Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25781
Írta 2010. április 02. - 17:50
#25782
Írta 2010. április 02. - 17:27
imadom ezt hogy az orszagutizas az "igazi" biciklizes.
csolatas rulez
Ne vedd magadra. Azért még emberszámba veszünk.
(
#25783
Írta 2010. április 02. - 17:02
csolatas rulez
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25784
Írta 2010. április 02. - 16:22
Új ......Az egydimenziós montis embereknek át kell magukat programozniok az igazi biciklizéshez!
Mondjuk én kb. 20 éve kaptam az elsõ országutimat, majd volt még néhány, illetve volt pár trekkingem is. Bár használtam montit korábban is, de elsõ saját tulajdonú gépem kb. 2 éve van meg, igaz, tinédzser korú, merevvillás, és én virsligumival használom (terepen is).
Szóval ha azt mondod, hogy igazi biciklizés, akkor nem értem mire gondolsz.
#25785
Írta 2010. április 02. - 15:42
A kérdés ez volt:
"Egyéb olcsóbb megoldás?"
"õsi román szokás"
"sikeres ember ilyet nem csinál"
Index fórumon aranyköpések, majd késõbb szállóigék
#25786
Írta 2010. április 02. - 13:59
koskormányon legbelülre nem lehet, vagy nem érdemes feltenni a montis váltókrokat? mert akkor csak 2 fékkar kéne, amit lehet olcsón szerezni, akár újat is.
Új 10-es Campagnolo Veloce fékváltókart (pár) már 75 eurótól lehet kapni. Általában 110-140 ugyan, de valószínûleg a 11-es Athena miatt található mostanában olcsóbb is. Ez (75 E.) már túl sok? Régebbi 8-as Xenon-t, Mirage-t, 9-es Veloce-t, Centaurt kb. 40 eurótól használtan, 60-tól újonnan. Néha Chorus vagy Record is akad, de azok jóval ritkábbak.
A brit biciklisták (Derailleur Gears Q&A) közt eléggé elterjedt a Campagnolo fékváltókarral való modernizálás, ezzel ui. tudnak hibrid rendszereket is mûködtetni (azaz ehhez a Campánál olcsóbb Shimano sor, hátsóváltó), kis bowdenbefogási módosításokkal. A Campa fékváltókarok viszont olcsóbbak (jelentõsen), könnyebbek, javíthatók (szerintem jobbak is, bár a 105-ös Shimano sõt az újabb 9-es Tiagra is épp elég jó).
Koskormányon, ha épp alul fogsz, onnan, alulról is akarsz váltani, ezért sem érdemes montis váltókarral bajlódni. Az egydimenziós montis embereknek át kell magukat programozniok az igazi biciklizéshez!
#25787
Írta 2010. április 02. - 13:30
Hát köszi szépen!
Nagyon szerettem volna új bringát venni, de nincs rá pénzem egyelõre, így megtettem ami tõlem telt és a pénztárcám bírta...
Ezek (ill. a szövegkörnyezet) szerint olasz csapágyház, azaz 70 mm-es és jobbmenetes jobboldalt is. Loctite 232-t tettem hasonlóan jobboldalon is jobbmenetes (de más menetû) régi francia biciklik jobboldali meneteire. Betekeréskor eleve erõsen meg kell bikkantani! Kitekeréshez van egy külön szerszám, a helyi bicikliklubból kölcsönöztem egyszer, de mehet anélkül is, óvatos, pontos satuzással (többször sikerült).
Ha még egy 8-as Chorus (vagy Record, Centaur, Veloce) fékváltókart is szereznél hozzá, az ,,egyelõre" szót el is felejtheted, nem kell ennél jobb bicikli (csak profi élversenyzõknek, külön szerelõgárdával). Mondjuk jövõre, idén élvezd ezt. Elismerésem a gondos, szép munkáért (nekem ugyan az eredeti szín jobban tetszett, de az új is szép)!
#25788
Írta 2010. április 02. - 13:24
És sikeres ember ilyet nem csinál.
A kérdés ez volt:
"Egyéb olcsóbb megoldás?"
#25789
Írta 2010. április 02. - 13:14
Tehát a mester:
Holtay István
9813 Gersekarát (Vas megye)
Tel.sz.: 06705763566
#25790
Írta 2010. április 02. - 12:18
végre megtértél. köszöntelek a hívõk között.
Hosszútávú project
#25791
Írta 2010. április 02. - 12:08
MINDEN elismerésem, és hatalmas gratuláció az elképzelés megvalósításáért, és a kivitelezés minõségéért, elsõosztályú munka.
Ja és lõjetekle, campagnolo-t akarok!
végre megtértél. köszöntelek a hívõk között.
#25792
Írta 2010. április 02. - 12:06
Sziasztok! Van egy fasza kis Reynolds 501-es vázra épített gipiemme szettel szerelt bringám. Itt látható. Mint látható, egy komoly ráncfelvarráson esett át, azonban sajnos azzal a helyzettel állok szemben, hogy a középcsapágy széttekeredik, jobban mondva a jobb oldali csésze letekeredik már egy nem túl hosszúnak mondható 70km-es tekerés közben is. Kicseréltem a tengelyt benne, de teljesen hiába, még így is letekeredik. Egyéb tippeket és ötleteket várnék hozzáértõ emberektõl.
elõször is gratula,mert nagyon szép lett a bicó. a festés qrva jól néz ki. 1 ötlet: vlszínû a homokfúvás kiszedett némi piszkot,festéket a cs.házból,és ez lehet a gond. ki kellene szedni a középrészt,megtakarítani a felületeket,és ezután a jobb oldalát menetrögzítõvel kellene összerakni. ne használj belõle túl sokat,csak néhány csappet. utána is szét lehet majd szedni,csak több kraft kell majd hozzá. még 1 javaslat: a h.fék bovdenjét ha a stucni/homlokcsõ másik oldalán vezeted el,lehet,hogy kicsit könnyebb lesz fékezni vele. így kicsit természetesebb ívet követ a bovden.
#25793
Írta 2010. április 02. - 11:58
Hát köszi szépen!
Nagyon szerettem volna új bringát venni, de nincs rá pénzem egyelõre, így megtettem ami tõlem telt és a pénztárcám bírta...
MINDEN elismerésem, és hatalmas gratuláció az elképzelés megvalósításáért, és a kivitelezés minõségéért, elsõosztályú munka.
Ja és lõjetekle, campagnolo-t akarok!
#25794
Írta 2010. április 02. - 11:56
Sziasztok! Van egy fasza kis Reynolds 501-es vázra épített gipiemme szettel szerelt bringám. Itt látható. Mint látható, egy komoly ráncfelvarráson esett át, azonban sajnos azzal a helyzettel állok szemben, hogy a középcsapágy széttekeredik, jobban mondva a jobb oldali csésze letekeredik már egy nem túl hosszúnak mondható 70km-es tekerés közben is. Kicseréltem a tengelyt benne, de teljesen hiába, még így is letekeredik. Egyéb tippeket és ötleteket várnék hozzáértõ emberektõl.
Respect a bringa, sok meló lehetett vele. A festést ki csinálta? Szerintem mást is érdekelne az elérhetõsége, esetleg az ár pl. a vázfestéses topicban...
A középcsapágyas problémára én menettömítõt mondanék, pl kis szilárdságú loctite 222. 1500 körül van egy 5ml-es. Szerintem elég az utolsó pár menetet bekenni, mert különben nem tudod majd kiszedni. Korrózió ellen is véd.
Van egy leak lock nevû anyag is, ez nem keményedik meg teljesen, hanem gumiszerû marad. Az oldalon az utolsó: http://soos.hu/wsweb...=KAT022#2000725
#25795
Írta 2010. április 02. - 11:31
#25796
Írta 2010. április 02. - 11:14
Sziasztok! Van egy fasza kis Reynolds 501-es vázra épített gipiemme szettel szerelt bringám. Itt látható. Mint látható, egy komoly ráncfelvarráson esett át, azonban sajnos azzal a helyzettel állok szemben, hogy a középcsapágy széttekeredik, jobban mondva a jobb oldali csésze letekeredik már egy nem túl hosszúnak mondható 70km-es tekerés közben is. Kicseréltem a tengelyt benne, de teljesen hiába, még így is letekeredik. Egyéb tippeket és ötleteket várnék hozzáértõ emberektõl.
Bocs, hogy segítõ választ nem adok, de igazán dícséretes dolog, hogy ilyen szépen ki lett pofozva a bringa.
#25797
Írta 2010. április 02. - 11:02
#25798
Írta 2010. április 02. - 10:21
koskormányra MTB váltást szerelni õsi román szokás
És sikeres ember ilyet nem csinál.
#25799
Írta 2010. április 02. - 10:12
#25800
Írta 2010. április 02. - 00:01

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





