Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26742
Írta 2009. december 04. - 15:03
hogy megvegye az egyszeri parasztgyerek is, és rá tudja rakni a peremes külsõt..
mert ugye ha nem csak profik, meg sokpénzûek(divat bringások) veszik, akik úgyis vesznek rá szingót, (és ha pechesek 5000Kmenként cserélik defekt miatt) hanem azok is akik csak ritkán versenyeznek, de könnyû bringát akarnak, akkor az plusz bevétel..
Ha pechesek, akkor cserélik 5000km-enként? Schwalbe blizzard-om van/volt, örülök ha 2-3 ezer km-t kibírt... 6ezer km alatt két párat "koptattam" el. Úgyanis nem a futófelület elkopásával van a baj. hanem hogy szanaszét szakadozik meg foszlik...11 bar max nyomás az elõírt, én 8,5-ön használom és hosszában fel van repedve (nem vágva!) a futófelület....az elsõkeréken.
Szóval összetenném a két kezem ha 5ezret kibírna
#26743
Írta 2009. december 04. - 14:01
mert ugye ha nem csak profik, meg sokpénzûek(divat bringások) veszik, akik úgyis vesznek rá szingót, (és ha pechesek 5000Kmenként cserélik defekt miatt) hanem azok is akik csak ritkán versenyeznek, de könnyû bringát akarnak, akkor az plusz bevétel..
Flickr
#26744
Írta 2009. december 04. - 13:27
Nem igen értem, miért építettek pl a lightweightnál is peremes karbonkereket. Pont a súlya az elõnye annak a keréknek, (meg a szingós karbonfelniknek is általában) amihez a szingó az optimális.
#26745
Írta 2009. december 04. - 13:08
viszont ha modern karbonfelnis versenykereked van, azok szinte kivétel nélkül szingósak. Jó azért vannak peremesek is, de azok alu karbon kombinációjúak.
Külföldrõl nagyon jó áron lehet széles modellskálából válogatni. Én a CRCrõl vettem egy pár Continental Competition-t akcióban 25ezerért. Most ugyanez 120 Euro lenne. Még így is horrordrága volt egy peremes gumihoz mérve az árat. Alig várom a tavaszt, hogy kipróbáljam milyen lesz.
25e/par miert lenne horror egy versenygumiert? Persze nem olcso! De a Pro3Race is kb. 9000 Ft, egy hozza illo belso is 2000 legalabb.
Egyebkent van full karbon peremes felni is (Lightweight is volt itt linkelve, meg en is tettem be egy tonkrement Edge-rol kepet)
Amig edzokerekrol beszelunk, addig en se latom praktikusnak szingozni, de ha valaki komolyan versenyez, szerintem erdemes. Az igazan jo kerekek szingosak mind, szoval muszaj is.
#26746
Írta 2009. december 04. - 12:56
Igy lehetett javitani a defektet.
Ha most van egy 10000 Ft-s kulsod, es egy 3000 Ft-os belsod, kiszakad csunyan, akkor a javitas 13000-ba kerul, nem 26000 -be...
#26747
Írta 2009. december 04. - 09:39
Külföldrõl nagyon jó áron lehet széles modellskálából válogatni. Én a CRCrõl vettem egy pár Continental Competition-t akcióban 25ezerért. Most ugyanez 120 Euro lenne. Még így is horrordrága volt egy peremes gumihoz mérve az árat. Alig várom a tavaszt, hogy kipróbáljam milyen lesz.
#26748
Írta 2009. december 04. - 02:24
@eddie1978: Jol ertem, hogy defekt koltsegebe beleszamolod a kilyukadt gumit es az ujat is? Nagyon otletes!
Igy lehetett javitani a defektet.
#26749
Írta 2009. december 03. - 21:46
@eddie1978: Jol ertem, hogy defekt koltsegebe beleszamolod a kilyukadt gumit es az ujat is? Nagyon otletes!
Egyebkent van aki szingoval is nagyon ritkan kap defektet. Es azt mondjak sokkal "kenyelmesebb". (persze nem azok, akik 11 barra fujjak, csak mert az van rairva maximumkent)
Raadasul a gumi is, de a komplett kerek meg foleg sokkal konnyebb.
Én egyáltalán nem éreztem, hogy kényelmesebb lenne, mint egy peremes gumi. Ahol jellemzen nincs üveg, ott esetleg a lötyi segíthet.
A másik, hogy szingos felnit, kereket szinte lehetetlen eladni. Meg ha venni akarsz szingot, akkor azt csak kevés márkából, nagyon kevés típust, még kevesebb boltban, viszont elég magas áron kapsz.
Peremesbõl meg dunát lehet rekeszteni annyi fajta, színû, árú, méretû, defektvédelmû van belõle.
Nekem mavic gp4-es felnim volt, campa record agyakkal, de mégis megváltam tõle egy drótos kedvéért, és ennek a konkrét oka a defekt javíthatatlansága, illetve a fentebb leírt gumi beszerzés szûkös lehetõségei voltak.
#26750
Írta 2009. december 03. - 21:18
#26751
Írta 2009. december 03. - 21:07
Egyebkent van aki szingoval is nagyon ritkan kap defektet. Es azt mondjak sokkal "kenyelmesebb". (persze nem azok, akik 11 barra fujjak, csak mert az van rairva maximumkent)
Raadasul a gumi is, de a komplett kerek meg foleg sokkal konnyebb.
#26752
Írta 2009. december 03. - 13:14
#26753
Írta 2009. december 03. - 13:00
Tényleg keskenyebb egy Ocatlink-es Uletgra Hajtókar felfekvõfelülete mint az olcsóbbaké? vagy jó hozzá bármelyik Octalink-es középcsapágy?
nem jó bármelyik, csak a BB-5500, 6500 és a DA (7700)
109,5 mm egyébként (a dupla)
#26754
Írta 2009. december 03. - 12:36
#26756
Írta 2009. december 03. - 00:34
#26757
Írta 2009. december 02. - 23:27
#26758
Írta 2009. december 02. - 21:38
Konkrétan a szingo elég drága, illetve kevés a választék, szar felrakni, defekt esetén eldobod, bár nekem a gyári lötyi egész jó volt. Cipelheted a tartalék szingot, nem gurul jobban, nem kényelmesebb, para van vele, hogy mi van ha leugrik. stb.
Az elõnye kb. annyi hogy valamivel könnyebb egy hagyományos rendszernél, meg nem nagyon lehet felütni.
Hobbi bringára, ha már az van rajta elmegy, de napi és/vagy városi használatra szerintem tökéletesen felesleges.
De ha már szingo, akkor én a tufot ajánlom.
#26759
Írta 2009. december 02. - 19:10
Nem, nem kell, de ha jól tudom ezt is fel tudod ragasztani szingós felnire.akkor a peremes szingót nem kell ragasztani ugye?(a felnihez)
Úgy van, hogy az alján van képezve egy perem, és azt illeszted bele a felnibe, aztán felfújod. ennyi.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







