Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#26761
Posted 2009. December 01. - 21:49

#26762
Posted 2009. December 01. - 21:10

A szingó versenyre pályára meg súlymániásoknak ajánlott. Edzésre meg csak úgy tekerészni nem érdemes ilyet venni, pont a problémás szerelhetõség miatt, meg drága is. A peremes szingó tulajdonképpen a szerelhetõségi porblémát igyekszik megoldani, megtartva a szingó elõnyeit.
Karbonfelnikre ajánlott a szingó ragasztása, bár létezik peremes karbonfelni is, félrecsúszik a gumifelrakáskor a szerszám és máris kész a baj.
Versenyzéskor is evidens a használat: könnyû szingós versenykerék, nyilván csak a versenyen használod, így egy szezoban csak a versenytávokat kell futnia a keréknek és a guminak is. Így tovább használható. Évközben meg nyúzod az edzõkereket.
#26764
Posted 2009. December 01. - 19:23

viszont azt nem tudom az út mellett megcsinálni mi?
Erre van a lötty. Kis lyukakat, ami tüske, szilánk, ilyesmi okoz, azokat el tudja tömíteni, max. vissza kell pumpálni a kiengedett levegõt. Nagy vágásra nem jó, de akkor valószínûleg egy belsõs köpeny is kuka lesz.
Vinni kell pótszingót.
Race, no Rest!
#26766
Posted 2009. December 01. - 16:07

gumikesztyû? :chin:
amúgy bringaszereléshez PR88
ezek a külsõk peremes szingók?
az miért jó?
nemkicsit rohadt volna rá a kezemre, meg amúgyis útálom


Igen, peremes szingók. kisebb gördülési ellenállás, alkalmi vétel volt. 3500ft-ból (ugye 7ezer osztva kettõvel...) vegyél olyan külsõt és belsõt, amiben van defektvédelem, és belsõvel együtt 280g...és ha töltök bele löttyöt, akkor a defekt sem gáz.
De mégegyszer mondom, alkalmi vétel volt.
szerk.: és a kanárisárga cool

#26767
Posted 2009. December 01. - 14:47

Hát akkor nemnagyon lehetsz hozzászokva
Nyáron mikor korlátokat meg ajtókat festettem, minden nap higítóval mostam kezet. Két hét után szerinted hogy nézett ki a kezem?
egyhetes kézkrém terápiával azért rendbejött...
gumikesztyû? :chin:
amúgy bringaszereléshez PR88

ezek a külsõk peremes szingók?
az miért jó?

Flickr
#26768
Posted 2009. December 01. - 14:28

Csak piszokul be lehet szipuzni tõle, úgyhogy négy küllõközönként inkább sétáltam egyet...
Hát akkor nemnagyon lehetsz hozzászokva


szerk.: Szereztem két ilyen gumit: TUFO C S3 LITE...a kettõt vettem 7ezerért, és pár km van bennük, semmi kopás nincs rajta

#26769
Posted 2009. December 01. - 07:44

Csiszolópapír, és még jót is teszel, ha megkaristolod a felnit, mert az új ragasztó jobban fog kötni. De ha a régi ragasztó nincs rossz állapotban, akkor nem is fontos eltávolítani
Most olvasom, hogy Palmatex, ami nem hivatalos szingóragasztó, akkor inkább az elõbbi megoldás.
Na, válaszolok magamnak: a lakkbenzin nem, ellenben a nitrohigító remekül oldja a Palmatexet. Így konyhai mosogató-dörzsinél durvább mechanikai eszközt nem kellett bevetnem. Csak piszokul be lehet szipuzni tõle, úgyhogy négy küllõközönként inkább sétáltam egyet... De most már tiszta a felni.
Remélem, közben ti is rájöttetek, hogy a Performance csak paródia: pont azokat parodizálja, akik túl komolyan veszik ezt a dolgot...
#26770
Posted 2009. November 30. - 22:29

#26771
Posted 2009. November 30. - 22:23

CAAD?? az valami alu rövidítése?
@Jettison: A vaz anyaga nem garancia semmire!
Versenyzesre szvsz ne egy ilyen nevenincs izet vegyel. Inkabb egy megbizhato alu, tutira jobb vaz! USA-ban tobb kriterium versenyzo azert versenyez CAAD-dal, mert kevesbe serulnek bukas soran, illetve kevesebbet buknak vele anyagilag ha megis. Emelett semmifele hatranyt nem szenvednek amiatt, hogy alu. Legalabbis ezt mondtak.
#26772
Posted 2009. November 30. - 22:14

Versenyzesre szvsz ne egy ilyen nevenincs izet vegyel. Inkabb egy megbizhato alu, tutira jobb vaz! USA-ban tobb kriterium versenyzo azert versenyez CAAD-dal, mert kevesbe serulnek bukas soran, illetve kevesebbet buknak vele anyagilag ha megis. Emelett semmifele hatranyt nem szenvednek amiatt, hogy alu. Legalabbis ezt mondtak.
#26773
Posted 2009. November 30. - 21:40

Hát, én is új vázat szeretnék és szintén ezen a Meridán gondolkodom, de ez a 80.000 Ft-os ár pont olyan, hogy egy Meridáért sokallom és ha még egy kicsit hozzátennék, már gondolkozhatnék valami jobban csengõ névben (most is Meridám van, nem akarom bántani a márkát)
#26774
Posted 2009. November 30. - 21:18

Hát, én is új vázat szeretnék és szintén ezen a Meridán gondolkodom, de ez a 80.000 Ft-os ár pont olyan, hogy egy Meridáért sokallom és ha még egy kicsit hozzátennék, már gondolkozhatnék valami jobban csengõ névben (most is Meridám van, nem akarom bántani a márkát)
Szerintem semmi baj a meridával, oké hogy egyesek szerint nincs "felnõve" a nagyokhoz (presztizsben), de mint azt jól tudjuk, a merida gyárt a nagyoknak

Minek tennél hozzá egy kicsit, ha ugyanazt kapod más felírattal?
#26775
Posted 2009. November 30. - 21:13

#26776
Posted 2009. November 30. - 20:46

Épp õj vázat keresek a meglévõ altrix helyére. Nemrég téma volt itt ezek a matrica nélküli karbon vázak. Tud ezekrõl valaki valami konkrétat? Pl milyen gyártók használják ezeket, minõség, megbízhatóság stb. Az ár elég fontos szempont jelenleg. Karbon vázra nagyjából ez az egy lehetõségem lenne.
Itt egy link róla:
http://cgi.ebay.com/...item4a9c9bf2e24
Vagy a másik lehetõség, hogy veszek egy alu vázat, pl ilyet:
http://www2.merida-b...ikes.Detail.189
Versenyzésre fogom használni, de mint mondtam nem tudok rá 2-3kilókat költeni sajnos. Esetleg ha van valakinek bármi ötlete, tapasztalata, hozzáfûznivalója vagy érve az egyik ill másik félhez, vagy egyéb vázakhoz azt szívesen fogadom. Van valakinek ilyen karbonváza itthon?
köszi elõre is a segítségeteket
#26777
Posted 2009. November 25. - 19:26

#26778
Posted 2009. November 25. - 18:20

szerintem a hosszú kanál akkor lenne létkérdés, ha 28 végû sorod lenne..
Szerintem meg ingyen hozzájuthatnék egyhez, és haver bringájára lenne, azért kérdeztem.

#26780
Posted 2009. November 25. - 14:26

szerintem a hosszú kanál akkor lenne létkérdés, ha 28 végû sorod lenne..