Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25681
Írta 2010. április 14. - 11:31

hát nagyon köszi a hozzászólásokat, megnyugtató azért.
@bloke
Igen, a 32 küllõs kerekeknél nem akarok ritkábbal kísérletezgetni, ezt énis így gondolom.
#25682
Írta 2010. április 14. - 10:50

#25683
Írta 2010. április 14. - 09:01

Van egy fajta, számomra érthetlen, hozzáállás az országútihoz, miszerint azzal csak autópályaminõségû aszfalton lehet menni.
Menj néhányszor végig vele Újpesten, a Görgey utcán vagy mondjuk a Dunakeszi reptéren!

Én az útminõséggel kapcsolatos negatív tapasztalataimat még Csepelen és vonzáskörzetében szereztem egy BCA nyergében. Nem volt kellemes azokon az utakon közlekedni, pedig annak a bringának még relative vastag gumijai voltak. Igaz, ennek már van vagy húsz éve, ha nem több.
#25684
Írta 2010. április 14. - 08:57

#25685
Írta 2010. április 14. - 08:48

Nyugodtan vedd meg bármelyiket, 115 kg még nem extrém nehéz, ennyit el fognak bírni. A probléma leginkább keréknél lehetne, de szerencsére ezekben 32 küllõs, nagyon erõs kerekek vannak (a Meridában legalábbis, nekem is még megvan az eredeti kerék).
No ezzel kiakasztottál, de rendesen... én is ebben a súlyban vagyok és emiatt nem mertem outit venni már legalább tizenöt éve.

(nomeg a fõvárosi utak minõsége miatt)
#25686
Írta 2010. április 14. - 08:20

#25687
Írta 2010. április 14. - 07:47

#25688
Írta 2010. április 14. - 01:23

Egy véleményt szeretnék kikérni.
A kérdésem a következõ:
Szeretnék nemsokára egy országúti bicót, a kiszemeltek a viszonylag könnyen elérhetõ nagyjából belépõ szintû fékváltósok (Gepida810 , Gepida 930, Merida 880-16; stb. stb. e kategórián belül).
A problémám csak az, hogy nem vagyok túl könnyû (~ 115 kg) és fõleg a vázakról (nem kifejezetten ezekrõl, kicsit drágábbakról) úgy hallottam ridegségük miatt amúgy is elég hajllamosak repedni nálam sokkalta könnyebb emberek alatt is. Felhasználási célterület hobbi teljesítménytúrázós tekergetés lenne és nem gyötörném halálra, csak azt szeretném megtudni érdemes -e ilyenekben gondolkodnom, vagy Véleményetek szerint több lenne vele a kiadás és csalódás, mint az élvezet?
A miheztartás végett eddig egy Magellán Crater Alivio-val toltam, nem elsõsorban terepen (slick gumival), a korlátait a súlyom függvényében tiszteletben tartottam, 6 év és kb. 15-16e km alatt egy láncnyúlás és racsnikopás okán kellett beruháznom javításokba minden más pöccre megy. Lényegében tehát arra lennék kíváncsi, hogy a fent említett jószágoktól is elvárhatok -e hasonlókat, hasonló hozzáállás mellett vagy csak egy pénztemetõ lenne a dologból? (nemcsak vázra gondolok feltétlen, akármi alkatrészre)
Bármi véleményért elõre is Köszönöm!
#25689
Írta 2010. április 13. - 18:28

Eredmenyek:
M
Rosszul tudtam a sajatomat 13:39, nem 49. Ennyi edzessel es tulsullyal nagyon elegedett vagyok.
Én nem vagyok a listán, de meg is érdemeltem


#25690
Írta 2010. április 13. - 13:17

helló!
segítséget kérnék.
új kerekeket tervezek venni mert a mostaniban gyakran eltörik a hátsó tengelyem. nem igazán bírja a 125kg-ot. (naygon olcsó kerekek 10.000 volt a 2)
azt javasolták hogy kazettás agy jobban mûködne.
valószínû rendelni fogok.
az lenne a kérdésem hogy ezek a cuccok mûködnek egymással?
illetve ezek a kerekek a relatíve kevés küllõvel bírni fogják a súlyt?
Shimano R500 Clincher Wheels | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Shimano Tiagra Cassette 9 Speed HG50 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Shimano Nexave Rear Derailleur C600 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Shimano HG73 Chain 9 Speed | Buy Online | ChainReactionCycles.com
mint az nagyjából látszik is nincs rá túl sok pénzem. csak városban rohangálós bringába kellene...
köszi a segítséget!
Ha SIS-es váltókarod van, akkor egy ideig elfelejtheted a kilences sort. Végy nyolcasat, hozzá való lánccal! 1. mert olcsóbb, 2. mert a nyolcas sort tudja kezelni a SIS váltókar. Amúgy a váltónak mindegy a váltókar, a lényeg a bovdenhúzás. Arra a kerékre felmegy a hetes kazetta is, ha a váltókarod annyit tud. Lényeg, hogy jár hozzá távtartó, amit fel kell tenni a kerékre. Tehát a több fokozathoz elõször a váltókart kell kicserélni.
(SIS-en én az alsócsõre szerelt hagyományos váltókart értek, általában 5-6-7 sebességgel.)
#25692
Írta 2010. április 12. - 23:33

#25693
Írta 2010. április 12. - 20:45

Volt valaki vasárnap mészkõhegyet mászni? Mennyit mentetek?
én nem voltam,de akár naponta kimehetek a Naszályba mivel Vácon lakok:)
#25694
Írta 2010. április 12. - 19:52

#25695
Írta 2010. április 12. - 19:49

#25696
Írta 2010. április 12. - 16:53

#25697
Írta 2010. április 09. - 15:15

#25698
Írta 2010. április 09. - 15:01

#25699
Írta 2010. április 09. - 14:15

Now that's PRO. Fabian 'Spartacus' Cancellara SRM data. Max. values from Flanders | TweetPhoto
#25700
Írta 2010. április 09. - 13:24

bocs még az lenne a kérdésem hogy ehhez mindenképp sis-es váltókar kell?
Ez hátha segít
downtube shifters for 9 speed......
Egyébként létezik 9 sebességes pozicionált alsócsöves váltókar.