Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#27541
Szondos

Szondos

    vendég

  • fórumtag
  • 156 posts
Villa nélkül van sajnos:(

#27542
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 posts

az oké, hogy a póknak van hol lakniuk, de ha neadjistem elütnek és beleáll a combodba a kormány vége, akkor csúnyán elpusztulnak ott a pókok...


Ez volt a legjobb érvelés eddig a kupak mellett. Errõl az apróságról megfeledkeztem. Köszönöm az elrémítést.

#27543
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
a testbike.hu érdemes olvasni van fent pár vélemény. vétel elõtt érdemes kipróbálni a kulacstartók menetét

10k-ért szerintem újan teljesen tuti. 64 méretben is alighanem befér még 2 kg alá.

#27544
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
villával?:P

igen ez 1 mali ironman. Megéri szerintetek 9.900Ft-ért zsír újan?



#27545
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
ha jó méretben akkor megéri nagyon sok triatlonos használja ezt a vázat

#27546
Szondos

Szondos

    vendég

  • fórumtag
  • 156 posts
igen ez 1 mali ironman. Megéri szerintetek 9.900Ft-ért zsír újan?

#27547
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
szerintem Mali Ironman

#27548
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
milyen váz ez???


Jettison: Az a baj, hogy csak 64-es van már belõle, de zsír új és csak 9.900Ft. :D



#27549
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
az oké, hogy a póknak van hol lakniuk, de ha neadjistem elütnek és beleáll a combodba a kormány vége, akkor csúnyán elpusztulnak ott a pókok...

(Léphetnék egy szintet felfelé?:D)

dugó átm.: 19.9mm kormány belsõ átm.: 21.3mm Ez volt a gondom. Pókoknak is kell valahol lakniuk. :spider:
Megpróbáltam annó a szigetelõ szalagot, de sok az a 0.7mm (ezt nem írtam le korábban (alapvetõ fórumozói hiba), emiatt úgy tûnhet, hogy nem tudom megoldani, pedig iiigeeen:D). Sõt ronda hullámos is lesz néhány menet után. Pattex ragasztópisztoly jó lehet. Jól vágható. Majd kipróbálom.
A melóbajárós bringára is faragni kellett az idõfutam fékkarokat. Ott ezt vékony rézszalaggal oldottam meg. Azóta is tökéletes.

Ma megyek és veszek fehér szalagot. Köszönöm a válaszokat!:prosze:

Próbált már valaki bowden véget pillanatragasztóval fixálni szétfeslés ellen? Én évek óta így használom és bevált.



#27550
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 posts

dugó átm.: 19.9mm kormány belsõ átm.: 21.3mm Ez volt a gondom.


Az az 1,4 milli volna a dugóval a kormányba benyomandó bandázsszalag elejének a helye...

#27551
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Márkahû vagyok a Continentalhoz. Világ életemben Contit hajtottam országúton. Na jó ez nem teljesen igaz, mert a legelsõ bringámon Vittorio gumi volt gyárilag, de akkor még nem nagyon ismertem a márkákat, örültem neki hogy lett egy versenybringám nagy nehezen. Senki nem segít a döntésben? :(


Vedd a profi gumit. Ha mar szingos versenygumi, akkor legyen a leheto legjobb versenyre.

#27552
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Márkahû vagyok a Continentalhoz. Világ életemben Contit hajtottam országúton. Na jó ez nem teljesen igaz, mert a legelsõ bringámon Vittorio gumi volt gyárilag, de akkor még nem nagyon ismertem a márkákat, örültem neki hogy lett egy versenybringám nagy nehezen. Senki nem segít a döntésben? :(

#27553
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
@kipage: Hat elegge egy markara altal ra. :) Bar igy egyszerubb a valasztas, az ketsegtelen.

>Bár ha õk defektet kapnak, nem számít, mert jön egy ugyanolyan kerékkel a szerelõ felgumizva és passz.
Ez azert nem igy van! Nem tudom kinek hianyzik mondjuk 20-30km-vel a cel elott egy defekt, amikor menes van.

#27554
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>Próbált már valaki bowden véget pillanatragasztóval fixálni szétfeslés ellen?

Nem rossz megoldas.
En Semmit™ hasznalok. 15 ev es meg mindig egyben van a bovden vege. (Igazabol csak az elso feknel szamit, mert kormany-stucni kombo levetele csak ugy lehetseges, ha oldom a fekbovdent, es az alu kupakkal egyutt nehezen fer at.)
Persze vagni ugyesen kell, es nagyon rovidre is vagtam, igy bukaskor sem tud serulest okozni. (remelem)

#27555
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
a klasszikus mód szerint kb 2/3 ívvel a kormányvég elõtt kell kezdeni a bandázsolást, és ez a túllógó részt visszagyömöszölni a lezáró kupakkal a mûvelet végén

#27556
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 posts

üdv mindenkinek!

szerintetek a magyar utakra melyiket érdemes venni?
http://biondobike.hu...product&id=4814
http://biondobike.hu...product&id=5397
http://biondobike.hu...duct&id=112640#
http://biondobike.hu...roduct&id=4904#

vagy esetleg más ötlet ebben a kategóriában?
a nagy S-t most hagyjuk mert olasz szett van a bicón...

a válaszokat köszi elõre is!



A Vento jó kerék(jobb, mint egy Mavic Cosmos, ki is ábrándultam az ipari csapágyas kerekekbõl), 100kg alatt se lett semmi baja vagy 10000kmen át. Na nem mintha most lenne baja.
Én azért is azt választanám, mert leírás szerint ebben van a legtöbb küllõ.

A biondóban akcióban 45eFt, annyit megér.
http://biondobike.hu...e=hir&id=113232

A másik a fulcrum az 44e Akcióban a bikeart.hu-ban. Mondjuk utánanéznék melyik. A régebbi 24-27 küllõ, mint a Vento, az újabb 20-24 küllõ. Lehet, ha a boltban a régi van a fulcrumból, akkor azt venném.

#27557
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 posts

kis szigeteloszalagot ha tekersz a kormanyveg dugora [nyilvan arra a reszere amit bedugsz] ezzel vastagitva rajta picit, akkor nem fog kiesni. csinaltam mar tobbszor, foleg a regi acel kormanyoknal, es mukodik.

(Léphetnék egy szintet felfelé?:D)

dugó átm.: 19.9mm kormány belsõ átm.: 21.3mm Ez volt a gondom. Pókoknak is kell valahol lakniuk. :spider:
Megpróbáltam annó a szigetelõ szalagot, de sok az a 0.7mm (ezt nem írtam le korábban (alapvetõ fórumozói hiba), emiatt úgy tûnhet, hogy nem tudom megoldani, pedig iiigeeen:D). Sõt ronda hullámos is lesz néhány menet után. Pattex ragasztópisztoly jó lehet. Jól vágható. Majd kipróbálom.
A melóbajárós bringára is faragni kellett az idõfutam fékkarokat. Ott ezt vékony rézszalaggal oldottam meg. Azóta is tökéletes.

Ma megyek és veszek fehér szalagot. Köszönöm a válaszokat!:prosze:

Próbált már valaki bowden véget pillanatragasztóval fixálni szétfeslés ellen? Én évek óta így használom és bevált.

#27558
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
szingónál nem volt annyira divat az oldal repedezgetés... a peremesnél meg elég sokra jellemzõ.. nekem a pro2-m is repedezgetett az oldalán de ettõl függetlenül tökéletesen hagyszálható

#27559
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 posts
Fehérbõl nekem a BBB zselés változat van, vitrinbringának néz ki, de minden nap hajtom. Lemosni valóban nem nehéz a koszt róla. A szín valóban a fehér árnyalata lesz, de ez csak akkor látszódik meg, ha megnézed az átfedéseknél hogy milyen volt az eredeti szín. Ja és én fogtam már meg olajos kézzel is, mert nem érdekel. Inkább az lenne ciki számomra, ha nem használnám a bringát. Otthon meg szépen le lehetett vakarni az olajat pillanatok alatt. Én szappanos vízzel és brigéciollal tisztítottam eddig. Hozzátenném, attól még hogy a feketén nem látszik a kosz, az is rengeteget összeszed, így amikor megfogja az ember a kormányt, majd a vitrinfehér vázat, akkor lehet meglepetés belõle. Így legalább tudom, hogy tiszta a bringám, ami külön élményt nyújt nekem.

Az a Campy vento lehet hogy gyanús fûzésû, de hidd el, kellõen merev darab, sõt. Voltak legendásan erõs kerekek is ilyen fûzéssel.

Gumi témában lehet hogy a szingóknál nem, de a peremes gumiknál a Conti egy hibája hogy szeret a gumi oldala repedezni. Nekem eddig ezzel gondom még nem volt, de félnék attól hogy ez 10bar-on kicsit komolyabb gond lenne.

#27560
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Kis segítséget szeretnék kérni szingó ügyben. Sosem volt még szingós kerekem, ezért nagy gondban vagyok a megfelelõ gumi kiválasztásával. Versenykerékre szánom õket, így úgy okoskodom, hogy nem feltétlenül a könnyû súly, hanem inkább a tartósság defektállóság lenne a fontosabb.

Ezek között örlõdöm.

http://chainreaction...x?ModelID=39364
ez azért jó, mert nehezebb terepen talán jobban használható, ami a verseny helyszínén sokszor döntõ, mert ott látja elõször az ember az útviszonyokat és az ára sem vészes.

http://chainreaction...x?ModelID=39363
ez az etalon, szívem szerint ezt venném, dehát az ára..



aztán:
http://chainreaction...x?ModelID=31585
ez az ára miatt szimpatikus, bár már gyanúsan olcsó, defektvédelme nem sok és a Távol-Keleten készül, a német kezekben jobban megbízom.

végül:
http://chainreaction...x?ModelID=30230
ez azért tetszik, mert a pro-tour csapatok is ezt választják, szóval annyira gáz nem lehet. Bár ha õk defektet kapnak, nem számít, mert jön egy ugyanolyan kerékkel a szerelõ felgumizva és passz. Meg ez is kicsit drága.


Szerintetek? plusz a 25os ragasztótubus gondolom egy pár gumihoz elegendõ?