Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26981
Írta 2009. október 17. - 16:55
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26982
Írta 2009. október 17. - 16:14
mi ertelme ujrafuzni az olcso agyakat jo felnikkel, ha aztan jobb agyak is kellenek majd?
hmm gagyik az agyaim? ): óóó pedig olyan szépen futnak
#26983
Írta 2009. október 17. - 08:40
Nekem sajnos észrevették a vázcserét, máig itt csengenek a fülemben a megjegyzések "Mintha más lett volna a felirat a vázon ugye fiam?!" és a "Mennyi volt?!" meg "Az egész? Mii csak a váááz? "
A komplett kerék cserét akkor érdemes megejteni, ha csak edzésre használod a bicajt. Suliba járni felesleges egy jó kerékkel. Felnit sem cserénék. Napi használatra jobb is egy robosztusabb felni strapabíróbb.
#26984
Írta 2009. október 17. - 01:44
8.5kilo mar nehez? francba, ha jol emlekszem annyi az Allez-m.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26985
Írta 2009. október 16. - 23:12
cipõ: hogy állapítom meg hogy milyen a jó hozzá?
sztem a kényelemre fogok utazni mert ugyis 2 cipõvel fogok járni mert általában a mûteremben mindig át tudok öltözni (:
érdemes egy kicsit hoszabb stucnit vennem? elvégre ez az 52es váz majdnem kicsi gondolom ez segítene rajta nem?
jja és sztem a felnikkel tudok majd legtöbebt csökkenteni mert most a kerekeim 1,8kg-osak
#26986
Írta 2009. október 16. - 22:33
Sajnálom a Giantot. De igazad van meg kell nézni, ha nem jó otthagyni. Képen pedig jól mutatott. Szerintem a pedálod a régi spd rendszerû lesz. Még lehet hozzá simán cipõt stoplit venni.
9,74kg az országútik világában kõnehéznek számít, 8,5-9 is még nehéz de már nem rossz.
A fékpofa nem kopott csak koszos, gondolom esõben is nyomtad és a vizes felni rányomta a pofára a szutykot.
A tél ellen meg: sárvédõ és gyakori bringamosás.
Stucni-nyeregcsõcsere: mert azokat tudod vinni magaddal a következõ vázra. Még az MTB tuning korszakomban vagy 15éve én is a nyereg-nyeregcsõ stucni kormány cserével kezdtem a tuningot, egyrészt mert egyszerûen cserélhetõ és a szülõknek nem tûnt fel![]()
Akkor te nem voltál túl szerencsés a szüleiddel, nálam egy komplett bringa vásárlást se vettek észre. Storck-kal meg könnyû "lenehézezni" a 8.5 kilót.
#26987
Írta 2009. október 16. - 22:26
9,74kg az országútik világában kõnehéznek számít, 8,5-9 is még nehéz de már nem rossz.
A fékpofa nem kopott csak koszos, gondolom esõben is nyomtad és a vizes felni rányomta a pofára a szutykot.
A tél ellen meg: sárvédõ és gyakori bringamosás.
Stucni-nyeregcsõcsere: mert azokat tudod vinni magaddal a következõ vázra. Még az MTB tuning korszakomban vagy 15éve én is a nyereg-nyeregcsõ stucni kormány cserével kezdtem a tuningot, egyrészt mert egyszerûen cserélhetõ és a szülõknek nem tûnt fel
#26988
Írta 2009. október 16. - 22:21
Nem tudom mibol veled latni a kopast, nagyon sok van meg a betetbol.
Ha gyalogolni is akarsz, akkor montis SPD-t erdemes venni. Esetleg egyoldalon taposoval, hogy speci cipo nelkul se legyen rossz tekerni.
#26989
Írta 2009. október 16. - 22:11
nemtudjátok ez végülis akkor milyen rendszer? elvileg spd? semmit se tudok róla annyi van rajta h fpd de hogy milyen cipõvel kompatibilis vagy ilyesmi nemtudom, pedig most napi használatba lesz a bicaj..
amugy most mértem a mai rátapadt sárral meg mindennel együtt (még egyedül bandázs nincs rajta) 9,72 kg kampós tolómérõn meg 9,74kg (: ez nemtudom hogy jó-e vagy rossz amit eddig használtam az egy giant cc 15ggval ahhoz képest most élvezem nagyon (:
öhm az nomrális h iszonyatosan gyorsan kopik a fékpofám? max 340km van a bicóban mióta megvettem és így néz ki
gondolom bekéne ruháznom egy normálisabbra fõleg így télire
hja meg van valami védelem az ellen h most jön a tél ? kell valamit csinálni a bicóval? gondolok itt a felsózott utakra meg ilyesmi.. :S
#26990
Írta 2009. október 16. - 21:23
#26991
Írta 2009. október 16. - 20:43
hajtokart mindenkepp ajanlanam cserelni elso korben. nyeregcsovon stucnin tudsz sporolni parszaz grammot
meg rakjal ra valami jo gumikat. aztan hajtsad. ne kolts ra tul sokat, mert az aztan ugysem tudod majd jo penzert eladni. par kozepkategorias cuccal fel tudod dobni, aztan ha rajossz hogy komolyabb gep kell, akkor eladod ezt komplett es beruhazol egy masikba. aminek mondjuk jobb a vaza, karbonvilla, konnyu kerekek stb.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26992
Írta 2009. október 16. - 20:33
az enyémet viszont mégsem vitték el ma, szóval lehet hogy arra építgetek a jövõben
amit már ajánlottatok hogy mindenféleképp érdemes kicserélnem a stucnit, hajtókart, üléscsövet, satöbbi
ezt újonnan jó venni vagy böngésszek az apróban utána? érdemes carbont beletennem vagy elég valami jobb minõség is?
a hajtókar milyen legyen? hamár campa szett van rajta akkor gondolom érdemes azt,
mi pénz lenne a négyszögtengelyes renszeremet integráltra cserélni?
a bicó mégegyszer h képbe legyetek
köszi a segítséget(:
#26993
Írta 2009. október 15. - 22:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26994
Írta 2009. október 15. - 21:51
ave bocs nem esett le, utána kellett volna raknod egy smile-t
#26995
Írta 2009. október 15. - 21:36
http://www.shopslips..._campaign=Oct15
Gorillák és medvék figyelmébe ajánlanám Magnus Backstedt svéd bajnok festésû bringáját, 60-as felsõcsõhosszal, 160 mm-es kormányszárral.
#26996
Írta 2009. október 15. - 20:15
ave de csak rövidtávon.
No igen. Ironikus akart lenni, ezek szerint nem sikerult!
#26997
Írta 2009. október 15. - 17:44
#26998
Írta 2009. október 15. - 17:12
Az új ára sem piskóta
http://www.google.de...s=1255618954040
köszi a felvilágosítást akkor ezekszerint késõbb simán cserélhetem ha lesz rá kellõ keret(:
találtam róla nagy méretû képeket hála a googlinak a tár.hu-ra feltöltött képek lekereshetõek (:
http://img2.tar.hu/m.../38962221.jpg#3
http://img2.tar.hu/m.../38962220.jpg#3
http://img2.tar.hu/m.../38962219.jpg#3
http://img2.tar.hu/m.../38962218.jpg#3
http://img2.tar.hu/m.../38962198.jpg#3
a váz azért kicsit le van ütve néhány helyen.. de néztem fórumokat és kint 120-140E környékén van egy ugyan ilyen használtan.
megpróbálok valamennyit alkudni aztán holnap megírom mivolt
kösz az eddigieket
#26999
Írta 2009. október 15. - 17:03
http://piacter.bikem...=256705&cat=all
Az octalink vagy négyszög a középtengelyre és a hajtókarra utal. Négyszögtengely után volt a Shimano új középcsapágyszabványa az Octalink. Lényegében nagyobb a hajtókar felfekvése a középcsapágyra, mert a csapágy tengelye 8szögletû valami nem négyszög, ezáltal merevebb a közepe. Ezt váltotta fel a most is futó integrált hajtómû.
Octalink
http://www.cyclesupe...m/BB5500B09.jpg
Négyszögtengely
http://bikemag.hu/im...g15_2008jul.jpg
Ha kényelmes tuti megvenném. 2005ös évjárat.
http://archive.giant...=2005&range=165
Ezt a vázat szanaszét lehet tuningolni, nagyon jó minõségûek a Giantok. Anno én is fontolgattam a márkát, amikor bringát vettem, de mégsem emellett döntöttem, mert a méretemben nem kaptam elérhetõ áron vázat.
Alaposan meg kell vizslatni a vázat, a hegesztéseket. Menj vele egy próbakört, ha bolt, lehet még ad rá egy két hónap garanciát is, annak ellenére, hogy nem új a bicó vagy ha valami baj van vele tuti megszervizelik, gondolom nem akarnak beégni.
Az új ára sem piskóta
http://www.google.de...s=1255618954040
#27000
Írta 2009. október 15. - 16:35
kicsi is volt azér akartam hamar túladni 176 vagyok a Bianchi meg a srác szerint 56 körüli és aztmondta õ 170cm magas és jól elvolt vele
170-hez egyertelmuen nagy volt, szemre szerintem 176-hoz is.
Ettol meg el lehet lenni vele.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






