgás amikor elengedtem a váltót)
kicsit keményebbre kell húzni a bowdent...
Megcsinaltam, nem is esett le, ellenben picit beleer ha konuszon tolom.
Meg finomitom, de koszi a tippet!
#28175
Írta 2009. június 08. - 20:43


Versenyre meg én mindig viszek gumit... de majd visszatolom?

#28176
Írta 2009. június 08. - 20:32

Sziasztok!
Shimano WH-R550 versenyzõs (de edzésre is azt használom inkább) kerekembe szeretnék Tufo peremes szingókat venni.
Egy: mûködne, csak fel kell rakni, semmi ragasztgatás, és csak nyomásra kell fújni?
Kettõ: a felütéses defektek kizárva, ugye?
Három: ha szúrásos defektet kapok, akkor mi van?
Várom az értelmes válaszokat, bármi érdekel ezzel kapcsolatban.
Egy: szuperul mukodik (felniszelesseg azert szamit). Konnyu felrakni (a honlapon van utasitas kepekkel a fel es leszereleshez). Az enyem 12 bar-t birt (~10-nel eltortem a pumpamat:D)
Ketto: valoszinuleg
Harom: En kaptam egy akkorat, hogy az egesz oldalfalat felhasitotta kb 10mm hosszan egy drotdarab. Annak a szingonak gatya. A kisebbeket biztosan elviseli defektgatlo lotyivel. Nekem az is volt betoltve.
Es a legjobb: holnaptol ~egy het korhaz:cry:
#28177
Írta 2009. június 08. - 19:50

#28178
vendég_bertaa_*
Írta 2009. június 08. - 19:05

Shimano WH-R550 versenyzõs (de edzésre is azt használom inkább) kerekembe szeretnék Tufo peremes szingókat venni.
Egy: mûködne, csak fel kell rakni, semmi ragasztgatás, és csak nyomásra kell fújni?
Kettõ: a felütéses defektek kizárva, ugye?
Három: ha szúrásos defektet kapok, akkor mi van?
Várom az értelmes válaszokat, bármi érdekel ezzel kapcsolatban.

#28179
Írta 2009. június 08. - 15:43


#28180
Írta 2009. június 08. - 14:29

ebben gondolkodom en is: http://www.no-flats.hu/belsok.htm
de elvileg a defektgatlo tej is beletoltheto a presta szelepbe, epp ma kerdeztem meg a forgalmazot mailban errol.
Prestabol is van szerelheto, meg nem szerelheto. Persze lehet bele lehet ugyeskedni a nem szerelhetobe is, nem tudom, de nem tiszta munka, attol tartok.