Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27241
Írta 2009. szeptember 23. - 10:34
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#27242
Írta 2009. szeptember 23. - 10:25
Ez, ami biztos nem igaz...BMX cross-osok ilyen 220-akat pörgetnek...
Aki ezt tudja, az rossz szakágat választott.
A sebesség mindent megold.
#27243
Írta 2009. szeptember 23. - 06:37
120-asat is alig bírom tartani egy percig.
Azért ezen illene javítani
#27244
Írta 2009. szeptember 23. - 00:28
es pl a yeti ciklokrossz vaznak a felsocsove a nyeregvazcsonel meg van lapitva, hogy kenyelmesebb legyen vallon cipelni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27245
Írta 2009. szeptember 22. - 23:17
#27246
Írta 2009. szeptember 22. - 21:59
A kerék kerülete méterben x áttétel x pedálfordulat/60 x 3,6 = a sebesség km/h-banEgyébként Ti ezt hogy számoljátok ki?
135-ös pedálfordulat?120-asat is alig bírom tartani egy percig. Bár az is ilyen 44-15.
Ebbõl már oda-vissza mindent ki tudsz számolni.
Akkor pont ezért van ez a megkötés.
A sebesség mindent megold.
#27247
Írta 2009. szeptember 22. - 21:50
135-ös pedálfordulat?
Más: sima peremes felnire tudok cyclocross gumit rakni?
A cyclocross váz miben különbözik az országúti váztól? Geometria?
#27248
Írta 2009. szeptember 22. - 21:47
#27249
Írta 2009. szeptember 22. - 21:44
Elvileg még a montiversenyeken is a pörgetésre kéne törekednem. De ha már ott sem nagyon sikerül, akkor mit csinálnék, ha hegyekben edzenék?! Talán ennyi az elõnye az alföldön bringázásnak.
#27250
Írta 2009. szeptember 22. - 21:38
20 eves koraban majd rajon miert is volt ez jo neki akkor. So they say!
#27251
Írta 2009. szeptember 22. - 21:38
Jövõre már U17 elsõéves.
#27252
Írta 2009. szeptember 22. - 21:38
PBG U15ös. Elég vicces ez a megkötés, síkon leszakítom montival, mert nem tud úgy pörgetni.6 meter koruli limitet 15 even aluliaknal latok, most hogy utana kerestem.
A sebesség mindent megold.
#27253
Írta 2009. szeptember 22. - 21:35
#27254
Írta 2009. szeptember 22. - 21:35
Shimanonal akkor mondjuk egy 39(kéttányéros hajtómûnél)-kónusznál már beleér az elsõ váltóba a lánc? Akkor már inkább érdemes elõl felváltani nagytányérra, és hátul is nagyobb fogaskerékre?
#27255
Írta 2009. szeptember 22. - 21:32
Jaaa... az országúti bringáknál is ilyen "microindexes" a bal fékváltókar?
Campagnolonál biztos, Sramnél nem tudom, Shimanonál nem.
#27256
Írta 2009. szeptember 22. - 21:32
Csak palyan vannak szigorubb megkotesek, a fiatalabbaknak.
#27257
Írta 2009. szeptember 22. - 21:30
Ja... 6,14m. Igen... elég kevés. Tour de Tihanyon az egyik csapattársam belepörgetett az egyik lejtõn a legnehezebb áttételébe, és valami 130-as pedálfordulatnál sikerült beletekernie, hogy legyen is értelme, szóval, hogy gyorsuljon, és ne csak pörgessen(újabb hihetetlen értelmes mondat:D).
#27258
Írta 2009. szeptember 22. - 21:21
DaniKing: én a baloldali fékváltókar cseréjérõl beszéltem, ami ugye maximum 3 fokozat. Te valahogy belekeverted a jobb oldali fékváltókart, ha jól értelmeztem.
Vagy én nem értem.
De valószínûleg a Campás bringák kiesnek a kerékvételem miatt(ami ebben az esetben is 200 grammal könnyebb a Fulcrum 7-nél...)
A bal oldaliról beszéltem;)
#27259
Írta 2009. szeptember 22. - 21:19
6,14m komoly? Mert az elég kevés (montin a 44-11 az 8,2m), kb 52-18 lenne az az áttétel. Nehéz vele még 40-nel is menni.Az ifinek ugye 6,14m az egy körülhajtásra mért maximum távolság(na, ezt szépen megfogalmaztam:D). Szóval ez kb. milyen áttételre jön ki? 53-15?
Fogaskeréksort lehet "építeni", szóval összerakni külön fogaskerekekbõl, vagy van külön ifi sor?
A sebesség mindent megold.
#27260
Írta 2009. szeptember 22. - 21:13
errol a ket tanyeros szabalyrol meg nem hallottam. ilyen van? :wtf:
amugy leszeded a hajtomurol a kis tanyert, betekered az also vegallas csavart es kesz is vagy.
Igen, van ilyen szabály.
A hajtómás dolog: igen. Ez igaz. És ha véletlenül le akarnám tenni kistányérra, akkor mit csinálna?
DaniKing: én a baloldali fékváltókar cseréjérõl beszéltem, ami ugye maximum 3 fokozat. Te valahogy belekeverted a jobb oldali fékváltókart, ha jól értelmeztem.
De valószínûleg a Campás bringák kiesnek a kerékvételem miatt(ami ebben az esetben is 200 grammal könnyebb a Fulcrum 7-nél...)
Az ifinek ugye 6,14m az egy körülhajtásra mért maximum távolság(na, ezt szépen megfogalmaztam:D). Szóval ez kb. milyen áttételre jön ki? 53-15?
Fogaskeréksort lehet "építeni", szóval összerakni külön fogaskerekekbõl, vagy van külön ifi sor?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






