Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#26941
Írta 2009. október 24. - 19:52

http://img3.indafoto...5d53ea2d0_l.jpg
bocs a képek minõségéért, amúgy egész korrektül néz ki. az elv ugyanaz mint a cateyeos. csak ez alu. (am hol szerváltál ilyet külön) nekem is vannak ittohn hasonló bilincsek. de az méretben csak jobb hátsó támvillánál volt jó. ugyh maradt a sufnituning
#26942
Írta 2009. október 24. - 19:27

stresszeltem én is h el ne törjem
Ezzel van személyes tapasztalatod?
Közben az elsõ sárvédõvel megvagyok. Maga a felrakás már egész gyorsan ment, végül kábelkötegelõvel raktam fel, tart rendesen. Amivel sokat tököltem, az az volt, hogy formára kellett reszelni a villánál. A pálcákat a bowdenvágó fogómmal könnyedén méretre tudtam vágni. Még egy kérdésem volna, aztán befejeztem a témát. Ha már egyszer összepattintottam a két mûanyag izét, utána hogy kell újra szétszedni? Hiába próbálom, nem megy, és félek, hogy eltöröm.
#26943
Írta 2009. október 24. - 16:32

http://bikestore.hu/...a/mini/amp-2702
Tartót ad hozzá, Spyral-nak is van ugyanilyen, valszeg átmatricázott.
Ezzel van személyes tapasztalatod?
Közben az elsõ sárvédõvel megvagyok. Maga a felrakás már egész gyorsan ment, végül kábelkötegelõvel raktam fel, tart rendesen. Amivel sokat tököltem, az az volt, hogy formára kellett reszelni a villánál. A pálcákat a bowdenvágó fogómmal könnyedén méretre tudtam vágni. Még egy kérdésem volna, aztán befejeztem a témát. Ha már egyszer összepattintottam a két mûanyag izét, utána hogy kell újra szétszedni? Hiába próbálom, nem megy, és félek, hogy eltöröm.
#26944
Írta 2009. október 24. - 15:37

Kérdés, hogy van-e olyan autószelepes pumpa, ami felfújná a gumit 6-7 bar környékére (az SKS Wese papíron 10 bar-ig megy, ha jól emlékszem, de szerintem max 8 lehet, amit igazából bír).
http://bikestore.hu/...a/mini/amp-2702
Tartót ad hozzá, Spyral-nak is van ugyanilyen, valszeg átmatricázott.
#26945
Írta 2009. október 24. - 13:47

http://imagerz.com/QFdCWQ1SCgA
http://imagerz.com/QFdCWQ1SCgM
szerintem ez esztétikus jól is tart és olcsón kivitelezhetõ csak egy kis utánajárás kell.
#26946
Írta 2009. október 24. - 13:37

Más: jelenleg egy SKS Wese típusú mini pumpám van, és már több szelepet tönkre vágtam vele (egy idõ után egyszerûen letörik a szelep feje, a sok oldalirányú erõhatástól). Arra gondoltam, hogy veszek egy autószelephez való pumpát, és szelepátalkítóval használom, mint itthon, a mûhelypumpával is szoktam. Kérdés, hogy van-e olyan autószelepes pumpa, ami felfújná a gumit 6-7 bar környékére (az SKS Wese papíron 10 bar-ig megy, ha jól emlékszem, de szerintem max 8 lehet, amit igazából bír).
#26947
Írta 2009. október 24. - 12:39

Én megoldásom rögzítõ hiányában, hogy dróttal amit belebujtattam egy rossz belsõgumiba. Nem cseszi össze a vázat és nem látszik a drót, valamint ízlésesen is néz ki. (Egyébként a kötözõdrót még mindig a legjobb találmány.)
Pálcák levágása simán a sárvédõ közepéig, finoman szabályozni tudsz, mert a csúszkát az a külsõ elem szorítja rá a sárvédõre, amit most a képen látsz. Középpontot meg azzal tudod beszabályozni hogy adott oldalon mennyire hosszú a pálca + rögzítõ. Nem mozdul el, olcsó, jól néz ki és biztos/tartós megoldás. Pálcát elõzetes beharangozással ellentétben lazán lehet rendesebb anyagú oldalcsípõvel leszabni.
#26948
Írta 2009. október 23. - 23:47

pláne h nem is fogná meg rendesen.
na majd holnap lekapom
Akkor légyszíves. :ok2:
Az nagyon trehány megoldás volna, ha ilyen rögzítõbilincset használnék, amivel a slagot kell rászorítani a csapra?
#26949
Írta 2009. október 23. - 23:16

de igen. a pálcát kell vagdosni. elég melós az elsõ felrakás, mire mindenütt jó lesz. de utána az atomháborúban is állja majd a sarat.
nekem sincs rögzítõszem. aluból hatogattam rögzítõ bilincset. csak lemezvágó olló reszelõ meg fúró kell hozzá. belsõbõl meg vágsz alá betétet h ne karcolja a vázat. ez se biztos h elsõre jó lesz. de csak egyszer kell megcsinálni. túl vékony lemezt ne válassz mer átlyukad, nem fogja tartani. ha nem vili akkor lefényképezem ha kell
Akkor légyszíves. :ok2:
Az nagyon trehány megoldás volna, ha ilyen rögzítõbilincset használnék, amivel a slagot kell rászorítani a csapra?
#26950
Írta 2009. október 23. - 22:16

nekem sincs rögzítõszem. aluból hatogattam rögzítõ bilincset. csak lemezvágó olló reszelõ meg fúró kell hozzá. belsõbõl meg vágsz alá betétet h ne karcolja a vázat. ez se biztos h elsõre jó lesz. de csak egyszer kell megcsinálni. túl vékony lemezt ne válassz mer átlyukad, nem fogja tartani. ha nem vili akkor lefényképezem ha kell
Nem tudom segít-e, ilyen a sárvédõm. Még az sem teljesen világos, hogy hogyan kell belõni a sárvédõ szimmetrikusságát. A srác a boltban azt mondta, hogy a pálca vége kb. a feléig érjen annak a mûanyag bizbaszbnak, ami a képen is látható, amibõl én arra következtetek, hogy nem a pálca hosszával szabályozom.
#26951
Írta 2009. október 23. - 20:06

#26952
Írta 2009. október 23. - 19:46

tekerjed a tobbi nem erdekes.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26953
Írta 2009. október 23. - 19:25

Nem vagyok túlságosan otthon a témában, de érdekelne egy hozzáértõ vélemény. Nemrég vettem egy bringát patai szabó váz oria special tt0.9, shimano 105-ös szett,vetta nyereg. asszem ennyi jut eszembe. 70 volt az ára és 11 éves. Igaz alig használt az állapota,de nem tudom jó vásár volt-e. Lehet, hogy jobban körbe kellett volna néznem? Mit gondoltok?
#26954
Írta 2009. október 23. - 19:12


#26955
Írta 2009. október 23. - 18:47

gány volt, de azt a pár órát kibírta, míg egyszer kimentem tekerni vizes úton
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#26956
Írta 2009. október 23. - 18:46

#26957
Írta 2009. október 23. - 18:36

Nem nagyon tudom szavakba önteni, de ha ugyanarra a sárvédõre gondolunk, az enyém így van felrakva, igaz nem bajnokos.
#26958
Írta 2009. október 23. - 17:54

#26959
Írta 2009. október 23. - 06:40

#26960
Írta 2009. október 22. - 23:11

a 700x23-as gumihoz mekkora kerékméretet kell beállítani a km órában?
Ld. például (sõt magyarul is az egész kézikönyv pdf-ben):
http://www.sigmaspor...computer&id=177