Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26481
Írta 2010. január 16. - 14:24
#26482
Írta 2010. január 16. - 13:11
valóban. voltak kis különbségek. a kisebb vázon 1 cm lejjebb volt a nyereg. (ha beállítottam volna magamnak, akkor már túl mélyre kerül a kormány, persze nem oylan durván mint Ballané)
2.5mm rövidebb hajtókar. a szögeket nem tudom. a saját váz 56,5 cm ezen nagyjából klappol a térdvonal (ami saját tapasztalat szerint nem csak a térd megóvása miatt fontos, hanem ha ez stimmel, akkor nincs hátfájás nálam)
Vagy Jens-é
#26483
Írta 2010. január 16. - 12:45
2.5mm rövidebb hajtókar. a szögeket nem tudom. a saját váz 56,5 cm ezen nagyjából klappol a térdvonal (ami saját tapasztalat szerint nem csak a térd megóvása miatt fontos, hanem ha ez stimmel, akkor nincs hátfájás nálam)
#26484
Írta 2010. január 16. - 01:03
#26485
Írta 2010. január 15. - 23:34
#26486
Írta 2010. január 15. - 23:19
#26488
Írta 2010. január 15. - 18:12
jó guminak nincs feltétlenül nagyobb gördülési ellenállása, göröngyösebb úton (mondjuk egy átlagos magyar út) még jobb is a ballonosabb, gördülés szempontjából is. 20as gumi max tüköraszfalton lehet jobb ebben.
Ezt én is így gondolom. 19-21-23 közül nekem a 23-as gurult a legjobban.
#26489
Írta 2010. január 15. - 14:31
Én imádtam a 20-ast. Évekig csak olyanom volt (meg 19-es). Igaz, hogy lejtõzni és kanyarodni viszont nem tanultam meg tisztességesen
Amikor az elsõ 23-ast fölraktam, kb. olyan gördülésiellenállás-különbséget éreztem, mint az országúti-trekking váltáskor.
#26490
Írta 2010. január 15. - 13:29
Én imádtam a 20-ast. Évekig csak olyanom volt (meg 19-es). Igaz, hogy lejtõzni és kanyarodni viszont nem tanultam meg tisztességesen
Amikor az elsõ 23-ast fölraktam, kb. olyan gördülésiellenállás-különbséget éreztem, mint az országúti-trekking váltáskor.
Nekem 19-es Vittoriam volt a regi Malin, most 23-as (Pro3Race), de ez utobbi hatarozottan jobban gurul.
Amcsiban volt ember, aki tokolt is azzal, hogy merje is, mennyi az annyi.
Mivel a 19-es a terheles alatt relative jobban deformalodik (a meretehez kepest) es ez tobb energiat emeszt fel.
A footprint is kozel azonos.
#26491
Írta 2010. január 15. - 12:26
Én imádtam a 20-ast. Évekig csak olyanom volt (meg 19-es). Igaz, hogy lejtõzni és kanyarodni viszont nem tanultam meg tisztességesendöntött gyors kanyarokban sokkal instabilabb egy 20as gumi mint egy 23as. két azonos tudású lejtõzõ közül, biztos, hogy a 23assal menõ fog elõbb leérni, ha ugyanannyit kockáztatnak.
#26492
Írta 2010. január 15. - 11:14
Ekkora különbség van egy 19 és egy 20 vagy 23mm széles gumi között?! Nehezen hihetõ, ballonosságban biztos nincs akkora. Vagy jobban ráz?
#26493
Írta 2010. január 15. - 09:46
#26494
Írta 2010. január 15. - 08:55
azért szerintem 20as gumival elég rossz közlekedni, egy ideig én is híve voltam. de mezõnyversenyre használhatatlan
Ekkora különbség van egy 19 és egy 20 vagy 23mm széles gumi között?! Nehezen hihetõ, ballonosságban biztos nincs akkora. Vagy jobban ráz?
#26495
Írta 2010. január 14. - 23:52
amúgy a télimen így van, sh fékkar, campa egyforgáspontos fék, 23as gumi, de elfér azért, meg télen nem halok bele, ha kell tekernem 2t a finomállítón
nem fogok versenyezni....
#26496
Írta 2010. január 14. - 21:49
#26497
Írta 2010. január 14. - 21:01
feltettem a 20as conti külsõket az R500as kerekekre, és annyira minimális a túlnyúlása oldalirányba(lefordulni biztos nem fog:) ), hogy szerintem simán jók lennének a campa fékek is..
annyira jól néznek ki a Skeleton fékek..
#26498
Írta 2010. január 14. - 19:05
az aljas dolog lenne, ha egy shimano-s bringára campa fékeket tennék?? :icon_roll
Nem aljas, hanem sz**.Campan a gyorskioldo a fekkarnal van, Shimanonal a feken. Ergo nem lesz gyorskioldod. Ritkan kell, de azert hasznos.
feltettem a 20as conti külsõket az R500as kerekekre, és annyira minimális a túlnyúlása oldalirányba(lefordulni biztos nem fog:) ), hogy szerintem simán jók lennének a campa fékek is..
annyira jól néznek ki a Skeleton fékek..
Flickr
#26499
Írta 2010. január 13. - 15:44
A sima nokon nem könnyebb, mint az xtr.
Félig igaz, félig nem. A váltóbovdenezés tömege 33g/méter, a féké viszont 54g/méter. A nokon alumínium egységesen 38g/méter, az alligator 27,5 g/méter.
#26500
Írta 2010. január 13. - 10:29
Na igen, ezt a lehetõséget én is ismerem de azt nem tudtam, hogy ez bringára nem vonatozik. Azért egy próbát megér.
Mindenesetre autóval kb 30.000-et közlekedet egy évben, vagyis ez beleférhetne akár az általam fizetett útadóba is.
KP
Ez kerékpárokra nem vonatkozik. A közútkezelõ minden lehetséges indokkal próbál kibújni a fizetés alól, még az autósoknak is elenyészõ%a kap pénzt plusz az autósok zöme biztosítást, 100%uk (na jó 99% mert a határmentiek kint takolnak) benzinbõl útadót fizet, egy kerékpáros semmit nem fizet. Hiába dokumentálnál te akármit, leráznak hogy miért nem kerülted ki, vagy te mennyivel járulsz hozzá az utak karbantartásához. kb ennyi hirtelen. (azzal már ne engem ostromoljatok, hogy az illetékes "elvtársak" ebbõl mennyi pénzt lopnak el
)
Kubai: a barátod ennyire pénzes, hogy egy Spengle karbonkerékkel télibringázik, vagy ennyire hülye?![]()
Más: tud valaki olyan defektlöttyöt belinkelni, amit bele lehet tölteni szingszelepes (országúti) belsõbe?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






