Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28121
Írta 2009. június 14. - 07:30
#28122
Írta 2009. június 14. - 01:16
A 2. kerületi Rákóczi utcát ajánlom, elég érdekes a vertikális vonalvezetése. Máriaremetei útról nylik, jó szórakozást!
Race, no Rest!
#28123
Írta 2009. június 14. - 00:54
illetve hogy a korabeli autók milyen sebességfokozatban tudták abszolválni az adott emelkedõt. tehát az 1-es kat.on 1esben lehetett felautózni etc etc..A szervezok dontose alapjan, nincs konkret keplet. Hossz/meredekseg a legfobb szempontok.
Eredetileg a Touron amikor bevezettek a kategorizalast, a kategoriak azt jeloltek milyen autokkal lehet atjutni az adott hagon. Az elso kategorias hegyen csak a legjobb korabeli autok birtak atjutni biztosan.
Vegulis egy autos magazin rendezte a Tourt sokaig.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#28124
Írta 2009. június 13. - 22:18
de a válasz:
CAT. 4. 3kmnél rövidebb nem valami nagy falat hegy nincs nagy szintkülönbség
CAT. 3. kicsit húzósabb hegy általába 5km hosszig
CAT. 2. 5-10km hosszú és aszem átlagos 4% felett kell lenie.. (vagy kell benne lennie(?))
CAT. 1. 10-20km 5% nál keményebb
Kiemelt(HC) a tuti 15- 25km hosszú vagy efölött és azért van benne 10% nál több
Pontok:
CH: 40, 35, 30, 26, 22, 18, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1
CAT. 1.: 30, 26, 22, 18, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1
CAT. 2.: 20, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1
CAT. 3.: 10, 7, 5, 3, 1
CAT. 4.: 5, 3, 1
(bocs ave.. azsem ez a pontos UCI de igazad van a szervezõk is minõsíthetik)
#28125
Írta 2009. június 13. - 22:15
Lenne egy országutis kérdésem, bár nem technikai jellegû. Ha rossz helyen teszem fel legfeljebb jól elirányítotok.
Szóval azt szeretném megtudni, hogy országuti versenyeken mitõl függ, hogy egy hegy milyen kategóriájú?
Kiemelt, elsõ, második stb.
Válaszokat elõre is köszönöm.
A szervezok dontose alapjan, nincs konkret keplet. Hossz/meredekseg a legfobb szempontok.
Eredetileg a Touron amikor bevezettek a kategorizalast, a kategoriak azt jeloltek milyen autokkal lehet atjutni az adott hagon. Az elso kategorias hegyen csak a legjobb korabeli autok birtak atjutni biztosan.
Vegulis egy autos magazin rendezte a Tourt sokaig.
#28126
Írta 2009. június 13. - 21:51
Szóval azt szeretném megtudni, hogy országuti versenyeken mitõl függ, hogy egy hegy milyen kategóriájú?
Kiemelt, elsõ, második stb.
Válaszokat elõre is köszönöm.
#28127
Írta 2009. június 13. - 20:50
#28128
Írta 2009. június 13. - 20:21
SRAM lánc a megoldás.
Kicsit off, de az avatarod honnan van? Mintha láttam már volna azt a figurát. Úgy van megrajzolva, hogy nagyok a combjai, de a testének a többi része aránytalanul girnyó, nem? Érdekelne hogy miez a mese/akármi
#28129
Írta 2009. június 13. - 15:48
Egyebkent nekem a nagyra feltetelnel hajlamos neha raemelni a fogak tetejere a lancot, ami aztan tul is tud esni rajta neha. Nem igazan ertem miert van ez, de lehet mert Fulcrum hajtokar (ami ugye igazabol egy atmarkazott Campa) de minden mas meg Shimano. De az is lehet, hogy csak allitgatnom kell meg picit.
SRAM lánc a megoldás.
#28130
Írta 2009. június 11. - 22:49
Errõl a kerékszettrõl mi a véleményetek? Tényleg kb. 1500g-os súlyban van(gyorszár nélkül)?
Ezen link szerint igen: http://www.trifuel.c...cent_II-791.php
#28132
Írta 2009. június 11. - 20:34
Én a helyedben nem hajlítgatnék semmit, egyszerûen szétszerelném a bringát és a vázat örök emlékként kiraknám a falra. ....
Nekem az GPM felnim(megcsavarodott használható de akkor is 2mm 8as van benne) meg az acél villám(35 fokban hátrahajlott) van kitéve amivel leradíroztam egy motorost a Lágymányosi híd alatt 8)
#28133
Írta 2009. június 11. - 20:21
Én a helyedben nem hajlítgatnék semmit, egyszerûen szétszerelném a bringát és a vázat örök emlékként kiraknám a falra. Vagyis miért is beszélek feltételes módban nálam így történt.
azóta a falon díszeleg a megrogyott vázam.
Valahol olvastam, hogy a Spinergy-k törnek mint a ropi, fõleg a nehezebb bringásokat nem bírta. Vagy itt a fórumon linkelte valaki a cikket?
Asszem régen mezõnyversenyeken is voltak, aztán betiltották, mert töréskor potenciális fegyverré alakult át.
#28134
Írta 2009. június 11. - 18:03
Valahol olvastam, hogy a Spinergy-k törnek mint a ropi, fõleg a nehezebb bringásokat nem bírta. Vagy itt a fórumon linkelte valaki a cikket?
Az enyémnek nem szólt senki,11 éve teszi a dolgát 74 kg alatt. Az viszont igaz, hogy 3xxxxx sorozatú és fõleg az 1xxxxx sorozattal azért volt gond.
#28135
Írta 2009. június 11. - 09:32
túlvagyok az elsõ komolyabb esésen is
. Az egy dolog, hogy bennem most platina figyel, de a kérdésem most egy másik fémre vonatkozna. Acélvázas a bringa, és a kormány mögött az alsó és a felsõ váz is megrogyott egy kicsit.
Én a helyedben nem hajlítgatnék semmit, egyszerûen szétszerelném a bringát és a vázat örök emlékként kiraknám a falra. Vagyis miért is beszélek feltételes módban nálam így történt.
Valahol olvastam, hogy a Spinergy-k törnek mint a ropi, fõleg a nehezebb bringásokat nem bírta. Vagy itt a fórumon linkelte valaki a cikket?
#28136
Írta 2009. június 11. - 00:15
amúgy olvasgattam a peugeot gyárról is, odatévedtem, és ahogy elnéztem hol gyártottak bicókat hol nem, most látom gyártanak, de a 90es években nuku?....
Biztos gyártottak a 90-es években. 95 körül voltam Párizsban és bementem a peugeot bringaszalonba és akkoriban jött be ez a sárga-kék festésük illetve az aluvázak a drágább kategóriákban ha jól emlékszem.
Szerintem elképzelhetõ, hogy a te általad keresett gyártási szám azért nincs archív katalógusban mert üzlethálózat számára gyártották. Ugyanúgy mint síléceknél. Pl.Elan SL van de az SLX léc nincs a gyári katalógusban mert azt az intersport vagy a hervis részére gyártották, nem gyári széria. Szerintem ez lehet a magyarázata de ez csak az én véleményem.
#28137
Írta 2009. június 10. - 23:55
Motobékááán (a magyarnál feszítettebb szájtartással, emelkedõ dallammal, csúnyán, éneklõsen; a _végén_ a hangsúly, azt kell megnyomni)
köszi.
amúgy visszatérve a bicóm kereséséhez, nem találtam meg pont az enyémet, csak hasonlókat, de ugy látom lehetetlen is pont ugyanazt a tipust megtalálni, amugy olvasgattam ien angol oldalak fórumait is, mert csak olyat talált a google, és ott is volt egy srác akinek "PHE 10" modell számmal rendelkezõ biciklije van, de irták neki is hogy ilyenrõl még nem hallottak, csak PH 10rõl , meg PH stb.rõl, hát nemtudom, valami keveset gyártott modell lehet, de nem találok róla semmit
kiváncsivá tett ez a keresgetés.
amúgy olvasgattam a peugeot gyárról is, odatévedtem, és ahogy elnéztem hol gyártottak bicókat hol nem, most látom gyártanak, de a 90es években nuku? meg ezen az oldalon is amit linkelt a kolléga korábban csak 90ig vannak adatok meg címerek....
#28138
Írta 2009. június 10. - 23:47
Szerintem igen az lehet .sport7.3 mirage szettel. Végül is ez lett véve. Remélem jó lesz... Bár ez a campa fékváltó megoldás elég szokatlan. A lefelé váltó karja lehetne kicsit elõrébb is.
Hm.. szerintem jó helyen van az
Visszatérve a kerékre, azért masszív darab, én viszont rendesen zúzok vele eléggé szar utakon...
Amit ajánlok, az a pótbelsõ, nekem Hutchinson TopSpeed Kevlar van rajta, és néha eléggé sok defektet össz etud szedni... persze függ attól is, hogy mi és milyen szogben érkezik bele, mert mentem már keresztül üvegszilénkon, de szúrta már ki egy apró murva darab is, annyira kcis volt, hogy átszúrta a kevlár szövetet...
#28139
Írta 2009. június 10. - 21:49
Sziasztok!
Tegnap tekerés közben szétszakadt a külsõm, egy Maxxis Detonator. Ez jellemzõ erre a darabra vagy csak nekem volt ilyen pechem? Nem is mentem még sokat velük, talán 1000 km-t. már láttam, hogy elkezdett "hurkásodni", de gondoltam még bírja egy kicsit.
Az is lehet, hogy túlfújtam egy kicsit, bár 120 PSI van ráírva, ami fölé nem mentem. Az 8- 8,5 bar ha jól emlékszem.
Tudtok ajánlani valami strapabíróbb darabot elérhetõ áron?
Általában visztek magatokkal külsõt, belsõt, pumpát stb? Én eddig nem nagyon cipeltem semmit, de ezután felkészülök, mintha kempingezni mennék.
Nekem is ilyen gumim volt,álandóan defektem volt, meg csúszott eléggé. Sztem elég kaki.. Én is addig nem vittem magammal pótbelsõt,meg gumiragasztót, amíg egyszer ott nem maradtam Pilisszentkereszten. Úgy kellett hazastoppolnom.. Szerencsém volt,fiatal srácok nagy Citroen-nel jöttek, csomagtartóba befért a bicó. Szerencsére házig vittek, mert a stoplimtól menni sem tudok,szal tömegközlekedés is kilõve. Na, azóta belsõ, pumpa,gumileszedõ,gumiragasztó.
#28140
Írta 2009. június 10. - 21:47

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






