Azt azért megírhatnád, milyen fék is van pontosan a bringádon ? Úgy könnyebb lenne tanácsot adni.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2521
Posted 2017. March 08. - 23:04

#2522
Posted 2017. March 08. - 10:03

Megint lenne egy kérdésem.
A montis blokkoló v-fék után kicsit gyengének érzem a fékerőt ezzel a Merida Road Comp nevű szerkezettel. Mivel ez az első országúti szerű bringám, nincs összehasonlítási alapom. Van esetleg ajánlott fékpofa, amire érdemes lenne cserélni, vagy esetleg kompletten egy magasabb kategóriás fékre, vagy szokjam meg?
Köszönöm.
#2523
Posted 2017. March 07. - 14:39

igen, ez egy Vectra, 1 éve vehettem kb karcmentesen 3-4000-ért. Pár hónapig valóban fönt volt, akkor készült a kép is. Azóta lekerült, így szebb
(egyrészt nem tetszettek a kábelek, rossz úton zörögtek kicsit a gombjai ja és nem volt benne "auto-stop" funkció, vagyis amikor megálltam akkor a mérést nem hagyta abba)
#2524
Posted 2017. March 07. - 14:15

emmég nekem is teccik.
ezeréves cateye vectra(?) valamelyik fiók alján talán még meg van az enyém is. régi szép idők...
mint ez:
Edited by Kisherceg, 2017. March 07. - 14:18.
- petter78 and donciccio like this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2525
Posted 2017. March 07. - 13:58

kulacstartók, hátsó váltó, nyeregcső.
pro plt ezüst nyeregcső, a váltó hátul valami 6600 ultegra a kulacstartókat passzolom
az áttétel elég comboska, az a hátsó sor kb. mint a kukoricaszár. 13-23?
Kulacstartó rendben van.
Pedál ami nem korhű, ez egy sima alap shimano (felpolíroztam) a szettben stimmelő patentpedál look rendszerű lenne, viszont minden másom SH és külön
cipőt meg nem vettem emiatt (bár ez még project ha találok valami használt "vackot" a 90-es évekből).
Többi stimmel: nyeregcső, váltó, sor 13-23... ez amúgy azokban az években hegyi sor volt 52-42 első tárcsákkal, ezen ehhez képest "compact" áttétel van a 39-es tárcsa miatt
#2526
Posted 2017. March 07. - 13:34

Ha már cicli-b, akkor íme, http://www.kepfeltol...850DSC_0798.jpg
(3 dolog nem korhű, de az így is marad)
kulacstartók, hátsó váltó, nyeregcső.
pro plt ezüst nyeregcső, a váltó hátul valami 6600 ultegra a kulacstartókat passzolom
az áttétel elég comboska, az a hátsó sor kb. mint a kukoricaszár. 13-23?
Edited by Vejne, 2017. March 07. - 13:36.
#2527
Posted 2017. March 07. - 12:55

kellene. ha modern tt kerékhez lenne tervezve.
amúgy..
ő lenne Ő?vagy nem igazán?
Ha már cicli-b, akkor íme, http://www.kepfeltol...850DSC_0798.jpg
(3 dolog nem korhű, de az így is marad)
Edited by petter78, 2017. March 07. - 12:58.
#2528
Posted 2017. March 06. - 16:32

Edited by donciccio, 2017. March 06. - 16:32.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2529
Posted 2017. March 05. - 17:48

Repeat: "el kellene, hogy ferjen benne"
kellene. ha modern tt kerékhez lenne tervezve.
amúgy..


#2530
Posted 2017. March 05. - 16:04

c12 cuccok miota up-to-date-ek, főleg, a diszkontdarabok?
Repeat: "el kellene, hogy ferjen benne"
#2531
Posted 2017. March 05. - 07:22

A nyeregcsobol, az ulescso szogebol es rovid fejcsobol kiindulva ez bizony TT vaz. Epp ezert el kellene, hogy ferjen benne egy modern szeles TT kerek, szeles gumival.
c12 cuccok miota up-to-date-ek, főleg, a diszkontdarabok?
#2532
Posted 2017. March 05. - 03:28

sztem ez egy tt váz. nem kell,h elférjen benne a 25-ös külső
A nyeregcsobol, az ulescso szogebol es rovid fejcsobol kiindulva ez bizony TT vaz. Epp ezert el kellene, hogy ferjen benne egy modern szeles TT kerek, szeles gumival.
#2533
Posted 2017. March 04. - 21:38

C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van.
sztem ez egy tt váz. nem kell,h elférjen benne a 25-ös külső
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2534
Posted 2017. March 04. - 21:10

Én is próbáltam, de halványan rajtamaradt. Fülpiszkálót használtam. Te hogyan csináltad?
Áztattad?
#2535
Posted 2017. March 04. - 21:05

ez egy ultrashift kar.. nem erről beszéltem.
#2536
Posted 2017. March 04. - 21:01

más: már írtam-beszéltük miriádszor, hogy, a powershift mukodest imádom, mivel finomabb, kisebb izomerőt igényel, lágyabb. ráadásul, a 15-től gyártott powershift karok kioldója eps-szeruen lefelé ívelt, nagy tappancs.
ugyebár a ps egyetlen hibája-gyengesége, hogy a ricnikerék muanyag. de ismerős említette, hogy orosz fórumon látta, hogy elkészítették a kis ricnikereket acélból, aztán.. hmm..
egy olyan ps kar lenne az ideális megoldás szerintem
tartós-jól használható..
http://www.cyclecycl...es/IMG_7222.jpg
ez az? ezt kell benne acélra cserélni?
#2537
Posted 2017. March 04. - 17:11

C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van.
ennyiből vehettél volna hong fu fm-66-ost, ott tuti elfért volna a 25-ös gumi
#2538
Posted 2017. March 04. - 14:50

nem lesz vele gond, főleg hátul nem.
teljesen jó lesz Neked.
amúgy milyen váz? ha csúszópapucsos, próbáld meg hátratolni a kereket koppig..
egyébként, gyári bringán simán tesznek 23-ast a 19c széles felnire, szóval, 15c-re 21 teljesen oké, hátul meg azátn főleg (igen, mentem 20assal 15-ösön hónapokig..)
C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van.
#2539
Posted 2017. March 04. - 13:10

Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok. Jelenleg 13c kerék van hátul 21-es gumival. Ezt cseréltem volna le fulcrum quattro-ra (17c) és 25-ös gumira. Egy probléma van csak, hogy nem fér el a vázban. Még szerencse, hogy nem rendeltem meg... 23-as gumit feldobtam az is nagy, szóval úgy néz ki 21-es a max. Táblázatokat nézegettem, de nem találtam választ: 21-es gumi 15c felnin mennyire vállalható?
nem lesz vele gond, főleg hátul nem.
teljesen jó lesz Neked.
amúgy milyen váz? ha csúszópapucsos, próbáld meg hátratolni a kereket koppig..
egyébként, gyári bringán simán tesznek 23-ast a 19c széles felnire, szóval, 15c-re 21 teljesen oké, hátul meg azátn főleg (igen, mentem 20assal 15-ösön hónapokig..)
Edited by Vejne, 2017. March 04. - 13:13.
#2540
Posted 2017. March 04. - 12:12

Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok. Jelenleg 13c kerék van hátul 21-es gumival. Ezt cseréltem volna le fulcrum quattro-ra (17c) és 25-ös gumira. Egy probléma van csak, hogy nem fér el a vázban. Még szerencse, hogy nem rendeltem meg... 23-as gumit feldobtam az is nagy, szóval úgy néz ki 21-es a max. Táblázatokat nézegettem, de nem találtam választ: 21-es gumi 15c felnin mennyire vállalható?
Edited by jackbacsi87, 2017. March 04. - 12:16.