kipage, Jettison kösz a képeket. Ma mindenképp be akartam fejezni, ezért egyelõre marad a kötegelõ. A szétszedésre meg rájöttem: elõször magát a sárvédõt kell kippattintani, úgy hogy egy kicsit el kell csavarni a pálcát, és utána már könnyû szétszedni a rögzítõt.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26941
Posted 2009. October 24. - 22:17
#26942
Posted 2009. October 24. - 22:13
itm könyöklõ+egy vágott kormány+egy õs sachs huret váltókar+fékek
persze bowdenezés kormányon belül;) szépen kifúrva, megcsinálva minden. a váltókar se pite, mert ugye bilincses (alsócsõre), azt kellett kihézegolni. meg a bowdenháznak is kellett tákolni egy bütyköt amiben megakad. elég fura 10 sebességet frikciósan váltani. ja elsõ váltó nem kell.
hát no, ezt teszi ha valaki csóringer... rá van utalva
az ilyen DIY alkatrészeket tudom díjazni!!
szép munka!:clap:
#26943
Posted 2009. October 24. - 20:11
http://img4.indafoto...3398ff8a4_l.jpg
http://img3.indafoto...5d53ea2d0_l.jpg
bocs a képek minõségéért, amúgy egész korrektül néz ki. az elv ugyanaz mint a cateyeos. csak ez alu. (am hol szerváltál ilyet külön) nekem is vannak ittohn hasonló bilincsek. de az méretben csak jobb hátsó támvillánál volt jó. ugyh maradt a sufnituning
az ilyen DIY alkatrészeket tudom díjazni!!
szép munka!:clap:
Flickr
#26944
Posted 2009. October 24. - 20:01
#26945
Posted 2009. October 24. - 19:52
http://img3.indafoto...5d53ea2d0_l.jpg
bocs a képek minõségéért, amúgy egész korrektül néz ki. az elv ugyanaz mint a cateyeos. csak ez alu. (am hol szerváltál ilyet külön) nekem is vannak ittohn hasonló bilincsek. de az méretben csak jobb hátsó támvillánál volt jó. ugyh maradt a sufnituning
#26946
Posted 2009. October 24. - 19:27
stresszeltem én is h el ne törjem
Ezzel van személyes tapasztalatod?
Közben az elsõ sárvédõvel megvagyok. Maga a felrakás már egész gyorsan ment, végül kábelkötegelõvel raktam fel, tart rendesen. Amivel sokat tököltem, az az volt, hogy formára kellett reszelni a villánál. A pálcákat a bowdenvágó fogómmal könnyedén méretre tudtam vágni. Még egy kérdésem volna, aztán befejeztem a témát. Ha már egyszer összepattintottam a két mûanyag izét, utána hogy kell újra szétszedni? Hiába próbálom, nem megy, és félek, hogy eltöröm.
#26947
Posted 2009. October 24. - 16:32
http://bikestore.hu/...a/mini/amp-2702
Tartót ad hozzá, Spyral-nak is van ugyanilyen, valszeg átmatricázott.
Ezzel van személyes tapasztalatod?
Közben az elsõ sárvédõvel megvagyok. Maga a felrakás már egész gyorsan ment, végül kábelkötegelõvel raktam fel, tart rendesen. Amivel sokat tököltem, az az volt, hogy formára kellett reszelni a villánál. A pálcákat a bowdenvágó fogómmal könnyedén méretre tudtam vágni. Még egy kérdésem volna, aztán befejeztem a témát. Ha már egyszer összepattintottam a két mûanyag izét, utána hogy kell újra szétszedni? Hiába próbálom, nem megy, és félek, hogy eltöröm.
#26948
Posted 2009. October 24. - 15:37
Kérdés, hogy van-e olyan autószelepes pumpa, ami felfújná a gumit 6-7 bar környékére (az SKS Wese papíron 10 bar-ig megy, ha jól emlékszem, de szerintem max 8 lehet, amit igazából bír).
http://bikestore.hu/...a/mini/amp-2702
Tartót ad hozzá, Spyral-nak is van ugyanilyen, valszeg átmatricázott.
#26949
Posted 2009. October 24. - 13:47
http://imagerz.com/QFdCWQ1SCgA
http://imagerz.com/QFdCWQ1SCgM
szerintem ez esztétikus jól is tart és olcsón kivitelezhetõ csak egy kis utánajárás kell.
#26950
Posted 2009. October 24. - 13:37
Más: jelenleg egy SKS Wese típusú mini pumpám van, és már több szelepet tönkre vágtam vele (egy idõ után egyszerûen letörik a szelep feje, a sok oldalirányú erõhatástól). Arra gondoltam, hogy veszek egy autószelephez való pumpát, és szelepátalkítóval használom, mint itthon, a mûhelypumpával is szoktam. Kérdés, hogy van-e olyan autószelepes pumpa, ami felfújná a gumit 6-7 bar környékére (az SKS Wese papíron 10 bar-ig megy, ha jól emlékszem, de szerintem max 8 lehet, amit igazából bír).
#26951
Posted 2009. October 24. - 12:39
Én megoldásom rögzítõ hiányában, hogy dróttal amit belebujtattam egy rossz belsõgumiba. Nem cseszi össze a vázat és nem látszik a drót, valamint ízlésesen is néz ki. (Egyébként a kötözõdrót még mindig a legjobb találmány.)
Pálcák levágása simán a sárvédõ közepéig, finoman szabályozni tudsz, mert a csúszkát az a külsõ elem szorítja rá a sárvédõre, amit most a képen látsz. Középpontot meg azzal tudod beszabályozni hogy adott oldalon mennyire hosszú a pálca + rögzítõ. Nem mozdul el, olcsó, jól néz ki és biztos/tartós megoldás. Pálcát elõzetes beharangozással ellentétben lazán lehet rendesebb anyagú oldalcsípõvel leszabni.
#26952
Posted 2009. October 23. - 23:47
pláne h nem is fogná meg rendesen.
na majd holnap lekapom
Akkor légyszíves. :ok2:
Az nagyon trehány megoldás volna, ha ilyen rögzítõbilincset használnék, amivel a slagot kell rászorítani a csapra?
#26953
Posted 2009. October 23. - 23:16
de igen. a pálcát kell vagdosni. elég melós az elsõ felrakás, mire mindenütt jó lesz. de utána az atomháborúban is állja majd a sarat.
nekem sincs rögzítõszem. aluból hatogattam rögzítõ bilincset. csak lemezvágó olló reszelõ meg fúró kell hozzá. belsõbõl meg vágsz alá betétet h ne karcolja a vázat. ez se biztos h elsõre jó lesz. de csak egyszer kell megcsinálni. túl vékony lemezt ne válassz mer átlyukad, nem fogja tartani. ha nem vili akkor lefényképezem ha kell
Akkor légyszíves. :ok2:
Az nagyon trehány megoldás volna, ha ilyen rögzítõbilincset használnék, amivel a slagot kell rászorítani a csapra?
#26954
Posted 2009. October 23. - 22:16
nekem sincs rögzítõszem. aluból hatogattam rögzítõ bilincset. csak lemezvágó olló reszelõ meg fúró kell hozzá. belsõbõl meg vágsz alá betétet h ne karcolja a vázat. ez se biztos h elsõre jó lesz. de csak egyszer kell megcsinálni. túl vékony lemezt ne válassz mer átlyukad, nem fogja tartani. ha nem vili akkor lefényképezem ha kell
Nem tudom segít-e, ilyen a sárvédõm. Még az sem teljesen világos, hogy hogyan kell belõni a sárvédõ szimmetrikusságát. A srác a boltban azt mondta, hogy a pálca vége kb. a feléig érjen annak a mûanyag bizbaszbnak, ami a képen is látható, amibõl én arra következtetek, hogy nem a pálca hosszával szabályozom.
#26955
Posted 2009. October 23. - 20:06
#26956
Posted 2009. October 23. - 19:46
tekerjed a tobbi nem erdekes.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26957
Posted 2009. October 23. - 19:25
Nem vagyok túlságosan otthon a témában, de érdekelne egy hozzáértõ vélemény. Nemrég vettem egy bringát patai szabó váz oria special tt0.9, shimano 105-ös szett,vetta nyereg. asszem ennyi jut eszembe. 70 volt az ára és 11 éves. Igaz alig használt az állapota,de nem tudom jó vásár volt-e. Lehet, hogy jobban körbe kellett volna néznem? Mit gondoltok?
#26958
Posted 2009. October 23. - 19:12
#26959
Posted 2009. October 23. - 18:47
gány volt, de azt a pár órát kibírta, míg egyszer kimentem tekerni vizes úton
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#26960
Posted 2009. October 23. - 18:46

Sign In
Create Account

Back to top






