mondjuk ennyi pénzért elvárnám, h a fékbovden legalább a vázon belül legyen elvezetve. a villa vállat meg már írtam.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#241
Posted 2023. September 15. - 10:53
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#242
Posted 2023. September 15. - 09:21
https://biondobike.h...aguti-kerekpar/ bő 1 milla a vázszett
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#243
Posted 2023. September 15. - 09:15
https://granfondo-cy...gera-sl-review/
8,55 az komoly
M méret
acél műfajban összességében is erős, meg a váz is könnyű, SL
az enyém is kb ilyen súlyban van. mondjuk az a villa váll lehetne egy modernebb kivitel. a Biondo tud ilyen vázat hozni, de bitang drága. tudtommal azért már volt vevőjük rá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#244
Posted 2023. September 14. - 21:03
https://granfondo-cy...gera-sl-review/
8,55 az komoly
M méret
acél műfajban összességében is erős, meg a váz is könnyű, SL
- donciccio likes this
#245
Posted 2023. September 06. - 11:07
#246
Posted 2023. September 04. - 08:42
nem rossz webshop szép de sajnos drága vázszettekkel. a grammadatok mértek lehetnek
https://www.velowiza...0-mm-o-26-0-mm/ pont ilyet kerestem. én 360 grammot mértem egyébként.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#247
Posted 2023. September 03. - 20:49
nem rossz webshop szép de sajnos drága vázszettekkel. a grammadatok mértek lehetnek
https://www.velowiza...ategory/frames/
- donciccio likes this
#248
Posted 2023. September 03. - 17:58
#249
Posted 2023. August 30. - 18:18
nem lett kész a téli bringa. sajnos a karbantartás közben észrevettem, h a stucnim megrepedt, így most megpróbálok keresni egyet. nem lesz könnyű, mert csak egy típus kellene. 3ttt Evol. talán lesz egy. kaptam ajánlatot egyre, de még semmi nem biztos. ha nem fog összejönni, akkor marad az átalakító, és az ahead stucni. viszont így már a kormányt is cserélném egy új kompaktra.
sikerült szerezni 3ttt Evol stucnit. kicsit karcos a teteje, de mind1.
azt hiszem, sikerült kitalálnom, h hova is lesz majd jó a TPU belsőm. a téli bringába jó lesz majd. ott nem lesz abból gond, h magas hőmérséklet éri. lehet, h rendelek még belőle. oda is kellene a tarcsi belső. sztem a héten sikerül majd összerakni a téli bicót.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#250
Posted 2023. August 28. - 18:13
https://www.youtube....h?v=LGOJLjjyDYA ez is érdekes.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#251
Posted 2023. August 28. - 09:25
https://www.bicycler...tpu-inner-tubes érdekes ez a teszt. a vittoria latex belsőnek van a legkisebb gördülési ellenállása, és utána egy rakás TPU belső jön. nekem is van ez a ridenow TPU belsőm. használtam egy darabig, és kényelmetlennek érződött tőle a bringa, de úgy látszik, h csak bebeszéltem magamnak. a számok alapján nem lehet annyival kényelmetlenebb. amúgy az "aero" kerekeimbe visszaraktam néhány hete. elég lassan közlekedek manapság, és ott nem is igazán éreztem a különbséget. lehet, h a könnyű kerekekbe is vissza kellene rakni a TPU belsőt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#252
Posted 2023. August 28. - 06:50
nem lett kész a téli bringa. sajnos a karbantartás közben észrevettem, h a stucnim megrepedt, így most megpróbálok keresni egyet. nem lesz könnyű, mert csak egy típus kellene. 3ttt Evol. talán lesz egy. kaptam ajánlatot egyre, de még semmi nem biztos. ha nem fog összejönni, akkor marad az átalakító, és az ahead stucni. viszont így már a kormányt is cserélném egy új kompaktra.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#253
Posted 2023. August 28. - 06:45
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#254
Posted 2023. August 28. - 06:45
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#255
Posted 2023. August 28. - 06:44
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#256
Posted 2023. August 28. - 06:43
téli bringa felújítás képekben.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#257
Posted 2023. August 21. - 07:34
https://youtube.com/...c?feature=share kicsit kezelésbe vettem a téli bringát a 7végén. még nincsen kész. fékbetétet még kell vegyek. a kormány csapágy, az ergopower karok, és a pedálok várnak még karbantartásra, felújításra. az ergo-hoz van új G rugó készlet, meg ami kell. a kormány csapágyhoz akarok venni új golyókat. aztán bovdenezés, bandázsolás, és kész.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#258
Posted 2023. August 14. - 08:51
felmerült bennem, h csak vissza kellene raknom, legalább a shamal gurcsikba a tpu belsőket. elég lassan megyek mostanában, és ennél a tempónál már nem annyira számít a gördülési ellenállás. cserébe könnyebb lenne beforgatnom a shamal-t, ami a mostani kerekek között már nem számít se könnyűnek, se gyorsnak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#259
Posted 2023. August 14. - 08:45
ehhez hozzá tudok szólni. volt gios compact pro evolution vázam. 54-es méretben volt 1940 gramm. ezeknek a kelmés arcoknak viszont olyan váz jutott, ami majdnem minden összeillesztésnél TIG-welded. az enyém muffos volt. ennek ellenére azóta is fogom a fejem, kár volt eladni, oké egy mérettel kisebb volt az ideálisnál, de akkor nem sokat tudtam az országúti alkatrészekről, a nyeregcsövem offsetje 0 mm volt, szóval nem csoda hogy kicsinek éreztem. ha kipróbálom egy 2,5-össel lehet azóta is ez a váz lenne alattam. a villa az tényleg ultra light volt 610 gr emlékeim szerint. amúgy ez az állítható dropout hülyeség dob sokat a váz tömegén
más csőszett is lehetett az övék. számomra nem derült ki, h ez a váz konkrétan mibű van, de tippem szerint a deda kimondhatatlan nevű csőszettjéből. ( dedacciai 18mcdv6) ha jól tudom, akkor a mostani neve a zero/zero uno. http://www.dedacciai.../zero-zero1.pdf 0,6-0,45 mm-es falvastagságok. ez már az acélok között a felső polcos cuccokhoz tartozik. ja. hát az a hátsó pacsker kicsit túl lett tolva, de vlmivel ki kell tűnni a többi vázgyártó közül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#260
Posted 2023. August 13. - 20:41
https://www.youtube....h?v=a7cr-Dbtsng cseh barátunk most egy gios bringát vett kezelésbe. a leírás szerint Roberto Heras Hernándes bringája volt. le is mérte most a vázat, villát. 1800 grammos a váz, és 600 grammos a villa. a villát még átlagosnak mondanám, de a váz tömege egy kicsit meglepett, mivel a gios vázakra jellemző hátsó papucsok nem a legkönnyebbek.
ehhez hozzá tudok szólni. volt gios compact pro evolution vázam. 54-es méretben volt 1940 gramm. ezeknek a kelmés arcoknak viszont olyan váz jutott, ami majdnem minden összeillesztésnél TIG-welded. az enyém muffos volt. ennek ellenére azóta is fogom a fejem, kár volt eladni, oké egy mérettel kisebb volt az ideálisnál, de akkor nem sokat tudtam az országúti alkatrészekről, a nyeregcsövem offsetje 0 mm volt, szóval nem csoda hogy kicsinek éreztem. ha kipróbálom egy 2,5-össel lehet azóta is ez a váz lenne alattam. a villa az tényleg ultra light volt 610 gr emlékeim szerint. amúgy ez az állítható dropout hülyeség dob sokat a váz tömegén
- Kisherceg and donciccio like this