Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#27621
Posted 2009. August 15. - 19:56

RAUH-Welt
B E G R I F F
#27622
Posted 2009. August 15. - 19:54

Sziasztok!
Szerintetek ez a bringa jó ennyiért?
Kicsit félek attol hogy látatlanban megvegyem, csak postával fog eljutni hozzám...
http://www.vatera.hu...p?cod=151822548
#27623
Posted 2009. August 15. - 19:53

én a 5500 105ös agyhoz a hajtáspajtásban kaptam
M10*17mm magas kónuszt honnan lehetne szerezni? A Shimano palettán nem nagyon láttam 16-os felett, ráadásul olyan kéne, amin nincs az a 3-4 cm átmérõjû porvédõgyûrû, mivel a jobb oldalra lesz. Ami ennél kisebb, azt már nem lehet megfogni a rotor miatt, bal oldalon meg ipari csapágy van.
#27624
Posted 2009. August 15. - 12:31

Szerintetek ez a bringa jó ennyiért?
Kicsit félek attol hogy látatlanban megvegyem, csak postával fog eljutni hozzám...
http://www.vatera.hu...p?cod=151822548
#27625
Posted 2009. August 15. - 10:54

#27626
Posted 2009. August 13. - 11:05

1. A legegyszerûbb, ha kiszámítod a csõ térfogatát (egyszerû matematika) és beszorzod a sûrûségével.
2. Felrakod egy vékonyabb tárgyra (ceruzára, hosszú imbuszkulcsra) a nyeregcsövet úgy, hogy egyensúlyban legyen, leméred az egyensúlyi pont és a csõ végének távolságát és felírsz rá egy egyszerû egyenletet, hogy a 2 oldal súlya egyenlõ egymással.
A sebesség mindent megold.
#27627
Posted 2009. August 13. - 10:29

#27628
Posted 2009. August 13. - 10:02

Hát akkor nagyon nem 110 gramm fog leesni.
valóban mert nem tudom hogy a csõ önmagában mennyi gr
#27629
Posted 2009. August 13. - 09:17

nem nehéz 40 cm=300 gr a rögzítõcuccal
Hát akkor nagyon nem 110 gramm fog leesni.
#27630
Posted 2009. August 13. - 00:29

#27631
Posted 2009. August 12. - 23:44

ha 40 cmbõl 15 cm-t levágok, akkor kb 110 gramm esik le
Az eleg sok. De biztos olyan nehez az a cso? Ha igy van, ahogy irod, akkor csak a cso resze 300g + a fej, a rogzitomehanizmus, csavar(ok)
#27632
Posted 2009. August 12. - 23:02

#27633
Posted 2009. August 12. - 23:01

#27634
Posted 2009. August 12. - 22:35

nna minden fain a mavic kerékkel, nincsenek véletlenek, túl szorosra volt húzva a tengely
kérdés:
hány cm-t lehet vágni a nyeregcsõbõl, ha 12 cm-re kihúzva használom (pálcától vázig)?
az okés ha kicsit több marad, kb 15 cm a vázban?
Az bõven elég.
#27635
Posted 2009. August 12. - 22:34

...ez volt pont ákcióóós, lehetett vele 10bar-t fújni, szóval megvettem...
(azóta vettem még 1-et a kocsiba hogy mindig legyen)
majdnem 1bar minden nyomás és még a barátnõm is feltudta vele fújni 8,5 re a kerekét..

olvastam hogy valameik eltörte... de nem jöttem rá hogy mit csinálhatott vele.. alu test egy elég komoly mûanyag markolat(szóval nem hajlik a kezed alatt) acél rúd és acél talp... mellesleg 12bar-t is fújtam már vele.. nem egy SKS de a pénzét nagyon megérte...
Vittore30 lenevágd


#27636
Posted 2009. August 12. - 22:12

kérdés:
hány cm-t lehet vágni a nyeregcsõbõl, ha 12 cm-re kihúzva használom (pálcától vázig)?
az okés ha kicsit több marad, kb 15 cm a vázban?
#27637
Posted 2009. August 12. - 22:06

köszi mindenkinek a segítséget, tapasztalatokat!
ez a másik, ami eddig szóba jöhet. http://hercehurca.hu/node/341
mondjuk majdnem duplaannyi mint a zefal, de elég durván örökéletûnek néz ki
Muhelypumpaim:
elso (~3000Ft, teljesen muanyag):
Kettetortem a markolatat 11 bar kornyeken egy Tufo peremes szingo felfujasa kozben. Kivancsi voltam milyen 12bar-on gurulni, de nem sikerult megtudni. Ezt javitottam egy csobol hegesztett T beragasztasaval. Nemsokara kikopott alul a muanyag a melegtol. Elengedte a levego egy reszet. Kuka.
masodik(~5000Ft BBB Airboost, fem cso, minden mas muanyag):
Ennek a talpresze repedt meg es eresztett a talpat rogzito csavaroknal. Mugyanta megoldotta. Ezt csak 9bar-ig hasznaltam. Most fater hasznalja 3bar kornyeken. Azt birja boven. Neha az autot nyomom meg fel vele.
harmadik(~14000Ft, SKS Rennkompressor)
Nos ezek utan megvettem ezt: SKS Rennkompressor
Fem, ontveny es fa. A fej ezen is muanyag, de eros. A kar majd letori az ujjamat, amikor kioldom. Lehet hozza felujito keszletet venni.
Elegem lett a muanyag pumpakbol. Az SKS egyszeruen csak mukodik.
#27638
Posted 2009. August 12. - 21:06

ez a másik, ami eddig szóba jöhet. http://hercehurca.hu/node/341
mondjuk majdnem duplaannyi mint a zefal, de elég durván örökéletûnek néz ki
#27639
Posted 2009. August 12. - 20:56

TylerHun: hát élettartam függ attól hogy mennyit és hogy tekersz... én szinte minden nap másztam vele kiállva és hát bio tányér lett belõle 1000-1500km után
Olaszország Guerciotti nagyker vs Magyarország:
Rendeltem komplett 8db os 105 Black (5600L) szetet. 1 hétre rá szólnak hogy nincs teljes szet, de kiegészítik, hajtókart UltegraSL-re, átdobót Ultegrára és nem kerül semmimbe.
(na most azé az SL az szürke a 105 meg fekete és azért én feketére gyúrok nem beszélve az ezüst átdobóról)
erre megjött a futár fékek, lánc, racsni, hátsóváltó, fékkarváltó rendben még az átdobót is ultegrát küldtek de ultegra középrészt és egy régi 105s ezüst hajtókart... hát ment az e-mail és válasz: 24. dolgoznak újra majd akkor megnézik mit tehetnek (ja igen 4 hét alatt jött meg... nagykerbõl ez azért meredek)
#27640
Posted 2009. August 12. - 20:17

és szerinted bírná tovább is? mennyire tûnik strapabírónak? 10bar fõlé én se sûrûn mennék, csak azért akarok olyat, ha esetleg peremes szingóra váltanék, ne kelljen már új pumpát venni...
Azert nezelodtem mielott ezt megvettem, a tobbi semmivel nem tunt jobbnak.
Jo vastag a dugattyu rudja, lehet olajozni egy kis lyukon keresztul.
Nekem fontos volt, hogy jo nagy fix talpa legyen, a korabbi behajtossal szivtam eleget.
Most kiprobaltam, kezzel befogva mar 6 barnal kifuj, nem birom jobban szoritani, szoval passz, hogy mennyit bir, de 8-ig kenyelmesen visz, az biztos.