viszonylag friss outis vagyok, és túlvagyok az elsõ komolyabb esésen is
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28141
Írta 2009. június 10. - 21:42
viszonylag friss outis vagyok, és túlvagyok az elsõ komolyabb esésen is
#28142
Írta 2009. június 10. - 21:41
Hi
Olyan kérdésem lenne, hogy a Motobecane-t azt hogy kell kiejteni?
ha valaki le tudná betüzni azt megköszönném...nem tudok franciául
Üdv.
Motobékááán (a magyarnál feszítettebb szájtartással, emelkedõ dallammal, csúnyán, éneklõsen; a _végén_ a hangsúly, azt kell megnyomni)
#28143
Írta 2009. június 10. - 20:31
Sziasztok!
Tegnap tekerés közben szétszakadt a külsõm, egy Maxxis Detonator. Ez jellemzõ erre a darabra vagy csak nekem volt ilyen pechem? Nem is mentem még sokat velük, talán 1000 km-t. már láttam, hogy elkezdett "hurkásodni", de gondoltam még bírja egy kicsit.
Az is lehet, hogy túlfújtam egy kicsit, bár 120 PSI van ráírva, ami fölé nem mentem. Az 8- 8,5 bar ha jól emlékszem.
Tudtok ajánlani valami strapabíróbb darabot elérhetõ áron?
Általában visztek magatokkal külsõt, belsõt, pumpát stb? Én eddig nem nagyon cipeltem semmit, de ezután felkészülök, mintha kempingezni mennék.
nekem is detonator van,15.000km után most cseréltem le mert már untam,lehet valami hibás szériát fogtál ki,mondjuk én csak 6.5-re fujom...
#28144
Írta 2009. június 10. - 19:34
Olyan kérdésem lenne, hogy a Motobecane-t azt hogy kell kiejteni?
ha valaki le tudná betüzni azt megköszönném...nem tudok franciául
Üdv.
#28145
Írta 2009. június 10. - 19:13
Ez az apróhirdetés.. kicsit túlkalkulálta az árat a tulaj. Amúgy nagyon egyben van a gép, szép klasszikus iskolapéldája a 90es évek triatlon gépeinek.
haverom is ezekre a spinergy kerekekre esküszik 8) kb a 1/3 ár lenne a reális...
#28146
Írta 2009. június 10. - 18:58
Ha ez a sport 3-as, ami kb 224 körül van, és Mirage szettel van szerelve, akkor az ami nekem is van. Megbízható darab, az elmúlt 4 hónapban belenyomtam több mint 5k km-et, és nincs vele gond.
Szerintem igen az lehet .sport7.3 mirage szettel. Végül is ez lett véve. Remélem jó lesz... Bár ez a campa fékváltó megoldás elég szokatlan. A lefelé váltó karja lehetne kicsit elõrébb is.
#28147
Írta 2009. június 10. - 17:17
http://piacter.bikem...t=226828&cat=56
#28148
Írta 2009. június 10. - 17:15
Sziasztok!
Általában visztek magatokkal külsõt, belsõt, pumpát stb? Én eddig nem nagyon cipeltem semmit, de ezután felkészülök, mintha kempingezni mennék.
Belsõ a zsebben, mellette gumileszedõ + egy kis pumpa a függõleges kulacs alatt.
De ha csak rövidet mész, vagy egyedül(meg tudsz állni vízért) akkor a függõleges tartóba rossz kulacs, bele a gumileszedõ + belsõ + ami még belefér.
Nekem Vittoria Rubino van fent(a kevláros). Arról valakinek van rossz tapasztalata? (Még szinte új, csak 1500km van benne)
#28149
Írta 2009. június 10. - 16:59
Sziasztok!
Tegnap tekerés közben szétszakadt a külsõm, egy Maxxis Detonator. Ez jellemzõ erre a darabra vagy csak nekem volt ilyen pechem? Nem is mentem még sokat velük, talán 1000 km-t. már láttam, hogy elkezdett "hurkásodni", de gondoltam még bírja egy kicsit.
Az is lehet, hogy túlfújtam egy kicsit, bár 120 PSI van ráírva, ami fölé nem mentem. Az 8- 8,5 bar ha jól emlékszem.
Tudtok ajánlani valami strapabíróbb darabot elérhetõ áron?
Általában visztek magatokkal külsõt, belsõt, pumpát stb? Én eddig nem nagyon cipeltem semmit, de ezután felkészülök, mintha kempingezni mennék.
Minipumpát lehet a kulacstartót tartó csavarokhoz is rögzíteni és akkor nincs a zsebedben és nem is zavar. Egy belsõ, meg a gumileszedõ és a két leggyakoribb imbusz elfér hátul a zsebben. És gumikesztût én is viszek magammal.
#28150
Írta 2009. június 10. - 16:16
Joideig en nem hordtam semmit, aztan rajottem, hogy az edzes nem verseny, es nem is lassit annyit egy nyeregtaska, ill. minipumpaÁltalában visztek magatokkal külsõt, belsõt, pumpát stb? Én eddig nem nagyon cipeltem semmit, de ezután felkészülök, mintha kempingezni mennék.
De ha nagyon zavar optikailag egy belso, gumileszedok ill. egy minipumpa a mez zsebeben is elfer.
Kulsot azert nem viszek, ellenben indulas elott allapotfelmerek.
Egyebkent miniszerszamon, lakaskulcson es mobilon kivul meg egy par gumikesztyut is hordok magamnal szereles eseten ne legyek koszos.
#28151
Írta 2009. június 10. - 15:51
Tegnap tekerés közben szétszakadt a külsõm, egy Maxxis Detonator. Ez jellemzõ erre a darabra vagy csak nekem volt ilyen pechem? Nem is mentem még sokat velük, talán 1000 km-t. már láttam, hogy elkezdett "hurkásodni", de gondoltam még bírja egy kicsit.
Az is lehet, hogy túlfújtam egy kicsit, bár 120 PSI van ráírva, ami fölé nem mentem. Az 8- 8,5 bar ha jól emlékszem.
Tudtok ajánlani valami strapabíróbb darabot elérhetõ áron?
Általában visztek magatokkal külsõt, belsõt, pumpát stb? Én eddig nem nagyon cipeltem semmit, de ezután felkészülök, mintha kempingezni mennék.
#28152
Írta 2009. június 10. - 14:46
Lehet, hogy benned van a hiba. Legalábbis nekem is elferdülnek a nyergeim, és kicsit utánanéztem, és ez jele lehet az aszimetrikus hajtásnak. Magyarul, az egyik irányba egy picit lejjeb tolod a csípõdet, mert pl. lehet lábhosszban eltérés stb.
Persze lehetek asszimetrikus, de akkor leszedve az asztal tetejen miert vizszintes? Visszateve megint ferde.
#28153
Írta 2009. június 10. - 11:44
Tegnap szerelgettem kicsit, es felfedeztem, hogy a nyergem nem vizszintes keresztiranyban.
Vagyis a jobb oldali szarnya lentebb van, mint a bal. Nem durvan, de szemmel eszreveheto. Asztalon a nyereg jonak tunik. Lehet a nyeregszar ferde? Gondolom elsonek veszek valami olcso aluszarat (vagy kolcsonzok ha van valakinek elfekvo) hogy azzal mi a helyzet.
De valahogy hihetetlen, hogy a szar lenne ferde. A rogzitesi pontra gyanakszom, hogy az also tamaszto "ize" ulhet ferden a szar tetejen. (?)
Ez egy karbon Selcof egyebkent, ilyen:
btw. most stimmel, hogy a nyeregsza'r ekezet nelkul az nyeregszar.
Lehet, hogy benned van a hiba. Legalábbis nekem is elferdülnek a nyergeim, és kicsit utánanéztem, és ez jele lehet az aszimetrikus hajtásnak. Magyarul, az egyik irányba egy picit lejjeb tolod a csípõdet, mert pl. lehet lábhosszban eltérés stb.
#28154
Írta 2009. június 10. - 11:30
az also tamaszto "ize" ulhet ferden a szar tetejen.
:-) Ez nekem is egybõl szemet szúrt. :-)
#28155
Írta 2009. június 10. - 10:46
Vagyis a jobb oldali szarnya lentebb van, mint a bal. Nem durvan, de szemmel eszreveheto. Asztalon a nyereg jonak tunik. Lehet a nyeregszar ferde? Gondolom elsonek veszek valami olcso aluszarat (vagy kolcsonzok ha van valakinek elfekvo) hogy azzal mi a helyzet.
De valahogy hihetetlen, hogy a szar lenne ferde. A rogzitesi pontra gyanakszom, hogy az also tamaszto "ize" ulhet ferden a szar tetejen. (?)
Ez egy karbon Selcof egyebkent, ilyen:

btw. most stimmel, hogy a nyeregsza'r ekezet nelkul az nyeregszar.
#28156
Írta 2009. június 09. - 23:01
... egyébirnánt néhány száz km után nem árt centírozni a kereket, kb addigra összerázódnak a dolgok...
Az Munka!!! Az ember azért vesz gyári kereket(összerakott bringáz közvetetten gyári kerékkel) mert jóval tartósabbak(leszámítva egy két márkát) mint a fûzött
ha 32 küllõ nem tudja rendesen kihúzva tartani gyári fûzéssel... akor ott van gond a felniben...a citecemet(nem volt ócsó) úgy zúzom mintha Cyclora lenne téve és PANASZMENTES 5k van benne (sajna törött kéz megfázás munka kicsit lassítja a """felkészülésemet")
#28157
Írta 2009. június 09. - 22:17
Sziasztok!
Egy kis infóra lenne szükségem.
A montizás mellett újra outi gépre ülnék és ehhez keresgélek valami jó ár/érték arányú gépet ugyan nem versenyzési céllal de egy-két amatõr versenyen elindulnék.
Most éppen a Dechatlon sport 7.3 gépével szemezgetek. A campagnolo mirage szett milyen? sose volt campa cuccom...a shimanokkal, sramokkal valamelyest képben vagyok. Ezen márkáknak melyik típúsaival lehetne párhuzamba állítani? Ezek a ritka küllõs kerekek mennyire strapák? Profi gépeken láttam ott biztos jók de ebben a kategóriában is használható vagy csak parasztvakítás?
Elnézést az amatõrnek tûnõ kérdésekért (végûl is amatõr vagyok:-)) de vagy tíz éve nem ültem outi gépen így elmaradtam egy kicsit
Ha ez a sport 3-as, ami kb 224 körül van, és Mirage szettel van szerelve, akkor az ami nekem is van. Megbízható darab, az elmúlt 4 hónapban belenyomtam több mint 5k km-et, és nincs vele gond. Ha nem vagy túl nagy súlyú, akkor a 32 küllõs kerék is fogja bírni, egyébirnánt néhány száz km után nem árt centírozni a kereket, kb addigra összerázódnak a dolgok... Mondjuk személy szerint fejlesztettem rajta... Az elsõ triplából dupla lett, és a Veloce átdobóra lett cserélve plusz a nyerget is egy kicsit sportosabbra lett véve...
#28158
Írta 2009. június 09. - 22:01
Esetleg létezhet spd rendszerû országúti pedál? spd-sl van azt találtam de az tökugyanaz mint a look.
Például a PD-A 520. De szeintem hülyeség, mert minden belépéskor forgatni kell, míg a kétoldalast nem.
Race, no Rest!
#28159
vendég_bertaa_*
Írta 2009. június 09. - 21:51
vendég_bertaa_*
outi gépen nagyon gyalázat kétoldalas mtb pedált használni?
Esetleg létezhet spd rendszerû országúti pedál? spd-sl van azt találtam de az tökugyanaz mint a look.
A shimanonak voltak régebbek próbálkozásai, meg egyik haveromnak van egy wellgo egy oldalas spd-redszerû pedálja.
a geometria miatt fontos lenne az országúti pedál.....spd-sl vs look....
hát look koppintás a shimano, de amúgy nem komptaibilisek egymással, és spd-sl-t használok és szerintem nagyon jó.
könnyebbek lehetnek és nem olyan nagy darabok az spd-sl pedálok mint a look. és tartósabbak. (uj 105-ös örök élet....pd-5610)
Am kössz a a válaszokat a peremes szingókkal kapcsolatban. Majd az lesz hogy kapok edzõkereket, arra átmennek a peremes gumik, és majd mint versenyzõs kerék veszek rá peremes szingókat......bár lehet még egy darabig nem lesz rá szükségem.
#28160
Írta 2009. június 09. - 20:59

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






