Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27221
Írta 2009. szeptember 24. - 17:06
szerintem középcsapágy szélességen is múlik
#27222
Írta 2009. szeptember 24. - 16:25
Szerintem várd meg a nagyon közeli jövõt ahol a mostani felvetésemre már lesz kamera a hátsó fékre szereléve, és ahol a kicsit nagyobb kmóra kijelzõjén már láthatod mi zajlik mögötted.
#27223
Írta 2009. szeptember 24. - 16:05
Nem találok ilyesmit, az üzletekben csak palacsinta méretek vannak.
Egy sisakra rögzíthetõt találtam az ebike-on, asszem zefal. Ha valaki használ ilyet, mondja meg hogy lehetne ezt kormányra szerelni.
Várom a tippeket! köszi.
#27224
Írta 2009. szeptember 24. - 13:03
Shimanonal akkor mondjuk egy 39(kéttányéros hajtómûnél)-kónusznál már beleér az elsõ váltóba a lánc? Akkor már inkább érdemes elõl felváltani nagytányérra, és hátul is nagyobb fogaskerékre?
Nekem ha trimmeléssel beállítom (értsd: nem tolom fel a nagytányérra az elsõ váltót, hanem csak beljebb teszem) akkor viszi a 39-12-õt, de nem látom értelmét. általában 31-es átlag fölött szoktam nagytányért használni, kb 95-ös átlag pedálfordulatok jönnek ki a tekerésekre. Amúgy Ultegra SL hajtómû, Dura ace fékváltókar és váltó, ha ez számít valamit.
#27225
Írta 2009. szeptember 24. - 10:24
Shimanonal akkor mondjuk egy 39(kéttányéros hajtómûnél)-kónusznál már beleér az elsõ váltóba a lánc? Akkor már inkább érdemes elõl felváltani nagytányérra, és hátul is nagyobb fogaskerékre?
Mindenkeppen joval elobb erdemes felvaltani, szerintem.
A valto nekem trimmeles nelkul is jo 15-ig, talan 14-ig is, szoval a valto nem gond.
Nekem viszont a nagytanyerba er bele a lanc mar 13-nal is. 53x39-nel ez nem jelentkezett, de konnyu belatni miert jon elo az 50x34-nel.
(12-es a legkisebb)
#27226
Írta 2009. szeptember 24. - 07:22
Ez totál kizárt, 140 körül totál szétesik mindenkinél a mozgás.
Nem, nem kizárt. Régebben egy dokumentumfilmet láttam, amiben rendesen vizsgálták õket pedálfordulat, pulzus...stb, és tényleg kipörgetik a 210-220-at. Persze nem bírják tartani, csak pár másodpercig.
szerk: tévedtem, csak 185 volt a maxom.
http://imagerz.com/Q...UtvAwIBVVgbRQVR
#27227
Írta 2009. szeptember 24. - 07:16
Igen... mert én is ilyen 53-15-rõl tudok. Ami meg-ahogy mondjátok is- nem 6,14m. Na mindegy. Elõbb a bringa legyen meg, aztán utánajárok.
Shimanonal akkor mondjuk egy 39(kéttányéros hajtómûnél)-kónusznál már beleér az elsõ váltóba a lánc? Akkor már inkább érdemes elõl felváltani nagytányérra, és hátul is nagyobb fogaskerékre?
Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha nem is lehetne elöl 53-as nagytányér a korosztályosoknak. A csapattársamnak legalább is ez volt a problémája a szezon elõtt - de majd igyekszem kinyomozni...
A másik: az egyesületben kint van a falon a pontos szabályozás az áttételekrõl. Ha egyszer végre megint eljutok oda, elhozom.
#27228
Írta 2009. szeptember 23. - 20:16
#27229
Írta 2009. szeptember 23. - 19:52
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27230
Írta 2009. szeptember 23. - 19:45
Igen, erre gondoltam, de normál kerékkel. Rémlik, hogy már láttam valahol, hogy van olyan, hogy a váz aszimmetrikus, hogy a kerék szimmetrikus lehessen.
Na, álljunk meg egy pillanatra.
A kazettasor helye gyakorlatilag kötött, ebbõl kifolyólag a mellette lévõ agyperemé is (kb 35mm a középtõl mérve), ha a túloldalra szimmetrikusan teszik a másikat, ez csak arra lesz jó, hogy gyengébb lesz a kerék, meg kell 40 mm hézagolás. Asszimetrikus vázzal nem értem hogyan lehet bármit is ezen javítani illetve extra lehetõvé tenni.
#27231
Írta 2009. szeptember 23. - 19:33
#27232
Írta 2009. szeptember 23. - 19:07
Ha arra gondolsz, hogy a 2 agyperem egyenlõ távolságra van-e a középvonaltól, az egybekarbon kerekek bizonyosan.
Igen, erre gondoltam, de normál kerékkel. Rémlik, hogy már láttam valahol, hogy van olyan, hogy a váz aszimmetrikus, hogy a kerék szimmetrikus lehessen.
#27233
Írta 2009. szeptember 23. - 18:27
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27234
Írta 2009. szeptember 23. - 18:21
Miért van magasabban a monoblokkház? Hogy ne érjen le ilyen kisebb letöréseknél?
De azért el lehet indulni terepgumival sima országúti vázzal is, nem? Vagy az nem olyan elõnyös?
Szerintem nem összehozható az országúti váz terepgumival, mert a fékeknél nem lesz elég helye a kosznak és eltömítheti egy nagyobb sárcsomó. Meg egy országúti fék nem is olyan magas kiállású, hogy egy ballonosabb CK gumit befogadjon. Az is lehet, hogy a gumi beleér a nyeregvázcsõbe, bár ez váztól függ, menniyre van közel a hátsókerék az üléscsõhöz.
#27235
Írta 2009. szeptember 23. - 17:56
Van olyan bringa, amiben a hátsó kerék szimmetrikus? Próbáltam google-n keresgélni, de csak olyat találtam, ahol az "asymmetric chainstay" annyit takart, hogy a hajtásoldal erõsebb.
Ha arra gondolsz, hogy a 2 agyperem egyenlõ távolságra van-e a középvonaltól, az egybekarbon kerekek bizonyosan.
#27236
Írta 2009. szeptember 23. - 16:33
Azért ezen illene javítani
Rosszul fogalmaztam. Inkább nem szeretem õket. Bár ilyen 120-as pedálfordulatos résztávot 1 percnél tovább nem kellett tartanom, mert ezt írta az edzésterv. Szerintem tudnám tovább is tartani, de mint írtam, nem a kedvencem. Majd írok tapasztalatokat, ha ilyen edzésem lesz.
Egyébként az ilyen edzéseket szeretem, mint pl.: 4x10 perc 175-180-as pulzussal 100-as fordulaton 15 perc pihikkel. Ez olyan "gondolkodós, zenehallgatós, ráállok egy tempóra, és azon nyomom 10 percig" résztáv. Persze nem ennyi az edzés... vannak mellette sprintek is jócskán.
Meg az ilyen 4-5 percek legkeményebb áttételen 170-175-ös pulzussal.(áprilisban a GA1-em 150-170-ig volt, GA2= 170-182). Most fogok megint menni, gondolom változtak a zónáim.
Ez a Yeti jól néz ki.
Miért van magasabban a monoblokkház? Hogy ne érjen le ilyen kisebb letöréseknél?
De azért el lehet indulni terepgumival sima országúti vázzal is, nem? Vagy az nem olyan elõnyös?
#27237
Írta 2009. szeptember 23. - 13:56
#27238
Írta 2009. szeptember 23. - 12:14
Ez se semmi es egeszen sokaig birja.
(ez vagy gyorsított videó, vagy Parkinson-kóros a kamerás)
#27239
Írta 2009. szeptember 23. - 11:37
Ez totál kizárt, 140 körül totál szétesik mindenkinél a mozgás.
(0:50-tol erdekes)
Ez pl. 220 koruli pedalfordulat.
Ezt persze senki nem tudja percekig tartani, de BMX crossban sem kell, csak ilyen rovid burstoket tekerni.
Ez se semmi es egeszen sokaig birja.
#27240
Írta 2009. szeptember 23. - 10:34
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






